haai meiden heb me deze voormiddag eens laten verwennen bij de kapper er is minstens 30 cm afgeknipt ook al meteen cadeautjes gekocht voor de 2 jarigen volgende maand deze voormiddag telefoontje gekregen naar aanleiding van mijn aanvraag voor huishoudhulp ze komen morgen de papieren in orde maken en vrijdag komt de hulp al wat ik heel raar vind is dat ik nu al onder kraamzorg hoor en we krijgen dezelfde kraamhulp als ik bij dochtertje heb gehad wat fijn dat dat kon, en ik heb het zelf niet eens hoeven vragen want ze vroeg het zelf
de rust doet me goed ja en de kraamzorg is dezelfde als bij dochtertje 3 jaar geleden zelfs de hond kende haar nog vanavond naar de vk en morgen komt de kraamzorg ipv vrijdag omdat ze dan een dagje vrij heeft
Hi meiden, ik was een tijdje niet langsgeweest maar ik zie dat er niet (veel) meer is geschreven. Maar eh Zuurtje, 30 cm er vanaf. Hoeveel heb je nog over. Ik zou een milimeter hebben Hier alles prima, wel alle kindjes omstebeurt ziekies maar tja dat hoort er een beetje bij rond deze tijd van het jaar. helaas daardoor wel wat slaapgebrek. blijkbaar aan mij te zien haha. dus we hopen weer op goede nachten. volgende week weer naar het CB met de kleine meid. hoop dat haar hoofdje iets minder is afgeplat. Van de voorkant zie je er niets van hoor maar wel als je haar aan de zijkant bekijkt. op het werk is het heel druk en daarom weinig tijd om hier op het forum te zijn (eerlijk gezegd doe ik dit meestal vanaf mijn werk, schaam schaam). hoe gaat het met jullie? Is het niet weer bijna babytijd? Me2 je schiet al lekker op met je 35 weekjes. Hoe voel je je? fijne dag. x Gab
koekkie denk nog een 30 cm over (haren kwamen net boven mijn achterste) sorry dat ik er niet veel ben maar kids hebben vakantie
Zuurtje wow nog 30 over. Dan had je echt ontzettend lang haar. Heb je spijt of is het opgeknapt? want ik neem aan als het zo lang is dat het meestal in een staart moet dragen of opsteken. Hangen je kids er nooit in? Fijne vakantie (voor de kids dan)
spijt heb ik niet,ze groeien heel vlug en nee de kids hangen niet in mijn haren ik had ze idd altijd in een staart hoe gaat het met de andere meiden hier hier morgen de magische 12 weken bereikt
Zuurtje: fijn morgen de 12 weken bereikt!! Koekkie:beterschap voor jullie allemaal. Hoop dat je snel bijslaapt!! Hier alles goed. Voel me prima. baby is al ingedaald (hoewel dat echt net hoeft bij no3 volgens de gyn kan ook gewoon tijdens de bevalling). Ligt goed en niet te groot dus hopelijk deze eker weer gewonen bevalling. Litteken keizersnee was vorige week ook ruim binnen de marges voor een gewone bevalling dus hoop echt dat het nu weer gewoon kan. Ben wel een beetje nerveus hoe we het straks allemaal gaan doen met 3 kids. Mijn andere twee hebben best veel sturing nodig op het moment.... Over eeen paar minuten ga ik trouwens met verlof!!!
Me2, wat heerlijk dat je verlof nu is ingegaan. Was je er al aan toe? Ik weet ook nog dat ik mij meer zorgen maakte wat ik met de jongens moest doen ipv de bevalling zelf. Achteraf hebben ze door alles doorgeslapen en toen ze wakker werden lag ik met hun zusje in bed op ze te wachten Geniet van je laatste weekjes met je buikje. Ik hoop dat je echt een 'normale' bevalling mag hebben en geen KS. Keep us posted! We zijn weer naar het buitenhuisje. Dit keer gelukkig heerlijk weer. We willen volgende week of misschien neemt manlief een dagje vrij, de kamer van de jongens boven klaar maken. Dan kan ons meisje ook een eigen kamer krijgen. Want ze ligt nu naast ons bed maar ze wordt een paar keer wakker en meestal valt ze zelf weer in slaap. Maar als je er naast ligt ben je gelijk helemaal wakker. Vooral omdat ze het nu leuk vindt om te gaan kletsen (wel schattig maar ik val zo moeilijk weer in slaap). Wat een heerlijk weer is het toch. Zo zijn de weekendjes weg een stuk leuker. Morgen naar het strand met de bolderwagen en de babybjorn. Hopelijk hoesten ze niet te veel vannacht anders toch maar naar de speeltuin. Bah ik zit het nieuws over Japan te kijken. Wat in en in triest toch elke keer die natuurrampen, al die mensen die familie en vrienden kwijt zijn. Hun huizen, en raar genoeg denk ik aan foto's. Alles wat je hebt ben je kwijt. Nu ook nog die kernreactie. Alsof ze al niet genoeg hebben meegemaakt. Nou wel vrolijk blijven ik ga lekker iets te eten maken voor de kids. Lekker makkelijk, kip uit de oven en aardappelpuree en pompoen. Mjammie. Fijne avond/ weekend. x Gab
Vandaag naar het consultatiebureau geweest (7.5 consult)met onze kleine vrolijkerd, ze is niet veel gegroeid in 6 weken maar ze is nog steeds een flinkerd hoor. Ze is nu 8900 gram en 71.6 cm. Ze doet het prima. Zit lekker, tijgert, trekt zich op, doet pogingen tot kruipen maar na een halve meter gaat ze weer tijgeren.
He dames, Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Aymee komt soms echt vaak en dat is best vermoeiend. Gelukkig groeit ze nu prima, dus ze krijgt wel genoeg binnen. Verder gaat het met de mannen ook prima, zijn nog steeds erg gek op hun zusje. Me2: lekker joh verlof, geniet ervan. En met de rest gaat het volgens mij ook prima, heerlijk. Ik heb niet alles terug gelezen, sorry. Gaby: lekkere meid idd, super. Dames, een fijne dag verder en ik zal weer vaker langskomen hoor.
gisteren de nekplooimeting gehad en alles is in orde met ons kleintje hij/zij zwaaide zelfs weer naar ons zo leuk
komt ook weer eens voorbij vliegen.... me2, geniet van je verlof? Slapen de kindjes al in het stapelbed? zuurtje, super dat het allemaal goed zit!!!
Goede morgen meiden, Ik kom weer even checken hoe het met onze zwangere dames gaat. Alles ok? Heerlijk he dit weer. Nou komen jullie weer eens langs? x Gab
hier volop aan het genieten vorige week was mannetje jarig en gisteren dochter we zijn nu op het bezoek aan het wachten
Zuurtje: fijn dat alles er goed uit zag! Hier alles goed! Geniet van mijn verlof. Van het weekend nog vrienden uit NL te logeren gehad met hun dochter die net zo is oud is als onze oudste. Was heel gezellig. Ben nu wel moe. Morgen weer lekker uitslapen hahahahaha
Zuurtje: 14 weken alweer. Goed te lezen dat je aan het genieten bent. Me2: oh meis wat schiet het alweer op. Geniet nog maar even van je verlof want voordat je het weet heb je een kleintje in je armen (wat heerlijk). Hier nu thuis, werd gebeld op mijn werk dat mijn meisje 39.6 koorts had. Ze ligt nu te slapen, hoop dat ze snel opknapt. Altijd zo zielig zieke kindertjes vooral als ze nog niet kunnen aangeven wat er is en om alles huilen terwijl ze normaal zo'n vrolijk wijffie is. x
Dank je, zij is nu beter en nu ligt dit grote meisje thuis in bed gelukki de kids op het kdv dus kan een beetje bijkomen. Maar zodirect begint het feest weer.