Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Grrr een paar dagen geen internet doordat mijn nieuwe laptop vast gelopen was...nu weer opgelost! Vanaf nu ben ik er weer!

Knuffel Pooh

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

ik ben nu officieel met verlof!!!!!
    Gisteren dus mijn laatste werkdag gehad, wat erg dubbel was. Veel cliënten waren verdrietig en sommige moesten huilen.
    Lichamelijk ben ik er ook echt wel aan toe maar geestelijk eigenlijk nog helemaal niet.
    Roos gaat vandaag gewoon naar opa en oma zoals gewoonlijk zodat ik echt rustig aan kan doen.

En het belangrijkste nieuws:
    Gisteren is mijn zus bevallen met 41 weken van dochtertje Claire, we zijn er natuurlijk gelijk heen gegaan en het is zo een lief mooi meisje. Mijn zus was hartstikke trots

3. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Petra, geniet lekker van je verlof! En raar idee idd, dat er straks twee smurfjes rondlopen, al kan ik nog iets langer het idee aan wennen dan jij ;)
    En gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam ook.

Femmigje, vervelend dat Ramiro moest spugen. Hoop idd dat ie snel gaat doorslapen. Beterschap voor Danio!

Tearke, moet je echt van twee uur tot vijf uur wachten op de gyn? Dat is toch belachelijk!

Sheila, fijn dat het iets beter gaat met Dana, hoop dat het doorzet. Misschien idd toch de osteopaat die gaat helpen nu.

Ladi, het wordt spannend! Binnen nu en drie weken heb je je beeb in de armen..

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Petra geniet maar lekker van je verlof!! Lekker hoor!

@ Tinetje hoe voel jij je? Alles goed?

Hoi allemaal!

Hier gaat alles goed! Wel erg druk met 2 ukkies met 16 maanden v erschil. Juist nu komt er bij Sam ook een dikke kies door. Afgelopen week had hij zo'n grote spuitluier hiervan dat ht gewoon langs zijn korte broek en benen op de grond liep...en net op dat moment was bob aan het huilen omdat hij honger had en de visite stond bijna voor de deur...tja als er iets is komt alles tegelijk!
    maar ik vind het ook super genieten!
    Bob komt snachts nog steeds netjes om de 3 - 3,5 uur en na de voeding slaapt hij lekker. Overdag zit er ook steeds vaker 4 uur tussen de voedingen. Echt genieten!
    Zijn vingertje is aan het genezen. Nog een paar dagen antibiotica. Ik zal blij zijn als hij daar van af is en geen diarree meer zal hebben!
    We hebben sinds gisteren wel allebei spruw (was bij sam ook) en nu hebben we daar een schimmelzalfje voor.
    Mannetje is nog tot en met maandag thuis. Ben benieuwd hoe het zal gaan alleen.
    Volgende week lekker op pad met de duotandem topmark! Als we nu samen lopen heb ik voor sam de lichtgewicht topmark buggy en voor Bob de quinny buzz...in die bak heeft hij net wat meer ruimte...

Volgende week vrijdag voor het eerst naar het CB. Ik ben benieuwd hoeveel bob is aangekomen en hoe lang hij nu precies is!

Verder ben ik nog maar 1 kg verwijderd van mijn startgewicht...dat was bij sam wel anders...gek hoor! Maar ik wil er nog wel 10 kg af, dus na de borstvoeding straks rustig aan sonja bakkeren.

Verder voel ik me heel erg fit en nog steeds alsof ik niet bevallen ben. Natuurlijk heb ik ook wel wallen van de nachtvoedingen!;)

Iedereen een fijne dag!!

Knuffel en liefs Pooh69

Vanaf nu wil ik ook eindelijk eens echt meer gaan reageren!

Nog even een spam in bad!

5. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi dames,

Ben er nog hoor, maar niet zo mobiel vanwege de bi. Computer staat boven!!!

Doe het erg rustig aan, want de vorige keer kwam de hellp om de hoek zetten, rond deze periode.
    Zit met smart te wachten op de echo volgende week. Ik ben nou toch aan het twijfelen of ik het geslacht wil weten....vooral omdat echt iedereen dit keer voor een jongen gaat.
    Keira ligt lekker te pitten, dus ik ga ook even maffen....

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oh meissies, het gaat hier niet lekker. Mijn schoonvader is terminaal, dit weten we sinds november vorig jaar. Dus toen we net wisten dat we een tweede kindje zouden krijgen. We hebben hem toen ook al meteen het nieuws verteld zodat dit hem misschien nog wat kracht zou geven. Dat heeft het zeker gedaan, alleen nu hoor ik net dat hij 41 graden koorts heeft en steeds wegvalt. Er is dus een ambulance bij hem geweest vanochtend en nu is er ook een arts. Ze proberen hem te laten plassen zodat ze kunnen kijken wat er aan de hand is en hem AB ofzo geven. Volgens de arts zou die dan nog kunnen herstellen. Pfff ik ben zo bang dat hij zijn kleinkind niet gaat zien of dat het zometeen echt allemaal tegelijk gaat vallen, het overlijden, de bevalling, de begrafenis :S. Weet echt ff niet wat ik er mee aan moet allemaal. Moest het ff kwijt hoor.

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ik heb geen tijd om verder te reageren (wel alles gelezen) maar wil wel even reageren op Ladi:

Jeetje meid, wat een schrik! Hopelijk knapt je schoonvader toch weer op. Dit is wel heel verdrietig zo aan het einde van je zwangerschap... Dikke knuffel voor jou!

8. Bri

Bri Niet meer actief

Hier niet veel teruggelezen, maar zie hier op de laatste pagina LaDi's berichtje. Sterkte!! Dit is inderdaad iets om heel verdrietig van te worden. Ik hoop zo voor jou en je schoonvader (en de rest van de familie) dat hij in elk geval Ben's brusje mag ontmoeten.... knuff!

9. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Ladi, wat een rotbericht. Sluit me bij de anderen aan en hoop dat hij nog weer opknapt.

Pooh, met mij gaat het wel goed. Moet regelmatig wat eten anders krijg ik zo'n wee gevoel en merk dat ik 's avonds eerder moe ben. Verder gaat het met de zs prima! Ben vandaag alleen erg verkouden, dat is minder...

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Meiden bedankt voor de lieve reacties. Het gaat helaas niet goed. Hij heeft naast kanker ook zo'n 10 jaar geleden Guillain-Barré gehad. Hij werd 's ochtends wakker en voelde zich niet zo goed en 's avonds was hij compleet verlamd. Hij heeft toen ook ruim een half jaar in het ziekenhuis gelegen en daarna nog een jaar in een revalidatiecentrum. Hij is nooit helemaal hersteld, hij kon bijvoorbeeld bijna niet lopen. Zat meestal in een rolstoel maar kon nog wel naar de wc bijvoorbeeld als hij ondersteund werd of met hulp van een rolator. Verder kon hij ook zijn vingers niet meer bewegen. Hij heeft dus thuis een heel electrisch systeem wat op 1 afstandsbediening is aangesloten, daarmee kan hij dus de deur open doen, telefoon opnemen, tv aanzetten, noem het maar op. Maar gister was hij zo verzwakt dat hij zelfs die knopjes niet meer kan aanraken, dus hij kan geen alarm meer slaan, niet bellen, niet de deur open doen. Gelukkig was mijn schoonmoeder zo lief om bij hem te blijven voor de avond/nacht (ze zijn slechts 5 jaar samen geweest en dat is alweer 27 jaar geleden). Maar gisteravond om middernacht had hij nog steeds niet geplast en zou hij naar het Antonie van Leeuwenhoek (daar heeft hij al eerder gelegen, hij heeft nl al een paar jaar prostaatkanker en dat is vorig jaar uitgezaaid naar zijn lever en botten) worden gebracht, dat is uiteindelijk het VU geworden. Daar heeft hij een catheter gekregen, maar ontdekte ze ook dat hij een longontsteking heeft. Daar heeft de arts en de ambulance gister dus blijkbaar overheen gekeken. Niet al te best dus allemaal, mijn man heeft nog wel hoop dat hij hersteld maar of dat zo realistisch is betwijfel ik.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Jeetje meis, wat een ongelooflijk rotnieuws! Wat lief dat je schoonmoeder zich zo over hem ontfermt. En wat zal je man zich rot voelen zeg! Bah, niet iets waar je zo aan het einde van je zwangerschap op zit te wachten. Hele dikke knuffel voor jullie!

12. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    @ Ladi, wat een heftig verhaal zeg!

Ik hoop voor je dat niet alles tegelijk komt en jij je kunt concentreren op jezelf

Hier alles oke, vanmorgen lekker gezwommen met Roos en haar haartjes zijn voor het eerst geknipt, vond ze wel een beetje gek. Ook heb ik de uitnodigingen gehaald voor haar eerste verjaardag. Nog 2 weken en dat word de kleine grote meid alweer 1
    Gisteren ben ik samen met Andy naar bevallingstraining geweest. De vorige bevalling ben ik een heel stuk in paniek geweest en dat was echt verschrikkelijk, nu dus ademhalingstechnieken geleerd en over 3 weken herhalen. Ik heb er een goed gevoel bij

13. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Sorry heb niet alles bijgelezen.

Lees op de laatste pagina de berichtjes van Ladi, jeetje meis ontzettend veel sterkte gewenst. Ik hoop heel erg voor jullie dat jullie jullie 2e kindje nog aan hem voor kunnen stellen. *knuffel*

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ LaDi heel veel sterkte en ik duim toch voor een goede afloop! Echt verschrikkelijk dat je dit mee moet maken aan het einde van je zwangerschap! Knuffel!!

15. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Ladi, jullie veel sterkte. Ik hoop toch dat het nog de goede kant mag opgaan.

16. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ach tis niet waar ladi...wat een rotnieuws.en je ziet nooit anders he,altijd als het er echt om begint te spannen(jouw bevalling nu)komen er zulke ernstige dingen bij...
    jullie wisten blijkbaar wel dat hij heel ernstig ziek was maar ik hoop echt voor de man en voor jullie natuurlijk dat hij jullie tweede kleintje nog ziet.en er hopelijk nog evenvan kan gaan genieten...
    zo een gebeurtenis kan voor een terminaal patient soms wonderen doen.kan mss een boost zijn voor hem om het nog enkele dagen/weken langer uit te houden.
    dat hoop ik allesinds

booky,verlof.weet je wat te doen met je tijd ;)

pfff weet je dat ik de rest al weer ben vergeten??
    hier een verkoudheid.hoerahoera hihi
    tis er maar een weertje voor he.voel me er niet echt ziek van gelukkig maar die neus he...

met jurre alles ok,behalve een snotvalling ;) verkoudheid dus.
    de nachten gaan iets beter.

deze middag gaan we kijken voor een bedje.zijn jullie bij de tweede ook met alles trager of bij de eerste??sinds vorige week zijn de geboortekaartjes en doopsuiker besteld.eindelijk
    bedje hebben we nog niet,angelcare alarm hebben we ook nog niet,tandemwagen hebben we ook nog niet.....
    ik heb eigenlijk,behalve kleertjes nog niet veel haha

tijdje geleden dat we sab hier zagen toch??

17. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    tearke, dat hebben wij ook hoor, maar ik merk aam mezelf dat ik het nu wel een beetje vervelend begin te vinden dat er nog niks af is. Van de week is Roos haar nieuwe kamertje behangen dus er is een begin nu

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ladi: wil jou ff sterkte wensen. Zal erg zwaar voor je zijn allemaal op dit moment. Hopelijk komt het toch nog goed met je schoonvader. Dikke knuffel.

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    He ladi,

Heel veel sterkte voor jou en jouw familie!!!

Tearke: Ik ben ook zo traag. Keira slaapt gelukkig wel al een tijdje op haar nieuwe kamer, maar de babykamer is 1 grote zooi.
    Door die BI kom ik ook niet ver. We gaan woensdag bij de 4d echo waarschijnlijk toch vragen om naar het geslacht te kijken. Dan weet ik in ieder geval al of ik veel kleertjes weg moet bergen.......als het een meidje is hoef ik niet zoveel op te ruimen.......
    Geboortekaartje moet ook nog uitgezocht........
    Ik heb echt het gevoel dat ik achter de feiten aanloop.

Ik voel me trouwens ook wel een beetje een hypocriet....heb altijd gezegd dat ik het geslacht niet wil weten, maar kan m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen. 90% van de bekenden zegt jongen. Ook manlief denkt jongen. Ikzelf denk meisje......

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    LaDi heel veel sterkte

Share This Page