Goeiemorgen allemaal!! @ Nikita wat spannend!! Wss gaat het dan toch vandaag gebeuren! Ik duim voor een voorspoedige bevalling!! @ Femmigje fijn dat het super gaat met jullie en fijn dat je mijn buddy blijft! @ Tearke beterschap voor Jurre...lijkt me ook echt verschrikkelijk zo'n ijlend kindje! @ Sab hoe is het met Jenna? @ Lammetje hou je het nog vol? @ Sophie leuk dat je weer eens komt kijken!! Hier gaat alles stukken beter gelukkig!! Mijn buik groeit echt hard!
Ooh spannend Nikita, toi toi toi! Ladi ben jij vandaag niet jarig?? Zo ja van harte gefeliciteerd!! Ach die arme Jurre, wat sneu als de kleintjes zo ziek zijn. Beterschap en een dikke knuffel voor hem!
He, Nikita: meid, ik hoop echt dat het voorspoedig zal gaan. Ik weet wat je meemaakt. Bij mij duurde het alleen veeeeeeeeeel te lang. Denk aan je. Ladi: van harte met deze dag. Lekker feessie bouwen zou ik zo zeggen. Al verwend door man en Ben? Tearke: och meid, wat sneu voor Jurre. Hopelijk word 'ie vandaag weer helemaal de oude. Ga maar lekker met hem knuffelen. En een ego berichtje mag best hoor. Pooh: fijn dat het beter gaat. Lekker genieten dus. Hier ook een mindere nacht. Danio is wakker geweest van 3 - 5. Gaap. Om half 5 zei ik tegen m'n man dat hij maar ff boven nog een uurtje moest gaan slapen, want zijn wekker gaat altijd om half 6. Alleen werd ik om 7 uur wakker. De wekker stond op zacht. Om half 5 wilde Ramiro nog drinken, dus lekker bezig geweest. Denk dat ik vanmiddag ook maar ff ga liggen.
Pooh hier gaat de buik ook heel hard, krijg allemaal opmerkingen van mensen die me sinds de bruiloft (22 mei) niet hebben gezien dat het zo'n verschil is . Booky ja ben inderdaad jarig . Bedankt. Nee Femmigje nog niet verwend. We 'vieren' het morgen, vroeger (oftewel vorig jaar nog haha) vond ik mijn verjaardag altijd helemaal leuk maar nu heb ik er eigenlijk niet zo veel meer mee. Mijn ouders komen wel zo hier naartoe en blijven de hele dag, dus dat is wel gezellig. Kunnen ze meteen ff mee naar babydump om de wiegstandaard op te halen. Haha ff gebruik maken van hun auto . Zwaar nachtje heb je achter de rug zeg! Hoop zo dat nummer 2 net zo makkelijk zal zijn als Ben haha en lekker vlot doorslaapt. Maar ja, hoort er allemaal bij he. Ach arme Jurre . Wat sneu zeg! Hopelijk knapt ie snel helemaal op! Oh en Marloes helemaal vergeten maar wat een lekkere mannetje is Thom! Wees maar heeeeel trots!!!!
Ladi: ik denk dat het verjaardag vieren voor iedereen wel anders is. Bij tenminste wel. Ik vond Danio z'n verjaardag veel leuker. Danio slaapt normaal gesproken wel door. Hij is ook erg makkelijk en sliep toen der tijd na 2 maandjes door. Ik hoop ook dat Ramiro dat doet. Ben benieuwd. Maar ze zeggen toch dat wanneer een kindje bv krijgt, minder snel doorslaapt? Danio kreeg na 5 weken de fles omdat hij niet wilde drinken. Toch een hele fijne dag, ook al vier je het niet echt. Ben ook benieuwd wanneer je bericht krijgt van Nikita. Marloes: hoe gaat het nu met jou? Lekker aan het genieten van je mannen? Sophie: fijn dat alles goed gaat met de meiden. Hopelijk ben jij ook snel weer helemaal oke. Mayke: hoe gaat het met jou meid? Sab: lekker aan het genieten ook? Hoe gaat het nu met Jenna en het huilen?
@ Nikita: spannend hoor!! Succes Ik mag me ook bij jullie melden hahah, ben zwanger, zie test in album! Helemaal Happy Kan iemand mij erbij zetten op de lijst? Ben uitgerekend op 20 feb. 2010, TB/BV Groetjes Mama25
Hallo Dames, sorry dat ik me zolang niet heb gemeld. Zie dat Sab al een kleine meid erbij heeft. Ik heb even zwaar in een dip gezeten vanwege m'n werk en de verbouwing thuis. Bloeddruk ging weer omhoog en zag de bui al weer hangen. Daar gaat het nu weer wat beter mee, maar heb er bekken-instabiliteit voor terug gekregen.......Zucht!!! Ik hoop toch echt nog een keer leuk zwanger zijn mee te maken...... Ik ga, ni ik eindelijk een wachtwoord heb enzo, eerst alles even lezen. Ben ik wel even zoet mee. Moet zo ook 3 wassen naar m'n schoonzusje brengen. Droger is stuk..........
Nikita, veel succes gewenst! Ik hou alle topics in de gaten, want dit wil ik niet missen! LaDi: gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk dat je buddy zo'n mooi verjaarscadeau in petto heeft... ik vind nu wel dat Jari's zusje naar jou vernoemd moet worden hoor mama25, nogmaals gefeliciteerd, kan me zoooo goed voorstellen hoe blij je nu moet zijn! femmigje, heerlijk om te lezen... ramiro lekker z'n buikje vol en danio in slaap... het zal vast heel vermoeiend zijn met twee kleine mannen, maar ook een enorm geluk. geniet ervan!
Noa Odylia Anne is geboren! 3240 gram! (de dochter van Nikita dus ) Onwijs gefeliciteerd Nicky geniet ervan!!!!
Hihi ik zie ook net de sms . Helemaal super Nikita, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!
********************Inbraak******************* Nicky gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Geniet er lekker van meid LaDi jij ook gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag ******************** uitbraak******************
@ Nikita jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar is ze dan gefeliciteerd met Noa wat een super mooie naam!! Ik hoop dat alles goed is gegaan!! Nu lekker genieten!!
Nikita: Jaaaaaaaaa, van harte met jullie dochter. Dat is mooi vlot gegaan zeg. Lekker genieten nu met z'n viertjes. Mama25: van harte met je zwangerschap. Nu is het echt. Geniet ervan.
De KriebelMama's 2008/2009 Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Pooh69 - 2e kindje - uitgerekend op 14 juli - geslacht: een jongetje! PB/BV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV Tinetje - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV Er zijn op dit moment 17 mama's zwanger : 2 jongetjes 3 meisjes 12 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - 7 april 2009 Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 Sab - Jenna - 21 mei 2009 Marloes - Thom - 6 juni 2009 Nikita - Noa - 11 juni 2009 Agenda Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Lijst is weer aangepast. Lammetje you're next.
Lieve Nikita (en Henk en Jari), Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noa! Inderdaad, supermooie namen (en leuk dat haar initialen ook NOA zijn). Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en je een beetje kunt gaan bijkomen van de geleverde prestatie. Ben helemaal blij, heerlijk hoor zo'n nieuwe wereldburger. Mooi gewicht ook; dat viel dus wel mee dat ze nog flinker dan Jari zou worden!
hey meiden ik breek even in ik kan ons ander toppic niet meer vinden? iemand enig idee of het nog bestaat meiden die bevallen zijn of nieuwe zwangeren gefeliciteerd