Marsab gefeliciteerd! Goed nieuws zeg! Zuurtje alle duimen draaien voor jou meid! Is de taart gelukt? Fijne dag morgen! Femmigje, wat goed van Danio! Ladi ook al bijna op t eind! Fijn dat Ben het zo goed deed bij de prikken, nu hopen dat ie er straks geen last van krijgt! Liefs, paula
hebben meer meiden hier de placenta aan de voorzijde liggen? (ik bedoel geen placenta praevia) Ik voelde de kleine met 13 week en 5 dagen voort eerst, maar wil de beeb veel vaker voelen... Met luuk lag de placenta aan de achterzijde en hem voelde ik vanaf 16 week, maar dan ook best vaak.....en deze voel ik maar sporadisch... Soms hele dagen niet... Maakt me onzeker iig. Of ben ik nou zo ongeduldig..
Marsab van harte!! Blondie bij mij ligt de placenta dit keer ook aan de voorkant. In het begin voelde ik de beeb minder, maar dat haalt hij/zij nu ruimschoots in!!! Ik voel nu constant schopjes enzo. Vanaf 23 weken werd het steeds meer.
Ja hier. Toen ze nog iedere dag koppeltje kon duikelen voelde ik haar wel goed (vanaf de verplichte 28 weken, daarvoor soms dagen niet, en ik voelde haar al vanaf 13 weken soms) en vanaf week 36 lag ze naar beneden met haar hoofd en voelde ik haar door de placenta te weinig. Daardoor veel controles in het ziekenhuis op het einde.
Hai hai, was ik even. Gisteren wel meegelezen maar geen puf om te reageren. Ben nog steeds zooo moe, maar slaap wel goed. Nikita, fijn dat je je zo goed voelt! Pooh, gefeliciteerd met de geboorte van Bob! Hoop dat je snel naar huis mag. Femmigje, je mannetjes lijken echt op elkaar, lieve foto's ook! Cherrylein welkom hier. Marsab, welkom en gefeliciteerd! Lammetje, spannend! We wachten af. Blondie, bij mijn dochter lag de placenta ook aan de voorkant en duurde het tot 21 weken voor ik haar echt goed kon voelen... even afwachten dus.
MARSAB... had het van de week al in een test-topic gelezen... maar eindelijk ben je dan hier meid!!! SUPER GEFELICITEERD!!!!!!!!!
BUDDYNIEUWS BUDDYNIEUWS BUDDYNIEUWS BUDDYNIEUWS HOERAAAAAAAAAAA LAMMETJE IS BEVALLEN. Haar smsbericht van vanavond: FLEUR is vandaag om half 3 geboren. Ze weegt 2930 gram en is 51 cm lang x Lammetje GEFELICITEERD MET FLEUR! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie heerlijk aan het genieten. Sms je morgenochtend terug. Ben bang je wakker te smsen Heel veel geluk en xxxx Sophie
Lammetje: Van harte gefeliciteerd! Ik dacht 100% zeker te weten dat je voor Evy zou gaan maar ik vind Fleur echt veruit de mooiste keuze! Stond bij ons op de tweede plaats! En wat een mooi gewicht zeg! Hopelijk kunnen jullie weer snel naar huis! Nogmaals proficiat! (En welkom terug in de wereld van de nachtvoedingen --> zie tijdstip )
LAMMETJE PROFICIAT MET JULLIE DOCHTER!!!! supermooie naam.geniet ervan en hopelijk is alles vlot gegaan tot nu toe xxxxx zuurtje wees welkom hier marsab,gefeliciteerd!!!!(zuurtje is nu aan de beurt!!!!) ladi,hou je het nog een beetje??tword spannend he nu sabje,hoe ist dar met de twee lekkere madamekes van u?? hmmm,iemand vergeten??wss wel he? hier weer een mooie dag gehad gisteren,terrasje gedaan en savonds schoolfeest van warre(mijn zus haar zoontje)het was zijn eerste keer dat hij moest optreden,hij gaat nog maar enkele weken naar school.hij is zooooooo klein als je hem tussen al die andere kereltjes ziet.domme tantie(ik dus)stond bijna te wenen toen ze eraan begonnen,zo lief. hij lijkt dan ook een heel stuk jonger dan hij werkelijk is doordat hij zo mager en klein is.hij is drie jaar en weegt net even veel of onze jurre(die nu wel groot is ) daarna op school spaghetti gegeten en dan heeft hij nog wat gespeeld bij bobonne en vava. hij had ook een zwaar accident onze jurre,ik mocht eigenlijk niet lachen maar kon het niet laten.hij was weer superdruk aan het rondlopen en doen en plots belande hij in de grote water drinkpot van mijn ouders hun hond.haha je had hem moeten zien panikeren.twas eigenlijk zielig en grappig tegelijk(maar je moest het wss zien om het grappig te vinden) met de ander baby alles ok,hier trouwens ook een voorliggende placenta.waardoor ik dit kleintje iets later voelde dan jurre(die voelde ik vanaf vijftien weken elke dag) deze keer vanaf twintig weken echt een actief kindje ik plaats deze week trouwens nog een buikfoto.ik vind die de laatste twee weken zo enorm geworden.ik denk dat hij nu de omvang heeft van bij jurre op veertig weken.dat belooft zo ga nu een douchke nemen en jurre in bad steken tot later dames!!!
goedemorgen Lammetje gefeliciteerd met de geboorte van Fleur. mooie naam ik zal er vandaag niet meer zijn want ik heb een bruiloft vandaag (mijn schoonbroer)
Hoi dames, Ben er niet meer zo vaak om te reageren, maar lees wel mee hoor. Heb de laatste weken gewoon zeer slecht geslapen (dochterlief krijgt paar kiezen tegelijk, en was daarna weer een paar dagen niet fit ). Daardoor heb ik weinig energie, en soms ook wat in een dip. Ten eerste Pooh, van harte gefeliciteerd met jullie Bob! Fijn dat het zo voorspoedig gegaan is. Ik wens je een fijne tijd toe, en een spoedig herstel. Lammetje: jij ook van harte gefeliciteerd met jullie Fleur !! Ik hoop dat je een fijne kraamtijd zult hebben met je gezin. Ben benieuwd hoe je andere kinderen het vinden. Allebei de namen vind ik erg leuk. Staan ook op mijn wensenlijstje. @all: Hier gaat het z'n gangetje; heb de afgelopen 2 nachten redelijk geslapen. Gemiddeld genomen vind ik het wel een zwaardere zwangerschap dan die van mijn eerste kind. Heb nu ook last van kwaaltjes, waar ik het bestaan niet van vermoedde (spataderen in de liesstreek, tegen de schaamlip aan, erg pijnlijk). Mag verder niet klagen. Heb namelijk nog 2 weken werken voor de boeg, en dan hebben de basisscholen hier vakantie. Dus ik krijg 6 weken vakantie voordat mijn zwangerschapsverlof begint...
Lammetje gefeliciteerd met jullie Fleur! Nog best een aardig gewicht zeg! Mooie naam ook, tijdens de zwangerschap van Ben hadden we Fleur voor een meisje! Nu hebben we toch een andere naam als het een meisje wordt. Tearke oh het mag van mij heel snel gebeuren nu! Mijn geduld is aardig op haha. Dus hopelijk mag ik snel van die nummer 1 positie op onze lijst af en mag je bovenaan . Wat leuk trouwens zo'n schoolfeestje, trotse tante . Zuurtje veel plezier vandaag bij de bruiloft. Ik heb zelf zo ook een bruiloft. Goeie vrienden van ons, maar die trouwen om 20.00 uur vanavond en daarvoor een etentje en daarna feest natuurlijk. Zin in! Hopelijk hou ik het een beetje vol.