aylin gefeliciteerd! wat een klein moppie... foto's foto's dat wil ik wel eens zien. ik krijg namelijk altijd reuzen... ben er zelf ook eentje x gab
jawel toch... helaas zaten ze vandaag niet bij de post. Morgen dan maar, al gaan we wel naar de dierentuin... en anders woensdag. Heb je trouwens nog genoeg etos pillen?
ja, bij Sam 8 maanden, bij Thom 7... alleen bij de 1e zwangerschap niet... Zuurtje, als mijn test positief is, dan stuur ik je al mijn capsules op... en dan ga ik over op een kleinere variant
zijn die andere capsules dan veel kleiner (ik vind die van zwanger worden eigenlijk niet zo groot, heb er toch geen moeite mee)
Bekijk bijlage 103637 Hier een foto vlak na de bevalling.... Marloes....alvast voorzichtig gefeliciteerd
wow, mooie foto's weer Aylin! en bedankt voor de felicitaties.... heb toch maar testjes gehaald, de andere waren er nog steeds niet... en zie hier:
gefeliciteerd marloes voelt er zich iemand geroepen om me gezelschap te houden op de lijst alleen is ook maar zo alleen
Lieve Zuurtje, ik kwam na jou op het klus-kriebel-lijstje en had gehoopt dat jij eerder naar het bovenste rijtje had gemogen. Ik hoop echt heel erg hard, dat jij ook snel zwanger mag raken. Ik gun het je zo!!!