~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    zo, dan zal ik ook weer eens tijd maken ;)

    Nu toch vakantie he. Gisteren dagje naar de Efteling geweest ( is dichtbij=makkelijk dus) Goedkoop kaartjes kunnen kopen op marktplaats. Nu 2 dagen thuis en dan gaan we do t/m zat naar eurodisney. Misschien ook nog wel even langs de Eiffeltoren, maar twijfel of dat misschien te druk is, met de metro enzo. Al ga ik elk jaar met 16 stuiterende pubers naar Parijs, dan moeten 3 kindjes eigenlijk ook wel lukken ;)

    Met de kids gaat het goed! Mees is zo'n schatje, wel een beetje lui... vindt kruipen nog prima. Loopt wel overal langs, maar los staan en/of lopen is nog iets te veel van het goede.

    Thom gaat echt als een speer. Is een heel slim mannetje. Hij wil heel erg graag naar school, want hij wil leren... maar duurt nog wel even. Pas volgend schooljaar.

    Sam heeft het op school ook naar zijn zin, maar gaat niet altijd goed. Nu weten we dan eindelijk waar het aan ligt. Hij is hypermobiel en hypertoon (heel erg (te) soepele pezen/gewrichten en een lage spierspanning) Het kost hem dus de hele dag heel veel kracht om stil te zitten en zich te concentreren. Nu elke week naar de fysio...
     
  2. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

    Fijn om van jullie gehoord te hebben.
    Mooi dat het met iedereen redelijk goed tot goed gaat.

    Hier ook prima. Aymee wordt over een maandje twee en in januari mag ze naar de psz. Nou, daar is ze ook echt wel aan toe. Wat een tutje zeg.
    Maelynn is alweer 5 maandjes, heeft twee tandjes en draait zich om.
    Danio gaat goed op school, alleen spreekt hij nog niet zo goed. Krijgt straks logopedie.
    Ramiro vindt de psz nog leuk, maar hij wil ook wel naar school. Nou, nog even wachten tot april. :)

    Er is trouwens niemand hier die te vertellen heeft dat er weer een broertje/zusje op komst is?
    Denk het niet he, we zijn allemaal wel compleet zo geloof ik. ;)
     
  3. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He Cars,
    Telepathie, wilde net eens gaan posten!

    Hier alles z'n gangetje.
    Ik heb het alleen super druk op kantoor (door de economische crisis). Als arbeidsrechtadvocaat sta je daar helaas midden in en waar ik een jaar of 7 geleden alleen maar prachtige arbeidsvoorwaarden schreef ben ik nu bijna dagelijks enkel met gedwongen ontslagen bezig. Voor mij dus veel inkomsten, maar het voelt zo triest allemaal...
    Met de kinderen gaat het goed.
    JP is bezig met leren lezen. Hij vindt school erg leuk en is leergierig, maar ook wel weer snel afgeleid (net als de meeste kleine jongetjes hahahah.
    Fee wil ook heel graag naar school. Vanaf volgend jaar mag ze en JP kijkt er ook al naar uit dat ze dan samen gaan.
    Sinds de komst van Guus zijn ze echt onafscheidelijk en langzaam aan mag Guus daarin meedelen.
    Guus is een super extravert kind, wil overal aan meedoen en is nergens bang voor. Hij wil dan ook niet onderdoen voor zijn broer en zus maar is vaak gewoon nog te klein voor hun spelletjes, hoewel hij tegenwoordig steeds meer wordt betrokken. Hij is dol op muziek en danst de hele dag. Hij laat echter heel goed merken wanneer hij het ergens niet mee eens is en hij kan dan ook wel driftig zijn. Doorgaans is het echt een lekkere dreumes.
    Kids slapen verder allemaal prima en hoef er nooit uit snachts. Dat scheelt.

    Broertje/zusje? nee eigenlijk niet meer, ik vind het mooi zo. De balans is goed. Maar goed, bij ons weet je het nooit.....hahahaha
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek geopend.
     
  5. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Zo, ons topic is weer open!!! Tijd voor een update, hoe is het met iedereen?
     
  6. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou goed dat je het vraagt. Hahaha
    Lees mijn vorige post .....

    Ik zit dus sinds vanmiddag met een positieve test in handen.... Man en ik beide gemengde gevoelens. Een vierde is prachtig maar het brengt zo ontzettend veel praktische veranderingen met zich mee en we vinden het ook niet in de laatste plaats best heftig voor de andere kinderen om ons met nog een broertje of zusje te moeten delen. Al met al veel stof tot nadenken.

    Verder gaat alles hier goed. Werk is druk (gelukkig) en de kinderen gaan goed. JP vindt het geweldig op school en Fee kan niet wachten tot ze ook mag. Guus is adorable, heel vrolijk ventje dat alles wat zijn broer en zus doen ook wil doen. Met z'n drieën hebben ze het ook leuk. Uiteraard soms mot maar doorgaans kunnen ze ook niet zinder elkaar!
     
  7. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Kan me de gemengde gevoelens zo voorstellen, natuurlijk is het qua gevoel heel erg welkom, maar voor je ratio was het de komende tijd en misschien wel voor altijd afgesloten. Kids worden groter en zelfstandiger, je eigen wereld wordt weer groter...

    Maar daar is dan toch die ene test, twee streepjes, een plus of de tekst zwanger... En dan, dan staat je wereld toch weer even op z'n kop.

    Nieuwe plannen, nieuwe leven, en toch ook weer nieuw geluk!
     
  8. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Hoe is het Me2? Het nieuws al een beetje geland?
     
  9. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja we zijn nu wel wat gewend en ook enthousiast. Plannen aan het maken hoe het allemaal moet qua veranderingen. Andere auto, opvang etc. Vooral dat eerste heeft mijn man zich al lekker ingebeten hahahaha
    Eerste echo afspraak is ook al gemaakt. Nu natuurlijk hopen dat het allemaal goed gaat!!
     
  10. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Haha ja blijft een man hè ;)
     
  11. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Wat lees ik nu hier.... ME2 gefeliciteerd zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (werd even nieuwsgierig na het bericht van Nikske in ons eigen topic dus ben gaan zoeken)
     
  12. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.006
    899
    113
    Hoe gaat het nu Me2, veel last van kwaaltjes of valt het mee?
     
  13. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja hier alles goed. Last van de bekende kwaaltjes, vind ik alleen maar fijn. Deze week eerste echo. Wel weer erg spannend.
     

Deel Deze Pagina