ik heb weer een afspraak staan bij de fa, maandag de 22ste. geeft niet hoor meid dat er enkele missen benieuwd wat de fa gaat zeggen dat cyclus nu zo kort was (komt door de korte lf van 7 dagen) hoop dat hij er nu iets aan gaat doen maar heb zo een voorgevoel van wel want hij zei dat het minstens 12 dagen moet zijn
Zuurtje: volgende week dus weer naard eFA. Als ik het zo hoor gaat hij je zeker verder helpen! We blijven duimen voor je draaien.....
thanx meiden nog even verder duimen tot maandag en dan breng ik weer verslag uit zal wel pas 's avonds zijn want heb pas om 16.30u een afspraak en tegen die tijd zal ie wel weer vertaging hebben zoals gewoonlijk
Hallo Dames, Ik was eigenlijk benieuwd hoe snel jullie eer zwanger waren na de bevalling want de titel zegt het al net bevallen en weer zwanger. Ik ben 1 nov bevallen van ons kindje helaas is hij levenloos geboren bij een zwangerschap van 39w5d. Wij willen eigenlijk zodra het kan er weer voor gaan. Nu vraag ik me af hoe lang het eigenlijk duurt voor je weer vruchtbaar bent om zwanger te worden?? Ik neem aan dat jullie snel na de bevalling weer zwanger zijn geraakt. Ik hoop toch enigzinds op wat andwoorden Liefs Vonnie
Vonnie: gecvondoleerd met jullie verlies.... Voor ons ligt het net wat anders omdat we een levend kindje hebben gekregen, maar we hadden allemaal wel meteen weer diezelfde kriebels als dat jij hebt. Ik kreeg pas weer een cyclus nadat ik met bv was gestopt, maar in prinicpe kan je meteen weer zwanger worden.
Wow Vonnie wat heftig. Gecondoleerd. Ik heb een echte cyclus afgewacht tussen de oudste 2. Na 4 maanden was die achter de rug en gelijk zwanger geworden. Dus ze zitten dicht op elkaar. Trouwens vandaag is mijn oudste 3 geworden. Onze grote kleine vent! Met de kleine meid gaat het ook harstikke goed. Ze groeit als kool. x
Zuurtje: kom einde van de dag kijken hoe het vandaag is gegaan bij de FA! Good Luck! JA al weer op de helft....tijd vliegt.....
met 2u vertraging kon ik eindelijk bij de fa binnen echo genomen en bms was weer dik maar fa zag nog een kleine follikel (of ei was gesprongen ofwel nog niet) als temp tegen donderdag niet hoog is moet ik bloed prikken en moet ik dan ook naar fa bellen over hoe verder dan als temp wel hoog is dan mag ik weer bollen nemen maar dan 3 per dag ipv 2 is het deze ronde niet raak moet ik weer aan de clomid samen met de andere medicatie die ik nu al neem alsook weer aan de bollen dit gaan we dan een half jaar proberen dat was de update van mijn kant
Zuurtje: nou zat al elke keer te kijken maar je had nog niets gepost. De FA heeft wel een duidelijk pad uitgestippeld! Hopelijk gaat het nu echt lukken!