Ha Gaby, wat leuk om van je te horen! Leuk vooruitzicht een huis kopen. Lammetje, idd spannend! Femmigje, super dat t goed gaat. Schiet bij jou nu ook al op! x Sophie
gaby spannend hoor je zoektocht naar een nieuw huis hopelijk kom je nog iets moois tegen waar niet veel aan hoeft te gebeuren! femmigje heb stiekem getest vandaag helaas nog negatief was wel te verwachten maar wilde graag een poging wagen op mijn verjaardag dacht wie weet krijg ik dan al een extra kado idee was leuk maar veel te vroeg natuurlijk. ik test meestal pas paar dagen na nod positief maar ja alle spanning en sensatie he ?!?!? sophie gaat ook snel bij jou ben je al aan het aftellen of geniet je nog lekker? enne leuke vraag hebben jullie alweer kriebels voor nummer 3 ha ha ? of denken jullie voorlopig genoeg? ik wil na de volgende gewoon weer doorgaan voor de laatste dan ook echt hopen dat mannetje mee werkt!
Hier komt de kleine eerst bij ons op de kamer. Wanneer hij/zij doorslaapt gaat hij/zij naar de eigen kamer. Hebben we bij Danio ook gedaan. Danio krijgt straks ook een ander kamertje en de beeb gaat ook op de beebkamer. Wat is jullie kinderwens? Lammetje bij jou 4 of niet? Wij gaan voor drie kindjes, ook al wil ik er wel 4. Maar m'n mannetje wil er echt 3 en niet meer.
Hoi dames, wat een gezellig onderwerp, mag ik meekletsen? Veel mensen in mijn omgeving vinden dat ik snel weer zwanger ben, maar ik vind het nogal meevallen. Zeker als ik jullie verhalen lees! Ik ben 3 maanden zwanger en mijn zoontje is 11 maanden. Ik had het stiekum wel eerder gewild, maar heb ook lang borstvoeding gegeven, vond het zo'n zonde om daarmee to stoppen. Na 8 maanden werd ik te ongeduldig, en ben ik maar gestopt. En ja hoor, in een keer raak! Ik ga het deze week op mijn werk vertellen, ben wel een beetje zenuwachtig. Ik heb namelijk 9 maanden verlof gehad (woon in engeland) dus ben nog maar net terug voor mijn gevoel. En dan dus volgend jaar weer 9 tot 12 maanden eruit. Hoe doen jullie dat allemaal met je werk en verlof enzo? Nu heb je natuurlijk maar heel kort verlof in NL, maar toch.... Morgen trouwens mijn eerste echo, zo spannend. Grappig ook hoe snel je hier mee gaat leven met mensen die je niet kent, lammetje, ik zal voor je duimen!
Hi meiden, Lammetje dus nog even geduld hebben. Moeilijk he? Gelukkig test je normaal gesproken ook pas een paar dagen na nod positief dus nog meer dan genoeg kansen. Maar begrijp ik nu uit je verhaal dat je jarig was? Nog gefeliciteerd! Kaatje, ach wat is snel. Mijn zoon is vandaag 11 maandjes geworden en ik ben 6,5 maand zwanger. Vond iedereen al snel maar hier zijn meiden nog sneller. Je bent er aan toe wanneer je er aan toe bent. Ik vind het alleen dit keer wel lichamelijk zwaarder. Toeval weet ik niet. Daarnaast is het natuurlijk ook zwaarder omdat je een kleintje hebt rondscharrelen. Wij zouden ook graag 3 kindjes willen. Maar ik droomde van de week dat we hierna tweelingmeisjes kregen. Haha dat lijkt mij wel stoer hoor. Oh eten (eindelijk) het is bijna 10 uur. Liefs, Gaby
Hier precies hetzelfde. Vind het ook zwaarder, weet niet of het toeval is... Kaatje: onze zoon was 7 maanden toen ik stopte met bv en meteen zwanger raakte.....vind het niet mega snel en bij ons heeft niemand er eigenlijk iets van gezegd..... Ik vind ook dat ik eigenlijk pas net weer terug ben op mijn werk en ben in april al weer begonnen hahahahaha. Gelukkig werk ik bij ene bedrijf waar het krijgen van kinderen enorm vrolijk wordt gevonden, dus geen gemok over afwezigheid van 4 maanden oid...echt heel erg leuk (denk dat het komt omdat iedereen die er werkt in de kleine kinderen zit...). Zelf vind ik het wel lastig om er 4/5 maanden "uit te gaan"; heb het gevoel dat ik contact met de praktijk verlies en vind het vervelend voor mijn clienten. Gelukkig kwamen ze allemaal weer vrolijk en met veel plezier bij mij toen ik afgelopen keer met verlof was geweest dus dat gaf wel een goed gevoel
He he, Kaatje: welkom, gezellig. Succes met je echo vandaag. Toch weer spannend he? Danio was 3 maandjes toen ik weer zwanger bleek te zijn. We hebben er heel bewsut voor gekozen en uit de omgeving alleen maar positieve reacties. Pregnantlady: haha ik heb hetzelfde gedacht. Ik dacht dat de beeb nu een jongen zou zijn en dat ik daarna zwanger zou zijn van twee meiden. Me2: fijn dat ze op je werk niet moeilijk doen dat je er straks weer een poosje uit bent. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap wel onwijs snel vindt gaan al. Ik moet natuurlijk nog een hele poos maar toch, het lijkt toch echt wel sneller te gaan. Ben benieuwd hoe het is wanneer ik een dikke buik heb en Danio heb rondlopen of kruipen. Zal idd wel zwaar zijn.
Hi meiden, jorntenfemmigje, ik vind het ook supersnel gaan. de vorige keer telde ik weken en dagen. En nu tjee het is alweer 29 weken. Ik moet gewoon nadenken. Natuurlijk in het begin wel gedaan het tellen ivm toch een onzekere periode. Maar ook dat ging sneller omdat het nu niet alleen maar om je zwangerschap draait maar om je hele gezin en daarnaast je werk. Ik denk wel dat het goed is dat het niet alleen maar om je zwangerschap draait maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje 'zielig' voor mijn beebje in de buik haha. Dus jij gaat ook voor twinsgirls hierna, gezellig haha. Eerst maar afwachten wat dit is maar sowieso willen wij graag een derde kindje. Me2, ik had het gisteren met de vk er nog over dat ik het zwaarder vond en dat het niet echt kon liggen aan dat ik nog een ventje heb rondscharrelen want mijn man doet echt superveel. Ze zei ook dat de tweede zwangerschap altijd zwaarder is. Meer hardebuiken meer bekken klachten is normaal. Alles heeft natuurlijk al een keer de rek meegemaakt en springt gelijk weer in zw-mood. Zit wat in. Maar het blijft zwaarder. Was wel grappig bij de vk ik wilde eigenlijk even lekker gaan klagen want tja als ik het bij iemand anders kwijt wil zeggen ze 'had je maar niet zo snel zwanger moeten worden' Nou er was dus een vrouw voor mij en die moest omhoog geholpen worden, deed 5 minuten over 5 meter om de kamer binnen te lopen en zat maar te puffen. Toen ik aan de beurt was, was ik gelijk een stuk positiever. Ik zei al tegen te vk tja als je dat voor je heb durf je niet meer te klagen. Onder hem mom... het kan altijd erger. Me2, wel fijn dat ze zo positief reageren op je werk. Hier worden elke dag nog 'grapjes' gemaakt. Tja ik werk alleen maar met mannen en alleen mijn baas heeft kids. Dus dan ligt het wel iets anders. Nu ben ik alleen maar een last dat ik weeeeeer weg ga en dat we vervaning moeten zoeken voor mij. Ok ik ga weer werken. Breakie is voorbij. Liefs, Gaby
heey kaatje welkom hier enne leuk dat je mee leeft! het is af en toe ook net een soapserie hier hoor ha ha ! leuk hoor dat je zwanger bent top meid! ik wilde ook al veel sneller zwanger worden maar heb borstvoeding gegeven tot 9 maanden en ja ook geen cyclus en ongeduldig dus toen gestopt. Zit nu in eerste ronde had geen ei en ongie dus heb clomid gekregen god zei dank van de huisarts. temp is nu super mooi en ben reuze reuze moe dus vind het wel spannend allemaal morgen ga ik een poging wagen (test altijd pas laat positief dus alles kan nog ook over een paar dagen pas)
Gaby; klopt inderdaad dat de rek er al een beetje uit is...ik heb het idee dat mijn lichaam niet anders wist dan zwanger zijn. Ben meteen de week dat ik stopte met bv zwanger geworden. Heb zeggen en schrijven 1 hele week mijn eigen bh's weer aan kunnen hebben Moet zeggen dat we nu veel vroeger naar bed gaan en dat doet ons beide wel goed (mijn man neemt ook al zoveel uit handen voor mij met ons zoontje). Iets meer slapen snachts scheelt zoveel! Grappig van die vrouw die bijna niet naar boven kon! Dan denk je toch maar weer dat alles best meevalt bij jezelf en inderdaad in een mannen bedrijf zullen de grappen wel niet van de lucht zijn....
Lammetje: ik hoop dat je je hier officieel mag melden. Wij liggen nu ook eerder op bed en dat merk je echt wel. We lagen eerst een uurtje later, maar dit bevalt beter. Wij willen ook graag 3 kindjes, ik eigenlijk wel 4, maar m'n mannetje echt niet. Alleen wanneer het een tweeling is natuurlijk.
hoi allemaal, de echo gisteren was helemaal top! Voel me nu ook helemaal zwanger. Ben preceis 12 weken, dus heb het vanmorgen op mijn werk verteld, en tot nu toe alleen maar positieve reacties gelukkig. Hopelijk ga ik me ook snel weer beter voelen nu, heb soms nog veel kokhalsneigingen en moe... Ik had volgens mij meteen na de bevalling al weer kriebels voor de volgende. Het is puur vanwege het borstvoeden dat het nog zo lang duurde... Ben benieuwd hoe dat de volgende keer gaat, ik heb altijd 3 kinderen gewild. Maar misschien ben ik zo me met 2 kleintjes onder de 2 dat ik toch even wacht. We zien wel!
Kaatje: mooi om te horen dat de echo goed is. Heerlijk gevoel toch weer he. Lekker verder genieten. En ook mooi dat ze positief zijn op je werk.
Kaatje, gefeliciteerd met de goede echo Hoor overal dat tweede, derde etc. zwangerschap zwaarder is. En doordat je al een kindje hebt rondlopen ben je ook vaak iets minder weerbaar door bijv. minder slaap/uitrusten. Risico op klachten is dan ook groter. Dit zijn zo ongeveer de woorden van mijn fysiotherapeut. Tja, helaas weet ik er alles van. Had vorige keer zo'n goede zwangerschap en dacht heel naief dat het nu ook wel los zou lopen, al wist ik dat natuurlijk nooit zeker. Nu kan ik zelfs al tijdje niet meer werken door klachten. En thuis moet ik me ook gedragen als een oma van 80, zodat het niet te erg wordt. Maar genieten kan ik nu gelukkig weer En ja, wat gaat het ontzettend hard! Hier voorlopig geen plannen voor een derde. Mijn eerste 'zorg' na de bevalling is (buiten mijn kindjes etc.) mijn lijf weer wat sterker te maken. Die verantwoordelijkheid moet ik nemen voor mijn gezin, maar ook voor m'n werk vind ik. En natuurlijk voor mezelf. Buiten dat is onze woonruimte niet geschikt voor 3 kinderen en kunnen we voorlopig nog even niet verhuizen omdat mijn man net voor zichzelf begonnen is. xx Sophie
Ja lLammetje! Hoop het zo voor je! Sophie: hier ook eerst maar eens 2 zien te bolwerken. IK denk ook zo van dat doe ik evenmaar een tweede keer is gewoon zwaarder. Je bent moeier en daardoor meer vatbaar voor dingen en ook natuurlijk omdat je kind ziek kan zijn.....Wil wel een derde, maar dan denk ik niet zo snel als de 2de
ja, die moeheid kan ik over meepraten. af en toe houd ik het amper vol. uitslapen is er nooit meer bij... vandaag ziek thuis (griepje) en zoonlief kan niet naar de creche want die is op m'n werk. niet echt uitrusten dus behalve die twee uurtjes tussen de middag... Ik hoop dat over een week ofzo als ik het tweede trimester inga ik me wat beter voel...
och dames het went allemaal hoor en van 2 naar 3 is niet zon grote stap dan doe je het er gewoon acheraan heb ik gehoord de kindjes voeden elkaar dan ook op en houden elkaar bezig maar inderdaad uitslapen is er ECHT NIET MEER BIJ!
ik ben zwanger!!!! joehoe jippie ja jo ka jee! mijn hemel is dat effe lekker wakker worden! dusse goede morgen dames 8) kan ik eindelijk legaal mee kletsen hier leuk leuk leuk !