Enjoy: Hier de eerste tijd inderdaad een duo en zeker een jaar lang beiden tegelijk in dezelfde autostoel. Hier geen enkel probleem ervaren met mijn tweede snel achter mijn eerste kindje wat betreft mijn lichaam. En nu ze twee en drie zijn vind ik het heel gezellig voor beiden dat ze zoveel plezier met elkaar beleven. Hier is het dus een goede keuze geweest. (Ik dacht, gezien de meesten hier inmiddels ook al een derde hebben en wij bij twee zijn blijven steken is mijn ervaring wel een gelijkende met eventueel de jouwe )
hoi meiden mag ik me hier ook melden?? of vinden jullie er te lang tussen zitten ik ben nu 11.2 weken zwanger van de 2e en de 1e is 8 maanden oud nu. dus 6 maandjes toen ik weer zwanger was. vind het echt geweldig @enjoylive: heey meis hihi kriebelt het nog steeds als jullie beide willen zou ik zeggen: go for it! ik vind het heerlijk dat ik nu weer zwanger ben
welkom aan alle nieuwe dames! Ik vond het heerlijk zo snel weer zwanger en ook na no3 geen last gehad van lichamelijke klachten ed, Inderdaad wel dubbele autostoeltjes. Had ook een duo wagen maar heb hem niet heel veel gebruikt.
Ook namens mij, welkom! Hier 3 autostoeltjes en de dubbele wagen helemaal niet gebruikt (echt op 1 hand te tellen). Dus denk goed na voordat je veel geld uitgeeft kids zijn al duur zat.
@koekkie: hoeveel schelen jou kinderen dan? mijn dochter is straks 1,3 jaar dus die kan echt nog niet zelf lopen of op zo een plankje staan dan! zal hem niet giga lang gebruiken denk ik (jaar hooguit) maar ja dan verkopen we hem daarna wel weer (of bewaren hem nog even voor de volgende hahahaha)
Naomi: mijn kids konden met 12 maanden lopen. JP was 15 maanden toen zijn zusje kwam en wilde eigenlijk niet meer in de kar. Toen de 3de kwam was no2 nog net geen 2 jaar en daar hetzelfde. Toen ik zwanger was van no 3 heb ik de duo wel af en toe gebruikt omdat ik dan snel ergens doorheenn kon met de kids. Slenteren was me dan af en toe wat te veel hahahahah
Naomi, mijn jongens liepen allebei voor hun eerste jaar (mijn meisje nu nog niet - 8 stappen is het record- en is bijna 14 mdn) maar ze scheurde altijd op hun 'motortje' naast de kinderwagen. Of de kleine in de draagzak en eentje in de wagen. Van alles gedaan maar die dubbele zoals gezegd amper gebruikt. Ik heb 3 binnen 3 jaar, 13.5 mnd en 18 mnd zit er tussen en ja het is heel druk.
Hallo dames, Sorry maar ben zo druk de laatste tijd met de kids en alles er om heen. Hoe gaat het hier??? Met mij gaat alles goed. Met de kids ook. Joshua is afgelopen woensdag 2 geworden en Jasmine word 23 oktober 1 jaar! Oh ja en Marloes ik ben 23 november uitgerekend van ons derde meisje! Ik heb vorige week dinsdag een groeiecho gehad omdat Jasmine vrij klein was bij de geboorte maar deze dame groeit prima. Zat met de metingen a boven het gemiddelde! @Zuurtje Gefeliciteerd !!!!! @Nieuwe dames welkom!
@ All: Meiden bedankt voor jullie leuke reacties. Wij gaan voor een 2de en ooooh wat voeld dat goed en fijn. Alleen mijn vriend had meer bedenk tijd nodig na dus na mijn laatste ongi heb ik wel 2 dagen de pil geslikt met als resultaat dat ik eergisteren een ontrekkingsbloeding kreeg. Ze zeggen dat ik dan mijn cycles moet reken vanaf die eerste dag. Maar naar mijn idee kan ik als nog nu zwanger raken of denken jullie dat ik echt eerst weer ongi moet worden? xx
Aylin, wow dat schiet al weer op bij je. dan heb je 4 kleintjes, heerlijk zo groot gezinnetje. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nu met mijn 3 het al druk zat heb hoor, die jongens zijn tja jongens. Lekker druk. En ons meisje dat is net een jochie. Klimt overal overheen, loopt sinds kort als een speer en kletst als haar oma's (aan een stuk door). Raar hoor na een doof kindje een kindje te hebben die met 14 maanden al meer dan 40 woordjes zegt en meer dan 20 gebaren kan. De ene extra laat en de andere extra vroeg. Realiseer me nu wel wat een achterstand ons jochie heeft. Hij gaat trouwens per eind nov naar de doveschool 2 daagjes pw. Daar zal hij wel een inhaalslag gaan maken. Ach het is zo lekker ventje, onze charmeur, duidelijk een halve latino haha. Hoe gaat het met alle andere kindjes? En de mama's niet te vergeten. Liefs, Gab
Hi! Alles goed hier. Vind 3 ook wel erg druk! Ons ventje is net begonnen met bijvoeding en dat gaat eigenlijk wel prima! Begint zelf te zitten en is net zo ondernemend als de andere twee. Geef nog borstvoeding terwijl ik bij de andere twee nu aan afbouwen dacht, wil ik er nog even mee door. Wellicht omdat ik toch denk dat dit wel eens de laatste zal zijn. Gaby, ben benieuwd hoe het op de dovenschool gaat! Ons meisje sprak trouwens ook al veel met 14 maanden terwijl JP laat was omdat ze tweetalig zijn, dacht ik maar door Fee twijfel ik, maar we zullen nu zien hoe het met Guus gaat! Fee gaat een ochtend naar de peuterschool en ze vindt het vreselijk om alleen te worden gelaten. Ze gaat al sinds ze vier maanden is naar de oppas mama maar altijd samen met d'r broer(s). Hopelijk went ze snel. Had wel praatjes toen ik haar kwam halen JP gaar nu al naar de kleuters ondanks dat hij nog geen 4 is en vindt het erg leuk. Hij verveelt zich bij de Oppasmama en ook de structuur is gewoon echt goed voor hem. Hij is nogal een druk en ondernemend mannetje ...
Me2, ik denk ook dat meisjes altijd sneller met taal/spraak zijn dan jongens. Meisje houden sowieso meer van communiceren en jongens meer van dingen doen (in mijn ogen 'druk doen'). Dat zie je vaak ook op school als ze ouder zijn. Meisjes zijn beter in talen en jongens in rekenen. Wat wel grappig is, ik ben vorige week naar een lezing geweest over het verschil tussen jongens en meisjes. Was erg leuk, niet echt een eye-opener maar meer herkenning. Vooral omdat ik de boys vaak niet snap qua vechten en druk doen. Daar gaf ze mooie voorbeelden van. Het klinkt bij jou ook een drukke boel met elke kind ergens anders naar toe maar een oppasmama is wel erg handig natuurlijk. Haalt en brengt ze ook? Want dat blijft wel heel veel coordinatie vergen. Ik heb gisteren gewoon een schema in Excel gemaakt, wie wat en waar is. Er zijn dagen dat ze allemaal ergens anders zijn op verschillende tijden. haha na een tijdje zal het wel soepeltjes gaan. Zo vandaag met alledrie thuis .Een van de laatste door de weekse dagen. Over een maand gaan de boys beginnen. De oudste 5 dagen school incl 2 dagen BSO, middelste 2 dagen school + 2 dagen KDV en de jongste 3 dagen KDV. Helaas geen ochtend of moment alleen voor mij daar duurt nog een paar jaartjes tot mijn meisje met school begint. Genoeg geklets. ga weer wat troep opruimen want we hebben net lekker broodjes gegeten en op een of andere manier beland er nog steeds een groot gedeelte op de grond Liefs, Gab
He dames, Lang niks van me laten horen, maar ik leef nog hoor. Nieuwelingen: welkom, succes en van harte. Hier gaat alles prima, geniet van de kids. Vandaag is het alleen een echte herfstdag en ik hou ervan om lekker met ze naar buiten te gaan. Maar ik laat me natuurlijk niet helemaal nat regenen. Dus dan maar weer wat anders bedenken. Danio is wel een jongetje dat z'n energie kwijt moet, dus als het even droog is toch maar ff naar buiten. Ramiro begint Danio steeds meer en meer na te doen, grappig om te zien. Aymee gaat ook prima. 4 stapjes los is haar record en dat terwijl ze net 10 maanden is geweest. Een vlug, pittig dametje. Ze is ook altijd vrolijk, heerlijk is dat. Het doorslapen heeft ze nog steeds NIET door helaas. Komt wel eens goed. (hoop ik ) Verder niet veel nieuws. Ik lees wel dat jullie het ook allemaal druk hebben, gezellig druk neem ik aan? Ik vroeg vanmorgen aan Danio of hij nog wel een broertje of zusje zou willen. Ja, zei hij, eem zusje. Twee. Huh? Twee? In totaal of erbij? In totaal zei hij. Ha ha. Aymee is mijn vriendje, zei hij. Zo lief. Ramiro vroeg ik later ook en die had het ook over een zusje. Nou, wie weet. Misschien nog eens. Oh, ik heb nog een vraagje aan jullie. Ik ben nog steeds niet ongi geweest sinds de bevalling, klopt dit wel? Ik geef alleen 's nachts heeeeeeeeel af en toe nog bv, kan het hierdoor komen? Of vinden jullie het vreemd? Bedankt alvast. Fijne week.
Cars misschien heb je al een broertje of zusje in de maak even testje kopen want van alleen borstvoeding denk ik niet dat je ongestelheid wegblijft hoor.
Ha ha, geweldig. Dat is een goede reden. Koekkie: die test heb ik al gedaan, was neg. Ik dacht ook al: het zal toch niet? Want we vrijen toch meestal wel veilig, maar ja je weet maar nooit.
ben benieuwd wie de volgende is die een vierde krijgt als ik dat allemaal zo lees Bij mij heeft bv geven (hoe weinig ook) tot nu toe altijd gezorgd voor het niet hebben van een cyclus.
Hallo dames, Ben zo druk dat ik aan internetten amper toe kom! Hier gaat alles prima. De laatste loodjes van de zwangerschap vallen me best zwaar. Heb veel last van mijn rug en bekken en de hormonen werken ook niet echt mee. Maar goed nog ff volhouden en dan heb ik ons vierde kindje en derde meisje in mijn armen! Wat lees ik hier...???? Nog meer dames aan de beurt voor een vierde kindje
Wow Aylin wat schiet het al weer op. Jammer dat je toch aardig wat klachten heb. Maar ach eenmaal dat kleintje in je armen (hoe cliche) is dat allemaal weer vergeten. Sterkte x