Sab: wat weer onwijs leuke foto's zeg. Jenna lijkt op jou volgens mij. Mooi om te horen dat alles beter gaat. Lekker genieten zeg maar. Ramiro heeft ook al 62 hoor, gaat veel te snel he? Maar Ramiro was natuurlijk ook al 55 cm bij de geboorte.
dank je femmigje ik weet niet op wie ze lijkt , vind dat zelf niet echt te zien, toen ze net geboren was vond ik haar precies daimy maar ze is nu echt zo aan het veranderen, echt een heel ander koppie als Daimy had. Het gaat inderdaad weer erg snel! Nog sneller als bij de 1e he? Jenna lacht nu ook volop, wat dat betreft vind ik het wel leuk hoor dat ze groter word en steeds meer kan
Femmigje, best een heftig bevallingsverhaal. Gelukkig kijk je er niet negatief op terug. Jeetje Ramiro alweer in maatje 62. Gaat echt snel zeg. Sab wat fijn dat het beter gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn. Wat leuk dat Daimy zo lief is voor haar zusje . Had je mooie foto's al op hyves gezien. Je hebt echt 2 mooie dametjes . Ik vond Jenna ook erg op jou lijken maar nu zie ik ook wel Sabman erin. Hihi mooi mixje . Pretecho was top gisteren. Kwamen er om half acht zegt ze heh je bent een uur te vrieg . Jij bent toch Bettina, uhm nou nee... hihi. Had ze per ongeluk een dubbele afspraak gemaakt. Mochten we om half tien terug komen. Mijn ouders waren hier oppassen maar die bleven gezellig wat langer. Voordeel was dat ik zelf Mats op bed kon leggen . Ze voelde zich erg schildig en hebben 11 kleurenfoto's meegekregen een dvd en nog een dvd met ruim 60 kleurenfoto's, zo gaaf. Hij/zij ging er perfect voorliggen. Bijna geen handjes voor het gezichtje dus we hebben echt kunnen genieten. Ook vonden we hem/haar erg op Mats lijken. Grappig dat je dat nu al kon zien. Dus aan de hand van het gezichtje denken we dat het een jongetje is, maar we hebben niet tussen de beentjes gekeken . Heb foto's in mijn album geplaats.
@booky , beetje slordig wel van die dubbele afspraak, maargoed al die extra foto's zijn natuurlijk niet verkeerd en het resultaat mag er zijn zeg, wow wat een mooie foto's van het gezichtje! blijft echt bijzonder he, dat je zo naar binnen kunt kijken ik vind het niet echt een duidelijk jongensgezichtje, het zou ook goed een zusje kunnen zijn denk ik ben zo benieuwd! nog maar 13 weekjes!
Ben druk aan het inpakken. Ben zo bang dat ik iets vergeet en we gaan maar een weekendje........ Wat een leuke foto's Sab. Ik vind de meiden nog wel op elkaar lijken hoor! Je ziet i.i.g. goed dat het zusjes zijn. ben i.d. erg trots op m'n buik. Bij Keira had ik zoveel vocht, dat ik er echt uitzag als een monster. Nu vind ik m'n buik wel mooi. Hij is inmiddels wel weer groter.... Petra, wat leuk dat je op vakantie nog reageerd! Wat fijn dat Roos het ook naar haar zin heeft. Booky, wel een grove fout van de echoscopiste. maar de foto's waren erg mooi. Ik zie er niet echt jongen of meisje in, maar daar ben ik zowiezo slecht in. Wij gaan ook niet spieken 15 juli!!! Femmigje, heftig bevallingsverhaal. Gelukkig voel je je er nu goed onder. Nog even foto van Keira. Nu heb ik de smaak te pakken. Bekijk bijlage 1469
Booky: wauw echt mooie foto's. Ramiro had op de 3d echo een heel ander koppie, maar is toch een jochie. Ha ha. Ben erg benieuwd naar jullie wonder. Vlinder: wat een lekker boefie koppie van Keira, heerlijk.
Sab ik ben bang dat het hier nog 15 weekjes zijn . Vlinder wat een mooi boeffie heb je al. Hihi klein dondersteentje . Thanx meiden voor de complimentjes. Ohh ben na de echo nog nieuwsgieriger naar hoe minimensje eruit ziet.
Sab: Leuke foto's!! Hier maatje 50 nog hihi. Onvoorstelbaar he? Booky: Ik heb me rot gezocht maar waar kon ik je foto's nou vinden? En slordig van die afspraak. Gelukkig heeft ze het weer goed gemaakt met je. Petra: Fijn dat het zo goed ging allemaal! Top! Ladi: Gelukkig dat alles goed was in het ziekenhuis. En de slechte hygiene viel ons ook al op hier in Alkmaar... Femmigje: Mooi maar heftig bevallingsverhaal! Pooh: Wat een handsome boy!! Lammetje: Mooie bevalling meid! Wat balen dat je nog zo weinig kunt. Lijkt me best vervelend! Tinetje: Had ik je via deze weg al welkom geheten? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier een luie dag. Man is net aan het werk gegaan en boefje en bengeltje liggen op één oor. Ik zou nu natuurlijk kunnen gaan opruimen... Hier trouwens nog weinig last van krampjes bij Noa. Wanneer begon die ellende ook alweer gemiddeld?
Booky: Je foto's stonden natuurlijk in je album, logisch... Mijn gevoel zei vanaf het begin af aan een meisje bij jou maar op de foto's vind ik het weer sprekend Mats waardoor ik ga twijfelen. Ik ben heel benieuwd!
Hihi Nikita goed zo gevonden . HAHAHAHAHA ja het is wel een Matsje heh?? Hier helemaal geen krampjes ellende gehad, dus wie weet . Zou dus niet weten wanneer het gemiddeld begint.
@sab: wat een lieve foto's heb je toch van je meiden. Twee pagina's terug zag ik er ook een leuke draagzak/doek bij op staan. Mag ik weten waar je die vandaan hebt, ik vind hem ook erg leuk
Booky, Femmigje, vervelend die tandjes! Hier een dochter die ook al een paar dagen last had.. Zuurtje, beterschap voor je zoontje. Lammetje, leuk om je bevallingsverhal te lezen! Hoop dat je rug snel beter is.. Vlinder, mooie kamer. Ben je druk mee geweest zo te zien! Ladi, gelukkig was alles goed met beeb! Maar wel dom dat je telkens zo moest wachten.. Petra, ben jaloers, Rhodos! Alhoewel de temperatuur hier ook aardig tropisch is vandaag haha. Femmigje, klinkt wel heftig allemaal idd, maar gelukkig met een hele goede afloop en daar gaat het toch om! Sab, fijn fijn fijn dat Jenna nu beter in orde is! En gelukkig is Daimy ook erg lief, ben benieuwd hoe dat hier straks zal gaan. Maar mijn dochter is dan natuurlijk al wel wat ouder.. we zullen zien. Mooie foto's! Booky, mooie foto's van de echo! Maar zou idd ook een meisje kunnen zijn, ze lijken ook wel op de echo foto's van mijn meisje. Nikita, bedankt voor je welkom Hier vandaag iets minder moe (joehoe) en dat terwijl dochter vannacht aan het mutsen was ivm tandjes. Maar manlief is er vannacht uitgeweest dus dat scheelde. Ook lekker gewerkt vandaag. Ben vanavond alleen thuis dus dat is minder, mannetje moest nog voor zijn werk op pad.. dus lekker op de bank met de laptop. Ben vandaag ook gebeld door MvM, woensdag komt ze langs. Dus dan kunnen we weer flessen vullen!
Lieve dames, Ik zag super lieve fotootjes voorbij komen!! En niet vergeten: @ Marsab eindelijk meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het is je zoooooooooooooooo gegund!! Sorry dat ik niet overal op reageer...gaat binnenkort echt wel een keertje gebeuren... Meiden ik voel me alsof ik niet bevallen ben zoals sab al eerder omschreef. heel raar, maar wel fijn! Kraamhulp was vandaag voor het laatst. Echt een super kraamhulp. Heeft ons echt in de watten gelegd! Met Bob gaat het super! Heel tevreden mannetje en komt echt alleen maar om de 3-3,5 uur en soms zelfs wat langer. Al 3 nachten is het zo. Na de voeding meteen weer lekker slapen. Sam spuugde tot aan 6 maanden altijd heel veel en bij bob is alles anders. Bij sam moest ik na een voeding tot 5 keer terug om een schone doek onder zijn hoofdje te leggen. is ook wel lekker dat het nu anders is. Vandaag voor het eerst met mannetje gaan wandelen en sam. Even eruit. Met bob gaan we zondag naar buiten als hij zo'n 3 dagen is gestegen in gewicht. Na 3 dagen stabiel is hij vandaag voor het eerst 40 gram weer gestegen vanaf zijn laagste gewicht 3020 naar 3060! Dames ik hoor Bob dus even voeden... Kom morgen wel weer even kijken! Liefs Pooh xxxxxxx
neus, mijn doek komt van lilybalou.be ben er zo blij mee, het is echt het enige waar ik Jenna altijd rustig mee krijg! heb ook nog een 5 meter lange knoopdoek , die is ook heel fijn, maar een beetje warm nu Pooh wat fijn dat je je zo goed voelt! Wat vind Sam er allemaal van? en lekker he, die 1e keer dat je weer naar buiten gaat ! hopelijk mag Bob ook snel mee naar buiten is het bij jullie ook zo snikheet? het is hier beneden nog steeds 28 graden en boven 29 pff echt niet uit te houden, de meisjes hebben er ook behoorlijk last van hopelijk slapen ze vannacht wel een beetje!
ow ow ow!!!wat een mooie spam heb ik hier voorbij zien komen!!wat een schatjes allemaal,groot en klein.... sab!die twee van jou lijken echt verschrikkelijk goed op mekaar he???en leuk dat het al beter gaat met jenna,kun je eindelijk genieten he booky,mooie echo fotootjes he,ik gok op een manneke.lijkt op mats toch he? ik heb niet echt de energie om op iedereen te reageren op dit vroege uur haha.ik ben alweer wakker met jurre van zes uur.die kerel heeft van langsom minder slaap nodig...en mama van langsom meer haha kleine broer/zus is de laatste week ook overactief,schopt me zowat verrot haha. zeven juli moeten we terug voor een echo en controle.ben benieuwd.wel veel last van hoofdpijn de laatste dagen dus hopelijk lig dat niet weer aan mijn bloeddruk.die was bij jurre veel te hoog op tlaatste... we zien wel,ik geniet er nog van van het zwanger zijn zolang het nog kan hihi