hoi allemaal, eindelijk heb ik door hoe je foto's moet plaatsen en kan het dus niet laten om gelijk volop te spammen. Ik heb het echt super gehad op vakantie maar vind het ook wel erg fijn om weer terug te zijn. Beetje stom is wel dat ik niet zo een lekker luxe zwembad in de tuin heb , mijn hemel, wat is het warm hier. Alles gaat dus op standje supersloom en morgen mag ik weer fijn aan het werk (op de manege, zal best ff doorbijten zijn met deze hitte) Gisteren op controle geweest bij de verloskundige en dat gaat allemaal hartstikke goed, ze zei wel dat ik een flinke plens vruchtwater heb waardoor ze niet heel goed kunnen voelen hoe het kindje ligt, dus ik krijg over een paar weken een liggingsecho wat ik natuurlijk wel fijn vind want een kijkje naar binnen is altijd leuk
Rebbel: dat was idd schrikken zeg. Maar gebeurt wel vaker. Gelukkig dat ukkie niks mankeert. Petra: wauw, hier is er iemand jaloers. Wat een leuke foto's zeg. Veel plezier met de echo. Leuk dat je nog ff mag spieken. Nog 8 weekjes meid, kort zeg. Succes nog ff. Ladi: hoe gaat het met jou? En de andere zwangeren? Zuurtje: duimen draaien nog hoor.
OOOH wat een mooie fotos!!!!goed dat je hebt genoten,roos zo tezien ook ik wist niet dat wij maar zoveel scheelden.wie bevalt er eerst rebel alles ok nu??
ja, wij zitten echt vlak achter elkaar. Met Roos beviel ik 1 dag voor de uitgerekende datum en hoe was dat bij jou?
Rebbel, gelukkig meid, dat alles goed is met de kleine uk!!! Fijn dat je meteen een echo kreeg! Petra, leuke foto's!!! lekkere vrolijke meid is Roos! (vind ik trouwens een erg leuke naam!!!) en idd who's next...
bij mij is het op gang gebracht op de uitgerekende datum ivm zwangerschapsvergiftiging. hopelijk komt het nu vanzelf op gang...
zuurtje ik ga voor je duimen hoor een jaar bezig alweer jeetje wat een tijd he leuke fotos dames super! och mijn kriebels manlief is echt helemaal klaar dus ik vrees dat de kriebels maar gewoon de prullebak in moeten maar das wel moeilijk eerst lekker genieten van deze tijd en dan zien we wel weer zwangere dames ik leef met jullie mee met dit plak weer want jeetje dat kan voor veel problemen zorgen dikke voeten enz enz dikke knuf enne volgens mij het weekend alweer minder dus er is hoop dames!
Hoi hoi, Lammetje: die kriebels blijven misschien ook wel. Zwanger zijn is ook zooooooo leuk. Tenminste als je je zo goed voelt als ik altijd heb gehad. Ramiro moet zo naar het cb, tweede prikjes krijgt 'ie dan alweer. Vorige keer had hij er geen last van, hopelijk nu weer niet. Danio was vanmorgen om 6.30 uur wakker doordat m'n mannetje ff te hard praatte. En nog ff een uurtje slapen wilde Danio niet. Ben echt moe op dit moment. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Hoe gaat het met de zwangeren? En de kersverse mama's?
Zag mooie foto's voorbij komen van Petra, ziet er super uit op vakantie. Inderdaad, wie is de volgende die bevalt? Ben benieuwd... Hier gaat alles goed. Gisteren is MvM langsgeweest, een hele positieve test! Dus dat is altijd weer fijn. Vandaag intake bij de VK, spannend!
Dag dames, ik kom me nu officieel bij jullie aanmelden. Ik kan niet echt zeggen dat ik 'net bevallen' ben, met een jochie van bijna 15 maanden, maar hier zitten toch wel wat bekenden en ik vind het een heel gezellig topic. Mag ik toch op de lijst? Ik ga er enorm van genieten; ik ga ervan uit dat dit de laatste keer zal zijn...
bri gefeliciteerd en van mij mag je meekletsen hoor zelf ben ik hier ook illegaal want ben niet zwanger, maar voelde me eenzaam op het andere toppic
*Inbraak* Bri ook hier wil ik je van harte feliciteren! Wens jou een super zwangerschap toe. *uitbraak*
Dank je wel, zuurtje. Ik zie dat jouw Frummelke maar iets ouder is dan mijn Deane, dus we zitten er zo'n beetje het zelfde bij. Ik hoop voor je dat nummer 3 ook snel komt, dan lopen we gelijk op.