Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    nog 1tje dan maar :D het is ook zo'n heerlijk stelletje:D

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    bijna geen verschil toch;)

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
  4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    2 boefjes:D
    (ze zeggen dat je minder foto's maakt bij een 2e maar dat is in mijn geval geloof ik niet helemaal waar:p)

5. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sab wat een lieve foto's van je 2 meiden, raar om te bedenken dat ik dat straks ook zo heb!!

LaDi zet 'm op, spannend hoor!!

Bri NPM wilde wij ook doen maar door omstandigheden eigenlijk niet gedaan, wat Nikita ook zegt als je de mogelijkheid hebt waarom niet!

Vandaag naar de kinderboerderij geweest en gewinkeld.....heb weer enorm veel gekocht pffffff kan geen babywinkel voorbij lopen zonder iets te kopen....

6. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sab volgens mij lijken jouw meiden erg veel op elkaar, leuk hoor!
    Daar ben ik ook zo nieuwsgierig naar of het een compleet ander kind is of een kopie van Amy!

7. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    #2527 sab85, Jul 17, 2009
    Last edited: Jul 17, 2009
    *babynieuws!*

Om 15.17 is na 2 minuten persen een heel erg mooi prinsesje geboren!Ze weegt 3460 gram en is 50 cm!

de naam stond niet in de sms maar ik neem aan dat ik het wel mag vertellen;)

ze hebben haar

Rosalie Eva Isabella genoemd!!

Ladi GEFELICITEERD! wat geweldig dat ze er eindelijk is en zo te lezen ging het best vlot! En wat een mooi gewicht, zaten ze er toch flink naast met net 6 pond he!;)
    Lekker genieten nu en hopelijk kom je snel je verhaal doen want we zijn natuurlijk hartstikke benieuwd!

8. booky

booky Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    4,924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ladi, ladiman en ben, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje.

heel veel geluk met z'n viertjes!

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Je kan inderdaad goed zien dat het zusjes zijn;)
    ik was ook zo benieuwd of het een heel ander kindje zou worden, maar dat kon ik me al niet voorstellen:p
    wat leuk dat jij straks ook 2 meiden hebt! Ik kan je vertellen dat het ERG leuk (en erg druk:D) is! maar absoluut genieten hoor, hoeveel schelen jou meiden straks?

10. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    LaDi van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Wat een vlotte bevalling!
    Mooie namen ook! (Rosalie heeft ook op mijn lijstje gestaan voor tweede naam)

Sab ze gaan straks 1,5 jaar schelen, ietsjes meer dan bij jou!
    En was Daimy zich er ook van bewust toen Jenna er eenmaal was?

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Daimy vond Jenna meteen geweldig, ze was sowieso al gek op kindjes altijd dus een eigen zusje was natuurlijk fantastisch:D
    ze was heel erg met haar bezig , dat verbaasde de kraamhulp eigenlijk ook wel omdat ze nog zo jong was(13 maanden) en vaak schijnen kindjes er dan niet echt mee bezig te zijn. Maar het was meteen de hele dag aaien en kusjes geven en vanaf dag 1 was ze echt supervoorzichtig met haar, zo bijzonder!

ze heeft wel 1-2 weken heel erg moeten wennen aan alles maar dat kwam vooral door alle veranderingen en vreemde mensen over de vloer. sowieso de kraamhulp iedere dag en de huisarst voor de controles en dan alle visite..mij zag ze natuurlijk ook een stuk minder,het was een beetje veel voor haar en ze was daardoor wel wat van slag. Ze kreeg had die 1e 2 weken opeens erge verlatingsangst en wij mochten geen stap meer uit haar buurt zetten, dat was wel erg zielig.Toen alle drukte voorbij was ging het meteen weer beter en nu weet ze niet beter als dat Jenna er is:) Als ze uit bed komt zoekt ze haar altijd meteen op om een kusje te geven:)

1,5 jaar is een mooi verschil hoor, dan loopt je oudste waarschijnlijk al(of nu al) en dat lijkt me toch wel lekker;)

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Diana: Ook in dit topic mijn gelukswens voor jullie! Hartelijk gefeliciteerd met jullie prinsesje! Ontzettend goed gedaan!

Booky: Hoe is het met jou? Wat gaat je banner hard zeg! Nog even en het is alweer zover!

Sab: Hoe krijg je Daimy zo rustig liggend naast Jenna? Met luiers verschonen krijg ik het nog net aan voor elkaar dat Jari net lang genoeg blijft liggen zonder dat de poep in zijn haar zit, maar zo'n leuke foto als jij daar hebt van je twee kleintjes gaat hier echt niet lukken:D Spreek je Jenna gewoon op zijn Nederlands uit? Of op zijn Engels?

Lafo: Leuk dat je met ons meeschrijft!

Ik mis Snoopy1979 hier nog een beetje eigenlijk. Zag dat ze weer zwanger is! Mocht je dit lezen Snoopy: van harte!!

Petra en Tearke: Jullie gaan ook alweer zo hard! En Petra: veel plezier alvast op Roos' verjaardag!

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Sab: Noa en Jari schelen precies 14 maanden en ik besef me inderdaad heel goed hoe fijn het is dat Jari al zo goed kon lopen! De laatste twee maanden van de zwangerschap heb ik om die reden ook weinig hoeven te tillen. Achteraf gezien had ik anders met mijn slechte heup veel meer hulp nodig gehad. Anderhalf jaar verschil lijkt me om die reden dan ook een heel mooi leeftijdsverschil!

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sab wat leuk zeg dat Daimy zo leuk met haar zusje om gaat!
    Amy is ook gek op kinderen maar dan voornamelijk oudere kinderen dus ben benieuwd!

Nikita dank je wel!
    Vind het ook leuk om mee te schrijven nu ik nog best wat tijd heb, als straks nummer 2 komt zal het best een stuk drukker zijn!
    Hier ook een enorme draaikant met verschonen, ze kan geen seconde stil zitten.
    Een speeltje in haar handen helpt maar even maar dan moet mama gewoon wat sneller zijn haha!

Jenna vind ik ook zo'n leuke naam maar ook al vergeven in onze vriendenkring, die spreken het uit op z'n Nederlands.

15. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy heeft van de week haar eerste stapjes gezet dus ik hoop ook echt dat ze snel gaat lopen.
    Die buik van me gaat al aardig in de weg zitten....

Hebben jullie allemaal een duowagen of een andere oplossing, zoja welk merk?
    Die van Topmark lijkt me wel wat, ook niet zo gek duur.

16. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Daar was ik weer! Het werken zit erop, eten zit erin en Jasmijn ligt in bed. Ze was erg moe, heeft vannacht wat slecht geslapen en een drukke dag op het kdv gehad. Er was ook een kindje voor het laatst dus ook nog een feestje. Maar goed, ze moest even huilen toen ze in bed lag maar het is alweer een hele tijd stil.. ze was dus wel toe aan slapen.
    Kan nu weer gewoon meelezen, alle pagina's openen weer gewoon gelukkig.

Marloes, zo'n cot-bed klinkt goed. We gaan gewoon even afwachten tot een paar maanden voor de tijd. Eens kijken of een ledikantje nog nodig is of dat Jasmijn meteen in het grote bed kan.

Ach, Marsab, wat een rotbericht. Ik hoop dat het aanstaande woensdag toch meevalt, mijn duimen draaien!

Ladi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie! Super, en nu genieten. En wat een mooi gewicht, super.
    Gelukkig gaat het iets beter met je schoonvader. Ik hoop dat hij nog een tijd mag genieten van zijn kleinkinderen!

Lafo, welkom en gefeliciteerd nog!

Pooh, Bob is goed gegroeid, super!

Roos, welkom hier! Zo snel als jij kan ik niets over zeggen, wij hebben een jaartje gewacht... als brusje komt is Jasmijn bijna 2.

Petra, mooie uitnodiging! Mooi meisje heb je..

Aylin, doe het rustig aan! Kleintje moet idd nog even blijven zitten. Gewoon alles uit handen geven (snap ook dat dat moeilijk is).. maar het moet nu even.

Pff hier ook af en toe veel emotioneler. Zo kreeg ik vorige week een mail op het werk waar ik me over opwond, maar toen kwamen de tranen ook tevoorschijn (zijn ze niet van mij gewend haha). Dus toen ik deze week vertelde dat ik zwanger was werd het wel duidelijk waarom haha.

Femmigje, hoop dat de echo van Ramiro's heupjes goed was.

Sab, fijn dat Jenna in ieder geval iets beter in orde is, maar ik hoop dat ze snel helemaal opknapt! In ieder geval wordt er nu serieus wat aan gedaan. En leuke foto's van je meisjes! Geweldig, die bijpassende rompers (echt Hema!! Heeft Jasmijn ook haha).

Hier trouwens ook aan het twijfelen wat te doen mbt duowagen of niet. Je kunt ook zo'n meerijdplankje krijgen. En als we met zn allen weggaan natuurlijk de buggy en de kinderwagen meenemen. Weet het gewoon nog niet helemaal...

17. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    LADI van harte gefeliciteerd!

18. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    Wij zelf spreken Jenna uit als Djenna, omdat we dat leuker vinden bij Daimy, maar een hoop mensen zeggen Jenna en dat vind ik ook niet zo erg , ik vind het allebei leuk! En de familie en vrienden weten het gelukkig ook wel na 1 keer verbeteren ;)

Ik moet zeggen dat de zwangerschap me wel is meegevallen met het sjouwen van daimy, dat was eigenlijk nog goed te doen, maar nu zou het af en toe wel fijn zijn als ze kon lopen ;) al moet je er dan ook weer de hele tijd achteraan natuurlijk haha dus misschien nog maar even genieten van de 'rust' :D

Daimy vind een luier verwisselen ook niets en is ook zo'n wiebelkont, maar bij/naast Jenna komt er een soort rust over haar haha heel gek is dat, ze vind Jenna zo interresant en zit dan allemaal aan haar neus en handjes te friemelen en haar haartjes te aaien, ze wilde dus vandeweek perse naast haar liggen in de box haha lagen ze samen naar de mobiel te kijken , geen gezicht natuurlijk hihi :D

wat fijn dat snoopy weer zwanger is , gefeliciteerd!

Wij hadden wel een topmark duowagen gekocht maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem maar 1 keer gebruikt heb:) ik heb eigenlijk altijd Daimy in de buggy en Jenna in de draagdoek , echt ideaal!
    Ben dus blij dat ik geen hele dure duowagen had gekocht , al denk ik dat ik hem wel meer ga gebruiken als ze wat ouder zijn.

Femmigje, ik heb even gemist waarom Ramiro een echo heeft gehad van zijn heupjes, maar ik begrijp dat alles goed was, wat fijn!

petra leuke uitnodiging en alvast een fijne dag!

Boni hihi lang leven de hormonen , ik heb er nu nog steeds last van;)

En nicky, hoe reageerd Jari eigenlijk verder op Noa? Of is hij er niet zo mee bezig? En hoe gaan de nachten nu bij jou?

19. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ladi: jaaaaaaaaaaaaaaa, joepie. Van harte met jullie dochter!!! :D
    Lekker genieten met z'n vieren.
    Hoe voel je je?

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Sab: Jari komt steeds kusjes geven en 'aai, aai' doen bij Noa. Als ze huilt vind ie haar minder leuk hihi. Dan is ie heel verontwaardigd. Nachten gaan gelukkig weer goed! Hij wordt niet meer wakker als ze huilt en zij huilt gelukkig niet vaak meer in de nacht.

Boni: Ik denk dat ik in jouw geval toch nog voor een duowagen zou gaan.

Share This Page