~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Graag gedaan;)

MMM is de medische mallemolen;)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cars en Koekkie dank je wel:D

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Super gedaan Marloes! Van harte gefeliciteerd met Mees!

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MArloes: wat heerlijk zo'n slaperd!! Hier gelukkig al weer een vette doorslaper!! Ik weet nog steeds niet of we compleet zijn maar ik vind het wel echt heeeeel veeeel werk zo en weet niet of ik dat nog een keer aan wil......

5. Juul97

Juul97 Lid

21 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Koekkie,

Heb het aan een paar familieleden verteld.
    Mijn zusje zag het zelf al.
    Tot nu toe alleen positieve reacties.
    Vorige week eerste echo gehad. Was alleen nog maar een vruchtzak en dooier te zien.
    Wij dachten toch hartactie te zien maar daar hebben ze niks over gezegd. Kon 2 kanten op zei de echoscopiste.
    Volgende week weer terug.
    Ben benieuwd.

Groetjes juultje

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juultje wat fijn dat je (toch niet verwachtte) positieve reacties hebt gehad. Succes volgende week met je 2de echo. Was je er zo vroeg bij dat het nog geen hartactie was?

Hoe gaat het met Guus en Mees (vind het wel namen voor broers) ;)

Mijn meisje is net 1 jaar geworden afgelopen weekend. Man wat gaat het toch snel.

Zal weer even een foto toevoegen :D van onze jarige job

Liefs, Gab

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    whahaha... geweldig!!!!

en is ze al weer 1, wow wat is dat snel gegaan zeg.
    Is ze goed verwend?

Hier gaat het super. Mees is een heel tevreden mannetje. de andere 2 hebben hun draai ondertussen ook al weer (eventjes) gevonden. Wij hebben maandag feest (al vieren we het zondag) dat wordt Sam al weer 4... zo groot al weer.

8. Juul97

Juul97 Lid

21 jun 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Koekkie,

Gefeliciteerd met je mooie meid.
    Gaat zeker snel. Mijn oudste is al weer 14.
    Wij dachten zelf wel een knipperlichtje te zien maar er werd niks over gezegd. Dus weet eigenlijk nog steeds niet hoelang ik zwanger ben.
    Volgende week hopelijk wel.

Groetjes Juultje.

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marloes: fijn dat het zo lekker gaat! En voel je je compleet??
    Alvast van harte met jullie oudste!!

Met Guus gaat het redelijk goed. Goede dagen overheersen nu, hopelijk zullen de refluxklachten alleen maar gaan afnemen zodat hij over een tijdje van de medicatie af kan. Het is een super lekker manntje! Ik ga volgende week al weer werken.,..ben 5 maanden thuisgeweest en die zijn gevolgen! Is ook wel weer lekker die structuur. Kids helemaal blij want deze week mocht Guus paar keer mee naar de oppasmama om te wennen. Echt zo schattig...ze lijken echt weinig jaloers te zijn, terwijl JP echt een draak was toen Fee kwam....

Gaby: kan gewoon niet geloven alweer 1 jaar je meisje! VAn harte!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee... :) m'n man trouwens wel, maar ik kan me daar wel bij neerleggen... 3 fantastische gezonde kindjes is al heel wat he!

super dat het steeds beter gaat met Guus!!! wat heb je lekker lang verlof gehad. ik moet half nov weer aan de slag. voor de 3e x extra lang verlof ivm de zomervakantie.

wanneer moet JP eigenlijk naar school?

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve foto Marloes

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het weer ontzettend rustig hierzo! Vakantieperiode natuurlijk maar wij zijn of gaan niet weg. En eindelijk een zonnig dagje maar tja de kleine ligt te pitten. Helaas de boys niet dus weinig tijd ook voor mijzelf. Mis wel de tijd dat ze nog allemaal tegelijk slapen :D
    Nou ik hoop dat het allemaal goed gaat met de mama's en de kindjes.
    x Gab

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Hier ben ik ook weer eens.
    Hoe gaat het met iedereen?

Gab: ik mis die tijd ook hoor dat ze allemaal slapen. Maar daar ben ik al heel lang uit. Danio was nog geen twee dat hij 's middags niet meer wlde slapen. Maar ik neem het er zeker van wanneer ze op de psz zitten.

Wij hebben hier nog twee weekjes vrij, we zijn niet weg geweest, wel veel dagjes uit. We hebben genoten. Mannetje is al wel weer aan het werk.

Verder gaat het prima met de kids. Danio wordt echt een grote vent en Ramiro gaat hem snel achterna. Af en toe dikke boefjes, maar ja dat hoort er ook wel bij. Het zijn echte jongens, met jongensstreekjes. ;)
    Aymee slaapt nog steeds NIET door en dat is best vermoeiend. Ik ga nu volledig over op fv, misschien dat dat helpt.
    Maar het gaat wel prima met haar, ze is altijd zo vrolijk, staat en kruipt als de beste.

Ja, ik geniet echt van de kindjes. Heerlijk. :D

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier nog bib
    hoewel ik veel last heb van voorweeën
    nog tot 3 september rust en dan mag ik weer opbouwen

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi dames,

't wordt hier toch wel rustig he... tijd voor nieuwe kriebels ;)

Hoe was de vakantie Koekkie? Leuke dingen gedaan?

cars, hopelijk lukt het doorslapen met de flesvoeding wel. Nog lekker 2 weken vakantie. Hoeveel dagen geef jij eigenlijk nog les?

Zuurtje, zusje mag nog even blijven zitten he! Met hoeveel weken zijn je andere kindjes geboren?

Zo, hier gaat het super. Sam is deze week voor het eerst naar school, leuk en spannend dus. Hij vindt het erg leuk en komt al thuis met nieuwe, na ja delen van, liedjes. Thuis zijn ze dan zo groot en op school weer zo klein.
    Thom verveelt zich wel nu zijn maatje weg is...die moet z'n draai nog even vinden thuis.
    Mees gaat super, slaapt al door (sorry Cars)... gaat rond 19.00 uur naar bed, dan maken we hem rond middernacht wakker voor de fles en 's morgens rond 6-7 uur wordt hij dan weer wakker.
    Controle bij de kinderarts was helemaal goed (ivm hartruisje op dag 2). Hij is zo'n makkelijk en heel tevreden mannetje weer.

klik en kijk...
    kleuter peuter baby

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marloes zoon is geboren met 37w5d en dochter et 39w5d

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oke... nu 38w5 dagen dan... ;)

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marloes, wat een mooie moppies. Onze oudste gaat over een paar maandjes ook naar de grote school en de middelste tegelijk 2 dagen naar speciaal onderwijs dus dat zal ons ritme ook omver gooien. Wat fijn dat de kleine beer al doorslaapt.

Nou Zuurtje zet hem nog even op. Lekker vroeg met voorweeen hoop dat het niets betekend meis. Laat je kleintje nog maar even zitten.

Cars, wow bij 2 jaar stoppen met doorslapen. Ach ik heb de 3.7 met de oudste gehaald. Op het KDV maakte zich als zorgen dat hij het niet ging afleren voordat hij naar school zou gaan. Nou no worries ;) alleen man wat is hij snel sjachie zo rond 6. Hij is er blijkbaar geestelijk wel aan toe maar niet lichamelijk. Vanmiddag saampjes op de bank filmpjes gekeken. Krijg ik nog een beetje rust en lekker gezellig onder 1 dekentje (regent buiten)

Praat mij niet van jongensstreken haha, helaas doet onze kleine meid ook mee. Dus wees opgepast, 'slecht' voorbeeld van de boys natuurlijk. De kleine meid is hier een klimgeit. De juffen op het KDV beklagen zich er elke dag over. (hun probleem).

Nou ik hoop dat je kleine meisje snel door gaat slapen. Kom je ook weer een beetje tot rust.

Oeps bijna 5 ik ga 2 kindertjes wakker maken want over 3 uur moeten ze weer naar bed haha.

x Gab

20. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Marloes: wat geweldig dat het zo goed gaat en alleen maar top dat Mees wel doorslaapt. Dat gun ik je natuurlijk, is alleen maar lekker voor jou. :)
    En dat lesgeven: ik ben invaller, dus we zien wel weer. Het is leuk om er ff uit te zijn, maar thuis zijn vind ik ook prima. Ik werk het liefst twee dagen. Want over en nergens aan het werk is ook wel vermoeiend, maar ja zo moet je er wel tussen komen.
    Afgelopen schooljaar heb ik helemaal niet gewerkt, zs en na de bevalling ziek zijn.
    Wat leuk Sam voor het eerst naar school, vindt hij het spannend wanneer je hem brengt of mag je gelijk weer weg? Lijkt me wel apart, weer een nieuwe fase die je zoon in gaat.
    En wat een leuke foto's, heerlijke ventjes. :)

Gab: Ramiro slaapt gelukkig nog wel 's middags, dat scheelt echt al een hele hoop. Ook ik ga dan vaak ff met Danio 1 op 1 iets doen en daarna is het even mamatijd. ;) Verbazingwekkend viel Danio vanmiddag al snel op de bank in slaap, dus heb ik het er ook even van genomen. Een uurtje is kort, maar wel lekker.

Ik zie trouwens nu ook al wel dat Aymee haar broers achterna wil, ik hou haar in de gaten. ;) Thanks voor de tip.

Vanmiddag trouwens iets grappigs beleefd. Ik ging met de kids ff naar buiten. Aymee kroop in de gang en ik deed de jongens de jassen aan. Wil ik Aymee haar vestje aan doen, zie ik haar nergens. Ik kijk wat lager over de grond, zit ze ineens onderin de kinderwagen, in het boodschappenmandje. Ha ha, moest wel ff lachen en de kids ook. :D

Zuurtje: nog maar ffies en dan is de kleine er al. En idd, hopelijk doen die voorweeen iets, zou wel lekker zijn. Verder nog een beetje fit? En alles klaar voor de bevalling?

Zijn er alweer kriebels bij jullie?
    Hier wel een beetje, maar ben af en toe gewoon nog niet fit. Dus we wachten echt nog wel ff. Aymee moet eerst ook maar eens doorslapen.

Fijne avond.

Deel Deze Pagina