Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oliviamama

Oct 21, 2008
    24
    0
    0
    Mag ik me ook aanmelden hier? Ik ben 25 jaar en maandag positief getest van ons tweede kindje. Ik ben al bekend op het forum onder een andere naam maar mijn vriendin leest sinds kort ook mee op dit forum en ik heb mijn man beloofd het nog even geheim te houden! Ik maak mij, als de echo goed is, 13 november bekend!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    schreef je al eerder met ons mee? ben nu wel benieuwd hoor

:)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    lammetje, eindelijk meid...
    hardstikke fijn voor jullie

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    thanks marloes ik vind het ook helemaal super alleen moet het nog wel doordringen
    heb ik denk ik eerst een echo voor nodig
    dat was de vorige keren ook zo.

5. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA je kan legaal meekleppen hier Lammetje!

Oliviamama: begrijpelijk dat je het nog even voor je wilt houden!
    hoe oud is je eerste?

6. Oliviamama

Oct 21, 2008
    24
    0
    0
    Heel ruim genomen om en nabij het halve jaar, me2.

7. Iuno

Iuno Bekend lid

Feb 12, 2008
    955
    0
    0
    Mijn zus heeft ook 5 kinderen, in de leeftijd tussen 0 en 8 jaar (ook geen tweelingen, ofzo ;) ), waar ook tussen nr. 2 en 3 de meeste tijd zit (bijna 3 jaar, bij de rest steeds nog geen 2 jaar), alleen dan 4 jongens en 1 meid (de ena oudste). M'n nichtje vond het eerst natuurlijk niet zo leuk dat ze steeds maar weer broertjes erbij kreeg, maar inmiddels ziet ze er ook de voordelen wel van in. :D

Bij mijn zus was het overigens ook niet allemaal zo dicht op elkaar gepland, maar ze vindt het wèl heel leuk - haar lichaam idd alleen wat minder...

8. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hee lammetje, gefeliciteerd!

pfff, mijn zoontje werd 3 keer wakker vannacht, hij slaapt de laatste tijd zoo slecht. ik ben echt extreem moe, ik hoop dat het overgaat want dit houd ik niet vol!

9. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Hier ook een zoontje dat slecht slaapt. Meestal maar 1x wakker snachts maar ik slaap niet zo snel weer in...ben ook doodmoe en kan niet zoveel hebben nu, mijn weerstand is ook NUL vorlgens mij terwijl ik gezond eet....Elke nacht is het wat anders, dan weer is hij z'n speen kwijt, dan weer heeft hij dorst, dan weer heeft hij zijn bed onder geplast, wellicht ook nare dromen en/of doorkomende tandjes....hij slaapt weer rustig verder als wij hem hebben getroost, drinken gegeven......

10. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Nieuwe mensen: welkom.

En Lammetje: yes, je mag je hier OFFICIEEL melden. ;) Jippie jahoe. Ben super blij voor je.
    Lekker genieten meid.

Hier alles prima. Buikje begint alweer te komen. Zoooooo leuk. :D
    Verder ben ik al wat minder moe dan de eerste drie maandjes.

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
  12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Dank Zuurtje! Had het nog niet gelezen!

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    kaatje succes meid en hopelijk slaap je vannacht beter!
    mijn zoontje stond vanmorgen half 5 naast mijn bed mama mag ik er al uit? (grrr wintertijd)

jeetje me 2 ook al een slechte nacht gehad ja moeten we weer aan wennne straks de gebroken nachten nou dat heb ik ECHT niet gemist hoor!

femmigje gelukkig minder moe kun je gaan genieten van je 2e trimester jeetje wat vliegt de tijd

vind het zo leuk om legaal mee te kletsen!
    en openen op Bevallingslijst toppic super gewoon!

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ik zei het al bij het andere topic ook, ik klets liever met jullie!

15. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Ik klets ook liever met deze twee topics.

Hier ook twee erg slechte nachten achter de rug. Niet met Danio gelukkig, maar met mezelf. Zo'n last van m'n rug. :( Ben nu nog moe, maar ja Danio wil er wel altijd vroeg uit.

Ik hoop dat we allemaal betere nachten krijgen.

En die gebroken nachten mis ik ook echt niet hoor Lammetje.

Vandaag trouwens alweer 15 weekjes. :D

Me2: we zitten gezellig dicht bij elkaar. Is jouw buikje ook alweer zichtbaar?

16. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Tja, die gebroken nachten breken mij ook nog steeds op. Vannacht zoonlief twee keer wakker geworden (3 uur en 4 uur). Beide keren uit zichzelf na 5 minuten weer ingeslapen, maar ja, dan ben ik toch wakker. Had ook een nachtmerrie, dus slapen was weer een drama. Gelukkig was ik om 9 uur naar bed gegaan, toch nog van 9 tot 3 kunnen slapen, is mijn beste nacht in een tijd!

17. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Vervelend zeg Kaatje. Is je zoon elke nacht wel eens wakker? Lijkt me erg vermoeiend zeg.

18. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Ja Jorntenfemmigje. Bij mij is de buik al duidelijk te zien en voel ook al evel leven.

19. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja, bijna elke nacht.. van 1,5 maand tot 10 maanden heeft hij uitstekend geslapen, maar de laatste tijd is het mis... hoop zo dat het voorbij gaat!
    je denkt, we zijn zulke goede ouders, hier nooit slaapproblemen, en dan opeens, boem, gaat het mis. tandjes, verkoudheid, ik denk dat het zo begon, en nu een gewoonte is? maar hoe kom je eraf. We zijn best streng, vannacht bv gewoon laten liggen, beide keren viel hij na 5 minuten huilen weer in slaap. maar dan ben ik al wakker, en slaap moelijk weer in.
    Soms gaat hij echt niet slapen, is het enige wat helpt melk geven. Ik ga hem echt niet een uur laten huilen 's nachts, dan wordt ik gek. hij wordt ook alleen maar hysterischer, het werkt volgens mij averechts. na een kwartier ga ik ernaartoe, knuffelen, in slaap wiegen, als dat niet lukt (soms wel) nog eens een kwartier, dan maar melk want mama en papa zijn moe!

20. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hey poepies!

ik zag ik dat ik hierheen werd geschopt :D

ik klets eigenlijk automatisch altijd bij de kriebeltjes mee, maar ik 'hoor' natuurlijk eigenlijk hier ;)

vind dit echt een leuk cluppie ook al zijn we niet allemaal evenver, we poepen er straks omstebeurt een beebje uit :)

kaatje jij zit toch ook bij de mei mama's? hoe oud is jou ventje?

verder alles goed met alle buikies? nog kwaaltjes meiden?

hier alles zijn gangetje, ben nog steeds wel heel moe steeds maar verder mag ik echt niet klagen hoor. nog 2 dagen en ik ben op de magische grens! toch wel snel gegaan eigenlijk!

lammetje, hoe is het nou om hier 'legaal' mee te schrijven? ;)

Share This Page