~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow Me2 een vriendin met 6 kids, echt van haarzelf of is het een samengesteld gezin?

Haha Marloes alles al in de verkoop, kan ik ook wel eens mee beginnen. Bergen, kasten en een garage vol met spul.

Ja kriebels zijn er wel maar kindjes gaan er niet meer komen. Wekelijks maken we allebei wel een grapje over een 4de maar het zit er gewoon niet in. Niet alleen omdat ik al 39 ben maar het is druk en niet praktisch.

x

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Koekkie: ja alle zes van haarzelf en dezelfde vader! Eerst vier meisjes in vier jaar en toen 2 jaar gewacht en daarna 2 ventjes!! Hoe krijg je het voor elkaar! Ze is nu echter op een punt in haar leven beland dat ze enorm baalt dat ze doordat ze niet meer heeft gewerkt (niet echt mogelijk toen ze allemaal zo klein waren) ook niets voor haarzelf heeft opgebouwd en ook niet heel makkelijk meer ergens binnenkomt.

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    lol, ik kom in ieder geval niemand vergezellen ;) Ik blijf af en toe nog lekker even meelezen en nog voordat ik er kriebels van krijg ben ik weer weg haha. Hier begin ik steeds meer te wennen aan het idee dat hier geen kindjes meer bijkomen. Mijn twee schatjes hebben het ontzettend naar hun zin samen. Zelf ben ik aan een kopjaar begonnen, om mijn studie wat uit te breiden dus het is sowieso wel lekker druk hier. Het kriebelt ook wel om straks wat meer uren te werken als de kinderen naar school gaan. En ik vind alles gewoon veel makkelijker worden nu ze wat ouder zijn. Een verjaardag is niet meer iets om tegenop te zien, zij vermaken zich prima en ik kan echt weer even met aandacht voor een medevolwassene kletsen. Ik ben gek op mijn twee kanjers maar ik vind het toch wel fijn dat niet alles meer zo primair is. Dat ik rustig bij de speeltuin met een kopje koffie kan toekijken in plaats van ondersteunen bij iedere stap die ze zetten. Als mijn man nog wilde had ik waarschijnlijk al een derde gehad, En ik kon me ook niet voorstellen dat ik aan het idee zou kunnen wennen dat ik niet meer zwanger zou worden. Gek genoeg zou ik nu zelf niet meer willen.

Cars: Wat leuk, een vierde! Toen je zwanger was van Danio vertelde je al weleens dat je best eens voor een groot gezin zou willen gaan. Ik vond het altijd heel erg gezellig bij vriendinnetjes uit grote gezinnen toen ik klein was.

Me2: Ik kan me dat van je vriendin wel voorstellen. Zij heeft natuurlijk letterlijk jarenlang alles in het teken van de kinderen gehad.

Marloes: Echt nog geen kriebels? Volgens mij heb ik jou ook wel eens over een groot gezin gehoord of verwar ik je nu met iemand anders?

Zuurtje: Fijn dat het zo goed gaat met je meisje!

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow me2: nou ik vind een groot gezin (3 a 4) leuk maar nog groter zou ik ook niet willen. Wat een drukte helemaal als ze zo dicht op elkaar nog zitten. Wel grappig die verdeling van meisjes en jongens.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Koekie: nee een vierde wil ik nog wel overwegen, maar meer écht niet hahaha. Het heeft de relatie van mijn vriendin helaas ook niet veel goeds gedaan.....:(

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me2: daar kan ik mijzelf ook wel iets bij voorstellen. Vooral als ze zo jong zijn leef je toch een beetje langs elkaar heen en alles staat in het teken van de kinderen. Je relatie is dat het onderschoven kindje (toepasselijke uitdrukking :))

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vier is hier ook echt de max hoor.

Goede middag trouwens. Hoe gaat het met iedereen?

Hier wel redelijk, nadat de eerste bloeding weg was, kreeg ik na een paar dagen weer een bloeding. Deze duur nu een dikke week en hoop dat het snel stopt. Ik bloed gelukkig maar een heel klein beetje nog.
    Verder wel oke, soms wat misselijk maar dat is prima.

Morgen weer voor controle bij de vk. Heerlijk om dat hartje dan weer te horen.

Fijn weekend verder.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cars: hè wat ellendig die bloedingen! Zou ik toch wel erg van schrikken steeds. Lijkt de zwangerschap verder op de vorigen?

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ha kriebeldames!!

Hoe staat het met de kriebels??!!:D

Fijne dagen allemaal met onze prachtige kriebelkindjes!

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,Fijne kerstdagen gehad? Ook druk net als hier?Ik vind het wel enorm gezellig altijd. :)Ik heb afgelopen dinsdag weer een echo gehad, omdat ik weer veel bloed verloor. (voor de derde keer) Ik maakte me geen zorgen, maar m'n vk wilde nu toch wel eens weten waar het vandaan kwam.Het stolsel (4 cm) zit er nog steeds maar is ingekapseld. Daardoor kan het bloed minder goed weg. Het kan dus nog wel even duren voordat het weg is. Op den duur kan het bedreigend zijn voor de baby, maar daar gaan we niet van uit.Ook hebben ze een vleesboom ontdekt, maar ook dat kon geen kwaad.De kleine was weer lekker aan het bewegen, altijd fijn om te zien. Ik voel hem/haar ook al, dus dat is fijn en een mooie bevestiging. :)Vandaag alweer 15 weken, gaat weer hard. :)Ik voel me verder bijna gelijk als bij de vorige zs. Ben wel weer benieuwd of het een jongen of een meid is, maar daar wachten wij weer mee tot de bevalling. ;)Hoe gaat het met jullie? Iemand nog nieuws? ;)Alvast een goed uiteinde voor jullie allen!!!Liefs

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cars: vervelend weer en bloeding!! gelukkig is alles wel goed en super dat je hem/haar al voelt :D
    nog een paar weken dan ben je alweer op de helft!

hier drukke zieke kerstdagen gehad. isabel is voor de 3e keer in 2 weken tijd ziek, het gaat nu weer wat beter. hopelijk is ze maandag voor haar verjaardag opgeknapt!
    mn man is ook 1,5 week ziek geweest en met kerst weer een paar dagen, nu gelukkig ook weer beter. hopelijk krijg ik nu een beetje rust hihih.

iedereen een fijne jaarwisseling!

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Naomi: wat een zieken zeg bij jullie, niks aan.
    Hopelijk word je zelf overgslagen en kunnen jullie gezond het nieuwe jaar beginnen. :)

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een gezond 2012 meiden! x

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ook van mij veel gezondheid en geluk in 2012!!!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het hier weer heerlijk rustig. Tja dat krijg je met die grote gezinnen. Geen tijd om online te zijn :)

Hoe gaat het met alle mama's, kids en dikke buiken?

x

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zwaait ook weer even terug....

schrikt meteen van de banner van cars... je bent al weer over de helft, wow!! Was de echo helemaal goed? Geen bloedingen meer gehad?

Hier gaat alles super! Mees is heel tevreden en zo'n vrolijk mannetje.

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    *zaai* ook vanuit hier!!
    Alles goed, druk, druk, druk!!!! Werk, kids, man hahahahaha je kent het wel!

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zwaai

hier ook lekker druk

Deel Deze Pagina