Mama: Wat lekker dat alles fijn gaat en ook met vriendlief!! Geniet er lekker van! Jongman: ja misselijkheid is altijd wel een soort geruststelling ookal zegt het niet alles, maar bij mij was het steeds een goed teken!
Hoi dames, De kraamhulp is weer weg. Lief mens maar ben toch blij dat we weer met zijn vijven zijn. Mijn man is nu ook 2 weken vrij wat wel lekker is. Jasmine is de laatste nachten aan het spoken. Heb haar nu maar een in bed bij mij genomen. Aangezien ze dan wel lief gaat slapen. En ach nu wennen ze er toch nog niet aan. Moet wel zeggen dat ik het een stuk drukker vind met 3 om je heen dan met 2. Vooral nu de nachten nog zo gebroken zijn. @Me 2 leuk hoor weer een knul. En idd Fee moet op karate met al die jongens om haar heen. @Koekkie idd de kids zijn ook van slag. Gelukkig kon Aylin het wel goed vinden met de kraamverzorgster. @Marloes en jongmamma lekker hoor die spuug partijen voor mij zeker een bevestiging dat het goed zat. Wel vervelend om het geheim te houden.
HI Aylin, tja bij 3 kom je idd wel eens een paar handen te kort. Het is een groot verschil met 2 maar na een tijdje krijg je daar ook je eigen ritme in. Maar druk blijft het. Ik neem aan dat je dat ook wel van te voren realiseerde Je moet het zien als... druk maar erg leuk en gezellig. Vooral als ze elkaar 'leren' bezig houden. De jongens vinden het erg leuk om (een paar minuten) de fles te geven aan hun zusje. Of halen de luiers voor haar. Ook wandelen met haar wagen is een groot succes. Ze geven de hele dag door kusjes (ben wel eens jaloes haha). Maar als je dan een keertje slecht hebt geslapen en ze liggen dwars.... jaaaah dan heb je een minder dagje. Hoe ouder ze worden des te meer ze zelf kunnen doen en des te minder wij het als ouders krijgen. Gelukkig heb ik een hele lieve man die veel doet met de boys zodat ik mijn handen vrij heb voor de kleine meid. Net nog lekker met haar in bad geweest en daarna op het grote bed liggen knuffelen terwijl de jongens met elkaar beneden aan het ravotten waren. Fijne avond en geniet ze! x
dat oog kwam er toevalig ik was de restjes aan het opruimen en wilde dat eigenlijk aan mannetje geven om op te eten toen ik nog een zwart stukje vond ik keek ernaar en zag er een oog in, heb hem toen maar vlug bij de taart gelegd
Koekkie idd zoals jij het verwoord klopt het helemaal. Het is druk maar ook ontzettend leuk. Ik merk zelf dat de hormonen nog gieren door mijn lijf mijn man en ik hebben de nodige woordenwisseling. Zuurtje wauw wat een mooie taart!!! Knap hoor.
ben terug van fa hier: ei is al geweest dus medicatie doet zijn werk heel goed voorlopig nog mee door blijven gaan mag er pas mee stoppen als ik zwanger ben ik moet nu ook iedere cyclus voor een echo, als die weer te lang wordt dan gaat hij ingrijpen (hoe of wat weet ik niet maar ik zal volgens hem niet meer zo een lange cyclus mogen hebben, denk weer aan de clomid) lf moet altijd minimum 11 dagen zijn, is dit niet het geval wordt ook daarop ingegrepen
wat klinkt deze FA een stuk daadkrachtiger, Zuurtje!! Nu gaat het jullie lukken! Kijkt de arts trouwens alleen bij jou, of ook naar je man? of is dat gewoon goed? Gave taart trouwens!!!
mannetje weigert om zich te laten onderzoeken (voorlopig althans toch, hij begint bij te draaien geloof ik) deze fa is idd stukken beter dan de andere, ik blijf ook bij hem hij zoekt echt naar dingen waar het fout kan zitten en probeert die op te lossen
dat is best lastig dan Zuurtje, of niet? ben echt blij voor je, dat je nu een goede arts lijkt te hebben!
lastig ja misschien wel een beetje lastig omdat ik nu niet weet of het aan hem ligt of echt alleen aan mij ik ben heel erg blij met deze arts