zag helaas dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/153762-hartje-klopt-maar-kindje-kleiner-geworden.html Marsab, wil je ook hier een dikke knuffel geven meid!!! eindelijk zwanger na zo lang wachten, een goede echo en dan nog gaat het waarschijnlijk mis... sterkte meid!
Wat is dat nu voor naar nieuws? Marsab, gaat het verkeerd? nee toch.... ook van mij een knuff, veel sterkte en liefde gewenst!
ach nee!!wat lees ik nu?? hopen maar dat we volgende week beter nieuws hebben...mijn duimen draaien alvast. veel sterkte hier deze middag met jurre naar kind en gezin. hij weegt nu 10.900kg en is 82cm groot spuitjes kreeg hij ook en daar had hij heel veel verdriet voor
hoi meiden! hoe gaat het hier? ben niet zoveel aanwezig hier, kan het allemaal maar moeilijk bijhouden op zp! en zie dat ik ook steeds van de lijst word geschopt! @marloes: aaah wat een mooie foto's!! liefs rebbel
@marsab: wat lees ik nou?!!! een hele dikke megaknuffel voor jou en ik ga heel hard voor je duimen meid!! liefs rebbel
He, Marloes: mooie foto's van je 2 mannen. Blondie: mooie en duidelijke echo. Marsab: een hele dikke knuffel. Ik hoop dat het toch goed komt. De volgende keer reageer ik meer. Fijne dag en geniet van het mooie weer.
@ Marsab neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meid wat verschrikkelijk die onzekerheid en wat oneerlijk!! Ik duim echt heel hard dat het gewoon verkeerd gemeten is! Dikke knuffel
Jeetje Marsab, wat erg. Heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel. Duimen draaien hier voor jullie.
Hey meiden , ik lees nog wel mee hoor, ben even te druk om op iedereen te reageren, wil wel marsab heel veel sterkte wensen in deze onzekere tijd en ik hoop echt op een klein wonder voor jullie! Het zou zo oneerlijk zijn ik duim! En Ladi, hoe gaat nu met je,en met je rug? Morgen heb je weer controle toch? Vind het echt voor je dat brusje je zo lang laat wachten, overtijd gaan is echt niet leuk! Is er ondertussen nog nieuws van je schoonvader?
En Boni van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! super zeg een brusje voor Jasmijn! hoe voel je je?
Ff kort reageren op een paar dingen weer. Marsab wat een rotbericht! Ik hoop hier ook hard voor een wondertje voor jullie. Wat een nare onzekere dagen zijn dit . Boni gefeliciteerd , maar ik had je stiekem al door he haha. Met mijn schoonvader gaat het wel beter. Hij wordt erg goed verzorgd in het VU. De longonsteking gaat nog niet veel beter helaas, maar hij krijgt nu tenminste normaal voedsel (thuis kreeg hij alleen maar astronautenvoer) en ze hebben zijn medicijnen aangepast. Verder krijgt hij ook zuurstof toegediend wat hem veel goed doet en heeft hij ook nog een bloedtransfusie gehad (had hij een paar weken geleden ook gehad maar het effect daarvan was al weer bijna weg, ging om de witte bloedlichaampjes). Het is dus nog niet echt goed natuurlijk, het zal toch niet lang meer duren allemaal maar de kans dat hij zijn 4e kleinkind gaat zien is wel wat groter. Ze hebben donderdag op vrijdagnacht in de ambulance wel om zijn leven moeten vechten, dat was erg heftig. Met mij gaat het niet zo best, heb sinds zondagavond vreselijke last van mijn rug, lig nu alleen maar op bed en op de bank. Mijn schoonmoeder is hier nu elke dag de hele dag om voor Ben en een beetje voor mij te zorgen. Echt een supermens! Vandaag is de VK ff langs geweest voor controle; bloeddruk 100/70 (gek he als je alleen maar ligt haha), kindje ook prima in orde. Ze schatte het kindje nu op zo'n 6 pond misschien iets meer. Dus niet zo'n ienimini als Ben met zijn 2500 gram, maar ja die was ook 11 dagen eerder gekomen. Nou hopelijk volgt er snel leuk nieuws hiervandaan .
Fijn dat het met je schoonvader een klein beetje beter gaat. Hoop heel erg voor jullie dat hij jullie 2e kindje nog mee mag maken. Balen dat je zo'n last van je rug hebt. Fijn dat je zo'n fijne schoonmoeder hebt die komt helpen. Gelukkig was de controle weer helemaal goed. Zal voor je duimen dat jullie broertje of zusje snel in jullie armen mogen houden!!
goeiemorgen!! @ Beebje van Ladi kom nu maar!! @ Ladi wat fijn dat het iets beter gaat met je schoonvader en ook van je schoonmoeder die je komt helpen! Straks voor het eerst naar het cb...ben benieuwd naar de cijfers. Bob is erg tevreden... Hij roept weer! Tot snel!
hallo, Ladi: Fijn dat er zo goed voor je schoonvader wordt gezorgd. Marsab: dikke knuffel!! Gisteren 3d echo, was super. Kleintje is een grootert. Wordt waarschijnlijk zwaarder dan 8 pond. Pffft, dat wordt nog afzien. Vandaag bij de vlos was m'n bloeddruk wel weer gestegen. Daar baal ik wel heel erg van. Bij Keira ging ie ook vanaf nu al omhoog........... Maar we hebben ook gezien wat we gaan krijgen. Ik zal "de" foto plaatsen.....kunnen jullie spieken. Verder mag niemand het weten en ik ga het ook niet zeggen. Ik denk dat het voor jullie duidelijk genoeg is... Chips, krijg 'm niet kleiner. Als je het graag wil weten, moet je me maar pb-en.