Hier gaat het wel lekker! De meiden zitten sinds kort op de peuterspeelzaal en ze vinden het hartstikke leuk zo saampjes! De tijd gaat zo snel, ze worden zo groot! Ik ben sinds vorige week zelfs uit de luiers Gisteren keek ik nog even babyfoto's terug en wat is het dan toch onwerkelijk, hoe snel het allemaal is gegaan. Het lijkt nog als de dag van gisteren dat we allemaal voor een 2e gingen hier en nu zijn sommige al zwanger van nr 4! Wel leuk hier dat hier nog regelmatig geschreven word, ik vlieg zo heeeeel af en toe even langs op zp en zag nu dus het leuke nieuws van Cars Veel meiden ook die een 3e kindje hebben gekregen zag ik! Hier blijft het bij onze 2 meisjes, al heeft manlief af en toe flink last van rammelende...uh..zaadballen als hij een baby ziet smelt hij helemaal Maar het is goed zo, we zijn heel gelukkig met onze 2 ondeugende meisjes!
Wat een geweldige foto's Sab. Super dat het zo goed gaat. En Jenna al zindelijk, die is snel. Ramiro nog niet, maar gaat wel regelmatig naar de wc. Komt vanzelf.
Ah Sab, wat een heerlijke wijffies. haha moest wel lachen om de rammelende zaadballen hier hebben we er allebei last van maar het gaat niet gebeuren. Cars, De oudste wordt over 2 weken 4 jaar, de middelste 31 december 3 jaar en de jongste is 15 maanden. Dus de middelste ligt op schema qua zinnelijkheid maar de jongste is vrij vroeg maar die doet het maar 2 a 3 maal pd en de middelste is nu zonder. Wel erg fijn maar we hebben kans dat als hij zolang in het busje moet zitten dat hij voor de tripjes zo'n luierbroekje aan moet logisch de chauffeur kan niet in de file even stoppen voor hem. Fijne dag
Trouwens ik weet nog dat ze op het KDV zeiden dat het gemiddelde van zinnelijk worden daar op 2 ligt maar volgens mij geldt dat maar voor weinig kindjes. Meer tussen de 2 en de 3. Maxim is dan wel later maar wel 1 in week helemaal met 1 ongelukje. Terwijl als ik nu met mijn meisje doorzet ik denk dat we heel wat ongelukje voor de boeg hebben aangezien een kindje dat nog geen 1.5 jaar is anders communiceert en ook haar sluitspieren niet zo super kan controleren. Ik wacht geduldig af. Scheelt wel lekker met pampers, nog maar 1 ipv een jaar geleden nog 3. Helemaal omdat we op het KDV zelf pampers mee moeten nemen hebben we het gewoon over een besparing van zeker 50 euro per kind per maand. Kjecheng
Ja hier ook 2 uit de luiers (gelukkig!) Sab: wat een heerlijke meiden zeg! Hier ook beide nog wel zin in een viered maar wij zijn beide rationeel. Ik denk dat we ze dan gewoon niet alle 4 de benodigde aandacht kunnen geven. Nu gaat het allemaal net. Onze kids zijn alle drie behoorlijk extravert en veeleisend zullen we maar zeggen en dat wordt naarmate ze ouder worden niet simpeler (ik kijk naar mijzelf en mijn zusjes).
Me2, haha ja dat van die veeleisende kindjes komt mij bekend voor. Het is me een stel hier. Helemaal dat kleine wijffie. Zal weer eens een leuke foto plaatsen.
Even een foto van mijn boys, vandaag is de oudste voor het eerst naar school gegaan en morgen de andere. Ik ben zo niet relaxt plannen plannen zenuwen grr aaahhaaa haha. Maak mijzelf helemaal gek. 2 afscheidsfeestje incl cadeautjes achter de rug. 1ste wendag van de oudste was vandaag en de rest van de week en volgende week op zijn verjaardag voor het echie. Tevens as weekend zijn verjaardag en na het feest gaan manlief voor 5 dagen op[ zakenreis. Dus tijd om te relaxen komt daarna of komt dan de Sintstress om de hoek haha. Zal ook nog even checken naar een foto van mijn meisje Liefs, Gab
Gaby: kleine kindjes worden groot he? Ben benieuwd hoe het is gegaan. En ook benieuwd naar een foto van je meid. En... jullie jongens zijn ook al van die carsfans zo te zien.
Hi Cars, zowel gisteren als vandaag is het goed gegaan met de boys. De ouste is al weer 2 maal geweest en dit keer zelf zonder er bij te blijven nam hij afscheid. Top dus. Bij de jongste was de taxi (incl. chauffeur) was een drama, hij wilde niet de auto in. En we hadden mega file dus een rit van 1,5 uur later kwamen we bij zijn schooltje aan. Na een half uurtje hem 'achtergelaten' en in de aula gaan wachten. En omstebeurt kwamen de jufjes vertellen hoe goed hij meedeed. En we zijn met de trein terug gegaan aangezien hij maar een ochtend ging oefenen. Vrijdag mag hij gelijk een hele dag en ga ik mee heen en terug (dus ik heb heerlijk een middagje shoppen in Amsterdam - elk nadeel heeft zijn voordeel ) Fotootje van ons meisje........ En idd mega Cars fans. Om soms moe van te voren haha Liefs, Gab
Gaby: fijn om te horen dat het goed gaat. Zo'n autorit van 1,5 uur is alleen wel jammer Benieuwd hoe het vrijdag de hele dag gaat. En shoppen? Super, is niet erg. Geweldige foto van jullie meid. Heerlijk he die kids. Ik geniet er enorm van.
Nee hoor geen straf om (te moeten) shoppen Hoop dat vrijdag het verkeer wat mee zit (meestal wel in de ochtend) en hij het leuk vindt. Ze kunnen me bellen als hij het zat is dan gaan we gewoon eerder halen. Maar het liefst ook terug met de taxi natuurlijk anders wordt het wennen een hele lange periode Hoe gaat het met je zwangerschap? Trek je het een beetje naast je trio-ondeugd?
Hallo dames, Ik ben ben 23 november bevallen van ons vierde kindje. Op de uitgerekende datum. Ze weegt 3245 gram en is kerngezond! De bevalling verliep super vlot. 05:00 4 cm ontsluiting en ze is 07:10 geboren. Ze doet het prima. Ik moet nog wel herstellen lichamelijk de naweeën zijn behoorlijk aanwezig. Verder vinden de kids het geweldig!
De KriebelMama's Er is op dit moment 1 kriebel-mama's zwanger -Cars- 4e kindje -juni 2012- geslacht: blijft een verrassing Verjaardagen mini kriebels Isa - 6 januari 2009 Guus- 5 april 2011 Fee - 7 april 2009 Ramiro - 21 april 2009 Thom - 6 juni 2009 Mees- 30 juni 2011 Stijn- 3 juli 2010 Noëlle- 24 juli 2010 Sam- 1 augustus 2007 Yente -4 september 2011 Joshua - 21 september 2009 Jasmine- 23 oktober 2010 Layla-23 november 2011 Aymee- 7 december 2010 Maxim - 31 december 2008 en alle andere kriebelkindjes... Matti-Wout-Jenna-Noa-Fleur-Bob-Rosalie-Suze-Bjarne-Mika-IJfke-Nils-Emma-Britt-Mirthe-Devin-Betti-Feline
@Marloes, Zuurtje en Me2 bedankt voor de felicitaties! Mijn eerste kindje heet Aylin en is geboren 16-02-2008! Layla doet het prima! Ik probeer ook zeker mijn rust te pakken!