marloes ik ben het ondertusen al gewoon dat iedereen voorkruipt en eerder zwanger is dan mij we zijn nu ondertussen 2jaar en 4 maanden bezig en er zijn zelfs meiden die 2x zwanger zijn (geweest) en of bevallen dinsdag mag ik weer naar de fa en dan zien we verder wat het plan is
Zuurtje meid....Ik vind het zo oneerlijk. Hopelijk word het lange wachten snel beloond. Hele dikke knuffel. Marloes GEFELICITEERD een derde hummeltje voor jullie!!!!!! Ben helemaal verliefd op mijn lieve kleine meisje. Ze is nu al weer boven haar geboorte gewicht. Ben zo trots. Door de heel snelle bevalling heb ik nog steeds behoorlijke naweeën. Maar we klagen niet heb er iets heel moois voor terug gekregen. De kraam verzorgster is een enorme hulp in huis en met de kids. Dat is dus ook erg fijn.
Ohhhhhhhhhhhhhhh wat een lekker kleine droppie! Mijn moppie is met 3 maandjes alweer 67 cm... oeps. Maar ook nog steeds een lekker ding hoor. Marloes: dus nu officieel...GEFELICITEERD! dat je maar een fijne en goede zwagerschap mag hebben. En wie weet ook een kleine meisje. (stiekum tussen ons gezegd wel errug leuk hoor zo'n klein zusje voor die grote broers). Fijne avond allemaal! Slaap lekker. x Gab
Marloes: jaaaaaaaaaaaa, super meid. Gefeliciteerd. Duidelijker kan niet hoor. Zuurtje: jij MOET nu volgen hoor. Gun het je zo. Dikke knuf. Aylon: heerlijk meisje. Zeker genieten. Gaby: zo, dat gaat snel zeg. Super goed. Jij ook nog steeds lekker aan het genieten zo te lezen. Zo weer naar de vk voor controle. Maar eerst ff m'n paspoort verlengen.
nou net bevallen weet ik niet hoor mijn dochtertje is nu 7 maandjes oud en ik ben weer zwanger van de 2e ik heb gisteren een echo gehad en we zagen een mooie kloppend hartje maar ik ben toch veeeeel minder lang zwanger dan ik dacht ik heb een vk ook die volgens mij niet kan tellen want volgens hun ben ik 11 juni uitgerekend dus net 7 weken zwanger dat klopt al niet dan ben ik nu dan 7 weken en 4 dagen zwanger en op de echo zelf staat dat ik dan 16 juni ben uitgerekend en dus vandaag 6 weken en 6 dagen zwanger ben ik snap er niks meer van
Welkom jongmam. Hoe voel je je? En toch wel lekker dat je dan weer een echo hebt. Me2: hoe gaat het met jou?
Nou eerste uitslagen van de punctie zijn al binnen. Dit is Zwitserland op z'n best! Na 24 uur kunnen ze dus al de eerste uitsluitselen geven; eigenljik schandalig/onmenselijk dat je zo lang moet wachten in NL! Gelukkig is Down, trisomie 18 en 13 al uitgesloten! Helemaal blij dus. De verdere uitslagen krijgen we over een dag of 10. En we krijgen weer een jongen! Tsja met chromosomen onderzoek is daarover natuurlijk geen twijfel hahahaha
Me2: wat een onderzoeken toch allemaal. maar tot nu toe goed nieuws dat is super. Jongmam: welkom hier. nou 7 maanden en weer zwanger is toch best snel. ja we hebben hier recordhouders die sneller zijn Marloes: en is het spuugfeest weer bezig? ach dan weet je wel dat het goed zit. onder mom voor een goed doel. maar het is zo wel moeilijk geheim te houden voor je collega's etc. wanneer wordt de familie geïnformeerd? Fijne dag allemaal. Ben weer aan het werk. x
@Me2 weer een knul wat leuk!!! Je had al een jongen en een meisje toch? Hier is het andersom 2 meiden en 1 knul. @Jongmam mijn zoontje was 4,5 maand toen ik weer zwanger was van nummer 3. Ik heb een dochter van 2,5 jr. een zoon van net 1 jaar en ben zaterdag bevallen van ons derde kindje. @Koekkie idd mijn zoontje was 4,5 maand Recordhouders haha... Hier gaat alles prima Jasmine is hard aan het groeien. Zit al ruim boven haar geboortegewicht. Ze heeft wel 2 nachten lopen spoken. Ach, ben het wel gewend van de vorige 2. Joshua is erg eenkennig dus hangt de hele dag aan mij. De oudste vraagt natuurlijk ook extra aandacht. Het is hier dus lekker druk in huis. Morgen is de kraamverzorgster er voor het laatst. Ben ook wel blij dan word alles weer een beetje zoals het was (plus een kindje erbij).
Yep heb een zoon en dan een dochter en nu weer een zoon als alles goed gaat! Fee moet nu dus op karate!
Me2: uit ervaring kan ik je vertellen errug leuk 2 boys and 1 girl Aylin: hier ook 4.5 mnd tussen de boys fijn dat het goed gaat met de kleine tja en dat de ander extra aandacht willen had je denk ik wel verwacht. hoort erbij he. komt wel weer goed als alles eenmaal weer 'normaal'is. Dus kraamhulp weg, minder kraamvisite. vooral van de visite werden de boys erg ongeduldig en eenkennig. maar nu is het weer helemaal normaal. maar goed ook want ik ben weer aan het werk Cars: thanks Fijne dag! x
ooh een beetje late reactie maar 4,5 maand is inderdaad snel maja zou mij kunnen zijn hihihi ik voel me echt beroerd misselijk en kotsen moet al kokhalzen als ik naar mozarrella denk maar dat is juist een goede teken voor ons want dan weet ik zeker dat ons beebje nog steeds vastgeplakt zit
Ik vond de misselijkheid ook altijd een goed teken (hoe vervelend het ook kan zijn, zeker als nog niet iedereen op de hoogte is). geniet er maar lekker van... je zwangerschap niet je misselijkheid Slaap allemaal lekker x
Hallo Dames Tijdje niet meer geweest... Erg druk gehad en er is ook weer zoveel gebeurd. Mijn meisje word dinsdag alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd toch snel! Kleine mannetje is ondertussen ook al weer 8 maandjes. Gaat zo snel! Verder druk met de opleiding tot kraamverzorgende bezig, gaat wel goed, vooral veel informatie deze 10 weken school, nou eigenlijk nog maar 5 de helft zit er alweer op, daarna weer werken en zo nu en dan ff terug naar school! Verder is mijn vriend ook weer terug en gaan we binnenkort samenwonen. Het gaat echt super goed! Al met al dus een happy family! Zal nog ff mijn schatjes spammen!