Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wauw Tearke jij schiet ook al lekker op joh. Hoop idd niet dat die hoofdpijn wat met je bloeddruk te maken heeft. Geniet nog even van het leven in de je buik. Voor je het weet lopen ze en zijn ze alweer een jaar ;)

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    @vlinder, wat een schatje is Keira!

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    @tearke,pfff 6 uur!:$ nou ja, kan je er maar vast weer aan wennen aan die tijden:D:p Jenna was vannacht gezellig wakker tot half 5;) ze begint allemaal geluidjes te produceren en lacht ook de hele tijd naar me:) ze lijken idd wel op elkaar he? ze hebben alleen een heel ander neusje;)
    Geniet nog ff van die buik en getrappel, het is jullie laatste toch ook?

4. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Sab mooie foto's trouwens van je meisjes. Je ziet zeker wel dat het zusjes zijn, erg leuk om te zien.
    Wat leuk dat ze nu ook echt geluidjes begint te maken :).

5. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja sab,ik denk wel dat dit idd de laatste is.maar je weet nooit he.mss krijg ik na vier maand wel weer de kriebels haha

ist bij jullie ook zo drukkend warm??pfff

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    heb ze nu al....

maar we wachten nog even hoor...

7. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    marloes meen je dat nu??haha ohow ik hoop dat ik het ook niet heb...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja maar hier is er wel wens voor 3 kindjes... dat is natuurlijk wel anders

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Hier hoop ik echt dat kriebels wegblijven hoor ;) ik ken mezelf , over een paar maanden ben ik het kotsen, die buik die in de weg zat, de bekkenpijn, het slechte slapen, krampjes, krijsaanvallen, slapeloze nachten, allemaal vergeten en dan denk ik opeens weer doe mij er nog maar 1 :p herinneren jullie mij er dan aub even aan dat ik maar 2 kindjes wilde? ;)

Nee zonder gekheid, ik voel me echt compleet zo :) ik ben tot nu toe nu juist erg blij dat ik al dat gezwanger en bevallen achter de rug heb , en gewoon lekker kan genieten van deze 2 dametjes. Ik ben ook gewoon zo dankbaar voor 2 probleemloze zwangerschappen en bevallingen, en 2 gezonde kindjes! En financieel is 3 ook weer een ander verhaal...ik wil ze wel allemaal dezelfde mogelijkheden kunnen bieden.

Marloes, hoelang willen jullie dan ongeveer tussen nummer 2 en nummer 3 laten zitten? kan je binnekort weer naar net bevallen en weer kriebels ;)

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hihi ik was er bang voor, dat de kriebels terug zouden komen maar ik ben nog nooit zo zeker geweest! Geen kriebels hier, en dan zijn de krampjes en krijsaanvallen hier nog niet eens begonnen... Maar wij hebben er in het weekend natuurlijk al drie, dat is misschien toch weer een ander verhaal...

Binnenkort gaat Henk naar de huisarts voor een verwijzing, wij gaan voor de knip. Scheelt mij weer heel wat hormonen enz.

11. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    vind ik het toch leuk te horen dat er nog zijn die vreesden dat de kriebels terugkwamen haha.
    wij hebben altijd getwijfeld of we er eentje of twee wilden.maar als nummertje twee even "overactief" zal zijn of jurre dan blijft het echt wel bij twee.denk dat we dan echt wel de handen vol zullen hebben haha

sab we helpen je zeker onthouden hoe je er nu over denkt ;) hopelijk blijven ze weg he de kriebels ook bij jou

nikita,scheelt idd wel een hoop dat jullie er met momenten al drie hebben,nog eentje erbij zou echt veel zijn he ;)

marloes,idd als je al altijd van het gedacht bent geweest dat je er drie wou dan geloof ik de kriebels wel

hier opnieuw een korte nacht...
    jurre zijn slaappatroon is echt triestig haha
    hij is gisterenavond om tien uur in slaap gevallen en vanmorgen om zes uur was hij er al terug.en je ziet gewoon dat hij niet is uitgeslapen maar weigert nog terug te gaan liggen.
    overdag slaapt hij dan met veel moeite twee uurtjes....
    weet iemand hier raad mee??ik alvast niet haha
    kan toch niet goed zijn zo weinig slapen??of overdrijf ik nu??

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hoi hoi dames was ik weer even heb wel terug gelezen een stukje dan maar pfff om overal op te reageren ik denk dat ik er maar gewoon weer in rol goed?

zag wel een jongetje op de wc plassen goed hoor
    een nieuwe kriebel mama welkom!
    pooh meid gefeliciteerd nogmaals
    en jeetje nog zooooveeel meer

maar super nieuws is toch wel dat marsab zwanger is meid van harte gefeliciteerd !
    Ik ben zo reuze blij voor je dat je nu eindelijk op de roze wolk mag kruipen.

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    enne jeetje ik heb ook nog kriebels voor een nummer 4 zooo erg
    maar manlief is echt helemaal klaar kan ik me ook wel voorstellen
    helemaal als hij mij nu ziet lopen met kromme rug ed
    deze zwangerschap was ook veruit het zwaarst
    vind het wel reuze moeilijk om dat gedeelte af te sluiten nooit meer leven voelen nooit meer zwanger zijn
    stiekem hoop ik hem over een jaartje of 2 nog te kunnen overtuigen maar ben bang dat dat niet gaat lukken
    pfff och mischien slijt het gevoel want ja dames uiteindelijk oet ik toch een keer stoppen
    maar het is zoooo verslavend kleine babys

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Goeieavond allemaal!!

Hier ook geen kriebels meer! Het voelt zo compleet met zijn viertjes.We zijn het allebei helemaal eens met het idee te stoppen!

Hier gaat alles verder nog steeds super!!
    Vandaag voor het eerst met bob naar buiten. Lekker hoor!! Bob komt nog steeds om de 3 3,5 uur. Is een half uurtje wakker rondom de voeding en slaapt daarna weer.

@ Marloes idd gek he dat het nu maar zo weinig scheelt tussen onze mannen!! En idd allemaal bij de tweede geen zeemeerman of vrouwen!

Sorry reageren op alles lukt nog niet in de drukte...

Dikke knuffel Pooh

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hier zijn de eerste krampjes begonnen... Ook gelijk maar lekker in de nacht, ben gebroken!

Lammetje: Haha straks heb je een heel elftal!

Pooh: Lekker hoor, naar buiten met de kleine!

Tearke: wat vervelend van die korte uurtjes van Jurre! Jari heeft twee weken last gehad van kiezen en slapeloze uurtjes maar dat lijkt nu weer te verdwijnen...

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

17. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goedemorgen,

Ik lees iets over kriebels.
    Bij mij kriebelt het echt al wel weer.
    Maar ben weer aan de pil (die met bv kan) Wij willen zeker weten nog wel zo'n hummeltje en ik eigenlijk nog wel 1. Maar daar is mannetjelief nog niet zeker van. Maar goed eerst maar genieten van deze twee mannen en dan zien we over een jaar of twee weer verder.

Zuurtje: hoe gaat het met je?

Wat zijn er al veel bevallen he? En de zwangeren gaan ook zo onwijs snel. Ik weet nog dat ik dit topic opende en nu is Ramiro alweer twee maanden geweest, zucht... ;)

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hier alles goed
    zit nu in de wachtweek, nod is 4 juli

19. Cars

Cars Fanatiek lid