~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zwaai zwaai!!

zit wel thuis maar heb het toch erg druk:p vooral nu het einde in zicht is hihi.

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ook ´zwaai´vanuit het winterse Friesland. :)
    Zou de elfstedentocht komen? Spannend. :)

Hier alles prima. Echo was perfect, stolsel is weg. Heb wel een vlesboom, maar deze was maar klein.

Het is wel rustig he de laatste tijd, iedereen druk natuurlijk.

We zijn uit de namen, erg leuk weer.

Iemand nog baby- of zwangernieuws?

Naomi succes met de laatste loodjes. :)

Geniet van het weer dames. :) De kinderen vinden het in ieder geval geweldig. :)

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Hoi meiden hoorde van een vriendin van jullie forum.

Ik ben juni 2011 bevallen van onze 2e zoon. 6 weken later op een dag dat m'n man en ik aardig wat hadden gedronken en het de eerste dag was dat ik geen bloedverlies had. hebben we seks gehad alleen kwamen we er de volgende dag achter dat het het condoom vergeten waren. We dachten dat het niet zo heel veel kwaad kon.
    maar inmiddels ben ik nu 28 weken zwanger en zijn we er heel erg blij mee.

Alleen de vervelende reacties van mensen doen me toch wel pijn.
    Hoe is dat bij jullie?

Sorry ik heb nog niks gelezen van jullie.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miekr: gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    tja vervelende reacties heb ik hier ook gehad..... weet je mensen moeten altijd iets te zeiken hebben. ik werd na een aantal vervelende opmerkingen ook gewoon kwaad tegen die mensen en dat schrikt ze toch wel af:p ook familie trouwens hoor! ze leren maar eens niet voor een ander te oordelen en eerst na te denken voor ze wat zeggen. geniet er lekker van :D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ook al ben je al 28 weken zwanger, toch nog van harte gefeliciteerd!!!
    Dat jullie er blij mee zijn, is toch het allerbelangrijkste!!!

Welkom hier trouwens... de laatste tijd is het best rustig.

Naomi, jij schiet ook al weer op!!! Leuk trouwens dat je samen met je zus en schoonzus zwanger bent. Ik was de eerste keer ook samen met mijn zus zwanger, 1,5 week verschil en wij zijn op dezelfde dag bevallen en deelden samen een kamer in het ziekenhuis.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @marloes: ja het begint op te schieten :D wat grappig dat dat jullie zo is overkomen! dat gaat hier als het goed is niet gebeuren ;) schoonzus wordt woensdag ingeleid en mn zus loopt 4,5 week achter op mij dus hoop toch echt wel bevallen te zijn voor zij 37 weken is hihih.

7. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Dank jullie wel!! wat leuk dat jullie tegelijkertijd zwanger zijn/ waren. Ook leuk voor de kinderen. mijn jongens schelen heel veel qua leeftijd met hun neefjes en nichtjes.
    M'n oudste zus kreeg al jong kinderen en is ook 9 jaar ouder als mij.
    Voor mijn ouders is dat ook een groot verschil hun oudste kleinkind is straks 21 en de jongste net geboren.

Nare reacties leg ik maar naast me neer, kreeg heel veel de opmerking dat ik het vast expres had gedaan, omdat m'n man nog niet zeker wist over een 3e. en ik in de toekomst nog wel een 3e zou willen. Mijn man heeft toen maar eens aan iedereen uitgelegd dat hij er zelf ook bij was, en het in feite een ongelukje is, maar wel waar we heel blij mee zijn. En dat wij het niet als ongelukje zien, maar als 1 groot wonder dat we toch nog een keer zwanger mochten worden.

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Weten jullie al wat het is, een jongen of een meisje?

9. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Wij krijgen een 3e zoon:):):)

De oudste vind het helemaal geweldig en de jongste ja die heeft het nog niet in de gaten.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Leuk, wij hebben ook drie jongens. Hier zijn de oudste twee ook heel erg lief voor de jongste, maar minder lief voor elkaar :) maar die zijn al weer 4,5 en 2,5

11. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Misschien een stomme vraag, maar het is een opmerking die ik telkens hoor. Maar krijg jij ook negatieve reacties van mensen omdat je 3 zoons heb? Wij weten dan dat we een 3e zoon krijgen, maar mensen zitten allemaal maar dat dit een meisje moet worden en als het een jongen is moeten we ons laten nakijken omdat je kinderen van elk geslacht moet hebben anders is er iets mis met je, want zo heeft de natuur dat bepaald.

Toen ik net bevallen was van de jongste zaten we met de oudste bij de snackbar een ijsje aan het eten. De oudste zat even op de wc en de jongste lag in de kinderwagen. Komen er 2 vrouwtjes naar me toe. ach wat een lief knulletje en zo nog wat van dat soort dingen. Toen kwam de oudste van de wc, dus ik zei wat tegen hem. Dus die vrouwen gelijk van Oh heb je 2 zoons. wat zal jij ongelukkig zijn met hem (wijzend naar de jongste) Ik heb een zoon en een dochter gewoon zoals het hoort, zou je je niet eens laten nakijken.
    Nou ik wist niet wat ik hoorde, ben maar opgestapt hoe mensen zo kunnen denken.

Daarom vroeg ik me af of jou ook zoiets weleens is overkomen. Ik ben namelijk super gelukkig met m'n mannetjes, maar anderen schijnen dat niet te kunnen begrijpen.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    jeetje wat een opmerkingen!! dat zijn wel erg moeilijke opmerkingen om mee om te gaan zeg!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nee, geen opmerkingen dat er iets niet goed zou zijn, wel teleurstelling... al weer een jongen, nu gaan jullie nog wel voor een vierde etc.

Rare mensen heb je toch.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh wat naar die opmerkingen....ik begrijp die mensen niet.....

ik denk overigens wel dat er wel mensen zijn die "doorgaan" voor het andere geslacht. Dat is volgens mij alleen leuk voor jezelf. Voor de kinderen is het volgens mij stiekum veel leuker als ze allemaal hetzelfde geslacht hebben vooral als ze later groot zijn.

15. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    ja ik vind het ook zo raar alsof je met 3 zoons als moeder niet gelukkig kan zijn.
    Doorgaan voor een 4e. pffft moet er nog niet aan denken de 3e is al een groot wonder.

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Wat een gezelligheid!

Miekr, welkom en gefelciteerd.

Ik zat zo je berichtjes door te lezen maar meid wat krijg jij een rare opmerkingen ivm snelle zwangerschap en dat je 2 en nu 3 jongens krijgt. Zegt meer over die mensen dan over jou hoor.

En helemaal als ik zie dat je zo lang bezig bent geweest om zwanger te worden en te behouden.

3 kids dichtbij elkaar is gewoon erg leuk. ............ wel druk hoor. Ben nu ook even lekker een momentje voor mijzelf aan het pakken. Net uitgebreid een badje genomen en nu even lekker met de laptop op bed aan het relaxen en wat emails beantwoorden.

Marloes, fijn dat Mees het goed 'doet'. Ah die liefde / jaloezie verhoudingen herken ik maar al te goed. De oudste en de jongste gaat prima maar de middelste en de jongste. ....... oorlog soms haha. Gelukkig kan die kleine goed van haar afbijten. Pittig ding. Nu zie ik wel het verschil tussen jongens en meisjes.

Me2, Tjee is Guus ookal weer 10 maanden. Wat gaat het allemaal snel. Gaat het goed met hem?
    Moest wel lachen om je opmerking van mensen die door gaan tot er iemand van het andere geslacht. Zoals Beckham. Hmmm alsof je als meisje gelukkig gaat worden met 3 grote broers boven je. Iedereen heeft nu al meedelijden met ons meisje en haar 2 broers.

Nou ik ga mijzelf even aanjurken. Lekker uitgebreid lunchen en wandelen. Ondanks de vakantie werk ik wel de hele week. De baas is weg en er moet iemand zorgen dat de rest werkt ;) (alleen mannen die liever lui dan moe zijn).

Fijn weekend / vakantie.

Liefs, gab

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Welkom Miekr. Idd vreemde opmerkingen, mensen zijn vast jaloers of zo.

Ik lees dat het met iedereen goed gaat en ook al zo snel. Tja, als het bij jezelf snel gaat, gaat dat bij de rest natuulijk ook. :)

Over 2.5 week de 3D-echo en met 30 weken nog een medische echo. Ik heb nog nooit zoveel echo's gehad in een zwangerschap. Leuk om de kleine weer te zien. :)

Hier zijn het trouwens ook momenten dat het heeel goed gaat tussen de kids en het andere moment zitten ze elkaar in de haren. Komt wel weer goed. :)

Fijne dag allemaal. Of vakantie, wij hebben vakantie nu. :)

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Miekr: Dat lijken me meer opmerkingen van psychiatrisch patienten!

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Was ik weer even, maar inderdaad die opmerkingen..... ik leg ze maar naast me neer. En denk maar zo die mensen zijn niet goed bij hun hoofd, want dat zijn ze echt niet.
    Ik liep van de week met m'n 2 knullen even over straat en voelde me zo trots en straks heb ik gewoon 3 van die kanjers:):)

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Naomi; gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn!!! Alles goed (en beetje snel) gegaan?

Deel Deze Pagina