sterkte nikita Ik heb het bij romy ook gehad die ging ook ineens heel geel zien ik vond het zelf een drama toen ik hoorde dat ze naar het ziekenhuis moest maar achteraf viel het reuze mee hoor romy lag heerlijk in haar pamper met een speciaal zonnebrilletje op onder de zonnebank (lamp) Ze heeft heerlijk daar geslapen en er zelf geen last van gehad alleen voor mama en papa was het iets minder dat gesleep naar het ziekenhuis ik hoop dat jij ook in het ziekenhuis mag en kan blijven dan kun je bij je kleintje slapen de eerste 8 dagen mag je dan kramen in het ziekenhuis al ben je dan thuis geweest. hoe dan ook ik hoop dat je snel je kleintje weer thuis hebt dikke knuffel voor jullie allemaal! enne koppie op! pooh meid hoe is ie bij jou aftellen ineens he we staan nu bovenaan de lijst toch wel spannend vind je niet? heb nu ook ineens zoiets van het huis moet schoon zijn de was weggewerkt want stel dat het komt of ik weeen krijg dat ik dan niet nog even een wasje moet gaan draaien van mezelf mannetje denkt dat het nog wel even blijft zitten zelf hebn ik geen idee morgen gaan ze kijken of ze me eventueel kunnen strippen als de baarmoedermond al verweekt en iets open staat zelf denken we van niet maar ja het kan maar zo he 21 juni is vaderdag is ook wel een leuke dag om te komen vind ik zelf een super leuk kado voor papa! hou je taai dames en tot gauw
Ja klopt!! Begin mei zijn we 11 dagen naar gran canaria geweest. Was heerlijk! Alleen heenreis vliegen was minder, aangezien sam toen ene nacht heeft overgeslagen. We moetsen hier snachts om 1.30 vertrekken en vlogen om 6.15 sochtends. Jullie tijd is veel beter! Sam vond het heerlijk! We hadden daar aan het zwembad zo'n tweerings minibadje voor sam meegenomen en dat vond hij echt genieten! Ik was toen ook rond de 30 weken...ik had niet later moeten gaan ivm vermoeidheid enz...was perfect die periode! Heel veel plezier!! @ Nikita beterschap voor Noa...Sam heeft er vorig jaar ook dagen onder moeten liggen. Maar wij waren heel de eerste week al in het ziekenhuis toen...zijn net zonnebankjes...hoop dat ze snel mee mag! @ Lammetje red je het nog met je twee andere kids? Knuffel!! Lees nu je berichtje hierboven, maar waarom zouden ze je nu al gaan strippen? Hoeveer ben je nu..je banner is weg... Hier gisteren in Antwerpen uit eten geweest voor mijn broers verjaardag. Was de laatste "verplichting" op de agenda, maar reuzegezellig! Ik moet wel zeggen dat het al 2 dagen rommelt...echt pijnlijke steken aan de onderkant...indalen kan het volgens mij niet zijn, want was al helemaal ingedaald...mja we wachten af...sam kwam aankomende nacht/ochtend...hoop dat het nu nog 2/3 weekjes zal duren! Bleh wat een rotweer! Dadelijk sam ophalen die was logeren bij oma doordat wij weg moesten... Fijne zondag allemaal!
Petra hele fijne vakantie! Nikita sterkte! Lammetje.. hoe lang moet jij (officieel gezien dan ) nog? Pooh jij schiet ook al op. rebbel ik zie op je banner dat je ook alweer 8 weken zwanger bent! Dat gaat ook best hard! Hier lijkt de misselijkheid te minderen.. Eindelijk eindelijk.. Deze week nog ziek thuis en het even aankijken, dan 3 weken vakantie en dan wrs gewoon weer aant werk. Liefs, paula
Petrabr, veel plezier op vakantie! Vervelend dat Noa wordt opgenomen, hoop dat ze snel weer thuis is. Verder weinig te melden, druk weekend gehad dus ben nu aan het bijkomen.... Iedereen nog een fijne zondagavond!
Joepie!!!!!!!!!!!! Wat fijn dat het eindelijk aan het minderen is. Ik duim dat het snel helemaal weg is!! Goeiemorgen allemaal!! Vandaag veel afspraken. Toennet naar het zhuis voor controle mannetjes rug...dadelijk om 11.40 naar VK en daarna om 13 naar de kraker en vervolgens om 16.25 naar het zhuis voor controle van de behandeling van mijn getromboseerde aambei...en morgen naar het zhuis naar de gyn voor de groeiecho...pfff heb het dan wel weer gehad met al die afspraken! Fijne dag allemaal!!
Jeetje Pooh wat heb je het weer druk!!!! Spannend dat het al een beetje rommelt. @Nikita: beterschap voor Noa. @Blondie: fijn dat de misselijkheid afneemt. Lastig hoor! Ik moet donderdag naar de vk. Ik hoop dat m'n bloeddruk weer goed is.... Vandaag voor 25 juli afspraak voor 4d echo gemaakt. Ik ga nog effe stofzuigen, want er komt zo een monteur voor m'n droger. Ik hoop dat ie het nog waard is om te laten maken, anders moeten we een nieuwe kopen. Dat zat niet bij de verbouwing ingepland! Vanavond therapie voor m'n bekken.
Mama en Tinetje lekker genieten hoor van die wolk! Petra hele fijne vakantie! Maar dat lukt vast wel!! En Lammetje gaan ze je strippen? Pooh klinkt als een leuke avondje Antwerpen! Leuke stad. Hoe gaat het nu? Nog steeds veel gerommel? Spannend hoor! Blondie fijn dat de misselijkheid wat begin te verdwijnen, zo naar altijd. Zo Pooh wat een afspraken heb jij vandaag!! Niet normaal zeg, nou hopelijk is alles overal ok! Ik merk trouwens wel dat ik me weer aan het terug trekken ben. Dat had ik bij Ben ook die laatste weken, geen zin meer om met mensen af te spreken en dingen te doen enzo. Laat mij maar lekker met rust. Zo vanochtend weer bij de vk geweest. Bloeddruk 120/70 en kindje ligt los in bekken dus das wel lekker maar het kan op zich nog alle kanten op want het heeft een heel zwemparadijs tot beschikking haha. Over de groeiecho waren ze heel tevreden, ons kindje zit iets hoger op de lijn als Ben heeft gezeten dus dat was ook prima. Verder heeft ze nog een bultje op mijn hand goedgeduwd, was een geirriteerde zenuw doordat ik daar steeds op mijn handpalm steun als ik weer overeind probeer te komen. Was dus een erg nuttig bezoekje. Over 2 weken mag ik weer, maar hoop eigenlijk dat dat niet nodig is haha. Heb het zooooo gehad. Zo'n last van mijn rug , afgelopen weekend ook veel harde buiken gehad. Had zaterdag eigenlijk een vrijgezellendag van een vrienind, maar kon dus niet mee. Baal er echt zo van, maar opstaan was al bijna niet te doen. Heb veeeel in bed gelegen dit weekend, continu van zij wisselen omdat ik zo'n last van mijn rug had . Aanstaande zaterdag hebben we de bruiloft van die vrienden, dus hoop dat ik me dan wel oke voel. Eerst 's avonds etentje en dan de plechtigheid en feest. Dus das wel fijn dat het allemaal in de avond is, dat je niet een hele dag op stap hoeft zeg maar. Oja de vk die bij mijn bevalling met Ben was is as vrijdag uitgerekend, maar nog hoogzwanger op het moment. Ze zitten allemaal in spanning daar haha, willen allemaal haar bevalling doen zo grappig.
Nicky, ook nog even via dit topic. Hoop dat jullie snel weer thuis zijn en lekker kunnen genieten van elkaar! Lammetje wat spannend! Ben benieuwd of ze kunnen strippen en of het ook wat doet! Pooh klikt als een gezellig avondje Antwerpen. Wie weet doet het gerommel een heleboel.. Ben benieuwd. Blondie wat fijn dat de misselijkheid minder wordt! Hopen dat het snel helemaal weg is en dat je lekker kunt gaan genieten! Pff Pooh wat een gevloeg vandaag!! Succes met alle afspraken! Ik hoop voor je mee Vlinder dat do de bloeddruk goed is! En hopen dat de droger voor niet al teveel geld te maken is. Die dingen gaan altijd kapot als het niet uitkomt heh.. Ohh Ladi wat spannend. maar het klopt ook wel nog 6 daagjes en dan ga je toch bevallen?? . De 21e juni toch, dan loopt het rijtje april mama's mooi door . Balen dat je niet mee kon naar de vrijgezellendag. Hoop voor je dat je de bruiloft er wel lekker bij kunt zijn. Hier alles nog helemaal top. Nog een paar weekjes werken en dan lekker zomervakantie . En daarna gelijk verlof . Volgende week woensdag hebben we de pretecho, heb er al helemaal zin in .
nu schreef ik weer een heel verhaal en is alles weg....heb ik al meer of een keer gehad.hoe dom kun je zijn he??hihi nikita veel sterkte en succes met de dokter.hopelijk mag ze snel terug naar huis.anders alles ok??? ik moet echt nog veel bijlezen dus kan nog niet op iedereen reageren.aangezien jurre een paar heel lastige dagen achter de rug heeft,is het er niet veel van gekomen om bij te lezen,sorry jurre is sinds vandaag weer tamelijk goed in orde.hij heeft drie dagen veertig graden koorts gehad.ik was een beetje bang hoor,zo een hoge temperatuur kan stuipen opwekken en daar ben ik als de duivel voor... brrr mag er niet aan denken maar dat is dus niet gebeurd.hij kreeg tijdig een suppootje(een zetpil zeggen jullie daar tegen zeker??een poepsnoep dus ) met de dikke buik ook alles in orde.af en toe een ferme steek,in de buik ofwel ook aan mijn "onderkant" haha zou dat het indalen zijn dat ik dan voel?of iemand een idee?? ik weet dat al niet meer hoe dat voelde bij jurre dom he dat je dat vergeet
oeioei ik zie dat ik ook al weer dertig weken ben... langs de ene kant ga ik blij zijn dat ik bevallen ben,maar langs de andere kant vind ik dat het zo snel gaat!
nou dames ik heb al 3 cm ontsluiting en had het niet eens in de gaten ha ha nou die 3 cm heb ik maar in de zak he ! ze wilde de kleine al laten komen ivm weinig leven klein kindje en niet kunnen slapen dus helemaal op maar helaas geen couv beschikbaar mocht het kindje er toch in moeten vrijdag moet ik om 7.15 in het ziekenhuis zijn (jeetje wat een tijd pfff) en dan gaan ze het halen maar de gyn dacht dat het al wel eerder zou komen omdat ik ontsluiting heb dussssss spannend! ik ben trouwens 37 weken en een paar dagen hmmm effe de banner opzoeken (als ik nog weet hoe ik het moet doen ga t proberen ladys enne keep you posted!
hmm kan mijn banner vinden maar waar moet ik hem ook alweer neerzetten zie geen profiel meer en welke van de 3 moet ik dan hebbem html www of zoiets hmmm blond
ow lammetje!!!dan heb jij vanavond of vannacht je kleintje in de armen???superspannend!!!!! als ik je niet meer zie hier,heeeeeeeeeeeel veel succes!!!! xxxx
ooh bijna goed lammetje.. als ik op de link druk zie ik dat je 37 week en 4 dagen zwanger bent! en wat spannend! Vrijdag D-day! Probeer je rust zoveel mogelijk te nemen! Sterkte met afwachten!
Hihi Tearke jij met je poepsnoep, hihi. Gelukkig gaat het weer beter met Jurre. Bah is niks als die kleintjes zo ziek zijn . Wauw en alweer 30 weken joh. Niet normaal heh hoe onwijs snel dit gaat! Wauw Lammetje, wat een cadeautje al 3cm, die heb je idd al lekker in de pocket . Super spannend joh, ben benieuwd of je voor vrijdag bevalt en anders heel veel succes vrijdag!!
Lammetje: Meid spannend zeg! Heel veel succes alvast! Wij zijn weer thuis! Billigehalte was nog op het randje maar ze vonden dat ze wel aan het omkeren was. Het was ook niet verder gestegen. Ze mag nu alleen echt niet verder meer afvallen, ze weegt nu 2900 gram. Echt zo klein! Petra: Fijne vakantie! Nou, ik reageer binnenkort weer wat meer, nu weer even wat tijd in mijn gezinnetje steken...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lammetje!! Super spannend!! Succes met de bevalling!!!!!!!!!! Morgen ben ik weer meer hier!! @ Nikita sam was 2860...klein he! Maar super lief!