~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Me2 thanks!!!!! Alles goed met je jongste telg???

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja, dank, alles goed. Vind het wel erg druk en het valt me toch wel tegen. De 2de was zo makkelijk en deed ik er echt even bij....Guus is wel wat bewerkelijker en wil bijv. nog 3/4 voedingen per nacht terwijl Fee met 2 weken al op 1 voeding zat snachts....Ik geniet wel hoor van mijn 3 kleine cadeautjes!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik kan me goed voorstellen dat dat wel even zwaar is Me2! Ik vond die eerste drie maanden bij beide kinderen best zwaar. Ik was het daarna overigens ook weer zo vergeten. Hopelijk gaat Guus snel over op één voeding per nacht, of beter nog: geen voeding in de nacht ;)

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Wat een heerlijke dagen he met dit weer. Daar kan ik wel aan wennen. Net een lekker temperatuurtje, als je wilt zonnen kan dat maar ook als je van alles wilt doen is het prima. Niet te warm en niet te koud. :D

Me2, nog even je ritme vinden. Dat herken ik wel. Gelukkig inmiddels al lang gevonden hoor haha. En zolang je bv geeft zullen de nachten zwaar zijn want je kan moeilijk tegen je man zeggen ... 'en nu is het jouw beurt'

Nikita, wijze woorden. Idd iedereen heeft zijn mening over van alles maar ik ben geen flapuit. Ik zal nooit (naja nooit) iemand opzettelijk pijn doen omdat ik meestal nadenk voor dat ik wat zeg. En helemaal op babygebied.

Dat van die vriendin met 1 kind die het druk heeft komt mij bekend voor. Mijn collega heeft er 1 en meldt zich 1 maal per 2 weken af omdat zijn kind ziek is. Voor elke verhoging laten ze hem thuis. Klacht als het kindje snacht een keer of 2 is wakker geworden etc. Hij weet niet half hoeveel geluk hij heeft dat hij een doorslaper had met 4 weken. En nu begint zijn vrouw over een tweede. Hij begint nog net niet te hyperventileren haha.

Morgen weer mijn eerste werkdag na vorige week donderdag. Dus een kleine week vrij. We zijn naar ons huisje geweest. Veel met de kids gewandeld, elke speeltuin gezien, naar het strand geweest. Veel buiten gegeten.

En even mijn dieet vergeten... dus extra genoten. Echt chocoeitjes mjammie. Maar ja Pasen is over dus morgen weer er tegen aan. In bikini was ik nog niet tevreden. Ik moet echt gaan trainen want qua gewicht is het nu wel ok (weeg trouwjurk gewicht... dat zegt sommige meiden wel wat maar niet hetzelfde figuur helaas na 3 kids).

De kleine meid heeft de waterpokken dus met haar konden we niet veel maar gelukkig bleef ze er vrolijk onder.

Nou genoeg geklets. We gaan zo de auto inpakken en richting huis. Jammer onze mini vakantie is weer over.

Fijne dag allemaal
    x Gab

5. sacha1

sacha1 Lid

15 aug 2010
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    hoe is het met jullie, ben nieuw hier. maar ik had een vraag,
    ben een dikke twee maanden terug bevallen van een jongetje,maar het kriebelt alweer, en wil weer graag zwanger worden.
    alleen wanneer komt de eerste menstruatie.
    ik ben nu dus bijna 6 weken niet ongesteld geworden. en geef volledig bosrtvoeding.
    moet ik eerste stoppen met voeden voordat ik menstrueer of ben ik nu ook vruchtbaar.
    ik slik trouwens geen pil.
    alvast bedankt meiden

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hoi sasha, volledige bv kan de eisprong idd tegenhouden... maar wanneer het weer op gang gaat komen, weet je natuurlijk nooit.

Heel veel succes met wachten

7. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Marloes alweer 31 weken? Wat gaat dat snel of is dat alleen vanaf mijn kant ;)
    Ben je een beetje aan het genieten?
    Wanneer ga je met verlof?
    Snappen de boys er wat van dat ze (weer) grote broer gaan worden?

Geniet ze!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaat vreselijk snel...
    Ik ga met 36 weken met verlof, dus nog tot 4 juni werken (1 juni laatste werkdag)
    Sam vindt het helemaal geweldig en is ook erg lief voor baby'tjes.

deze week heb ik vakantie, dus dan kan ik hopelijk veel doen in de kamertjes (als ze op het kdv zijn)

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh heerlijk nog een weekje vrij om alles te regelen.

Krijgt de beeb een eigen kamer? En de oudsten (want dat zijn ze dan) slapen toch saampjes in het stapelbed?

Trouwens bij ons slapen inmiddels de boys ook sinds een maandje saampjes in het stapelbed. Gaat heel goed, hadden we niet verwacht want die jongste is nogal een ondeugd maar ook hij blijft netjes liggen totdat we hem komen halen.

Heb je een mooie buik? Toch zo speciaal zwanger zijn. Geniet er nog maar lekker van.

x Gab

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, de oudste 2 gaan verhuizen en gaan in het stapelbed... al haal ik voor Thom de bedbodem er nog even uit en zet ik zijn ledikantje er gewoon nog onder.
    Ze zijn zo gewend om samen te slapen dat ze zonder elkaar (en dan vooral Thom zonder Sam) minder goed slapen.

Buik groeit goed!!! Baby trouwens ook...
    gaat alleen zo snel

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier gaat het eigenlijk vanaf dag 1 heel goed samen op de kamer! Baby slaapt apart.

Marloes: ja gaat zoooo snel weer he die zwangerschap weer....ik ben gewoon vet jaloers als ik een zwangere buik zie.......zucht....
    Lekker nog weekje vrij om alles te regelen.....

Hier alles goed. Ktrijg nu al wat meer ritme en zit op 1 a 2 nachtvoedingen dus niet slecht. Vandaag bij Kinderarts geweest (dat is hier ipv CB). Guus was in 4 weken tijd 5 cm en 1100gram :$ gegroeid!!! Mijn boobies doen het bij deze dus ook weer net zo goed (misschien zelfs beter!) dan bij de anderen!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    moest vanmiddag nog aan je denken Me2... toen ik zag dat Guus gewoon al weer een maand oud is.
    Hoe vinden JP en Fay hun broertje?

Morgen hopelijk de laatste kast schilderen...

Heb trouwens geen zwangerschapsdiabetes hoor! Waardes blijven allemaal ruim onder de 5... dus gewoon een grote baby

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

joepieee vandaag de 20weken gehaald

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow Zuurje, wat ga jij ook weer snel!!

Marloes; gelukkig egen zwangerschapsdiabetes! JP en Fee vinden hun broertje erg grappig en JP vraagt staads of hij nu gaat lopen of gaat praten hahahaha ook vindt hij hem heeel lekker ruiken hihihi Merk wel dat ze avak iets van me willen als ik net aan het voeden ben oid...bekende aandacht trekken.

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Me2: Guus al een maand, echt snel zeg. Mooi dat het zo goed gaat en dat Guus de mamamelk erg lekker vindt. :)

Marloes: nog maar 8 weekjes wat snel ook weer. Alles al klaar? Voel je je nog oke?

Zuurtje: joehoe, geweldig meid. Wat een mijlpaal. Geniet lekker van je zs. Hoe voel je je?

Aylin: hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles redelijk. Alleen Aymee blijft 's nachts 2 a 3 keer komen. Ik geef nu fv en bv. Het meest fv en 1 of 2 keer per dag/nacht bv. Best vermoeiend, want Danio wil 's middags ook niet meer slapen. Ach, het komt ook wel weer goed. Aymee groeit in ieder geval prima en daar gaat het om.

Stiekem mis ik mijn buik wel heel erg, maar daar moet ik ook maar aan wennen. Een vierde komt hier nu nog niet, moet eerst zelf weer wat energie hebben en weer fit zijn. Heb toch een nasleep van die longontsteking helaas. Maar van het mooie weer knap je ook op. :)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super Zuurtje!! Heb je de 20 weken echo al gehad?

Leuk, Cars, jou ook weer eens te zien!!! Jij denkt echt al serieus na over een 4e kindje he... ook al is het op de lange termijn.

en klaar... nog lang niet!!!
    Ik moet voor de mannen nog 1 kast maken, beddengoed kopen.

voor de baby moet ik het kamertje nog aankleden en weer eens goed in de dozen gaan neuzen, wat we nog kunnen gebruiken en wat niet meer.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marloes vrijdag heb ik de 20 weken echo om 14u (als het niet uitloopt)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ooh, spannend weer Zuurtje!!!

Ik mag morgen weer even spieken! Heb weer een groei echo. Voor mijn gevoel is hij veel gegroeid!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zuurtje, leuk een zusje!!!! Gefeliciteerd! Zag alles er verder goed uit?

Ik heb donderdag weer even mogen spieken. Baby zit nu met de metingen op de hoogste lijn van de groeicurve (95%) en het hoofdje al ver er buiten...
    Weegt nu dus al tussen de 5-6 pond.
    Had net te weinig ijzer in m'n bloed, dus staaltabletjes gekregen.

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja hoor alles is goed
    het duurde even voor ze alles van het hartje goed kon zien maar dat is normaal nu het hartje nog maar de grootte van een erwt heeft
    heb nu wel een hele pijnlijke buik want de gyn heeft serieus geduwd op mijn buik om toch maar alles te kunnen zien
    normaal zouden we nog een keertje moeten terug gaan maar net op het einde zag ze toch wat ze moest zien

Deel Deze Pagina