WHOEHOE Lammetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter FLEUR. Leuke vlotte naam!!
@ Lammetje super gefeliciteerd met Fleur!!!!!!! Goeieavond allemaal!! Even een kort berichtje van mij! Ik zal verderop in de week meer hier zijn...hebben een laptopje dus kan ook lekker op bed internetten. Donderdagochtend veel slijm met roze sliertjes en ongikrampjes...niet echt weeen of regelmaat maar toc gebeld. Als advies gekregen met paracetamol op bed en sam naar de oppas. Toen ik om 13 u wakker was de vk gebeld en gezegd dat het minder was geworden...Ze wilde toch komen kijken en om 14 u was ze hier en ze toucheerde en ik had al 3-4 cm ontsluiting. Toch het rommelen nog ergens goed voor geweest. We moesten naar het ziekenhuis. Ik was 36 w2d donderdag. Ze vertelde me dat ze of mijn vliezen gingen breken of dat ik opgenomen zou worden. Daar aangekomen om 3 uur heb ik tot 5 uur aan ctg gelegen. Apparaat registreerde niks en mannetje moets met potlood de weeen aangeven of krampjes..Om 5 uur toch besloten de vliezen te breken en toen ze dat wilde ze doen braken ze spontaan. Om 17.30 begonnen de weeen toe te nemen en kreeg ik heerlijke pijnstilling pompje met remyfantyl of zoiets. Haalt goed de pieken eraf. Om 19 uur persdrang en om 19.10 aan toe gegeven en om 19.28 is onze bob geboren. Ik had van te voren bij vk en gyn enz aangegeven dat ik niet zo maar een knip wilde en dat het hechten traumatisch was van vorige eer (vorige keer helse bevalling met pomp en flinke knip en veel hechtingen) Ze hebben in het zhuis er heel goed rekening mee gehouden en hebben expres het hoofdje 2x laten staan om alles meer op te rekken en ik heb dus helemaal niks. Geen scheurtje of niks. Ik kan dus echt alles en voel me niet alsof ik bevallen ben. Ik vond het persen ook heerlijk(natuurlijk deed het ook veel pijn). Het was echt een bevalling uit een boekje en dan in 2,5 uur (bij sam ook zo snel. Nu gelukkig na de bevalling ook geen slecht nieuw zoals bij sam(verdacht van downsyndroom en hebben toen een week op uitslag gewacht) We zitten dus heerlijk op onze blauwe wolk en genieten volop! Ik had nooit kunnen denken dat enen bevalling zo mooi zou kunnen zijn! Sinds gisteravond lekker thuis en bob doet het super. BV is al goed op gang! Nog een fotootje van onze Bob! Liefs Pooh
pooh en familie, super gefeliciteerd met jullie zoon en broertje bob! wat een leuke stoere naam! en wat fijn om te horen dat de bevalling zo goed is gegaan en dat je je alweer zo goed voelt! heerlijk meid, heb je ook verdiend na je 1e bevalling! klinkt allemaal zo herkenbaar, hier ook 1e keer de vacuum, flinke knip met veel hechtingen en onsteking, zoveel ellende...en de 2e keer net als jou, lekker vlot en volgens het boekje voelde me ook meteen weer super. Ik wist ook niet dat bevallen zo 'fijn' kon zijn haha. Valt me trouwens wel op dat tot nu toe (bijna?) iedereen hier een goede en vooral ook snelle bevalling heeft gehad he? gelukkig maar! oh vergeet ik bijna te zeggen wat een prachtig kereltje je op de wereld hebt gezet zeg, jeetje hij is echt mooi! Kan ik hem reserveren als schoonzoon? Geniet lekker van je kraamtijd pooh, en heerlijk he, met je laptopje op bed, je zo goed voelen, je 3 mannen om je heen?Hoe reageerde Sam op zijn broertje ? Lammetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Fleur! ik dacht al dat het die naam zou worden, leuk! En inderdaad, wat een mooi gewicht voor je termijn zeg! En wel lang ook he, je had gelijk, je zei toch dat je een lange slanke den zou krijgen Je zal wel lekker aan het genieten zijn nu met je hele gezin, geniet ervan en hopelijk kom je snel je verhaal doen hier, ik ben benieuwd, hoop dat alles goed gegaan is! Ben ook benieuwd wat Thijs en Romy van hun zusje vinden, Thijs gaat het vast nog zwaar krijgen met al die meiden in de meerderheid Echt een hele babyboom he dames, het gaat achter elkaar door nu! Ladi jij bent zondag aan de beurt he? Nicky hoe is het met jou en je mooie meisje? gaat alles goed? en hoe gaat het met de bv? hoop echt voor je dat het gaat lukken dit keer! @de rest, sorry , heb verder nog niet bijgelezen, moe , moe, moe.... ego: donderdag is sabman weer gaan werken en was ik voor het eerst alleen met mijn 2 meiden En ik moet zeggen dat het alles meevalt, het gaat me best goed af Daimy is ontzettend geduldig als ik met Jenna bezig ben en ze kan ook heel lief zelf spelen en zich vermaken, dus dat scheelt. Ik had gewoon tijd over en heb zowaar het hele huishouden gedaan verlate nesteldrang Wel ontzetttend genieten dus, Jenna krijgt nu om de 4 uur een voeding en zo heb ik ook wat meer tijd tussendoor. Overdag gaat dus super maar de avonden en nachten zijn nog wel zwaar..ze is savonds echt heel erg onrustig, het bekende 'huiluurtje' maar dan rustig 6 a 7 uur achter elkaar Heb ook niet echt meer het idee dat ze dan pijn heeft, ze is gewoon onrustig en komt maar niet in slaap, terwijl ze wel erg moe is. Vervolgens word ze van al het huilen steeds moeier en gaat ze daar nog harder van huilen, snap je het nog?Er is ook niets wat dan helpt, ze huilt dan uren aan 1 stuk door. Ze valt altijd rond 3 uur snachts pas in slaap , tot een uur of 7. nachtjes van 4 uur dus voor ons8)(bril zodat je mn wallen niet ziet) klinkt allemaal erg ellendig natuurlijk, en met al dat slaaptekort erbij is het soms wel even pittig. Maar ik blijf positief en tegen mezelf zeggen dat het allemaal tijdelijk is(mag ik toch wel hopen), het kan uiteindelijk alleen maar beter worden toch . Gelukkig voel ik me verder prima, en heb overdag al een lekker ritme zo met die 2 dames. Ben eigenlijk wel verbaasd hoe snel dat 'went'. Dinsdag komt de wijkverpleegkundige weer wegen, ik ben benieuwd, ze was maandag al 4230 gram , 310 gram erbij in 1 week dus dat gaat lekker. En dan woensdag weer naar de ostheopaat, moest toch nog een keertje extra komen want ze kon wel voelen dat er een verstopping in haar dikke darmpje zat, het arme ding. Daar is ze voor behandeld en nog diezelfde middag had ze 2 volle luiers! Echt ongelofelijk. Ook is ze al 2 keer behandeld voor haar voorkeurshouding en ook dit lijkt echt resultaat te geven, haar hoofdje zit al een stuk 'losser' en ze draait hem nu ook zelf de andere kant op . We gaan dus nog 1 keer terug en hopelijk zit Jenna dan weer wat lekkerder in haar velletje nou geloof dat het ego gedeelte wel weer lang genoeg is nu Ik ga Jenna weer van sabman overnemen, kijken of de draagdoek misschien wil helpen. Kom morgen weer even verder bijlezen en reageren. edit: ik zag wel superfotootjes van stoere Danio en zijn kleine broertje echt lief! En ze lijken inderdaad enorm op elkaar knap gedaan Fijn dat alles bij jullie zo lekker gaat ook!
valt me ook op dat de 1e bevalling vaak met knip, vacuüm en veel hectingen was... dat onze eerste kindjes gekke tenen hebben... en de 2e bevalling zo super ging...
Pooh wat super dat het zo goed gegaan is zeg! Lekker dat je ook weer thuis bent. Want een mooi kereltje is het zeg! Hoe vind Sam zijn broertje? Haha nou Sab ik reken er maar niet op vandaag haha, wel weer harde buiken enzo maar verder niet echt bijzonder. Moet wel wennen aan de harde buiken steeds, heb ik bij Ben helemaal niet gehad. Wat heerlijk dat Daimy zo geduldig is zeg, is toch wel erg prettig als ze niet jaloers zijn en aan je been hangen terwijl je met Jenna bezig bent. Wat vermoeiend zeg die huilbuien van Jenna, zwaar hoor . Goeie instelling heb je hoor Sab! Weet niet of ik het zo positief zou kunnen zien allemaal haha. Ze groeit ook lekker nu zeg, gelukkig maar! Hoop dat ik hetzelfde geluk mag hebben als jullie en ook een nog fijnere bevalling krijg, maar kan het bijna niet voorstellen want de bevalling van Ben was eigenlijk behoorlijk ideaal haha. De bruiloft gister ging best goed. We zijn om 23.00 uur naar huis gegaan, best netjes toch? Op een gegeven moment wel erg veel harde buiken dus toen ff lekker buiten gaan zitten en lekker ontspannen. Ben echt blij dat ik het volgehouden en er bij was, was echt een superavond! Ook zo grappig dat ze dezelfde trouwambtenaar hadden haha.
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 16 mama's zwanger : 1 jongetje 1 meisje 14 onbekend -Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV -Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 20 augustus - geslacht: ? - PB/FV -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Vlinder - 2e kindje - uitgerekend op - geslacht: ? - -Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? -TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV -Pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV -Tinetje - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Marsab - 2e kindje - uitgerekend op ... februari 2010 - geslacht: ? - ../.. KINDJES Er zijn op dit moment 11 kindjes geboren : 6 jongetjes & 5 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita
Ladi! Kanp hoor zo'n hele dag mee met de bruiloft! Pooh wat een mooie bevalling zeg! Super! Lammetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fleur! Ik ben een weekje op vakantie naar de Veluwe, dus ik ben hier even niet aanwezig! Liefs, paula
heel vlug,ik mag op de lijst gelijk staan met liz,want ik ben uitgerekend op 22augustus blondie amuseer je op vakantie!xxx sabje,je blijft idd wel positief he,hopelijk betert het wel gauw met jullie nachten want leuk is anders he hopelijk hebben we hier ook vlug een ritme als de tweede er is .... ladi leuk dat je hebt genoten va nde bruiloft.en harde buiken zijn idd niet aangenaam he,heb ze hier al een tijdje.had ik bij jurre ook
Tearke, hier nog geen duowagen. Zit erover te twijfelen, dochter is bijna 2 als beebje komt. Zou het dan nog nodig zijn of zouden we met zo'n meerij plankje ook toekunnen? Als we een dagje weggaan kunnen we ook de buggy voor dochter en de kinderwagen voor beebje meenemen natuurlijk, dan zijn we ook met z'n tweeën om te duwen. Neus, lekker zo'n lange vakantie voor je verlof, klinkt goed! Ladi, ik hoop voor je dat het snel zover is dan. Veel succes alvast. En fijn dat je de bruiloft zo goed vol kon houden. Pooh, jeetje wat een mooie bevalling. Wat is het snel gegaan en helemaal geen scheurtjes of zo. En mooi mannetje hoor! Sab, fijn dat het zo goed gaat met Jenna en Daimy thuis. Hoop dat de osteopaat goed helpt woensdag. Blondie, veel plezier op vakantie. Hier nog steeds erg moe en moet regelmatig eten, want anders zo'n wee gevoel. Probleem is alleen dat ik niet zo'n zin in eten heb en al helemaal niet in lekkere dingen.. Moest gisteravond op een feestje in de familie ook al de welkomstchampagne en stokbroodjes zalm afslaan nu maar hopen dat het niemand echt is opgevallen haha.
BUDDYNIEUWS Lammetje heeft net sms gestuurd! haar bericht: Even kleine update over FLEUR. Ze is een heel lief en tevreden meisje. Zelf heb ik veel last van mijn rug en kan haar niet goed verzorgen. Gelukkig is er volop hulp dus redden we het wel. Kom snel meer vertellen op t forum als het beter gaat. Groetjes een trotse moeder! Heb haar namens iedereen sms teruggestuurd met o.a. veel liefs en dikke x xx Sophie
thanks marloes dat je me in de lijst hebt gezet! de uitgerekende datum is 28 februari 2010 - TB - BV Verder gaat alles goed hier, durf het nu aan om mijn banner te veranderen! hihi Ik ga werken meiden, spreek jullie later weer! xxx
Lammetje: van harte met jullie dochter Fleur. Geniet lekker met z'n vijven. (wauw klinkt echt veel. ) Sterkte met je rug. Blondie: wij hebben een duowagen. Bevalt echt super. Pooh: wat een mooie jongen die Bob. Ook een echte jongenskoppie. Marsab: geweldige banner heb je. Hoe voel je je? Sophie: hoe gaat het met jou? Tinetje: sterkte met de moeheid. Ladi: stoer hoor bij de bruiloft aanwezig zijn. Ik moet zeggen dat ik ook alles nog deed, ook aan het einde. Ik heb altijd zoiets van: niet zeuren, gewoon doen. M'n man vindt me echt een bikkeltje. Maar natuurlijk zijn er vrouwen die echt ergens last van hebben, dat snap ik dan ook wel. Heb niet alles gelezen, sorry. Komt nog wel. Hier alles prima. Ramiro heeft doorgeslapen van vrijdag op zaterdag, helaas was dat maar eenmalig. Maar we houden de moed erin. Danio z'n tweede plasje zit ook in de wc. Ik heb het idee dat hij wel weet wat de bedoeling is daar.
femmigje welke duowagen hebben jullie? marsab,toppie he die banner hihi lammetje hopelijk gaat het vlug beter,klinkt niet echt fijn he hier een lastige dag,niet jurre maar ik haha alles werkt op mijn zenuwen vandaag.heb al het hele huis gekuist en heb al zin om opnieuw te beginnen,ik zie hier en daar nog een stofje... ik haal even de droogkast uit want dat kl.te ding staat te piepen
Wij hebben de Urban Jungle. Hadden we ook al als enkele wagen. Hij is echt perfect, het is soms wel lastig bij winkels. Je kunt niet overal tussendoor. En eh... last van nesteldrang?
Pooh, wat een mooi mannetje die Bob! Erg mooie foto *smelt*. Fijn dat je zo’n voorspoedige bevalling hebt gehad en dat jullie nu zo lekker kunnen genieten. Sab, wat super dat je overdag ook zo lekker in je ritme zit! ’s Nachts lijkt me wel onwijs pittig, maar idd ga er maar vanuit dat het tijdelijk is (maar dan nog breekt het je wel op). Goed dat je zo positief blijft, en lekker aan het genieten bent van je 2 mooie meiden! Ladi, wat fijn dat je nog zo lang bij de bruiloft hebt kunnen zijn! En wat grappig dat het dezelfde ambtenaar was als die jullie hadden. Blondie, veel plezier op de Veluwe! Tinetje, hihi ben benieuwd of het mensen is opgevallen dat je niet dronk en geen zalm had. Sterkte met je vermoeidheid. Ik had dat deze zwangerschap ook heel erg in het begin, ik kon wel blijven slapen zzzzzzzzz........... Lammetje, wat super dat het zo goed gaat. Hoop dat je rugklachten heel snel minder worden en je nog meer kunt gaan genieten! Femmigje, wat lekker een nachtje doorslapen dat doet een mens toch goed heh Danio wat ben je super knap! Al op de wc plassen . Hhi Tearke hoezo nesteldrang??? . Hier alles helemaal ok. Vanochtend met Mats naar het cb geweest. Wegen en meten was een klein drama, daar had ie echt geen zin in . Gewicht zit netje iets boven de gemiddelde lijn, lengte zat op de onderste lijn, hihi ons kleine smurfje . Prikjes gingen ook wel goed natuurlijk even verdriet, maar ook snel weer vergeten (pff ik blijf er tegenop zien tegen die prikjes, watje ) Woensdag hebben we een pretecho . Ben benieuwd hoe het met het kleine smurfje is. Mag ik ook op de lijst? Ik ben de 24e september uitgerekend, van ons 2e kindje en we gaan voor de thuisbevalling en bv.
Ja bevalt ie goed? Wij hebben de easywalker duo, ook naast elkaar. Kan niet wachten om ermee te pronken