Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik ben er net een paar tegen gekomen op marktplaats voor 150/175 euro. Ik weet niet waar je vandaan komt en welke kleur je zoekt en wat je budget is?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Ladi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

@ Tearke, als jij nu de bovenste bent in de lijst dan.....:$:$:$ ben ik vlak na jou

@ Sab, wat een heerlijke meiden heb je toch, vind het altijd geweldig om je foto's te bekijken omdat die van mij precies zoveel zullen schelen

wij krijgen van mijn ouders de kees k2 cyaan rood duo wagen. Is een wagen naast elkaar en bij www.babysupersale.nl voor 319 euro inclusief reiswiegje. Ik heb hem gisteren uit geprobeerd bij babypark en hij rijdt echt heel makkelijk en het inklappen is helemaal super. Ik kan dus bijna niet wachten tot hij er is

hier verder alles oke, ben wel ongelovelijk snel moe, dat valt me telkens weer vies tegen, maar eigenlijk mag ik verder niet klagen.
    Roos is een beetje ziekies, dus ik hoop dat ze snel opknapt

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    petra..een wagen naast elkaar lijkt me zo omhamdig..je komt er denk ik veel winkels niet mee in?

Of woon ik in een onhandig dorp met onhandig smalle gangpaden in de winkels zodat onze gewone 1 persoons buggy er al bijna niet mangs kan???

Hij ziet er wel mooi uit!
    Leuk zo'n kado!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    "ze" zeggen dat hij breder lijkt dan dat hij is. je kan in elk geval gewoon door deuren dus dat is alvast mooi meegenomen.
    Hier in het dorp lopen meerdere duowagens en tot nu waren de reacties dat het ideaal is.
    zo een Phil and teds lijkt mij helemaal niks, maar dat is persoonlijk. het zal vast erg fijn zijn dat je niet al te lang en breed bent maar voor de onderste lijkt het me weinig aan (misschien is dat niet zo, zo oogt het wel)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb ook altijd het idee, dat je tegen het onderste kindje aan trapt/stapt...

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    hahaha sta je in ieder geval droog als't regent

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha door deuropeningen

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wauw Petra mooie duowagen!

Wij hebben er ook 1 naast elkaar de easywalker duo. Hij lijkt idd vrij breed maar hij past hier gewoon door de deuropening heen. Ben benieuwd hoe praktisch hij is in het gebruik.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ben er nog niet helemaal over uit maar denk toch dat ik die Topmark ga halen bij de Prenatal.
    Ik wil er wel eentje achter elkaar, smaken verschillen haha!
    Of dat handig is weet ik pas als ik 'm gebruikt heb!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    #2570 Nikita23, 19 jul 2009
    Laatst bewerkt: 19 jul 2009
    Hier eerst de tandem van Kees gehad (achter elkaar dus) en nu de x-adventure quick-silver (zelfde als de Kees naast elkaar, ander labeltje) en ben er heel blij mee! Hij past inderdaad overal doorheen en hij rijdt lekker. Zelfs als mensen zeggen: goh, dat past niet! Zeg ik: Oh jawel! En loop ik zo er doorheen.

Overigens bewaren we de Keestandem als Duobuggy. Hij klapt een stuk makkelijker in en staat gewoon standaard in de auto. Lekker makkelijk!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier de topmark duotandem achter elkaar en ik ben er nu de hele week mee weg geweest en ik vind hem super!! Super wendbaar. Je kunt overal binnen en sam zit prinsheerlijk voorin met een tafeltje met een uitsparing voor een bekertje drinken!

Iemand nog iets van Lammetje gehoord? Je zal het wel super druk hebben met 3 kindjes! Ik vind het met 2 ukkies al super druk. Maar wel ontzettend genieten!;)

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai.
    Druk weekend achter de rug, maar zit nu op de bank te relaxen.
    Jasmijn slaapt.. (eindelijk.. pff). Was erg gezellig vandaag, mijn broer kwam langs met de familie en we hebben samen met mijn moeder, die er nog was, gegourmet (BBQ-en was het echt geen weer voor).

Sab, kun je op die topmark wagen ook de maxicosi zetten? Las dat dat op een phil & teds wel kan namelijk. Ben nog steeds aan het twijfelen.
    En tja die hormonen, laatst bijvoorbeeld zo mijn pincode vergeten (terwijl ik hem 10 minuten eerder nog gebruikt had). Gelukkig heb ik 2 pasjes.. 2 dagen later wist ik hem weer haha.

Vlinder, hoop dat je bloeddruk netjes omlaag blijft. Maar anders gewoon wat vaker laten controleren! En neem je rust idd. Beebje moet nog even blijven zitten.

Lafo, denk zelf dat het altijd druk is, twee kindjes. Hoe dicht of ver ze ook van elkaar zitten. En nu hebben ze als ze iets ouder zijn heel veel aan elkaar. Dat lijkt me echt heel leuk voor ze!

Sab, wat een leuk lief jurkje! (Waar heb je die vandaan hahaha).

Roosje, er zijn wel meer mensen hier die zo snel de kriebels hadden volgens mij ;)
    En ongi kan inderdaad al, dat is toch heel verschillend. Ik was het ook weer na vijf maanden geloof ik terwijl ik toen nog volledig bv gaf.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Boni hier hebben we ook gegourmet, idd geen BBQ weer helaas maar was ook lekker!
    Zo even de troep opruimen, altijd een nadeel met eters haha

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    #2574 Pooh69, 20 jul 2009
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
    Goeiemorgen allemaal!!

@ Lafo en boni jammie gourmet!!:)

Dadelijk naar de vk voor de eindcontrole.

Tot straks!

Nog een spammetje van 2 weken geleden...3 weekjes oud

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Boni, ow dacht dat ik de enige superturbo kriebels had haha. Mijn ongie is nu na 3 dagen afgelopen, terwijl ik voor mijn zw altijd 5 dagen ongie was. Ik ben benieuwd of ik nu wel een regelmatige cyclus heb of niet wat ik voor mijn zw totaal niet had. Ff aankijken/afwachten...

Pooh, wat een schattige foto van je mannetje die heeft zijn vriendje al gevonden haha. Eind controle bij de vk?

Mama's, hoe gaat het verder met jullie en jullie zwangerschap?

Mijn ongie is afgelopen, ik denk dat ik aan ronde 1 kan beginnen :). Hoe deden jullie dat, bereken wanneer je vruchtbaar bent de eerste keer na de bevalling?

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    breekt even in * wij hebben ook een 2ehands topmark aangeschaft.en heb er mee proefgereden met niels erin en stuurt super fijn maar kan geloof ik geen maxi cosi op.
    breekt uit*

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja? Hoe heet het anders afsluiting ofzo? 6 weekjes na de bevalling heeft iedereen dat bij gyn of vk toch?

Succes met ronde 1! spannend!:)

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hey dames

hier ook een topmark tandem(een zwarte).die moet nog toekomen,we hebben eindelijk besloten haha
    ik heb sab der oren eraf gezaagd ...vond dat toch een moeilijke keuze hoor

ik vroeg ook aan sab of er een maxicosi op kon.je kan hem niet vastklikken zeg maar maar hij staat er wel mooi stevig in vast zei ze

roosje hier waren de kriebels er na een week of vijf zes ook al weer terug maar wij hebben het nog eventjes laten kriebelen ;)
    ik was zes maand bevallen toen ik weer zwanger was en ik vind het (lichamelijk) al snel genoeg...geestelijk zou het wel vlugger hebben gemogen haha
    maar jij voelt je lichaam en jij bent er blijkbaar helemaal klaar voor,dus laat je gaan haha

ik heb nooit een regelmatige cyclus gehad wanneer ik pilvrij was.dus het was hier met ovutesten te doen...waar ik eigelijk ook niet echt verstand van had maar kom.deze keer hadden we de eerste echte ronde al prijs!!had ik nooit verwacht

wat een prachtventje is bob toch he?die lijkt ouder dan hij is ook vind ik

mooie sabspam,maar kan dat anders?? :)

hier is oma juist jurre komen ophalen.meneerke ging op zwier met oma en opa.eerst naar de markt,dan naar hun thuis wat spelen,liefst buiten als het weer zo blijft
    dan hopelijk wat slapen en vanmiddag gingen ze nog ergens heen,maar geen idee wat ze daar gingen doen...
    ze brengen hem zelf terug,dus wanneer zie ik hem nu nog eens terug??haha
    ik maak van de gelegenheid gebruik hier de hele boel eens heel goed te poetsen,zetels en zo verschuiven,kasten verschuiven,....
    dat laat ik natuurlijk aan nico over of ik beval terplaatse haha

heb heir ook een overactief babytje in de buik....doet met momenten echt zeer haha klein gekje..
    ik geniet nog heel hard van die bewegingen,duurt niet lang meer en tis de laatste keer.maar mijn buik begint nu echt een volume aan te nemen dat ik niet aangenaam meer vind haha

ja ik stop met kwebbelen en kijk beter even naar mijn kip die ik aant klaarmaken ben,of er schiet niks meer van over

xx

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oja trouwens
    petra!!mss ben jij toch nog eerste :p wie zal het zeggen he??
    spannend allemaal he

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pooh, ja klopt die moet ik nog krijgen. Heb volgende week afspraak staan, sorry was nog niet helemaal wakker vanochtend haha.

Tearke, haha me laten gaan komt goed. Dus jij werkte met ovu-testen, dat lijkt me een hele gedoe/geklungel. Haha ja geestelijk mocht het van mij na de eerste week en lichamelijk denk ik van ja nu ben ik er klaar voor. Ach we zien het wel, ben benieuwd. Hoe snel na de bevalling werd jij ongie?

Deel Deze Pagina