Wie is er nog meer in de laatste twee weken van september van dit jaar uitgerekend. Ik ben 23 september uitgerekend. Groetjes Irene
De eerste weken ben ik hartstikke misselijk geweest, heb zelfs in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen. Sinds een week of 2 voel ik me super. Alleen beginnen mijn bekken nu op te spelen. Smiddags kan ik bijna niet meer lopen van de pijn. Hoe is jullie zwangerschap tot nu toe verlopen?
Ik ben al heel de zwangerschap best misselijk maar kon geluk wel meestal genoeg eten. Heb ook pilletjes gehad en daarmee ging het iets beter. Maar ik moet echt al heel de zwangerschap letten op wat ik eet. Zit snel vol en mijn eten ligt enorm snel op mijn maag, vooral als ik weer wat zwaarder eet.... Best lastig moeheid ook last van maar dat begint te beteren denk ik...
Goh jullie hebben al meer te stellen gehad dan ik. Ik ben van 6 t/m 12 weken erg vermoeid geweest en was ook misselijk. Vaak maar 1x spugen op een dag. Als ik maar regelmatig bleef eten ging het goed. Ik heb sinds 3 weken meer energie en voel me top! Ik geniet volop. Is dit ook jullie eerste? Groetjes Irene
Ik heb al een zoon uit een eerder huwelijk. Maar hij wordt in juni al 16. Voor mij is het eigenlijk een tweede eerste keer
Na 16 jaar kan ik me voorstellen dat het weer een eerste keer is Super leuk! Uit welke regio komen jullie?
Ik kom uit Zeeuws-Vlaanderen. Ik vroeg me het ook al af hoe ze het nu al kan weten dat het een meisje is.
Morgen even een bezoekje aan de huisarts brengen....kan sinds vandaag niet meer zitten of lopen. Als ik eenmaal lig, kom ik zelf niet meer overeind. Zo'n pijn onderaan mijn rug aan de linkerkant, grenzend aan mijn bil Echt enorme pijnscheuten. Misschien kan fysio verlichting geven.
Ik heb een geslachtsecho gehad en daar was het heel duidelijk te zien De vrouw zei op voorhand als ik het niet zeker weet zeg ik het niet. En aan het einde zei ze dat ze het al dacht te zien vanaf het begin en na enkele keren goed kijken wist ze het wel zeker Kan gewoon vanaf 16 weken hoor!
Wat gaaf dat je al zo vroeg kon zien dat het een meisje wordt. Ik hoop het met de 20 weken echo te kunnen zien. Over een uurtje kan ik bij de huisarts terecht.
Bij mijn zoon destijds voelde ik vanaf dag 1 dat het een jongen zou worden en het was overduidelijk te zien op de echo. Nu heb ik vanaf dag 1 het gevoel dat het een meisje wordt....dus ben benieuwd