~Net bevallen en weer zwanger, deel 3~

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marloes80, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Gisteren bezoekje CB: onze meis was lekker gegroeid. Nu 6975 gram en 64.2 (niet zoals wij gemeten hadden 67) cm. 2 de prikjes gehad, ze was gisteren wel van slag maar de nacht was prima.

Sophie: hoe gaat het met de kleine knul?

Marloes: hoe voel je je? Al lekker aan het spugen?

Dana
    : aan het genieten van je kleine meid?

Zuurtje: jammer dat je man zich niet wilt laten testen. reden? bang dat het aan hem ligt? scheelt toch een hoop onduidelijkheid.

Me2 & Cars
    : hoe gaat het?

Aylin: hoe klein je meisje maar oh wat schattig. Mooi grote zus ook ;) ben nu ook benieuwd naar broertje.

x

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wauw:$ je leest hier een tijdje niet mee en iedereen is alweer zwanger, of zelfs alweer bevallen!:$

aylin gefeliciteerd met jullie dochtertje, wat een prachtig meisje en wat lief zo samen met je oudste:)

marloes, zie aan je banner dat ik jou ook mag feliciteren, wat leuk!!

cars, hoelang moet jij nog??

lammetje, bij jou al een 4e onderweg?

andere bevallen/zwangere mama's natuurlijk ook nog gefeliciteerd:)
    ik was hier echt al lang niet meer geweest:) leuk om bij te lezen!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wauw, wat heb je mooie meiden Aylin, echt prachtig!!!

hiiii Sab, jij niks te vertellen ;)

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bekijk bijlage 106166

En een foto van mijn stoere knul!!!

Een beetje onduidelijke foto maar ik heb geen andere aangezien mijn laptop op nieuw is geïnstalleerd hij was gecrasht. Wel heb ik van mijn zoon foto's staan in mijn foto album:)

Heeee Sab dat is een tijd geleden..
    Koekkie hier ook een foto van mijn stoere vent!

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Aylin, wat een prachtige kinderen heb je.

Met ons gaat het prima, ik zie dat Sab zich ook weer even heeft laten zien.

ik heb totaal nog geen kriebels voor een derde, dus wij kabbelen lekker voort

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    #126 Aylin16, 7 nov 2010
    Laatst bewerkt: 7 nov 2010
    Hier ook geen kriebels hoor voor een vierde. Wel moeite met het feit dat dit mijn laatste zwangerschap was. Het is gewoon een rare gedachten dat ik dit nooit meer ga mee maken. De hormonen spelen ook een rol hoor misschien denk ik er straks heel anders over. Ik ben nu 29 dus misschien over een paar jaar een vierde (de woorden van mijn man)...Maar ik ben dan blij dat de kids groter zijn en ik zelf ook weer wat meer vrijheid terug krijg :D

Ach, we zien wel...Hier voorlopig geen vierde!!! Ben nu druk zat met mijn 3 moppies. Mijn man is nu 2 weken vrij en loopt alleen maar te klagen als het even te druk word. Terwijl hij eigenlijk al weinig voor me doet. Pfff erger me er dood aan. Ook de aanwezige hormonen zorgen voor een gezellig huiselijk sfeertje :)

Bekijk bijlage 106602

Nog een foto van zoon lief!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aylin: wat een schattige foto's!!!

Ik weet nu al dat ik ook kriebels zal houden voor een vierde....maar ik denk niet dat die er zal komen. Dat wordt allemaal veel te onpraktisch en ik vraag me ook af of het realistisch is met ons leven. Neemt niet weg dat de kriebels waarschijnlijk zullen blijven en pas wegebben als de kids wat groter zijn.....Ik kan het ook maar moeilijk beseffen datd it dan mijn laatste zwangerschap zou zijn, maar het zou wel zomaar kunnen....

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ach kriebels zullen hier na nummero 8 ook nog wel blijven ;) Hier zijn we praktisch gezien gewoon klaar. Iedereen lekker een eigen kamer en ik na mijn twee studies (nu nog met mijn eerste bezig, daarna kopjaar voor het onderwijs) aan het werk als de kinderen op school zitten. Maar kriebelen blijft het altijd wel een beetje! (zelfs bij mijn man kwam ik dit weekend achter). Ik geniet gewoon dubbel van jullie zwangerschappen! ;)

Hier gaat alles trouwens lekker. Mijn toppers slapen beiden nogsteeds minimaal twee uur op een dag (ik moet mijn zoon nog wakker maken, die ligt er al vanaf 1 uur in!) Ik merk dat ik steeds meer mijn handen vrij krijg, en dat bevalt me eigenlijk heel eerlijk gezegd ook wel hoor. Noa gaat over een half jaartje ook alweer naar de PSZ. Kan ik opeens weer even de stad in zonder kinderen haha.

Ik lees nog steeds wekelijks mee hier maar ben een beetje te lui om steeds te reageren. Maar ik denk zeker wel aan jullie! En ik geniet van de verhalen, bevallingen en foto's.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    helaas zuurtje is weer een ronde verder na een cyclus van 20 dagen en een lf van 7 dagen

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Boehoe Zuurtje....wat akelig zo korte cyclus en lf. Klinkt wel alsof je nu een FA hebt gevonden die van wanten weet en kordaat optreedt. Hopelijk gaat dus dus volgende ronde vruchten afwerpen!!!

Nikita: ja denk dat je gelijk hebt en dat bij no8 de kriebels er nog steeds zijn en ik merkte al toen Fee 12 maanden was en we er toen weer voor mochten gaan (moest jaar wachten ivm keizersnee) dat ik het ook wel weer erg lekker begon te vinden dat je je handen weer wat emer vrij ahd en je je eigen leven een beetje terug had....

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier nog even een foto van mijn kanjers.

ik geniet er echt heel erg van dat de kleinste nu een echt mensje aan het worden is. Ze is iets pittiger dan Roos maar nog steeds erg gemakkelijk.

@ Zuurtje, echt bizar dat het maar niet wil lukken> Ik kan me zo voorstellen dat je daar in het dagelijks leven ook last van hebt en ik hoop dat het je lukt om positief te blijven

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hele leuke foto Petra!!

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Petra: leuke foto. :) En mooi dat je geniet van je meiden.

Me2: hoe gaat het?

En hoe gaat het met de rest?

Zuurtje: hier snap je toch helemaal niks meer van he? Waarom kan het zaadje niet gezellig naar het eitje toe zwemmen. :(

Hier alles verder prima. Soms wat harde buiken, maar verder nog wel prima. M'n voeten zien er weer lekker uit, hou weer vocht vast.

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nog heel even Cars en dan ben je er weer!! Wow wat gaat dat hard he!!

Marloes: wanneer heb jij eerste echo??

Hier net 20 weken echo gehad. Met extra controle van hartje door kindercadioloog. Alles in orde. Was dit keer minder zenuwachtig dan bij de andere kids omdat ik al tig echo's had gehad de afgelopen tijd waar ze alles hadden bekeken en de vruchtwaterpunctie uitslagen waren ook goed, maar dan toch als je daar ligt is het even spannend of zie niet toch iets geks zien aangezien hoe verder je komt in de zwangerschap hoe beter ze alles kunnen zien. Met 30 weken gaan ze het hartje nog een keer beklijken of het goed groeit maar tot nu toe alles prima.

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Geweldig om te horen Me2. :D

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed zo Me2!!!

Ik heb over 1,5 week mijn eerste echo. Eigenlijk zou ik hem volgende week al hebben, maar dat vond ik zelf te vroeg. Dan zou ik net 7 weken zijn, nu ben ik de 8 al voorbij...

voel me trouwens echt misselijk... bah...
    Bij de jongens was het 1x spugen en dan kon ik er weer tegenaan. Deze keer blijft het echt hangen.
    verder groeit mijn baarmoeder echt als een trein, maar dat zullen jullie allemaal wel herkennen. Zit echt al ruim 4-5 vingers boven mijn schaambot

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marloes heb je de capsules al opgestuurd?
    ik zit bijna zonder (nog 5)
    wat gaat jou buikje dan vlug zeg

me2 fijn dat met de echo alles weer in orde was

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marloes is het deze keer dan misschien een meisje

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat zegt mijn gevoel wel... maar mijn verstand zegt toch echt dat we niks anders kunnen maken dan mannen ;)

Jij nog 'n nieuwe afspraak bij de FA?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik stuur m'n man vanmiddag naar de post...
    Het is trouwens mijn oude doosje he... dus je mist her en der wat pilletjes uit de folie ;)

Deel Deze Pagina