hier nog niet echt een babybuikje te zien, ja heb nog wel wat blubber van daimy hoor, telt dat ook mee?
Kaatje: hier exact hetzelfde vanaf 9 maanden. Daarvoor nooit een probleem. Wil soms inderdaad alleen maar weer gaan slapen als hij melk krijgt anders hysterisch gillen, soms slaapt hij na 2 minuten huilen vanzelf weer in.....maar wij zijn dan inderdaad wakker....ik ben door het slaapgebrek continue ziek (buikgriep, verkouden etc_). Bij de zwangerschap van onze zoon ben ik geen dag ziek geweest..... ik denk dat het een fase is (tandjes, nachtmerries, verlatingsangst etc) en dat hij vanzelf weer goed gaat slapen......hopelijk........
me 2 en femmigje ik vind het ook gezelliger hier hoor met ons cubje leuker als bij de bevallingsdatums leuk dat jullie al een buikje hebben ik heb het ook maar das darmen bij jullie is het beeb das leuker showen he ! kaatje denk toch dat je vol moet houden al gaat het door merg en been en vind je het zooo zileig kindjes hebben het snel door en gaan er een gewoonte van maken ik heb het ook gehad even een paar dagen streng en een traantje laten ook zelluf maar dan pluk je er de vruchten van. sab blubber telt mee hoor zeg je gewoon dat het beeb is ha ha enne ik schop niet hoor maar vond het zo stilletjes hier terwijl er al best veel mama s onderweg waren! leuk dat jullie zo goed naar mij luisteren deden de kids dat ook maar
enne wil wel buik foto s zien das leuk! sab wat heb jij trouwens een leuk beeb kamertje en een gezellig kleurig huis super joh!
thanx lammetje ik kan nu al niet wachten om aan het volgende kamertje te beginnen bij een meisje wil ik iets met paars en bij een jongetje blauw/groen of anders iets met rood ja wij zijn wel van de gezellige kleurtjes , op de babysite heb ik nog veel meer foto's , wie het wil zien mag me even pben, want ik heb er een ww op gezet (loop wel schandalig achter met mijn babysite, kom er niet echt aan toe de laatste tijd ) en anders staat mijn hyves ook nog vol foto's me2 en kaatje, dat lijkt me errug zwaar zeg, als ze opeens niet meer slapen snachts! hopelijk idd een fase...ik hoop wel dat daimy die fase overslaat eigenlijk was al zo blij dat ze zon lekker slaapkoppie is, maar hoor echt heel vaak dat kindjes opeens niet meer doorslapen. ik kan niet wachten tot mijn blubber weer strak is door de beeb straks en lammetje jij mag best met je darmen showen hoor die zetten niet voor niets uit he ?
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ik ben een beetje laat met feliciteren maar ik ben niet meer op de site geweest (door omstandigheden). Helemaal te gek nieuws. Zo gegund meid. Top!
thanks gaby voor je felicitaties het werd ook wel eens tijd he dat ik op de roze wolk kwam! femmigje ja af en toe beetj stil he maar jeetje ik merk wel dat nu ik op 3 toppics klets het wel moeilijk bij te houden word maar ik houd nog vol! nou sab kom je hier ook maar een leuk kamertje maken want hij is echt super!
hihi pas maar op lammetje want ik kom langs hoor hoe is het uitzicht daar? vanaf die wolk hoe is het hier? idd wel eens lastig al die topics bij te houden! maar bij de mei mama's kom ik toch niet zo...en hier word het vanzelf wat drukker! femmigje jij bent al ruim 15 weken! jeetje wat snel! willen jullie weten wat het word? ik ben vandaag op de magische grens! 12 weken! heerlijk
Het meekletsen bij al die topics is idd wel lastig en dan kruipt er hier ook nog zo´n kleintje rond. Sab: wij willen weer niet weten wat ons beebje is. Jullie wel he?
ik wil het ook heel graag weten maar wil het wel voor me houden deze keer maar das zooo nmoeilijk dat je je niet verspreekt van hij is al zoveel gram ofz ik voel haar wel enz
nou das het moeilijke ik voel helemaal niks alleen soms wat moe verder helemaal niks das ook maar niks hoor als je niks voeld ik word er best onzeker van wil heel graag een kwaaltje hebben al is het maar ter bevestiging dat er een beeb groeid!
Die kwaaltjesd komen nog wel hoor LAmmetje! Wij wilden vorige keer absoluut niet weten wat het was, maar dit keer wel. Hadden gek genoeg alletwee meteen, ja, we willen het nu wel weten! Dus nog 4 weken en dan weten we het
wij hebben altijd gezegd het niet te willen weten, vond ik vorige keer ook echt, maar nu ben ik veel nieuwsgieriger. een meisje zou toch wel leuk zijn... alhoewel ik atlijd heb gedacht dat ik eerst twee jongens krijg en dan pas een meisje. maar ik wil wel graag ooit nog een dochter, dus als je die hebt dan ben je wel van de stress af bij de derde... mijn man is nog steeds helemaal tegen. We zouden ook een prive pretecho moeten klaten maken, het ziekenhuis vertelt het je hier niet met de 20 weken echo.