Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Ladi: Van harte met jullie dochter!!!

Sab: Wat een leuke foto's weer.

Wij hebben ook de Topmark duo. In het rood. Op aanraden van meiden hier. Was ook nog in de aanbieding bij babydump!!!

Ik ben al 2 dagen aan het panieken. M'n bloeddruk was dus weer aan het omhoog gaan en nu ben ik zo bang dat ik weer hellp ga krijgen. Gisteren ook weer iemand gesproken, die zei dat ik dan meteen dit keer naar het AMC zou moeten gaan. Lag vorige keer in Hoorn, maar is me zo slecht bevallen. Lag echt 4,5 week te creperen voor ze iets deden........Ik hoop dat ik rustig kan blijven, want dit is ook niet goed voor m'n bloeddruk......
    Sorry hoor, ben weer eens aan het klagen, terwijl er weer leuk babynieuws is!!!

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Oh wat een leuke foto's zie ik van je kids Sab! Kom gauw weer eens spieken als je het goed vindt ;)

Ik zou hier ook nog net tussen passen (al zijn ze al iets ouder hier) maar hier zit anderhalf jaar tussen mn dochter (4) en zoon (2,5). Bevalt super en ik zou het zo weer doen, helemaal nu kunnen ze elkaar leuk vermaken, hebben dezelfde ritmes zo ongeveer. Kan soms wat hectisch zijn maar het geeft ook weer rust dat ze zo dicht bij elkaar zitten, hun belevingswereld verschilt niet zoveel van elkaar, ze vinden dezelfde dingen/speelgoed leuk en weten niet anders dan dat ze een twee-eenheid zijn.

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    vlinder ik kan me voorstellen dat je er nu weer bang voor bent hoor, dat wil je natuurlijk niet nog een keer meemaken! Word je extra in de gaten gehouden door vk/gyn?

zeeuwsmeisje:) wat leuk dat je hier ook schrijft! Jou kids zijn idd zeker een twee-eenheid hihi, echt zo'n geweldig stel samen! Ik hoop echt Daimy en Jenna later ook zo leuk zijn samen:) (al zal haren trekken daar ook wel bij horen:D)
    Marcel wilde ze binnenkort nog eens boeken voor een optreden, hij kan wel wat entertainment gebruiken hahaha:p
    Oh we wilden echt deze week bij je langskomen, maar het is weer niet gelukt, kom haast de deur niet uit met die 2 monstertjes hihi. Heb je volgende week tijd?
    En hoe is het verder met de kids?

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Goed, druk, goed druk, laatste week psz voor Lola in zicht en Gobe heeft ook deze week een feest op z´n tpg waar de mama´s ook verwacht worden.
    Ik roep je op msn wel ff om wat af te spreken.

Vlinder, sterkte... hoop dat je je angsten kan bespreken met je gyn en hij er ook wat mee doet.

5. tearke

tearke Fanatiek lid

Apr 7, 2007
    3,448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ooooooooooooooooooooh!!!ladi gefeliciteerd met je dochter!!!!!!
    vandaar de roze banner haha,had ik nogn iet door haha

hmmm nu kreeg ik net even een stressmoment!ik ben de volgende geloof ik op de lijst??brrrr haha

ik heb alles bijgelezen maar meiden!!waar haalden jullie die energie plots om zoveel bij te schrijven???ik heb in elk geval geen puf om op alles te reageren haha sorry

6. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Vlinder kan me goed voorstellen dat de angst er goed in zit, wanneer moet je weer naar de gyn?

Leuk al die posi verhalen over kort op elkaar, overal waar ik kom kunnen mensen het niet laten om te zeggen zo ben je nu al weer zwanger, jij gaat het druk krijgen pffffff zou niet in jouw schoenen willen staan etc etc
    Tuurlijk is het druk maar voor ieder leeftijdsverschil valt wat voor te zeggen.
    Lijkt mij persoonlijk weer wat minder als de oudste uit de luiers is en bijna naar school gaat en je moet weer opnieuw beginnen, maar dat is ieder z'n keuze!

Sab handig zo'n draagdoek maar heb wel echt een duowagen nodig denk ik.
    Heb op marktplaats geboden op een Topmark duowagen, die mensen beweren dat ze 'm nog nooit gebruikt hebben, babynestje zit nog in het plastic, ze vragen er 150 euro voor maar ik wil er 125,- voor geven.
    Alleen ben wel aan het twijfelen geslagen want bij de Prenatal is die in de aanbieding voor 183 en dan moet je er nog een babynestje bij kopen.....
    Komt ook dat die van Marktplaats uit 2005 komt en al 4 jaar oud is en misschien wel veroudert is denk ik dan weer....
    Ik ga er nog eens over nadenken haha

7. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Spannend Tearke dus jij bent de volgende, is er een lijst dan?

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Ladi gefeliciteerd

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik kom even spammen, heb zo'n leuk jurkje voor Daimy gekocht!:) ze voelde zich meteen een prinses haha :D

10. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    mijn poppetje:)

11. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    en natuurlijk weer pret:D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ladi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, Rosalie!!!

Geniet er van!

13. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @ladi: gefeliciteerd met jullie dochtertje!!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Ladi super gefeliciteerd met jullie dochter!!! Nu lekker genieten!!

15. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    lafo, beetje raar verhaal van die mensen; een duowagen uit 2005..(dus bijna 5 jaar oud..) niet gebruikt en dan zetten ze em in 2009 op Mp?

Lijkt me een beetje vaag.

en dan met zo'n 20 % korting..hahaha niet doen hoor!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pooh, dank je meid!

Jorntenfemmigje, dank je.

Ladi, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Geniet ze!

Sab, ik hoop dat het gauw goed komt met je kleine en wat een mooie foto's zijn het. En wat een leuk jurkje, geloof het best dat ze zich een prinsesje voelt want zo ziet ze er ook uit. Waar heb je die jurkje gekocht?

Boni, dank je. Denk dat ik de enige hier zo snel al de kriebels heb. Mooi leeftijdsverschil zullen die van jou hebben.

Vlinder, sterkte meid.

Tearke, zo bij jou schiet het al op. Ben jij de eerstvolgende?

Sorry als ik iemand ben vergeten, heb niet alles kunnen onthouden.
    Ik krijg door deze topic meer kriebels.

Dames ff een vraagje, ik heb 3 weken kraambloeding gehad en daarna stopte het. Twee weken later had ik 3 dagen ongiekrampen en sinds 2 dagen heb ik weer bloedverlies (denk dat hget ongie is), ik geef volledig bv kan dat?

17. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat vraag ik me dus ook af.....:(
    Mijn man wil er weer zo weinig mogelijk aan uitgeven maar ik wil eigenlijk toch wel gewoon een nieuwe.
    Ik zou 'm voor 125 euro wel kunnen krijgen dan scheelt het ongeveer 100 euro dat wel...;)

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Duo kinderwagens, zijn de Phil en Teds niks voor jullie dames?

19. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Roosje die zijn volgens mij erg duur toch?

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Share This Page