~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bekijk bijlage 101166

En als laatste de gepimpte kast.

@Lammetje kriebel, kriebel misschien is man lief nog over te halen???
    @Marloes en Zuurtje ....spannend hoop voor jullie snel een positieve test!

@Koekkie ik hoop ook op een tevreden meisje met 2 opstandige boefjes hier:)

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aylin: wat een geweldig kamertje meis. En wat heerlijk dat alles al af is. Gaat de kleine meid gelijk daar slapen of eerst bij jullie op de kamer.

Cars: pas wel goed op jezelf, vlekken zien is alleen maar goed als je een koe van dicht bij bekijkt ;) x

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wow, wat een mooi kamertje Aylin!!! helemaal gaaf!

Cars, idd goed opletten he.

Wat is de tijd snel gegaan, Koekkie... al weer bijna aan het werk. Heb je er weer wel zin in? Hoe gaat het trouwens met het horen en de machientjes?

Hier nog geen nieuws hoor... zit paar dagen na eisprong.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aylin: fijnd at het kamertje af is! Heb je weer een heel nieuw kamertje?

Koekie: mijn relaxte kleine poppetje was van de ene op de andere dag met een maand of 13 een duidelijk aanwezig karaktertje, die er niet voor schroomt om haar grote broer ene klap voor z'n kop te geven toen ze doorhad dat ze ook een eigen individuetje was, dus geniet er nog maar even van hahahahahaha
    KAn me voorstellen dat je geen zin hebt in werk. Maar je krijgt dsardoor wel weer meer structuur in het gezin vond ik de afgelopen keren. Geniet van de laatste vrije dagen!

Cars: waar zouden de vlekjes dan van komen?

Zuurtje: goede keuze om nu over te stappen. Heeft allemaal al lang genoeg geduurd he!

Marloes: weer de spannende wachtbank!! Weer een jongetje als ik jullie klusschema zo bekijk ;)

Wij gaan vanavond een weekje naar Nederland. 26 oktober heb ik de vruchtwaterpunctie......dan het wachten op de uitslag.....

5. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me2: nou als ze een jaar relaxt blijft zou ik al blij mee zijn. de boys timmeren elkaar regelmatig in elkaar haha dus ze zal heus wel mee gaan doen.

Marloes; gaat heel goed met zijn machientjes, hij hoort er bijna alles mee (rond de 40 decibel - spraakniveau) hij reageert als je hem roept, zelfs op fluisterniveau als er niet teveel omgevinggeluid is. Heel stoer dus. Ach als we vorig jaar wisten wat we nu weten zouden we heel wat relaxter zijn geweest. De operatie was van de week een jaar geleden. Man wat een heftige tijd was dat. Daarom is het extra lekker om nu eens echt te genieten van de babytijd. Dat ging vorig jaar door al die ziekenhuisbezoeken toch een beetje langs ons heen.

Dus nog zo'n 10 dagen geduld Marloes. Goed gevoel erover? Ik ga weer duimen voor jou en Zuurtje.

Me2 veel plezier in NL en succes met de vruchtwaterpunctie.

Enne idd hoor als ik weer eenmaal werk vind ik het weer heerlijk de structuur. ik ben en blijf een echte NL-er wat dat betreft :D

x

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Marloes, Me2 en Koekie bedankt voor de reacties. De kamer is niet nieuw het bedje heb ik van mijn zusje overgenomen en de commode heb ik gekocht bij een winkel die baby meubels opkoopt bij faillissement verkoop van andere winkels. Was dus erg voordelig klaar. De meubels van mijn dochter pastte niet echt in het interieur van het kamertje. En haar commode heb ik nu boven op zolder op mijn kamer staan. De kleine slaapt wel de eerste periode in een wieg op onze kamer. Heb ik bij beide kids net zo gedaan.

@ Marloes ik duim ook voor je en voor Zuurtje!
    @ Me2 vergeet steeds dat je niet in NL woont nou veel plezier met je tripje in Holland :)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    wat goed Koekkie!!! Wordt het nu nog steeds meer, wat hij gaat horen, of is er een bepaalde grens bepaald?

spannend Aylin... bijna zo ver, leuk hoor!!!
    hier weer bijna tante-tijd... ook spannend

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Aylin: ziet er super leuk uit allemaal. Mooi buikje ook. :) Succes nog even.

Marloes: spannend toch, ben benieuwd. En tante worden is idd ook heel speciaal.

Gaby: wat fijn om te horen dat het zo goed gat, heerlijk.

Me2: veel plezier in ons mooie landje. ;) En natuurlijk succes.

Hier alweer voorhoofdsholte ontsteking. Echt vervelend. Ik had het een maandje geleden ook al, dacht dat er dan weer een half jaar vanaf zou zijn in ieder geval. Snap er niks van.

De vlekjes voor m'n ogen zijn er ook nopg steeds, niet continue maar wel vaak.
    Heb het al overlegt met de vk, moet misschien ff bloed laten checken. Maar ik ben altijd heel nuchter en zeg dan: ach, valt wel mee. Maar van m'n mannetje moet ik vandaag toch weer ff de vk bellen. Hij is er wel ongerust over. Lief he?

Fijne dag allemaal. Is het bij jullie ook zo koud?

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Heb net de vk gebeld. Ze komt straks langs vor extra controle. Bloeddruk opmeten en ook urine controleren. Jullie horen van me.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier temp weer superlaag dus verwacht ongi vandaag of morgen

cars voorzichtig jij, vlekjes voor de ogen kan duiden op zwangerschapsvergiftiging

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Bloeddruk oke, geen eiwitten in de urine. Wel ff naar het zkh voor extra controle. Moet er om 13.00 uur zijn.
    Hou jullie op de hoogte.

Zuurtje: balen meid, hopelijk valt het toch mee.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #33 Me2, 18 okt 2010
    Laatst bewerkt: 18 okt 2010
    Cars: succes bij de arts. Ik lees net dat je voorhoofdholte ontsteking hebt. daar kunnen de vlekjes ook heel goed van komen (ik heb nogal een verleden met voorhoofdsholte onsteking).

Zuurtje: ik hoop nog op een wondertje voor jullie. in mijn ervaring kan je temp op het laatste moment nog weer omhoog gaan en blijk je zwanger!

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    zoals jullie gewend zijn kom ik weer even binnen hopsen en verdwijn dan weer hihi

@ Aylin, wat een schattig kamertje zeg, ziet er echt super uit

Met mij (en ons) gaat het goed, Suze is een pittig dametje die overal heel erg hard om moet lachen en Roos is nog steeds akelig lief voor haar.
    Sinds een week heb ik 2 kinderzitjes op mn fiets en het is echt geweldig om met ze te fietsen. Suze zit nl de hele weg te zwaaien naar alles en niets en Roos benoemd alles
    Ik vind het leuk dat het hele baby-ige er nu een beetje af is en geniet heel erg van mijn gezin (en werk en o ja we gaan TROUWEN!!!!)

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Ben ik weer even.
    Gisteren is er gelukkig niks uitgekomen, alles was oke.
    Ook heeft de oogarts even naar m´n ogen gekeken, was ook oke.

Ik dacht zelf eerst ook dat het met de voorhoofdsholte ontsteking te maken had, maar die heb ik korter dan de klachten die ik heb dus dat was echt niet zo.
    De arts zei dat het waarschijnlijk migraine is, gewoon in de gaten houden.
    Omdat ik bij de eerste ook zwagerschapsvergiftiging heb gehad, zijn we gewoon extra alert en de vk ook.

Petra: van harte met jullie voornemen om te gaan trouwen, super. :D

Me2: al in Nederland?

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    helaas pindakaas
    het heeft niet mogen zijn, ben vandaag weer ongi geworden
    maar wel een lf van 12 dagen

16. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zuurtje: balen zeg meid, knuf voor jou. Succes in de volgende ronde.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zuurtje ook dikke knuffel van mij!!!!! Volgende ronde moet het gewoon raak zijn!!!

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Aylin: nog 1 week te gaan, spannend joh. :)

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja inderdaad ik vind het ook spannend. Ook natuurlijk omdat ik het al 2 keer eerder heb meegemaakt. Zo leuk dat we met zijn allen telkens weer zwanger zijn. Maar nu niet van de tweede maar van de derde. Ben benieuwd wanneer de kleine meid wilt komen....

Mijn dochter is al helemaal voorbereid zegt ze :)

Deel Deze Pagina