~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    naomi gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bedankt meiden :D

alles goed gegaan en erg snel ;)
    was ingeleid om 10 uur sochtends, gelijk weeën en om 13.57 is na jaja 1 minuut persen Jasmijn geboren hihi. we hebben de verloskamer nog eens niet gehaald, ging binnen 5 minuten van 5 naar 9 en toen 1 minuut persen hihi.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heel herkenbaar... ;)

Geniet van je meisjes!

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Naomi: van harte!! Klinkt idd bekend hahahaha

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Naomi: van harte met jullie meid en zusje. Fijn dat het zo snel ging en lekker genieten nu. :)

Hier alles prima. Alweer 27 weken vandaag.
    Vandaag weer een echo gehad, i.v.m. vergroot niertje van de baby. Over drie weekjes weer een echo. Heb nog nooit zoveel echo's gehad, maar fijn dat ze het in de gaten houden.

6. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomie, gefeliciteerd met je kleine meisje. Wat fijn dat het zo snel is gegaan. Al helemaal bijgekomen? Aan het genieten?

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bedankt meiden :D

@koekkie: ja hoor al helemaal bijgekomen hihi ben alweer volop in de weer (zover mogelijk met mn bekken dan...) genieten doe ik zeker. wat is het heerlijk zeg 2 van die prachtmeiden om je heen :D wel druk:p

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Naomi, ik het begin is het idd een beetje een balans vinden in de drukte en aandacht tussen je 2 kids. Maar echt het went haha. Geniet er maar lekker van zo'n klein meisje. Die van mij is alweer zo groot, mis af en toe dat baby zijn wel hoor.

Maar eerlijk is eerlijk dit is ook een hele leuke fase (in juli 2 jaar), het is mama-time. Het liefst knuffelt ze de hele dag met me maar ze geeft mij ook extra werk (neee mama doen - als mijn man aanbied of iets te pakken of maken).

Zal weer eens een fotootje plaatsen.

9. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    De oudste & jongste saampjes. En lijken ze een beetje op elkaar ;)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuke foto koekkie :D en wat lijken ze op elkaar!!!

het begint hier een beetje te wennen maar heb de smaak nog niet helemaal te pakken hoor hihihi. ach ze moeten allebei ook leren dat ik niet altijd gelijk aandacht voor hun kan hebben als ik net met de ander bezig ben.

hier is de oudste een stuk aanhankelijker geworden, ze wilt nu ook kroelen en op schoot zitten en deed dat bijna nooit (heeft ze de rust niet voor ;))

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi dames,

Hoe gaat het met iedereen? Naomi inmiddels een ritme te pakken?

Koekkie: ontzettend leuke foto en ja het zijn duidelijk broer en zus van elkaar. ;)

Hier gaat het goed. Ben alleen ontzettend moe, vreselijk gewoon. Morgen weer naar de vk en dan ben ik ook alweer 32 weken zwanger. Gaat echt onwijs snel. :)

Het niertje van de baby groeit nog steeds en volgende week hebben we weer een echo. En nog steeds weten we niet wat het is. Best knap, ondanks al die echo's. :)

Fijne dag dames, hier is het prachtig weer.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Cars: wat gast dat hard!! Fijn dat niertje doorgroeit! Is het niet zo dat nier-dingetjes vaker bij jongens voorkomen??
    Kan me voorstellen dat je moe bent. Ben ook af en aan vreselijk mie en als ik denk aan een zwangerschap nog moeier hahaha ik kan me nog precies herinneren van de vorige keer hoe dat was met twee kleine gupjes die rondliepen....
    Hoop dat je af en toe lekker kan rusten!!

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Cars, wow 32 weken alweer. Dat schiet idd alweer op. Zijn alle voorbereidingen al klaar? Genoeg spul al in huis met 3 kids haha.

@ Me2, hoe is het met Guus, nog gefeliciteerd met zijn verjaardag? En natuurlijk ook met zijn grote zus. Vieren julie zeker op 1 dag?

Hier lekker vakantie. Ik werk maar 1 dag volgende week. Lekker hoor. Manlief begint die week zijn nieuwe baan dus wel een 'zware' vakantie haha.

Hoe gaat het met de andere dames?

x Gab

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier gaat het prima!

Me2, een verlate felicitatie voor Guus en Fee! Hoe is het met JP, was hij nu al gestart op school, of zit ik mis?

Cars, wow wat gaat de tijd snel meid. Al weer in de 33e week. Goed om te horen, dat het niertje op alle echo's goed lijkt mee te groeien!

Koekkie...mooie foto!!! Geniet van je vakantie!

Hier natuurlijk ook vakantie, heerlijk. Helaas wel alleen, man moet gewoon werken, want zijn baas had vrij... en of hij moet er zijn of mijn man... dus pech. Sam had vorige week ook al vakantie, dus die heeft 2 dagen bij opa en oma gelogeerd en is die 2 dagen met opa op pad geweest.
    Hier is het einde van het schooljaar al weer in zicht. Praktijkexamens hebben ze vorige week gemaakt en ik al weer nagekeken, na de vakantie nog 3 dagen les en dan het centraal examen...

Kids doen het super! Sam heeft het erg naar zijn zin op school. Moest wel echt zijn plekje zoeken en vinden...en nog steeds is hij erg eigenwijs en soms lastig voor de juffen.

Thom is een kleine draak, maar zo onwijs lief en een echte knuffelkont. Zijn nu een half jaartje met logopedie bezig en nu praat hij echt goed. Soms zeggen we wel eens dat we spijt krijgen, dat we gegaan zijn... kleine kletskop ;)

en kleine Mees...lekker vrolijk, makkelijk mannetje... al weer 10 maanden morgen.

al weer 2 maanden oud, maar nog steeds leuk
    Bekijk bijlage 241613

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marloes: leuke foto ook van de kids en mooi dat het allemaal zo goed gaat. :)

Me2 en Koekkie: fijn om te horen dat het bij jullie ook zo goed gaat.

Het niertje van de baby is TE groot zeg maar en dat moet niet. Vandaar de echo's, kunnen ze het goed in de gaten houden. En Me2: ik heb ook gelezen dat het meer bij jongens voorkomt, ben benieuwd. ;)

Wanneer ik aan de bevalling denk, schiet me de angst wel weer in de schoenen. Niet om de pijn, maar door de pijn viel de vorige keer de linkerhelft van mijn lichaam uit en ik ben daar nu dus weer bang voor, of nog erger. Kennen jullie iemand die dit gehad heeft? Of weten jullie iets om mij gerust te stellen?

Thanks.

Fijne vakantie allemaal.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je het daar al met de gyn of vk over gehad? Is preventieve pijnbestrijding geen optie, zodat je lichaam geen pijn ervaart?

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Thanks Marloes voor je snelle reactie.
    Ikzelf denk daar ook wel een beetje aan, maar ik weet niet wat ik ervan vind. Ik wil ook gewoon de bevalling ondergaan eigenlijk. De vk denkt dat het niet nog eens zal gebeuren. Ze heeft wel gezegd dat wanneer de bloeddruk weer begint te stijgen dat er misschien een apart partusbeleid wordt ingevoerd. Ik weet het niet, vind het gewoon een beetje eng of zo.

Bedankt nogmaals.

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee Cars, hoe gaat het nu met je? Het komt nu wel dichterbij de bevalling. Ik hoop dat je al wat positiever tegenover staat. Heb je iemand gevonden om er over te praten. Weten ze al wat meer?
    Sterkte.
    Liefs,
    Gaby

19. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Komende vrijdag heb ik weer een echo voor het niertje van de baby. Ook bespreken we dan de bevalling, omdat de bloeddruk weer stijgende is. Spannend, ik hou jullie op de hoogte.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Succes Cars! Ja het begint weer op z'n eind te lopen he!

Deel Deze Pagina