Wauw, dat is een suprise een 4de meis. Ik hoop inmiddels dat er thuis weer een beetje rust is en dat je langzaam aan het idee kan gaan wennen en er van kan gaan genieten. Ik weet hoe druk het is met 3 kleintjes. Minstens 1 maal per week hebben we het nog over hmmm maar geen 4de erbij want het is zo druk maar ik denk als het per ongeluk mocht gebeuren dat we al snel blij zouden zijn. Het is en blijft een wonder, zwangerschap, zo'n kleintje. Gefeliciteerd! Helemaal met je verleden kan ik mij voorstellen dat je onrustig bent. Dus we gaan voor je duimen meis. Liefs, gab
@Me2 gefeliciteerd wat een vlotte bevaling!!!! En wat fijn dat je familie er zo op tijd bij waren!! Lekker genieten van je kleine hummeltje. @Koekie heb inmiddels de echo gehad en de vk zei dat het er goed uitziet. Het begin is er...Na de 12 weken kan ik denk ik pas gerust ademhalen. Hoewel ik in eerste instantie wel dacht HELP zijn we nu we gewend zijn aan het idee erg blij mee. Ach, ik red me nu ook met 3 waarom niet met 4. Natuurlijk besef ik me dat het super druk gaat worden maar het afbreken van de zwangerschap is geen optie voor ons. Dus we beginnen weer van voor af aan!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 3 mama's zwanger : 2 onbekend, 1 jongens (waarvan 3 voormalige kriebel-mama's ) -Marloes - 3e kindje - uitgerekend op 1 juli 2011 - geslacht: jongen -Zuurtje - 4e kindje - uitgerekend op 25 september 2011 - geslacht: ? -Patrijsje- 4e kindje - uitgerekend op -- november 2011 - geslacht: ? KINDJES -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Cars- Ramiro - 21 april 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Aylin - Joshua - 21 september 2009 -Sophie- Stijn- 3 juli 2010 -Gaby- Noëlle- 24 juli 2010 -Aylin - Jasmine- 23 oktober 2010 -Cars- Aymee- 7 december 2010 -Me2- Guus- 5 april 2011 en alle andere kriebelkindjes... Matti-Wout-Jenna-Noa-Fleur-Bob-Rosalie-Suze-Bjarne-Mika-IJfke-Nils-Emma-Britt-Mirthe-Devin-Betti-Feline
Marloes, jij bent altijd zo snel met updaten van de lijst Geef later de uitgerekende datum nog wel door nu was het nog wat moeilijk te bepalen!
Me2: wat geweldig zeg. Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Patrijsje: weet niet precies wie je bent, maar van harte. Fijn dat het hartje klopt. Zuurtje: hoe gaat het met jou? Marloes: en met jou? En met de andere mama's? Hier net een midweek naar Center Parcs geweest, was heerlijk. Daar hebben we Danio zijn derde verjaardag ook gevierd. Alles was helemaal geslaagd.
cars nog gefeli met 3e verjaardag van Danio en wat heerlijk een midweekje cp waar zijn jullie geweest? ik moet nog een paar weekjes wachten en dan gaan we ook een midweekje naar cp (de vossemeren) kijk er echt naar uit, ben toe aan vakantie hier gaat alles prima alleen bekken begint wat meer op te spelen maar ga woensdag naar de gyn en dan vraag ik voorschriften voor fysio en bekkenband heb namelijk geen zin om weer in een rolstoel te belanden zoals bij dochter
Zuurtje: Wat vervelend die bekken, rustig aan doen he? Ik keek ook enorm uit naar deze week en nu is het al weer voorbij, zo jammer. Maar ja, time flies when you're having fun. Geniet maar lekker van de zwangerschap en hopelijk gaan de klachten gauw over. Me2: idd nog van harte met Fee. Hoe gaat het nu? Patrijsje: ik heb wel een vermoeden wie je bent, maar weet het niet zeker. Ik hoor het vast nog wel eens.
VAndaag verjaardag gevierd van Fee en dus iedereen meteen aan Guus kunnen voorstellen Hier echt zo mega mega verkouden geworden op de 2de dag na de bevalling....het is echt afgrijselijk en mijn blaas kan hard hoesten nog niet echt goed aan dus lang leve het kraamverband......voel me dus ook niet al te best, gelukkig geef ik bv en kan Guus meteen wat antistoffen meekrijgen, maar door de verkoudheid en het ellendig voelen heeft de bv wel een beetje geleden maar is gelukkig nu als het goed is wel weer lekker op peil. Guus valt echter snel in slaap aan de borst en daardoor drinkt hij er tot op heden vaak maar 1 dus komt hij al weer vrij snel, na ong. 1,5 uur. Ook klustert hij steeds in de namiddag/vroege avond, zo om het uur. Hoop dat eea zich snel stabiliseert naar om de 3 uur....in begin had ik dus te weinig voeding dus hij had veel honger en moest ik continue aanleggen. Verder alles goed. Gelukkig geen beschadigingen aan de bevalling over gehouden dan heel klein scheurtje waar ik geen last van heb! IS echt een verademing na de vorige keer keizersnee....Ik had natuurlijk al vergelijking door de eerste keer normaal bevallen maar nu komt het toch weer hard binnen hoe weinig ik de vorige keer kon na de geplande ks en na de eerste en deze keer dus meteen weer alles......Gewoon al boodschappen gedaan met de kids e.d.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat je hebt al boodschappen gedaan met de kids? je zit toch nog in je kraamperiode. Lekker rustig aan doen en je laten verwennen hoor. Sterkte met je verkoudheid! En geniet van je kleine ventje. foto foto foto
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een heerlijk mannetje. Ja hoor die hormonen beginnen gelijk weer haha. Bedankt voor het spammen.
Me2 wat een schatje heerlijk genieten..Zo zo al boodschappen gedaan geniet wel van je kraamtijd hoor. @ Cars weet je het inmiddels al wie ik ben ? Wij hebben het aan mijn ouders verteld gelukkig reageerde ze erg enthousiast. Ik hikte er al een beetje tegen op wat ze zouden zeggen. Natuurlijk weet ik best dat ik het nodige commentaar nog voor mijn kiezen krijg de komende periode...
Me2: wat een droppie. En rustig aan he. Er staat niet voor niks zes weken voor de kraamtijd. (ook al kan ik ook nooit rustig aan doen hoor. Maar dat merk ik nu dan ook. ) Patrijsje: heb het via Zuurtje gehoord. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iemand anders in het hoofd had, maar vind het geweldig leuk voor jullie. En niks van andere mensen aantrekken hoor, zijn ze vast jaloers. Zometeen gaat Daan z'n verjaardag vieren op de psz. Ben benieuwd hoe verlegen hij dan is. Hier schijnt de zon volop, dus ik ga lekker genieten.
Ben benieuwd hoe het met Daan z'n verjaardag gaat! Ik dach took te weten wie Patrijsje is, maar twijfel nu door Cars hahahaha In ieder geval fijn dat iedereen leuk reageerde tot nu toe en de mensen die dat niet doen moeten ze zelf weten. Zij hoeven toch niet voor het kindje te zorgen??!!