Dames, ik ga de pc uit doen. Ga de tas vast klaarmaken, want we gaan ff in de stad eten denk ik. Oant moarn.
Pooh! Wat spannend!!!!! Succes! (wrs ben ik al te laat ) @ Femmigje..lief dat je het vraagt! Het gaat een stuk beter! Zit nog in de ziektewet, maar heb nu eerst 3 weken vakantie en daarna ga ik weer halve dagen proberen en als dat goed gaat weer hele.. Mooie foto's van je mannen! Danio lijkt erg op jou!
OOOOO lees het nu pas van Pooh. Wat spannend!!!!! Hoop snel op Buddy-nieuws. Ik wil zelf trouwens ook nog graag een buddy!!! Iemand interesse om m'n buddy te zijn??? Bij de vk was alles goed. Bloeddruk was wat gezakt, dus was voor mijn gevoel een goede beslissing om niet meer te werken. Ze dacht te voelen dat het weer een flinke baby is. Hoe kan dat toch, ben zelf zo'n klein wuppie........Wel grote man.......... Ik ga gauw m'n schoonouders bellen. Die zouden zondag komen behangen in de kamer van Keira, maar ze willen nu eerder komen. YES!!! Ben zo benieuwd hoe dat PIP studio behang staat. Zag trouwens erg leuke foto's van Danio en Ramiro echt super!!! Stoere mannekes. Waar is Aylin trouwens?????
nog geen sms gehad van femmigje/pooh...vind het zo spannend! hoop dat ze haar mannetje nu toch wel in haar armen heeft !
jahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik heb een sms van pooh !!!! "onze bob is om 19.28 geboren met 36w2d 3222 gram en helemaal gezond !!! geen scheurtje of iets .. voel me echt goed ! knuffels van Pooh " jahoeeeeeeee toch nog bericht voor het slapen gaan meiden !! ik zal ze namens ons allemaal een felicitatie en dikke knuffel sturen
jaaaaaaaaaaaaa, Bob is geboren!!! Leuke naam, maar dat wist je al Mooi gewicht ook Pooh, hoop dat jullie snel naar huis mogen GEFELICITEERD!!!
vlinder koppie op meid enne goed dat je het toch gevraagt hebt aan de buurman om je te helpen! tinetje bedankt dat je met me meeleeft het word nu echt spannend hoor morgen is het zover femmigje leuke fotos meid jou trots! pooh spannend hoor denk dat jij ook wel eerder bevalt hoor doen we gewoon allebei morgen goed! sab balen dat omgedraaide ritme das echt een hel als je lekker denkt te slapen en dan ineens pffff das zo vermoeiend pooh fijn dat alles goed is gegaan met de groeiecho enne morgen sta jij bovenaan de lijst bereid je maar vast voor meid dan word het echt spannend ineens rebbel wat leuk al een echt mini mensje te kunnen zien in je buik lekker op je roze wolk van genieten hoor! tearke je beebje gaat nu ook steeds meer klem zitten en ja dat kan echt vervelend zijn vooral met aan en uit kleden vind ik het is net of mijn benen een meter langer zijn ik krijg mijn schoenen bijna niet aan ?!?!?! jeetje zit ik heir van alles te typen en terug te lezen ha ha ben je al bevallen pooh dus van harte gefeliciteerd meid ben je toch nog eerder dan ik lol! leuke stoere naam meid ben blij dat alles goed is en nu genieten meid gelukkig is hij lekker op gewicht nog heerlijk wees trots en straal pooh! ik ben er ook voporlopig niet moet morgen om 8 uur in ziekenhuis zijn en dan gaat het allemaal beginnen vliezen breken ctg en dan gaan we ervoor als de kraamhulp weer verdwenen is en ik op de been ben kom ik snel weer hier spieken meiden en tot dan veel plezier hier en lekker genieten! doei doei
Wat ontzettend leuk dat hier een topic over is! Ik ben anderhalve maand geleden bevallen van een mooie zoon, maar ik heb stiekem gewoon alweer kriebels :S. Voor de bevalling had ik gezegd dat ik mijn kindjes best wel snel op elkaar wilde hebben als dat ons gegund was, maar ik had niet gedacht dat ik al zo snel kriebels zou hebben. Ik wil sowieso wel een aantal maanden wachten, maar waarom kriebelt het dan al he...zooo vervelend!! Erg leuk om te lezen dat er moeders zijn die hun kinderen ook dicht op elkaar hebben! Ben ik toch niet zo gek...
woohoow!!!!!gefeliciteerd met bob!!!!!!stoere naam en wat een flinke kerel al zeg!! nu vlug verder met kuisen,want na de middag gaan we op zwier.beetje shoppen en een terrasje doen tot vanavond dames xxxx ow cherrylein,ja je bent echt niet gek hoor hihi.de ene wil er drie jaar tussen de ander maar een jaar.das elk zijn eigen beslissing he. wanneer zouden jullie van start gaan??
Hoi hoi, Pooh: van harte met Bob, stoere naam en super dat alles gezond is en dat jij je ook super voelt. Geniet ervan. Ik kreeg de sms toen ik al op 1 oor lag, maar er was dus al iemand anders die nog wel wakker was. Zo ben ik al 3x buddy geweest voor niks. Nou ja, maakt niet uit. Lammetje: meid, heel veel succes. Dit is de dag voor jullie. Hopelijk gaat het allemaal erg snel en kun je snel met je meissie knuffelen. Blondie: geniet van je vakantie. De rust heb je echt ff nodig denk ik. Tearke: geniet ervan meid, heerlijk. Cherrylein: die kriebels blijven volgens mij ook. Hihi, ik heb ze nu al weer. Maar wij wachten nu eerst een paar jaar hoor. Wij hadden zoiets van, we zien wel. De bv ging niet goed en daarna was ik snel weer zwanger. En het bevalt goed tot nu toe. Dus meid, hier alleen maar positief. Ben benieuwd hoe lang jullie willen wachten.
De KriebelMama's 2008/2009 Lammetje - 3e kindje - uitgerekend op 3 juli - geslacht: een meisje! - PB/BV Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV Tinetje - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV Er zijn op dit moment 16 mama's zwanger : 1 jongetje 3 meisjes 12 onbekend Bevallen: Iuno - Matti - 30 december 2008 Gaby - Maxim - 31 december 2008 Sophie - Isa - 6 januari 2009 Mayke - Wout - 25 januari 2009 Me2 - Fee - 7 april 2009 Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 Sab - Jenna - 21 mei 2009 Marloes - Thom - 6 juni 2009 Nikita - Noa - 11 juni 2009 Pooh - Bob - 18 juni 2009 Agenda Juni Juli Augustus Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita Femmigje - Mayke - Pooh Sophie - Lammetje Lijst is weer aangepast. Lammetje zal nu toch wel echt de volgende zijn denk ik.
Pooh: Jaaaaa van harte gefeliciteerd! Joehoe! En wat een prachtig gewicht voor die termijn! Lekker genieten! Lammetje: Heel veel succes!
pooh, van harte gefeliciteerd! fijn dat je je nu al goed voelt. lammetje, succes meid, het duurt niet lang meer voor je je meisje kunt vasthouden. maar ook voor LaDi komt De Dag gauw dichterbij. cherrylein, kriebel-ze, je bent er vlug mee maar dat mag hoor! ik was er na 6 maanden helemaal klaar voor, maar uiteindelijk heeft het toch 13 maanden geduurd voordat Briman en ik voor het echie zijn gaan 'knutselen' (it takes two...). Die kleintjes zijn gewoon zoooooo lief dat je er gauw nog een wilt.
Jeetje pooh! Ben jaloers haha!! Ik wil ook!!! Onwijs gefeliciteerd met jullie kleine (nou ja klein haha) jongen! Super dat het zo goed gegaan is! Lekker genieten nu!! En dan vandaag Lammetje, jeetje dan sta ik zo bovenaan de lijst jippie . Oh en femmigje zijn Danio en Ramiro soms stiekem een 2-ling waarvan je er 1 een jaar op ijs hebt gezet??? Ongelooflijk hoe ze op elkaar lijken zeg! Sorry dat ik verder niet reageer, lees wel alles maar zit een beetje in mijn eigen wereldje. Veel klachten enzo maar dat begrijpen jullie vast wel.
jaaaah pooh!! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Bob! geniet er lekker van! @lammetje: spannend hoor!! heel veel succes! liefs rebbel
yippie!!! Een stoere Bob erbij!! Van harte Pooh, mannetje en Sam!!!!!!! Lammetje heel veel succes vandaag. Wil er nog iemand mijn buddy zijn?????
gek toch he... pooh was 14 juli uitgerekend en ik 29 mei... en nu zit er gewoon nog geen 2 weken tussen onze mannen...