Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oooooooooooh gefeliciteerd met thom!!tis al een hele kerel he zeg??wat een gewicht en lengte :)

pooh,het gaat je niet mee he zeg.net of je al bent bevallen...hou je zo rustig mogelijk...

sab,had je dit wss eerder op msn gezegd maar jurre had dit ook,die verborgen reflux.hij kreeg hiervoor zantac(op doktervoorschrift natuurlijk) en daar is hij echt heeeeeeeeeel goe mee geholpen geweest.dus hopelijk kan de kinderarts je maandag helpen en kan je dan eindelijk van jullie kleine meid gaan genieten.zo gaat dat ook niet he...

hier alles ok.lastige week gehad(hoewel ik niet mag klagen als ik jullie verhalen lees :) )maar nu is jurre weer helemaal beter en slaapt al twee nachten van zeven tot half zeven!!!woohoow
    hopelijk blijft dit nu zo,dan heb ik savonds eens even voor mezelf en een lekkere nacht

nu moet ik even kijken wie de volgende is die moet bevallen...spannend he!

2. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hmmm nu wil ik mijn ticker opnieuw maken en kan ik maar 1 datum meer ingeven.en als ik me registreer blijft alles op mijn gegevens staan....
    zal voor later op de dag zijn :)

3. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ondertussen even spammen.zag net dat het uur niet klopt bij de berichten,om kwart voor vijf sliep ik nog hoor hihi

door de flits kijkt hij nogal "lief" haha showvent

4. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  5. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hmmmm doet niet wat ik wil vandaag dit forum haha.nu komen de fotos er niet op,enkel de link...
    tjah dan moet het maar zo zeker

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Marloes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thom, onwijs leuke naam!!!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Marloes, van harte gefeliciteerd met je geboorte van Thom!
    Geniet er lekker van!

Hier een spannende tijd aangebroken, allerlei 'kwaaltjes', pijnlijke (.)(.), rommelende buik, wat buikpijn, ontzettend moe, wisselende stemmingen en snel emo. Dus wie weet nog een paar dagen

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Marloes: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, van harte gefeliciteerd!!!!! Goed gedaan meid!! Je nu lekker laten verwennen he, door de kraamzorg!

Thom: Welkom op deze wereld, lieve jongen! Ik denk dat je hele lieve ouders hebt uitgekozen om bij te horen. Groei maar lekker en wees maar lekker tevreden. Veel geluk!

Sab: Hier een echte heftige refluxbaby gehad. Soms wel anderhalf uur per slaapje naast zijn bed gezeten omdat we hem in slaap wilden helpen of omdat we dachten dat hij stikte. Jari is dan ook een week opgenomen geweest en heeft daar aan de ademhalingsmonitor gelegen. Maar ik dwaal af, dat is allemaal helemaal niet aan de orde. Wat ik wilde zeggen is dat het inderdaad belangrijk is om een bezoekje aan de arts te brengen. Als je kleintje meer dan drie uur huilt op een dag is zo'n beetje de stelregel dat er meer aan de hand moet zijn. Gelukkig geloven kinderartsen tegenwoordig ook dat er in principe niet zomaar huilbaby's zijn. En dat er dus meer aan de hand moet zijn. Hopelijk heb je na het bezoekje meer rust, en Jenna minder pijn. Hoe spreek je jouw Jenna eigenlijk uit? Op zijn hollands? Op zijn Engels? Jenna? Djennah?

Pooh: Ohjee wat klinkt dat heftig zeg! Getsie! Hopelijk geneest het goed en heb je er tijdens je bevalling geen last meer van! En wat goed van je dat je toch opnieuw gebeld hebt!

Hier nu 37w1d! Het gaat zooooo hard allemaal! Ben heel erg benieuwd wanneer de kleine zich aandient. Maandag 15 juni gaan we bespreken of we zo doorgaan of dat we gaan inleiden. Ik voel nog steeds maar één of twee keer per dag leven (we denken dat het komt omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en ze niet meer draait en niet meer in stuit ligt. Sinds ze niet meer draait en ook niet meer in stuit ligt voel ik haar te weinig.) en mijn bloeddruk is nog steeds niet om over naar huis te schrijven. We maken de 15e dus de balans op. Zou mooi zijn als ze daarvoor zelf komt natuurlijk, ik heb het niet zo op infusen enzo... Volgende week weer een paar controles. Verder gaat alles hier nu inmiddels wat slomer. Minder energie (hoewel: gister nog zo'n vier kilometer gelopen, naar de stad-door de stad-en weer naar huis) en wat krakkemikkiger. Trappen lopen met Jari vind ik nu toch wel zwaar (wij hebben een gevaarlijke wenteltrap dus zelf laten lopen doe ik hier alleen op de zoldertrap) en als ik hem dan eindelijk op de commode heb moet ik echt twee minuten op adem komen haha. Verder gaat alles hier lekker hoor, alleen het rust houden lukt niet zo ;)

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen!

@marloes: gefeliciteerd met jullie zoontje thom!! geniet er lekker van!

@pooh: oooh meid wat verschrikkelijk! ik hoop dat de pijn snel minder is! dikke knuffel!

@sab: ooh wat sneu voor je meisje! hopelijk gaat het snel beter!

even terug komend op mijn stukje, heeft hier iemand ook last van bruinverlies gehad in het begin van de zwangerschap? het is gelukkig nu al een stuk minder! en weet iemand of je dan in bad mag? wij hebben gister een jacuzzi gekocht (opblaasbaar) maar ik ben er nog maar niet in geweest!

liefs rebbel

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Tearke wat een super fotootjes!!

@ Nikita wauw 37 weken alweer wat gaat de tijd snel he...hier morgen ook al weer 35 weken...Hoop dat ze zich zelf aan dient zonder aan het infuus te moeten. Sam de trap optillen vind ik ook zoooooooo zwaar. maar soms wil hij niet zelf of ziet hij pluisjes op de trap en is hij afgeleid en moet ik het toch zelf doen...Probeer maar lekker rustig aan te doen!

@ Rebbel volgens mij mag je gewoon in dat bad hoor! Ik heb nooit last gehad van bruinverlies, maar ik heb het wel vaak van andere gehoord. Je moet echt proberen te vertrouwen op de echo die je een paar uur daarvoor had! Ik duim dat alles gewoon goed zit, maar daar ga ik van uit! Knuffel!

@ Mama25 spannend!! Duim duim duim

Hier gaat het met ups en downs...maar in ieder geval is die hel van een pijn nu weg...het voelt meer als de hechtingen na de bevalling van sam...Ik zit dan ook op een voedingskussen;)

Nu weer even verder rommelen...

11. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    fijn dat het iets beter gaat meid!

ik dacht dat je ivm kans op infecties beter niet in bad kunt gaan? ik kijk het wel even aan, nu geen bruinverlies meer gehad gelukkig!

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Pfff Rebbel wat lijkt me dat moeilijk hoor na 2 mk's om dan weer die eerste onzekere periode door te moeten. Wel fijn dat ze je een echo wilden geven, dat is toch ff een geruststelling dan.

Jeetje Pooh wat een heftig verhaal!!

Marloes gefeliciteerd met jullie Thom!! Grote jongen hoor haha. Ben heel benieuwd naar de eerste spam. Hoop dat alles een beetje goed is gegaan!

Sab we hebben het er natuurlijk al over gehad, maar hoop echt dat de kinderarts of osteopaat wat voor jullie kan betekenen, want dit is niks, voor niemand niet voor Jenna maar ook niet voor jullie en Daimy.

Tearke leuke spam.

Oh Nicky wat spannend, je mag gewoon al!!!!

Rebbel zou het niet weten of je dan in bad mag. Anders vandaag maar ff niet voor de zekerheid en morgen ff de vk of gyn bellen?

Hier gaat het allemaal niet helemaal top. Ben had gister toen we hem om 18.30 uit bed haalde opeens ontzettende koorts, 39,5 graden. Gelukkig wilde hij nog wel een klein beetje spelen en kon er nog wel een lachje af. Maar wel heel moe dus weer op tijd naar bed. Vannacht werd hij om 5 uur wakker, toen hebben we hem een flesje gegeven en bij ons in bed genomen. Dat vond hij wel erg fijn en hij heeft nog lekker tussen ons in liggen slapen. Zelf totaal niet kunnen slapen natuurlijk haha. Zijn koorts is alweer wat gezakt, hij had vanochtend 38,3. Maar was net nog wel heel huilerig en wilde zijn brood niet eten. Nu is hij wel weer wat vrolijker en energieker, beetje aan het spelen enzo met papa. Het is zo zieig om hem zo ziek te zien. Dit is de eerste keer dat hij echt zo ziek is, verder alleen 1x flink verkouden geweest.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ben: Beterschap kleine jongen!

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    OH Marloes! Van harte met jullie Thom!
    Leuk naam en een lekkere vent!
    (zal wrs heel tevreden zijn ;))

Ooh Pooh.. ik lees met samengeknepen billen je verhaal..
    Tromose in een aambei schijnt heeeeeeeeeeeeeel pijnlijk te zijn dus je hebt vast geen lage pijngrens.

Rebbel.. je mag gewoon in bad hoor.
    Bruinverlies komt vaak voor.
    Je baarmoeder zit gewoon afgesloten .

Hoop wel voor je dat het snel voorbij is!

Liefs!

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ohja, dat wilde ik nog zeggen: Rebbel, dat had ik ook. Niet eens alleen bruin maar ook rood. Echo gehad en alles was goed.

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Ladi beterschap voor ben! Hoe is het nu met hem?

@ Blondie hoe voel jij je?

@ Marloes wij willen fotootjes zien!:)

@ Rebbel al wat geruster hoop ik!!

Goeiemorgen allemaal!

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ben heeft net een megapoepluier geproduccerd.Hij poept normaal 4x per dag maar sinds zaterdagmiddag helemaal niks dus dat zal aardig in de weg hebben gezeten. Toen hij gister zijn dutje had gedaan was zijn temp 36,8. Dus wat het nou geweest is , nog geen 24 uur koorts en nu is hij echt weer helemaal de oude gelukkig. Ik heb hem gemist :D.

Zometeen naar het ziekenhuis voor de groeiecho. Duimen jullie voor me?

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Marloes: jaaaaaaaa, Thom is er. Van harte meid en lekker genieten.

Sab: wat vervelend zeg dat Jenna zo huilt. Ik hoop dat het snel over is, want jij hebt je rust ook nog erg nodig.

Pooh: meid, een dikke knuffel voor je. Vervelend die pijntjes.

Mama25: ook sterkte met de kwaaltjes.

Nikita: Wauw, je mag gewoon al. Echt spannend zeg.

Rebbel: ik heb het niet gehad, maar een vriendin van mij wel 2 keer. En ze hebben 2 gezonde kindjes, dus niet druk maken.

Blondie: succes ook nog even.

Aylin: hoe gaat het met jou?

Lammetje: hou je het allemaal ook nog vol?

Ladi: succes met de echo.

Hier is alles prima. De jongens doen het beide hartstikke goed. Dus genieten doe ik in ieder geval wel. Ramiro wordt 1x per nacht nog wakker. Dus dat is lekker. Afgelopen nacht werd hij om ongeveer 4 uur wakker van Danio, dus ben benieuwd of hij doorgeslapen zou hebben of niet. Maar ja, dat is gissen.

Morgen heb ik nacontrole. Ben benieuwd wat ze zegt over de pijntjes in m'n onderbuik. Ik had trouwens nog een hechting na het plassen, vreemd vond ik dat.

Dames, fijne dag. :)

19. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach jeetje Pooh wat moet jij een pijn gehad hebben meid! Heel veel beterschap!

Marloes van harte gefeliciteerd met jullie THOM :D. Leuke stoere naam en wat een lekkere grote kerel. (mats was 70 gram minder zwaar )

Ach Sab wat sneu dat Jenna zo'n verdriet heeft. Dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat ze snel iets vinden. En idd een osteopaat wil ook nog wel eens zeer goede resultaten boeken

Leuke spam Tearke! Wat een kleine showbink :D.

Wauw Nikita ook alweer 37 weken. Spannend ben benieuwd wat ze de 15e beslissen..

Ach die arme Ben, dikke knuffel voor hem en HEEL veel beterschap! En we zijn druk aan het duimen voor je Ladi!!

Femmigje, wat fijn dat de mannen het zo goed doen. Fijn dat je er zo van kunt genieten!

Hier alles rustig. Vorige week controle gehad en alles ligt tot nu toe mooi op schema. Krijg rond de 32e-34e week nog wel een groei echo om te kijken of dit ook zo'n flinkerd wordt, ben benieuwd..

Share This Page