Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij willen het ook echt weten! Vorige keer ook, maar als we het niet hadden willen weten, dan wisten we het toch. Het eerste dat we zagen was een piemeltje..haha
    iedereen mag het dan ook weten, maak er geen geheim van

2. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Ikke kom hier even al stiekumm om het hoekje kijken! :D
    Hopelijk tot dinsdag allemaal! :D

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    joepie! als het nu niet wat drukker word hier :D

WELKOM vanillivi!

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    vannilivi niet stiekem hoor je bent hier gewoon legaal lekker hoor veel plezier hier

enne het is al druk bij de juli mama s niet te volgen meer klets wel mee maar heb niet echt een band
    hier is lekker speciaal met onze eigen meiden!

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik kom me hier officieel aanmelden! Zooooooooooooooo onwerkelijk, maar ozo leuk!

Ik ben 14 juli uitgerekend en de kleintjes schelen straks 17 maanden :D als het allemaal goed mag gaan.

Is er al een lijst hier?

Nog even de testjes van vanmorgen! :D

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Sophie, 2e kindje, 2 januari 2009
    Pregnantlady, 2e kindje, 6 januari 2009
    Me2, 2e kindje, 18 april 2009
    Jorntenfemmigje, 2e kindje, 21 april 2009
    Lusie, 4e kindje, 30 april 2009
    Sab85, 2e kindje, 14 mei 2009
    Marloes80, 2e kindje, 3 juni 2009
    Pooh69, 2e kindje, 14 juli 2009

Link voor het plaatje
    [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] (zonder spaties)

8. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    pooh van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap en veel veel plezier hier!

snik snik ik sta niet eens op de lijst heb je toch een streepje voor poohtje!
    ha ha 2 streepjes he (test)

9. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Hallo hallo!

Ik kom me hier ook ff melden! Ben hier naartoe gestuurd door Sab :D. Ik ben in maart bevallen van een prachtig jongentje en weet net een paar dagen dat ik weer zwanger ben! Kan het nog niet helemaal geloven en ga deze week zeker nog een keer testen. Ik ben als het goed is 14 juli uitgerekend, dan zullen ze ongeveer 1 jaar en 3 a 4 maanden schelen. Oh en het is helemaal gepland :D.

Wat trouwens ook wel leuk is dat onze zoon op 14 juli vorig jaar verwerkt is en ik nu dus volgend jaar 14 juli ben uitgerekend :D.

Iedereen hier onwijs gefeliciteerd!

Ben al wel bezig met wat ik allemaal nog moet hebben straks, maar komt niet heel ver met mijn lijstje haha.

Heb ff alles gelezen lees wel wat drama bevallingen zeg! Hier ging het allemaal heel goed eigenlijk, 1 uur continu weeen gehad maar toen ging ik dan ook van 4,5 naar 10 cm en kon ik gaan persen en dat was zoooo fijn :D.

Hier ook een klein huisje, zullen de eerste tijd dus ook de kleine op onze kamer houden, hebben we bij de 1e ook gedaan en dat vond ik ook zo gezellig. Later moeten ze dus een kamer delen, maar ach de komende jaren slapen ze daar alleen maar. Wil ook dat ze gewoon lekker beneden spelen en doen, vind ik wel zo gezellig :D. Voorlopig ook geen verhuisplannen.

Ik heb het de vorige keer heel goed voor me weten te houden, mijn beste vriendin zei dat ik me versproken had dat het meisje was haha dat was dus niet zo :). Ik denk dat als we nu een meisje krijgen ik het wel ga vertellen zodat mensen wat leuke roze dingetjes vast kunnen kopen :D.

Ik was vanochtend opeens moe! Heb ff een dutje gedaan toen de kleine ook lag te slapen. Had dat moeie de vorige keer pas veel later.

Pooh69 wat leuk ook 14 juli uitgerekend :D, hier ook vandaag NOD. Geen test vandaag meer gedaan, denk tegen het weekend nog eentje :D. Mijn testjes staan in mijn album :D.

10. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0

Sophie, 2e kindje, 2 januari 2009
    Pregnantlady, 2e kindje, 6 januari 2009
    Me2, 2e kindje, 18 april 2009
    Jorntenfemmigje, 2e kindje, 21 april 2009
    Lusie, 4e kindje, 30 april 2009
    Sab85, 2e kindje, 14 mei 2009
    Marloes80, 2e kindje, 3 juni 2009
    Lammetje, 3e kindje, 7 juli 2009
    Pooh69, 2e kindje, 14 juli 2009
    mamaD, 2e kindje, 14 juli 2009

Link voor het plaatje
    [ img]http://img215.imageshack.us/img215/5801/krieblsm2.jpg[/img ] (zonder spaties)

11. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Lammetje ik heb je erbij gezet! Klopt het 4 juli uitgerekend?

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamad gefeliciteerd! Leul we zijn op dezelfde datum uitgerekend! :D

13. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    ha ha 3 juli mama d maar laat nog maar evn staan morgen krijg ik een echo en weet ik de echte datum zal wel die datum zijn want mijn beebs nestelen laat in

heb je ook gezien bij het juli toppic maar daar is het veel te druk om elkaar gezellig te kunnen volgen er zijn zoveel mama s dat je niet meer weet wie wat heeft en wie wie is das wel jammer

probeer het bij te houden maar echt leuk is het niet .
    hier kennen we elkaar en weten we wie wanneer wat heeft en das bere gezellig!
    dus welkom welkom!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lammetje heel veel succes met de echo morgen! Zooooo spannend! :D en daarna lekker op vakantie!
    ooooooooooh ik ben jaloers!

We hebben afgelopenw eek wel ook een vakantie geboekt naar grancanaria eind april in de meivakantie...ik had al zo'n voorgevoel dat de zomervakantie niks zou uithalen om een vakantie te boeken :) Ik heb daar ook super zin in!
    Iemand hier ervaring mee om rond de 29 weken naar de zon te gaan?

15. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Ja leuk he Pooh! Ga jij vandaag ook nog zo vaak ff naar het toilet voor de zekerheid? Ik wel, wordt een beetje moe van mezelf haha. Kunnen ze niet moeilijk gaan doen als je dan gaat vliegen met 29 weken? Of ligt die grens iets later? Wel lekker Gran Canaria!

Lammetje ik had je daar idd ook gezien, maar idd het is daar zo druk. Kost me gewoon ff te veel tijd om allemaal te volgen. Zo'n klein groepje is wel gezellig! Dan onthou je ook inderdaad wie wie is. Oh leuk man morgen al een echo! Wat gaaf! Waarom zo snel al eigenlijk?

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Das een goeie...Ik heb het even opgezocht bij de vliegmaatschappij:

8.2.4 Aanstaande moedersEen zwangere vrouw mag vliegen tot het einde van de 36e week van de zwangerschap (32 weken bij meervoudige zwangerschap) met een medisch attest waarin bevestigd wordt dat geen risico bestaat voor de zwangerschap of een vroegtijdige geboorte. Vanaf 36 weken (op datum van de vlucht) kan alleen de medische dienst van de luchtvaartmaatschappij een uitzondering toestaan na voorafgaandelijke aanvraag.

Gelukkig 36 weken en met medisch attest. Als blijkt dat ik tegen die tijd niet meer vooruit kan is dat een geldige reden om te annuleren ;) Ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    welkom hier pooh! gefeliciteerd! ;)

mamaD leuk dat je ons hebt gevonden hier :D
    en grappig dat jij en pooh op dezelfde dag zijn uitgerekend!
    Dat broekloeren heb ik ook weken lang gedaan :) en zelfs nu nog af en toe ;)
    het word wel heel 'echt' allemaal nu zeker? nu je nod lekker voorbij gaat zonder bloed :D

Ik kom eigenlijk steeds minder bij de mei mama's, het zijn er nog steeds zoveel en ik heb er niet zoveel mee.
    Wat ik ook zo leuk vind aan ons clubje is dat we niet allemaal tegelijk zijn uitgerekend, we krijgen straks echt 1 voor 1 ons beebje :D
    bij de april mamas vond ik dat toen wel hectisch, het was eigenlijk niet bij te houden al die bevallingen tegelijk ;)

hoop dat we lekker nog vele maanden gezelliger kunnen kletsen, eerst over onze kwaaltjes en het getrappel , en dan over onze mooie beebjes!

lekker zeg pooh dat jij met je mooie buikje naar de zon gaat! *jaloers*

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja het begint allemaal een beetje echt te worden!

Jij al weer bijna 13 weekjes...wauw dat gaat ook snel!

Enne ik ben ook blij met dit gezellige clubje meiden! :D

Hoe gaan julllie het allemaal doen met de kinderwagen? Duowagen kopen? Zoja welke en bewaar je je enkele kinderagen dan weer voor als de oudste wel gewoon meeloopt?
    Ineens komen er dan een hoop vragen als blijkt dat je zwanger bent, terwijl ik daar de afgelopen 5 maanden ook over na had kunnen denken :rolleyes: :)

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik ben al een tijdje aan het kijken voor duowagens,
    ik wil graag 1 met een wiegbakje en een buggyzit, dus het werd voor mij de urban jungle of de easywalker.

en toen kreeg ik van mamaD de tip, dat je nu met rentepunten van de postbank de easywalker duo voor de helft kan kopen!
    nou dan is de keuze niet zo moeillijk ;)

dus die ga ik in december bestellen, als ik het geslacht weet, voor de kleur ;)

de enkele wagen twijfel ik nog over...want ik ga misschien ook wel eens weg met daimy alleen in de buggy en dan de kleine in de draagzak.
    alleen heb ik nu heel die quinny buzz set, misschien verkoop ik die wel en neem ik een simpele goedkope buggy, daarvoor.
    zal toch het meeste de duowagen gebruiken uiteindelijk.

wel leuk he om over al die dingen na te denken!
    en we hebben nog even hoor :)

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daar zeg je wat pooh, als de oudste wel gaat meelopen kan je natuurlijk weer een enkele gebruiken voor de jongste...maarja daimy is 13 maanden als deze komt , dus meelopen zit er dan voorlopig niet in volgens mij...

Deel Deze Pagina