Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    goedemorgen

och arme bob...en het weer doet aan de diarree wss ook niet veel goeds.

zuurtje!!wanneer mag je testen???klinkt positief he??was bij mij deze keer ook.de dag dat ik van plan was te testen had ik wat roze afscheiding.dus geen test gedaan en drie dagen nadien ofzo was ik nog steeds niet ongi.....test was direkt positief dan :)

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    ik ga 9 juli testen als ik nog niet ongi ben

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik ga heel hard voor je duimen!!

Meiden met een dikke buik en de warmte ik leef met jullie mee!!

xxx

4. Bri

Bri Niet meer actief

zuurtje: ik duim ook mee voor jou! ik had geen roze, maar wel echt pijn in m'n onderrug en kramp onderin m'n buik. ik dacht dus ook dat de ongi er gewoon aankwam. Na 2 dagen toch maar getest en een knaldikke streep was het resultaat!

ocharme jenna! wat een fijne vk heb je, sab, dat ze zo kordaat doordrukte over de ka. nu maar hopen dat het allemaal goed gaat helpen, want dit klinkt echt zielig.

LaDi, Tearke (en andere dikke buiken): sterkte! er komt wat koeler weer aan, hopelijk geeft het jullie wat opluchting. en LaDi, dan kun jij gauw gaan bevallen met een graadje of 22, lijkt me een stuk beter te doen dan zo'n hittegolf.

5. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    *gluur*

@ zuurtje: volgens mij ziet het er zeeeeeeeeeeer goed uit voor jou! Normaal heb je toch steeds 9 dpo? Dat is vandaag he! Geen bloed of spotting nog?! YOU GO GIRL!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hey marsab
    ja dpo9 is vandaag
    normaalgezien daalt temp 2 dagen op voorhand maar nu nog steeds hoog
    wil 09.07.09 testen als ik nog niet ongi ben

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    en nee nog geen spotting of bloeding
    gisteren dacht ik dat ongi eraan kwam omdat ik roze verlies had maar dat was deze morgen weer spoorloos verdwenen

8. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    OCh jeetje Sab, wat sneu allemaal voor Jenna zeg. Hoop dat er snel iets komt waar ze goed op reageert en waardoor ze weer lekker in haar velletje komt te zitten.
    Mats merkt de buik volgens mij niet echt op. Tis nu vooral een ideaal zitje voor hem . Zal Bookyman straks even wat foto's laten maken en dan zal ik spammen.

Ahh die Bob, dikke kus voor hem en heel veel beterschap!

Whoehoe Zuurtje wat spannend. Hier draaien de duimen overuren voor jullie!!

Moet zeggen dat het hier nog redelijk uit te houden is de laatste paar dagen in de hitte. Volgens mij is dit echt voor niemand lekker, zwanger of niet zwanger. Gelukkig is de temp. in huis redelijk gezakt. Vanavond maar lekker bbq-en of iets.
    Fijne dag allemaal!!!

9. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    OKE dan zuurtje! Beterrrrrrrrrrrr! :D

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    bri van harte gefelciteerd meid!
    Welkom aan deze kant enne lekker gaan genieten

tearke meid toch ik heb ook het gevoel dat ik smelt zou echt een moord doen om even het zwembad in te kunnen
    koppie op meid hopelijk word het snel iets minder warm!

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    arme bob dikke beterschapsknuffel en ook een hele vette knuf voor jenna
    jeetje wat sneu zieke kindjes.....

vraagje aan de borstvoedende mama s drinken jullie kindjes ook minder de laatste dagen en zijn ze een beetje suffig?
    ben een beetje bezorgt omdat fleur weinig drinkt ...

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Lammetje: Bij weinig drinken met dit weer niet ons maar even huisarts inschakelen. Die kan jou beter uitleggen waar je op moet letten dan wij. Een pasgeborene moet je qua vocht geen risico mee nemen, zeker niet als jij haar suffig vind worden...

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Pooh en lammetje, gefeliciteerd met Bob en Fleur!!!

Zit nu erg weinig op forum omdat mn kleine meisje erg veel huilt...zo zielig! Ze heeft sowieso veel krampjes,misschien net als haar grote zus Demi kma...dus ik laat alle melkprodukten weg maar het huilen is nog erg aanwezig...Warmte speelt nu ook nog mee denk ik.
    Bij osteopaat geweest,Dana heft ook last van haar nekje.
    Hij dacht ook aan reflux, iets wat ik zelf ook een beetje dacht..
    Zijn behandeling zou ook daarvoor werken.
    Toh naar ha geweest, kreeg andere dan normaal..deze stuurt je altijd zo weg.,,nu dus ook...het is normala hoor, dat ze in de eerste 3 maanden krampjes hebben....ja, weet ik, maar zoveel als Dana huilt is niet normaal..dus ik ga denk ik nog wel terug...
    Sab, hoe ben jij erachter gekomen dat het reflux is??

Dana slikt heel vaak, ik hoor het soms omhoog komen,ze spuugt niet altijd (slikt het weer in), vaak de hik, veel huilen, slecht slapen overdag, nacht gaat wel goed,. Vooral liggen vind ze niet prettig. Ze heeft ook wel veel krampjes. Heel druk met haar armpjes. Tijdens hik soms ook huilen (pijnlijk?)
    Ha zei: oh, maar als ze de nacht wel goed slaapt is er niks aan de hand hoor, hoort er gewoon allemaal bij. Volgens haar was kinderen met koemelkallergie gewoon een 'rage' ...nou, het si anders wel geconstateerd bij Demi in het ziekenhuis dmv meerdere testen (die niet leuk waren!)
    ik baal er wel van dat ik me dus weg heb laten sturen...
    Sab, graag hoor ik van jou het het bij jou is.
    dana spuugt wel veel kleine beetjes. Is maar 3 a 4 keer voorgekomen dta ze echt heel hard een grote boog eruit spuugde.
    Ha vond ook dat k haar maar gewoon moest laten huilen..nou, dat doe ik dus niet hoor, want ik zie heel goed dat ze echt pijn heeft (vuistjes gebald, haar hele gezichtje wordt meteen erg rood en strepen omdat ze zo erg fronst van de pijn zeg maar, en de manier van huilen, krijsen zo zielig. Ook overstrekt ze zich heel vaak..
    en ook is ze niet altijd stil als ik haar oppak, omdat ze dan dus gewoon nog pijn heeft. Misschien zijn het alleen krampen,maart zelf hebben we echt het idee dat er zuur omhoog komt..

alvast bedant en sorry voor ego bericht..het is al erg laat, maarja, mn vrije tijd begint altijd pas erg laat omdta mn meisje tot een uur of 23.00/00.00uur onrustig is en veel huilt. (vanaf de middag..slaapt dan ook bijna niet)

14. Sheila82

Lammetje: ook Dana lijkt soms wat minder te drinken, z epakt ook niet altijd de borst doordta ze erge krampen heeft..
    maar als ze drinkt, drinkt ze meestal wel heel goed. Ik houd haar luiers heel goed in de gaten. Dat is belangrijk om op te letten. als ze niet meer plassen moet je zeker de ha gaan bellen.

liefs
    Sylvia

15. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

hoe is het hier?
    @pooh: aah wat sneu voor bob! hopelijk gaat het snel beter!

woensdag naar de gyn voor weer een echo en dan hoor ik de voor en nadelen van de injecties! ik ben benieuwd!

liefs rebbel

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    ik zal helaas nog een ronde langer illegaal hier verblijven

17. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    Ach jeetje zuurtje wat onwijs kl*te zeg :(.

Ach Sheila, dikke knuffel voor Dana. Hoop dat het snel beter gaat!

18. Sheila82

Dankje Booky. Vandaag gaat goed tot nu toe, ze slaapt nu zelfs in haar bedje.
    Veel; van jullie kennen mij trouwens niet, komt omdat ik niet meer zo vaak op het forum zit wegens te weinig tijd. Voorheen zat ik vaker op he forum.

Liefs

19. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    achterhoek
    dikke buiken spam, 28 weken en drie daagjes (10 minuten geleden gemaakt :))

20. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    je hebt nog een zeer bescheiden buik toch he booky...wel een heel mooike :)

zuurtje verdorie toch,ik had er echt goeie hoop op

sheila,ik ken je allesinds niet maar nu hebben we tijd om mekaar te leren kennen he :)

lammetje heb geen ervaring met borstvoeding,kan je niet helpen,sorry...

ik heb net ontdekt dat we24/6 naar kind en gezin moesten(jullie cb...)ik schaam me diep.dat is echt helamaal uit mijn gedachten gegaan.ik bel morgen gelijk voor een nieuwe afspraak.ik zat steeds met de 17ejuli in mijn hoofd.foutje blijkbaar.

dinsdag moeten we naar de gyneacoloog.heb ik net voor de zekerheid nog even gecheckt ;)

hier hebben we een verschrikkelijke naccht gehad.welja,verschrikkelijk...
    jurre viel om 23.00u in slaap,na veel roepen en tieren...en om half vijf was hij terug klaarwakker....brrrrr
    nu nog steeds geen tekenen van vermoeidheid bij hem,heeft twee uurkes geslapen vanmiddag.
    ik steek het op de warmte,hoewel het voorlopig echt wel meevalt he??

tjah we zien wel wanneer hij sneuvelt he

Share This Page