bri gefeliciteerd!!!!!super gewoon zuurtje jij bent aan de beurt,kvoel het gewoon ik ben geloof ik stilletjes aan aan het smelten.verdikke zeg,hoe heet is dat hier.kvind het niet zo leuk meer haha ik ga even vlug een dweiltje slaan en dan maar weinig meer geloof ik.voel me zo een verschrikkelijke zaag.ik zit constant tegen nico bezig,man wat is het warm,pfff veel te warm,heb jij ook zo warm hahaha jurre heeft er niet heel veel last van,alleen het slapen wil niet echt lukken,nog steeds zo laat in bed...
Zuurtje: Nu echt jouw beurt hoor meid! Je bent nu al zo lang bezig!! Bri: Welkom haha! Ik ben zo blij voor je! Enne: 15 maanden vind ik zeker wel 'net' hoor! Blijft toch echt wel een klein leeftijdsverschil. En er zijn er meerderen hier met datzelfde leeftijdsverschil ongeveer. Tearke: Ja, het is warm he? Bah! Lammetje: Lijkt me vervelend om kriebels te hebben terwijl je partner ze niet meer heeft. Mijn man en ik zitten wat dat betreft op één lijn: hier geen brusjes meer. Femmigje: Vervelend dat Danio zo vroeg kwam. Hier gaat het slapen na twee slechte weken nu eindelijk veel beter. Jari leggen we vanwege de hitte nu pas rond kwart over negen weg (dan wordt het iets koeler in zijn kamertje) en dan wordt ie nu gelukkig niet meer wakker en slaapt ie tot een uur of negen. Gisteravond bleef het heet in zijn kamer en zweette Jari 's avonds bij ons in de woonkamer in alleen zijn romper al behoorlijk (en dan hebben wij nog best een koele woonkamer, maar is Jari gewoon snel warm van zichzelf) en hebben we niet te moeilijk gedacht en hem maar gewoon pas om tien uur weggelegd. Beter dan een groot drama. Vervolgens kwam hij ook pas om kwart voor tien dus dat was erg fijn. Ook zet ik nu 's avonds als hij slaapt een lekker flesje water in zijn bedje. Die is 's ochtends altijd leeg en sindsdien komt ie ook niet meer 's nachts van de hitte.
Nikita: is misschien wel een goed idee om hem later op bed te leggen, maar raakt 'ie dan niet helemaal uit z'n ritme? Afgelopen nacht was hij weer wakker. Hij slaapt gelukkig aan de schaduwkant en heeft alleen z'n rompertje aan en een lakentje over hem heen (welke af ligt wanneer ik bij hem kom kijken). Dat flesje water waar je het over hebt is ook een super idee. Dat ga ik vanavond gelijk doen, want dat is eigenlijk het enige dat hij wil 's nachts: drinken. Stom dat ik daar nooit over na heb gedacht, want vlak voordat hij op bed gaat krijgt hij nog drinken en hij wordt niet elke nacht wakker. Mooi om te horen dat het bij jou heel goed gaat. Hoe gaat het nu met Noa? En haar krampjes? Wanneer ik de twee namen van jouw kids hoor, denk ik altijd ff aan m'n nicht. Zij heeft twee dochters en heten Lara en Noa, wel grappig. Ik zie nu pas dat jouw kids beide op de 11de geboren zijn, hihi.
Dank jullie voor de felicitaties! Als alles goed gaat, zit er straks 1 jaar en 11 maanden verschil tussen de twee kindjes, dat vind ik echt helemaal fantastisch! Het zal wel pittig worden; maar gelukkig loopt Deane al zelf en kan hij ook zelf de trap op. Tegen de tijd dat het zwaarder gaat worden hoef ik hem dan hopelijk niet meer zo heeeeel veel te tillen. meiden met dikke buik: heel veel sterkte en koelte toegewenst! (heerlijk, ik mag straks weer in winter en voorjaar). ik blaas wat koele lucht naar je toe. Een flesje water in bed is wel een aardig idee; vind het wel knap dat Jari die kan vinden. Of is het niet zo donker op zijn kamer? Maar ik moet zeggen: Deane vindt het wel moeilijk om in slaap te komen, maar slaapt gelukkig wel door. Hij gaat nu een half tot heel uur later naar bed dan voorheen, maar zover opschuiven als Jari durf ik ook niet zo goed aan (ivm uit z'n ritme raken). zuurtje: onze kleine is van 4-4-08. Dat scheelt dus maar 9 dagen met jouw meisje. Hier komt er nu een maartkindje bij; bij jou hopelijk ook!!!
Femmigje: Ja, en dan te bedenken dat ik ook op de elfde jarig ben haha. Nee ik heb juist het idee dat hij uit zijn ritme raakt als ik hem in de hitte weg leg en hij vervolgens niet aan zijn slaap toekomt omdat hij alweer helemaal doorweekt van het zweet is. Ik denk dat het wel goed komt. Bri: Er staat een lantaarnpaal pal voor zijn kamertje, dat geeft ondanks zijn rolgordijn net dat kleine beetje licht denk ik. Hier even snel de stad in om een jurkje te halen...
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 18 mama's zwanger : 1 jongetje 1 meisje 15 onbekend -Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV -Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: ? - PB/FV -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Vlinder - 2e kindje - uitgerekend op 23 september - geslacht: ? - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? -TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV -Pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV -Tinetje - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Marsab - 2e kindje - uitgerekend op 28 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - ?/? Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 3e kindje - zet hem op!!! KINDJES Er zijn op dit moment 11 kindjes geboren : 6 jongetjes & 5 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita VLINDER ZOEKT EEN BUDDY
LaDi ligt te zweten en niet door de weeen helaas haha. Ik heb nergens fut voor vandaar dat jullie me weinig lezen. Heb de hoop inmiddels wel opgegeven om eerder te bevallen. Verder slaap ik amper, door mijn lichaam en de hitte. Schoonmama heeft Ben vandaag een poos meegenomen, heb van 12 tot 15 liggen slapen. Maar ben nog steeds doodmoe . Oh Bri onwijs gefeliciteerd!!! Je gaat inderdaad de perfect tijd in voor een zwangerschap qua weer!
Ladi: He wat balen meid, dat je nog ligt te zweten met een dikke buik! Eén troost: bevallen met dit weer lijkt me ook verre van ideaal. Hopelijk wordt het de aankomende dagen wat koeler en heb je over een paar dagen gewoon je kleintje in je armen! Ik ga ervoor duimen in ieder geval!
Bri, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van.. Vandaag eerste intake bij de VK gehad. De standaard vragen over gezondheid, formulieren voor bloedprikken, afspraak voor echo gemaakt. Daar kan ik op 23 juli terecht. En we hebben het mijn moeder verteld! Ze was erg verrast.. erg leuk!
allereerst BRI ! GEFELICITEERD! Wat een goed en leuk nieuws zeg, dat heb je snel gedaan! en inderdaad, het is nog steeds 'snel ' hoor, na 15 maanden een 2e kindje Wat fijn dat je hier nu lekker legaal mee kunt kletsen ik ben eigenlijk illegaal, ik hoor nu bij het 'net bevallen en weer kriebels/weer zwanger/weer bevallen ' clubje Hihi die lammetje, nu al kriebeltjes voor nr 4 misschien draait je man nog wel bij, je zit nu nog middenin de drukte van nr 3 lekker van genieten! en waar blijven de 1e foto's van Fleur nou? ik ben erg benieuwd! pooh geeft niets joh dat je geen tijd hebt om te reageren, is heel begrijpelijkdoe maar rustig aan en geniet lekker van je mooie mannetjes Nicky sterkte met de krampjes, zielig he is Noa wel een beetje te troosten? femmigje het gaat echt onwijs snel he! Soms kijk ik naar mijn meisjes en kan ik gewoon niet geloven dat ik er 2 in 1 jaar op de wereld heb gezet het vliegt voorbij echt! Wat een geweldige foto's van je lieve mannen! zuurtje ook ik duim mee dat je snel je banner mag veranderen belgje herkenbaar hoor, ik sleep mezelf ook achter me aan met dit weer, van mij mag het snel weer afkoelen! Hoe gaat het verder met de zwangerschap? geen kwaaltjes? lijkt me vreselijk nu met die toeter in die hitte, sterkte! rebbel wat schrikken van je bloedverlies,gelukkig was alles goed! jou kleintje laat je wel vaak schrikken he TInetje, hoe is het daar? ook alweer 8 weekjes zie ik, nog geen last van misselijkheid? Wat leuk he de intake, word het gelijk een beetje ' echt' vond ik tenminste. Fijn dat je moeder zo leuk reageerde! Petra wat gezellig dat je er weer bent, en wat een mooie foto's , zo te zien hebben jullie het super gehad!en wat lijkt Roos op jou! Fijn dat ze lekker sliep in het vliegtuig, is toch altijd maar afwachten he Hoe voel je je verder? echt de laatste loodjes nu he? Marloes, hoe gaat het daar? is kleine broer een beetje een tevreden mannetje? En grote broer trots? Nicky, wij doen het precies zo hoor met Daimy , het is er overdag 31 graden en savonds koelt het ook niet heel veel af, maar nu we haar wat later op bed leggen gaat het goed, en horen we haar eigenlijk niet meer. En stiekem is het ook wel erg gezellig zo Hier ook op 1 lijn wbt het compleet zijn ik zou ook niet weten hoe ik dat moest doen met 3 dan kom ik echt een paar handen tekort Het voelt gewoon helemaal goed zo. En bijzonder he, dat getal 11 bij jullie en Daan is van 4-11 toch? Leuk he, jurkjes shoppen! ohw Ladi ik leef ook zo met je mee Het is al geen doen die hitte en dan ben je ook nog eens hoogzwanger. En je hebt een erg ondernemend mannetje rondlopen/kruipen/klimmen/springen Heel fijn hoor zon schoonmama, daar moet je het lekker van nemen, nog even je rust pakken waar je kan. Ik hoop echt dat je de 40 weken niet vol hoeft te maken. Ik ben weer bijgelezen, kom er de laatste tijd niet veel aan toe helaas..we zijn weer aardig terug bij af met Jenna, huilen , huilen en nog eens huilen het meisje heeft gewoon zo'n pijn. Ik zit vaak gewoon met haar mee te huilen, kan helemaal niets voor haar doen 6 weekjes oud en al zoveel ellende allemaal, vind het echt zo rot voor haar.En dan voel ik me ook nog eens schuldig naar Daimy toe, want ja, Jenna kost haar gewoon een hoop aandacht en dat voelt zo rot Dus ik probeer nu wel mijn momentjes te nemen als Sabman er is, lekker even met daimy wandelen/fietsen/badderen, merk ook dat ze daar echt ontzettend van geniet, en ik helemaal Ik had vandaag de nacontrole bij de vk, en wat ben ik daar blij om! Over de bevalling hadden we niet veel te bespreken, oh ja je kwam binnen met 7 cm en een half uur later was ze er he hihi verder geen bijzonderheden Maar over Jenna..ze leefde zo met ons mee, ze heeft zelf ook een reflux kindje gehad en het was allemaal zo herkenbaar voor haar. Erg fijn om eens lekker je verhaal te doen aan iemand die het ook begrijpt, die snapt hoe het is om met een baby te zitten die constant pijn heeft en huilt, en hooguit 4/5 uurtjes per dag slaapt. Dat is toch anders als je dat zelf niet hebt meegemaakt denk ik. Ze begreep dan ook echt niet dat de huisarts ons niet wilde doorverwijzen naar een kinderarts.(ha komen we gemiddeld 2 keer per week) Ze zei dat ze ons zelf echt niet mocht doorverwijzen, maar het zat haar toch niet lekker. Dus heeft ze ter plekke de ha gebeld en gezegd dat Jenna vreselijk lag te krijsen en echt direct door een ka gezien moest worden(Jenna lag lekker te slapen in de maxi cosi, sst) Toen konden we meteen 1 kamer verder door de kinderarts gezien worden! Nou de kinderarts pakte Jenna op ze zei meteen even hallo door middel van een grote golf maagzuur Ze is helemaal nagekeken en het is echt heftige reflux. We hebben nu zwaardere medicijnen gekregen en andere voeding, als er volgende week geen verbetering in zitten moeten we terug. voelt in ieder geval heel fijn dat er eindelijk geluisterd word, en dat het hopelijk vanaf steeds beter zal gaan met mijn arme schat. Sorry voor het lange verhaal Verder is het ook hier erg warm, 31 graden in huis dus Daimy zit de hele dag door in een lekker koel badje Echt een lekkere boef is het ook, als ik er even doorheen zit vrolijkt ze me helemaal op Ook ik voel me ontzettend rijk hoor met die 2! en zoals jullie wel weten, natuurlijk weer wat spam