leuke tip: dvd van de sint, speciaal voor je eigen kindjes. Je kunt namen ingeven en eigenschappen en dan maken ze een mooi verhaal, met liedjes en aan het eind, waar het allemaal om gaat.. waar de cadeautjes liggen. Zoek nu nog 3 mensen die hem ook willen, want dan is mijn dvd gratis... http://www.videovansint.nl/c/14537X1gO/
Ben benieuwd trouwens of Cars daar lang alleen blijft staan.... Zuurtje, zouden jullie nog een 4e kindje willen?
hier komt er geen kindje meer bij ik heb 2 zware zwangerschappen gehad, voor mij alsook voor mannetje is het goed geweest maandag heb ik een spiraaltje laten plaatsen en hopelijk doet het zijn werk ook goed voor de komende 5 jaar
y.ente doet het super sinds 2 dagen heeft ze nog maar 5 voedingen en doorslapen doet ze al sinds ze een paar dagen oud is in het weekend laat ik ze slapen en maak ik ze pas wakker als er maximum 11u tussen de voeding zit (ik zet mijn wekker dan) door de week als het school is maak ik ze om 7u wakker
sorry meiden hier lang niets meer laten horen! het gaat hier met de kleine in ieder geval erg goed ze schopt lekker veel, heerlijk we krijgen weer een meisje bij!! met mij gaat het helaas niet geweldig. zit met flinke bekkenklachten, kan niet meer werken en ook het huishouden en zorg voor Isabel moet ik zoveel mogelijk uit handen geven.
Balen Naomi!! Heel veel sterkte...zo zijn 9 maanden behoorlijk lang kan ik me zo voorstellen! leuk hoor weer een dametje! Marloes: wie denk jij dat Cars komt verzellen dan?
He dames, Onze pc was stuk, maar hebben nu een nieuwe. Aylin: van harfte met jullie dochter. Echt super snelle bevalling zeg. Geniet lekker en gauw opknappen. Vorige week schrokken we enorm, ik verloor namelijk veel bloed. Een echo gekregen en gelukkig is er niks aan de hand met het kindje. Gisteren weer een echo gehad en het stolsel is zo goed als weg. Wat een opluchting zeg. Pfff. We kwamen er wel achter dat ik al verder ben dan gedacht. Morgen alweer 11 weekjes. 21 juni 2012 is DE datum. Verder voel ik me goed. En ik ben ook wel benieuwd wie mij nu komt vergezellen. Fijne avond. Liefs
@cars: oei meid dat is schrikken geweest!! gelukkig is alles goed met de kleine, en vooruit gezet worden is alleen maar fijn
hihi ja de tijd gaat snel! hier alweer bijna 23 weken *schrik* je hebt je kids echt heerlijk dicht op elkaar, echt super leuk! ja ik geniet zeker wel, ondanks mn flinke BI dan... had gehoopt meer te kunnen maar de kleine meid doet het goed in mn buik dus dan is het al snel goed vind ik.
Hi Cars dat zal schrikken zijn geweest. Hier als ervaren 'bloedverliezer' bij zwangerschap weet ik dat het helemaal niet serieus hoeft te zijn. Het resultaat zit gezellig naast mij op de bank. Hoop dat het vanaf beter gaat en dat je weer 'zorgeloos' kunt genieten van je zwangerschap meis. x Gab
ik weet het nog niet, maar er zal toch wel ergens een kriebeltje overwinnen Ik heb alle babykleertjes op marktplaats gezet of weg gedaan en voor mijn kriebels zou het veel te vroeg zijn he, ik kriebel om de 2 jaar....
kriebels genoeg hier maar het zal bij gekriebel blijven tenzij er ooit een ongelukje gebeurt maar met mijn voorgeschiedenis zie ik dit niet gebeuren
Cats': jeetje ja schrikken zeg! Gelukkig dat alles goed was. Wij zijn er nog niet over uit. Allebei nog wel kriebels maar ook veel praktische beren op de weg. Gisteren weer op pad geweest met mijn vriendinnen die er resp. zes en vier hebben en raden het toch elke keer af....