Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Roosje jij hebt idd turbokriebels haha, ik zou niet eens weten wanneer ik weer ongi werd volgens mij na een week of 6 weer maar heb eerst lopen klungelen met de bv.
    Nummer twee kwam hier een beetje aanwaaien zeg maar....heb er niet bewust voor geklust maar was ac zat en dacht we zien het wel want ik wilde sowieso snel een tweede.

Pooh wat een enorm schattige foto!
    Is Bob je laatste of krijg je straks ook weer kriebels haha!

Tearke heerlijk is dat he als je even je handen vrij hebt!
    Van 't weekend was Amy ook uit logeren bij opa en oma zodat mama eventjes rust had!
    Dit is hoogstwaarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap en probeer er echt optimaal van te genieten!

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    mijn buik vanmorgen.
    Ik ben net terug van de verloskundige en dat wsa me toch een partij leuk :):):)
    Ik had een hele aardige die eerst ging voelen hoe de baby lag en toen spontaan nog ging echo-en omdat dat zo leuk was.
    Kindje ligt helemaal goed, metingen waren helemaal goed en het was toch zo een verassing dat we nog even een kijkje in de buik konden nemen.
    Weegt nu 2315 gram en bij 40 weken om en nabij de ruime 6 pond net als Roos. Mijn bloeddruk was ook super 120/60
    al met al was het echt leuk!

3. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Petra en Roos
    Vind dit zo een lieve foto
    (al is dat gepriegel een rotgevoel)

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    het oude kamertje van Roos en nu dus voor de nieuwe baby

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Roos haar nieuwe kamer met het fotobehang

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    nieuwe kamertje Roos

7. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    @ Pooh, wat een schattige foto van Bob, het lijkt me een heerlijk ventje

@ Tearke, nee hoor jij mag eerst (galant ben ik hè?) we doen gewoon op volgorde hihi.
    Lekker hè als je even je handen vrij hebt. Roos gaat ook nog gewoon naar het KDV en op die dagen kan ik echt even relaxen of juist heel veel doen

@ Roosje, mijn eerste menstruatie had ik na 6 weken en daarna weer gelijk elke 29 dagen. Wij hebben er ook niet bewust ons best voor gedaan en zouden wel zien

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Lafo, dus jij werd ondanks bv ook vrij snel ongie. Ja ik zeg wel de kriebels te hebben maar ik zie ook wel wanneer het komt, ga het niet forceren.

Petra, mooie foto's allemaal en die met gefriemel van je dochtertje is idd schattig ondanks dat het niet lekker voelde haha. De kamers zien er ook heel mooi uit, prachtig. Jij werd ook vrij snel ongie na de bevalling en gelijk een regelmatige cyclus heerlijk lijkt me dat. Ik laat het ook z'n beloop gaan en zie wel wanneer de 2de zich aanmeldt, spannend!

9. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Lafo, lekker he gourmetten! En idd die troep is altijd een nadeel. Gelukkig hebben we een vaatwasser...bijna alles is al weer schoon.

Pooh, mooie foto van Bob! Wat een leuke knuffel heeft hij gekregen.

Tearke, het schiet echt op bij jullie! En het lijkt wel of je last hebt van nesteldrang haha (oh nee, jij poetst altijd al... grapje!).

Petra, jij boft met een extra echo! Was je man ook mee?
    En mooie maten, heel netjes.
    Leuke foto met Roos!
    Dat fotobehang zag ik gisteren ook op internet. Heb zitten surfen voor behang op baby- of kinderkamer. Denk dat we Jasmijn's kamer even zo laten en de babykamer (is nu onze logeerkamer) opnieuw behangen.

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    @ boni, ik heb het behang zelf gemaakt bij www.fotomuur.com, was goedkoper als uit de behangboeken en je kunt maken wat je wil

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    grrr tekst weg...

Mooie foto van Bob!!!

Petra, behang is gaaf!! Meubeltjes die op Roosjes kamer staan trouwens ook!!! Nog nooit gezien. Ik vind dat foto behang met die schaapjes ook zo leuk, of die grote badeend, maar 'helaas' wij hebben gestuckte muren, dus ben maar los gegaan op de accessoires he... haha

Lammetje, waar ben je??

Ik vind het trouwens met 2 kindjes eigenlijk helemaal niet drukker als met 1... dus laat de kriebels maar komen haha...
    Meisje waar ik mee klets op een ander forum heeft ook een zomer 2007 kindje, nu eentje in maart gekregen en 1x onveilig en nu verwacht ze nummer 3 in maart 2010...

Gaaf, nog een extra echo Petra! altijd leuk he! ik vond het om die rede ook helemaal niet erg, toen ik doorverwezen werd naar de gyn, elke keer een echo ;)

Hoe was de na controle, Pooh? Ik hoefde deze keer niet te komen, ze hebben wel even gebeld...

Hier gaat het super met de mannen! Samen slapen op 1 kamer gaat echt goed! De oudste gaat als eerste naar bed zo rond 19.00 uur en rond 22.30 gaat Thom erbij... Gelukkig slapen ze allebei heel erg goed en worden we gewekt door een vrolijk mamamamama door Sam zo rond half 8...

12. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Dat is ook een idee Petra. Bij Jasmijn hebben we een grote beer op de muur (zal ff een foto in de bijlage plaatsen). Eigenlijk willen we nu iets met schaapjes ofzo. In ieder geval geen foto maar een tekening. Maar dat kun je natuurlijk ook zelf laten afdrukken.

13. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Zal ook nog ff mijn meisje spammen..

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

Heb vanmiddag een uurtje kunnen slapen tegelijk met Amy, want ik be de laatste tijd erg moe door slecht slapen.
    M'n onderrug begint op te spelen dus kan 's nachts geen fijne houding meer aannemen.
    Vandaag heerlijk gewandeld met Amy en m'n hond, maar was wel gelijk kapot.
    Ennnnnnnnn Amy kan nu echt lopen, ze ging vanavond heel de woonkamer rond!!!
    Mama is erg trots!

Marloes hier ook gestucte muren dus geen behang.

Boni wat een lieve foto van je meisje!

Petra mooie buik hoor!
    En wat een nette bloeddruk!
    Super lieve kamertjes!

15. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Even mijn buikje spammen

22 weken

16. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Amy

17. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hallo dames,

Wat een leuke foto's heb ik weer gezien zeg! Mooie kamer hoor Petra. Echt heel erg leuk!!!

Roosje: ik was ook na 6 weken weer ongi. Daarna koperspiraal laten zetten. Na 8 maanden eruit gehaald en meteen zwanger. Bij mij mocht het absoluut niet eerder in verband met keizersnede en hellp.

Ik heb dan geen fantastische zwangerschappen en hoop nu het ziekenhuis te kunnen vermijden, maar vind het evengoed jammer als ik nooit meer zwanger word. Ik denk alleen dat mijn lijf een derde niet aan zou kunnen.

Ik ben me gek aan het zoeken om manieren te vinden om m'n bloeddruk laag te houden. Nu las ik ergens dat ik 2 tomaten en 2 bananen op een dag moet eten. Varkensvlees, zout en chocola moet vermijden. Die tomaten en bananen lukken wel, maar geen chocola.......ben ik juist zo gek op. Heb net varkenssaucijzen op......Vind oude kaas ook zo lekker een blokje 's avonds.
    Maarja vanaf morgen geen chocola meer, veel fruit, bananen en tomaten kopen.
    Moet dinsdag naar de vlos, ga van het weekend alleen maar sla en fruit eten en liters water drinken.

O ga trouwens woensdag lekker met mannetje naar de sauna in Harderwijk. Even lekker ontspannen mmmmmm

Afspraak met gyn is gemaakt. Wilde persé m'n eigen vrouwelijke gyn. Ik dacht straks zit ze vol. Krijg ik die vent, die de dood van dat kindje op z'n geweten heeft. Was bij hart van Nederland laatst.

Ik ga m'n bed opzoeken, want manlief zit een stomme film te kijken.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    oooh, ja dat heb ik gezien, ze hebben die arts aangeklaagd toch. Is hij gewoon aan het werk?

19. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Sab: wat een geweldige foto's weer. Heerlijk die twee dames.

Pooh: oh, wat een lieve foto van Bob en z'n grote vriend beer. Heerlijk ook.

Petra: ook leuke foto's. Volgens mij wordt Roos een echte grote zus. Een tweede mamaatje zeg maar. ;)
    En wat heerlijk nog een echo. Wat een verrassing idd. Wauw, jullie dag kon echt niet meer stuk. Mooi buikie heb je.

Lafo: mooie buik al hoor, dat wordt een hele dikke denk ik. ;)

Verder heb ik niet bijgelezen, sorry.
    Oh ja, ik las iets over kinderwagens.
    Wij hebben de Urban Jungle, hier zitten de jongens naast elkaar. Hij bevalt perfect, soms is het lastig om door smalle gangpaden te komen, maar ik ben er erg tevreden over. :)

Hier verder alles prima. Ramiro z'n heupjes zijn helemaal oke, ben ik blij om en meneertje is alweer 3 maanden vandaag, gaat echt zoooooooo snel. Verder niet veel nieuws. Lekker aan het genieten. :D

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Vlinder, in jou geval is het begrijpelijk dat het gepland moet gaan ivm ks. Lijkt me wel moeilijk om geen kinderen meer te nemen/krijgen, maar ja je gezondheid gaat voor alles! Gaf jij ook bv voordat je ongie werd?

Boni en Lafo, mooie foto's.

Marloes, ook al de kriebels haha.

Share This Page