haha... die gaan nooit weg Roosje. Ik schreef hier al na de geboorte van de eerste en nu is de 2e er en zijn er kriebels voor een 3e! Maar kriebels moeten even geduld hebben hoor... zijn er nog niet uit wanneer we er weer voor gaan... een baby in 2010 of 2011
Marloes; Ze willen uiteraard niet zeggen welke gyn het is. Je weet dus nooit of hij nog aan het werk is. Als er in een weekend geen personeel is, zal hij misschien toch komen?? Volgens mij nemen ze het niet zo nauw. Maar misschien ben ik een doemdenker hoor! Roosje: Ik heb ooit een borstverkleining gehad, dus wist niet zeker of ik bv kon geven. In het zh wilde het nog niet op gang komen, dus werd Keira bijgevoerd met de fles. Thuis kreeg ik wel stuwing, maar wilde Keira niet meer uit de borst. Ze hadden me in het zh achteraf electrisch moeten afkolven, dan was het eerder op gang gekomen. Ik heb uiteindelijk 3 weken gekolfd, maar toen was het op. Ga m'n eerste banaan van vandaag eten.....
Als deze zwangerschap tot het eind zonder echt ziek te worden loopt, ga ik twijfelen hoor! Manlief zegt heel stoer, dat er geen derde komt, maar hij is zo gek met kinderen....... We zullen dan wel moeten verhuizen en voorlopig zit dat er niet in.
Marloes, dat belooft wat als de kriebels ons blijven volgen haha. Vlinder, jammer dat ze in het ziekenhuis niet zo attent waren om je te laten kolven. Veel sterkte met je laatste loodjes en ben benieuwd of er een andere bijkomt.
Kriebels? HIer ook alweer hoor. Wij willen nog wel graag een kindje, maar wachten daar eerst nog even mee. Misschien komen er ook wel twee kindjes bij, lijkt me erg leuk. HIer nog even een fotootje van onze jongens. Ramiro: [/COLOR][/SIZE][/FONT][URL="http://i25.tinypic.com/24bn1i9.jpg%5b/IMG"][U][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#0000ff]http://i25.tinypic.com/24bn1i9.jpg[/IMG[/COLOR][/SIZE][/FONT][/U][/URL][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]][/COLOR][/SIZE][/FONT] Danio met papa in het zwembad, heerlijk. [FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000][IMG][/COLOR][/SIZE][/FONT][URL="http://i31.tinypic.com/15wo1up.jpg%5b/IMG"][U][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#0000ff]http://i31.tinypic.com/15wo1up.jpg[/IMG[/COLOR][/SIZE][/FONT][/U][/URL][FONT=Calibri][SIZE=3][COLOR=#000000]][/COLOR][/SIZE][/FONT]
Roosje: gaan jullie er nu ook al echt weer voor of zijn er alleen kriebels? Sorry, heb de laatste tijd niet alles meegekregen.
Vlinder heerlijk de sauna, ik ben ook pas nog geweest en ga binnenkort voor het eerst naar de Zwaluwhoeve, kijken hoe dat bevalt! Jorntenfemmigje en Roosje dank je wel. Denk ook wel weer dat het een dikke buik wordt net als bij Amy... Ga zo eens een stukje fietsen, maar het is heel erg benauwd bah!
Het zijn grotendeels de kriebels en we zien wel wanneer nummer 2 zich aanmeldt, we kijken het aan. Lafo, wij zijn afgelopen vrijdag ook naar de sauna geweest naar Lakonia. Heerlijk was dat, ik voelde me weer herboren, gaan we vaker doen aangezien we niet op vakantie gaan op korte termijn. Fiets ze, ik kan niet wachten om te kunnen fietsen met die kleine. Iemand ooit naar de Belgische Ardennen gegaan, zo ja wat is je ervaring?
Roosje: Spannend dus die kriebels. Geef je bv? En ja, wij zijn een paar jaar terug naar de Ardennen geweest en volgende week vrijdag gaan we er weer heen voor een week. Wij vonden het echt heel mooi. Lekker wandelen en van alles bekijken en natuurlijk relaxen. Wij gaan weer met de hele familie, dus dat is sowieso heel gezellig. Ga je er ook naar toe? Lafo: veel fietsplezier. Marloes: thanks, heb jij ook een recente foto van de twee knapperds? Ik wil binnenkort nog ff een maken waar ze weer leuk met z'n tweetjes op staan. Die zien jullie dan wel weer.
@ femmigje, leuke foto's wat heerlijk dat zwembad mijn lijf gaat weer richting het kookpunt, tjongejonge wat kan ik me een partij slecht tegen de hitte
Ja ik geef bv. Waar zijn jullie precies heen gegaan, naar een huisje of gewoon hotel. Wat was er allemaal te doen, kun je er wat meer over vertellen? Ik wil er idd heen als ik iets geschikts vind.
Hoi hoi Tijdje niet geweest hier, druk met verhuizing. Gelukkig nu grotendeels voorbij Donderdag komt me nieuwe bed kan niet wachten hahah. Leuke foto's van je mannetjes jorntenfemmigje En Sab natuurlijk leuk die meiden zo samen!! Hier gaat het wel redelijk. Heb bij 7 wkn & 6 dgn ff echo laten maken en hartje klopt , mag vrijdag voor termijn echo!! Alleen is me suiker beetje te hoog, mag niet boven 6.6 zijn en mijne was 6.7 Dus moet morgen een lunchcurve laten prikken. Das beetje minder kan echt niet tegen die rot dingen!! Met mijn dochtertje is alles goed, zwaait, echt schattig!! Zal ff spammen Mijn schatje
Wat een lieffie mama 25! Roos heeft de zesde ziekte, ze zit onder de vlekjes Ik ben trouwens blij dat het een beetje afgekoeld is
Lafo, super dat Amy kan lopen! En makkelijk straks na de bevalling lijkt me. Mooie foto van je meisje ook. Vlinder, bij jou schiet het ook al op inderdaad. Hoop dat het met je bloeddruk goed blijft gaan. En idd, hoop niet dat je die gyn krijgt zeg, dat zo'n man nog aan het werk is.. Mooie foto's femmigje! Ardennen: ooit wel geweest maar al jaren geleden. Hé mama25, leuk om je hier ook te zien Petra, beterschap voor Roos! Ga zo lekker op tijd naar bed, boniman is naar een verjaardag dus ik duik er vroeg in. Lekker even bijslapen. Nog 2 dagen werken en dan hebben we vakantie, super! En donderdag de 1e echo, spannend...
Heey Boni jij ook hier hahah @ petra thnxx, en beterschap voor je meisje!! Tis hier behoorlijk warm in huis pffffff. Kleine meid wil ook niet slapen, dus neem haar zometeen maar mee naar bed. Hoop dat ze snel slaapt, want ik ben echt op...
Roosje, ja de Ardennen ben ik wel eens geweest, pas nog toen we naar Plopsaland toe gingen, wat een prachtig gebied is het toch! Was idd wezen fietsen, maar wat was het heet!! Zweet gutste van mijn lijf! En Amy vond het niet zo boeiend helaas...die ging met haar voeten boven mijn stuur uit...lekker gevaarlijk! Toen zat ze hele poos met haar hoedje te rommelen en die viel natuurlijk op de grond, midden op een kruispunt, gelukkig schoot een mevrouw in een auto me te hulp, zette haar auto aan de kant en pakte het hoedje op, lief he! Maar wel weer confronterend, zwanger en dus half invalide haha Petra wat zielig voor Roos, heeft ze er veel last van? Boni wat spannend, je eerste echo! Mocht je niet eerder? Ga je nog ergens naar toe op vakantie, of dagjes weg? Mama25 wat balen van je suiker, zwangerschapssuiker? Pfff Amy heeft mijn spatiebalk gesloopt....lekker typen zo maar niet heus Ben net trouwens gezellig uit eten geweest met een vriendin en vrijdag weer...heerlijk!