Dank jullie wel voor de felicitaties! We hebben een hartstikke leuke dag gehad, maar het was wel onwijs druk (en Andy dacht nog dat we te weinig mensen hadden uitgenodigd) Roos is gruwelijk verwend en ligt nu nog lekker te slapen. @ Sab, onze kindjes schelen precies even veel dadelijk, weet alleen niet of we 2 meisjes krijgen
petra wat een mooie foto's , het ziet er erg leuk en gezellig uit! Leuk hoor, een hoop kleine kindjes zie ik wat een mooi kado heeft Roos gekregen , jullie hadden dezelfde taart en tekst als wij(wij natuurlijk met foto en naam van Daimy ) Zo te zien ging hij er goed in! Je had ook lekker weer he? Roos zal idd wel moe zijn, Daimy heeft na haar verjaardag ook 2 dagen heeeel veel geslapen hihi ik ga er gewoon van uit dat Roos een zusje krijgt, ik ben heel benieuwd of ik gelijk krijg!
Hoi hoi, Petra: als eerst nog van harte met Roos haar eerste verjaardag. En onwijs leuke foto's zeg. Marsab: een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Heb je wel verdiend. Zuurtje: jij verdient het ook om weer zwanger te zijn. Ik hoop echt dat het snel komt. Sab: hier alles oke. Idd nog lekker aan het genieten van de mannen. Bij Ramiro liggen er al twee tandjes op de oppervlakte en hij is onwijs aan het kwijlen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Lekker met de bv. Danio was 4 maandjes toen de eerste tandjes er waren. Straks ff inkopen doen voor de vakantie alvast. Er zijn nog kleine dingetjes die ik moet hebben, zoals een zwembandje. Daar hebben we nu nog maar 1 van natuurlijk. Vrijdag op vakantie, heerlijk.
Sab, wat fijn dat het zo goed gaat met Jenna nu! Lekker genieten dus! Mooie taart Petra! En wat een gaaf kado heeft ze gekregen! Vanochtend wezen bloedprikken, zes buisjes.. maar het is voor het goede doel toch! Vanmiddag gaan we naar mijn broer, zijn dochter was vrijdag jarig. Ze staan op de camping in Drente, dus we gaan daar op bezoek! Dat is het voordeel van vakantie, dan doe je dat gewoon!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 17 mama's zwanger : 1 jongetje 2 meisje 15 onbekend -Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: ? - PB/FV -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Vlinder - 2e kindje - uitgerekend op 23 september - geslacht: ? - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? -TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV -Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV -Pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! KINDJES Er zijn op dit moment 12 kindjes geboren : 6 jongetjes & 6 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky VLINDER ZOEKT EEN BUDDY
Leuke foto's , herkenbare taart (Hema haha) hier was de eerste verjaardag van Amy ook zo druk maar gelukkig net als jij Petra hadden we lekker weer!
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 17 mama's zwanger : 1 jongetje 2 meisje 15 onbekend -Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: ? - PB/FV -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Vlinder - 2e kindje - uitgerekend op 23 september - geslacht: ? - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? -TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV -Lafo - 2e kindje - uitgerekend op 18 november -geslacht: een meisje - ZB/FV -Pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV -Boni001 - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Bri - 2e kindje - uitgerekend op 8 maart 2010 - geslacht: ? - TB/BV Aan de klus-kriebels -Zuurtje- voor een 4e kindje (2+1*) - zet hem op!!! KINDJES Er zijn op dit moment 12 kindjes geboren : 6 jongetjes & 6 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 -LaDi - Rosalie - 17 juli 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje Booky - Sab, Boni001, Nikita Boni001 - Booky zuurtje - Vlinder zuurtje - Lafo
Hey meisjes, Bedankt voor alle felicitaties! Sorry dat ik nog niet langs was geweest, maar ja Roos heeft helaas niet een super makkelijke start (al kan het veel erger natuurlijk). Ze huilt erg veel en is dan echt ontroostbaar, eerst was dat vooral 's nachts en de laatste dagen is dat gelukkig naar overdag verschoven. Vorige week met de vk over gehad en die kwam met het idee om met haar naar een chiropractor te gaan. Vorige week woensdag kon ik al meteen terecht en hij voelde in haar nek, schouderbladen en onderin haar rug wat nare plekken. Waarschijnlijk doordat ze dus met 2 minuten persen ter wereld is gekomen. Vandaag de 2e behandeling gehad en woensdag gaan we weer en dan waarschijnlijk nog 1 keer. Tot nu toe lijkt er wel wat verbetering te zijn. 's Nachts slaapt ze nu in ieder geval wel in de wieg (nadat ze bij ons in slaap is gevallen), maar overdag wil ze dat nog steeds niet. Nu is manlief nog thuis dus is het wel te doen met Ben er bij maar zie erg tegen volgende week op . Ik heb haar nu overdag heel veel in de draagdoek maar dat is natuurlijk ook niet ideaal. Nou ja hopelijk helpen de behandelingen snel en wil ze dan weer op de rug lekker in de wieg slapen. Ik weet niet meer wie het was maar iemand vroeg of ik nog heel was met die 2 minuten persen (erg om gelachen ) maar ja hoor ben nog heel, had 2 haarscheurtjes die wel gehecht zijn omdat het wel wat bloedde. Maar eigenlijk helemaal geen last van gehad. Verder wel wat bijgelezen maar weinig onthouden. Alleen dat Roos 1 is geworden; gefeliciteerd!!! En Marsab heel veel sterkte, wat ontzettend verdrietig. Sabje ik kan ook niet wachten op het jurkje . Ben heel benieuwd hoe hij gaat worden, maar heb er alle vertrouwen in . Leuke foto's ook gezien van iedereen! Wauw femmigje al 2 tandjes op komst joh! Wat snel!! Fijne vakantie alvast! Heb echt een hele poos over dit stukje gedaan dus als het niet helemaal samenhangend is weet je hoe het komt haha. En nog ff Roos spam natuurlijk .
hey dames! eerst en vooral,marsab,heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... je weet ons te vinden hier he boni,vanmiddag hier ook bloedprikken,hopelijk de laatste keer zuurtje,hoe gaat het met je?? petra!!gefeliciteerd met de kleine meid haar eerste verjaardag!!straks al een nieuw kleintje en wat???ramiro nu al tandjes???brrrr wat gaat het vlug zeg!!!!jeetje.op naar nummer drie haha sab,lang geleden dat ik je nog hoorde.we hebben hier onze oude pc,jawel de nieuwe is WEERAL stuk,en msn doet het op deze niet.... zou ik iedereen nu hebben gehad??geen idee...sorry als ik iemand vergat!!! hier heb ik steeds meer het idee dat ons tweede kleintje niet tot de uitgerekende datum blijft zitten.... ik heb echt al een paar dagen een heeeeeel overactief kleintje in de buik,heel veel steken naar onder toe(auwauw) heel vlug harde buiken,krampen,diarree(weet niet ofdat iets daarmee heeft te zien),moe,heel humeurig,.... bedje is sinds gisteren besteld,dus eigenlijk mag het al...de eerste dagen kan tkleintje in de wandelwagenbak ofzo slapen.we hebben ook nog een reservebedje waar jurre eventueel zou in kunnen slapen. ach voor hetzelfde geld loop ik nog overtijd haha
pfff vergeet ik het mooiste nog!!!! de spam!!!! mooie taart van roosje! en ladi,wat een prachtmeid zeg!!!heel mooi!!je mag er fier op zijn en dat ben je ongetwijfeld wel ook
LaDi wat een prachtige foto's en logisch hoor dat je even geen tijd hebt gehad, valt ook niet mee allemaal! Zuurtje fijn dat je mijn buddy wil zijn. Tearke wat spannend...... Amy was kapot na zo'n nacht en mama ook maar had de schoonmaakkriebels dus heb eerst ff heel het huis gedaan. Straks komen me ouders langs, hoop dat Amy nog even blijft slapen!
Wat een vreselijk lief klein Roosje van Ladi !!! prachtig meisje om te zien. Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat met huilen @ tearke, van mij mag jij eerst hoor
Petra, zo al 2 tandjes wat gaat het hard zeg. Roos gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Foto's, heb leuke voorbij zien komen. Marsab, sterkte meid! Ladi, druk druk zo te lezen maar wel leuk dat je eigen kleertjes zelf maakt. Zwangeren, succes met de laatste loodjes! Zuurtje, hopelijk mogen we ook gauw legaal meepraten hier haha. Femmigje, fijne vakantie!