ik vond het bij de gyn veel fijner, dan bij de vk! ik had controles bij 2 verschillende artsen, en na verloop van tijd 'ken' je die ook beter en ben je ook meer thuis daar. Verder vond ik het fijn om elke keer een echo te krijgen, groei echo's en een ander beleid met inleiden (vanaf 41 weken ipv na 42 weken bij de vk)
Hoi Petra, Hier dezelfde ervaring! De eerste bevalling was echt een grote hel voor mij met veel paniek, weeenstorm en pomp en knip. Ik ben toen in 2,5 uur bevallen. Nu de tweede was ik best bang voor, maar ook wel weer nuchter zo van erger als de eerste kan bijna niet. En nu was het echt een bevalling uit een boekje. Wel weer in 2,5 uur, maar met gewoon weeen en geen storm en zelf de uitdrijving gedaan. Ik zou bijna de pijn vergeten doordat het zo mooi was. Maar natuurlijk is bevallen nooit voor de leuk! Maar ik ben zoooooooooo blij dat het bij de tweede zoveel beter ging. ik had ook geen hechtingen nu en dat scheelt wel heeeeeeeeeeeeel veel!! @ Marloes wat een heerlijke fotootjes! Echt gek he dat onze knulletjes maar 2 weekjes schelen! @ de rest ik schaam me zooooooooooo...ik lees netjes alles mee, maar als ik dan klaar ben heb ik vaak niet meer de rust om overal op te reageren. Ik denk dat het komt door alle andere dingen die dan hier huis nog op me wachten...maar ik leef dus wel met jullie mee ook al lijkt dat niet zo als ik niet op jullie reageer!! Iemand al iets van lammetje vernomen? Knuffel voor lammetje!
Pooh: Dat heb ik ook hoor! Ik lees heel veel omdat je dat makkelijk kunt onderbreken steeds maar midden in een vehaal stoppen met typen en steeds weer teruglezen tegen wie je het nou ook alweer had is veel lastiger! Marloes: Leuke en vooral mooie spam! Wat een heerlijk ventje! Ik ben idd ook wel benieuwd naar Lammetje! Lammetje, gaat alles goed met jou en Fleurtje?
Ik ben echt in jubelstemming. Ik had zo'n mooie bloeddruk vanmorgen.....130/70 Echt helemaal fanatstisch. Kindje ligt al helemaal in het bekken met het koppie!!! Nu over 2 weken naar de gyn. O, ik zie ook zo op tegen de bevalling........De eerste was een drama...ingeleid.......12 uur aan 1 stuk weeën en uiteindelijk toch een spoedkeizersnede........Daarom ga ik nu met 34 weken al naar de gyn, alles goed doorspreken. Wil niet meer ingeleid, of de nattur z'n gang laten gaan of een geplande keizersnede.... Keira is uit d'r hum, dus ga er maar gauw naartoe. Marloes, leuke foto's Pooh, voel je niet schuldig joh!
Marloes ja dat viel mij ook op met 41 weken inleiden, met Amy beviel ik precies met 41 weken ben benieuwd! Pooh meid is toch allemaal begrijpelijk, gaat het goed met jou en de boys? En weer een posi 2e bevalling ervaring, jippie!!! Vlinder mooie bloeddruk hoor, ik had 120/70 was idd prima!
@ pooh, dank je voor je bemoedigende verhaal, ik hoop toch zo dat ik volgende maand ook met ene goed gevoel kan terugkijken maar nu moet ik er echt nog niet aan denken, het hele bevallingsgedoe. Ik blijf lekker volhouden dat het nog heel lang duurt voordat het zo ver is @ Marloes, leuke foto's van een lekker mannetje
petra, wat rot dat je zo tegen de bevalling opziet,maar ik herken het wel, mijn 1e bevalling was ook geen pretje,weeenstorm, geen persdrang, 2 uur persen, vacuum, flinke knip, die daarna ging openstaan en ontsteken, echt drama.En deze keer was het gewoon een droombevalling!en dat hoor je toch wel heel veel hoor, bij een 2e, dus probeertoch een beetje positief te blijven!knuffel! Bri sterkte met de misselijkheid, hopelijk neemt het snel af! Die eerste weken vond ik echt het vervelendst van allemaal, de vermoeiheid en misselijkheid bah! wanneer heb je de 1e echo? Lafo voor jou hoop ik ook op een echte droombevalling dit keer! Fijn dat je goed in de gaten worden gehouden in ieder geval. marloes lieve spam!! wat een lachebekje, en wat een leuk boxkleed! pooh ik lees ook alles mee maar kom er ook niet meer veel aan toe om te reageren hoor, dat heb je met 2 van die kleintjes! komt vast wel weer Vlinder wat fijn dat alles goed was, helemaal super! Hier alles goed met de meiden, ik heb niets te klagen lekker genieten
Over de 2e bevallingen, ik vond het ook wel 'meevallen'. De eerste was al heel goed gegaan dus was ook wel bang dat het nu dus alleen maar erger kon haha. Maar dat viel gelukkig mee. Besef ook echt dat ik het echt getroffen heb om twee keer een redelijk snelle en goede bevalling thuis te hebben gehad. Bri wat balen van de misselijkheid , heb het bij Ben 7 maanden gehad en bij Roos 4 maanden. Waardeloos is het! Marloes leuke foto's! Vlinder wat fijn zo'n mooie bloeddruk! Lafo ik ben zelf een paar keer geweest bij de gyn voor een groeiecho en toen namen ze er wel goed de tijd voor enzo, maar hoe ze dat verder doen geen idee. Bij de vk stond ik ook altijd met 5 minuten weer buiten. Nicky het is wel fijn om te lezen dat het niet bij iedereen van een leien (?) dakje gaat zeg maar, soms krijg je het idee dat het iedereen maar makkelijk af gaat en dat je zelf te kort schiet. Maar waarschijnlijk wil niet iedereen de mindere kant delen haha. Ben doet ook wel dat mee huilen, maar niet 's nachts gelukkig dan slaapt hij wel door. Maar overdag doet hij het wel, niet iedere keer maar wel als hij het zat is en ook aandacht wil. Het is ook wel heftig voor die kleintjes natuurlijk. Blij te horen dat het bij Jari inmiddels zoveel beter gaat, dat geeft hoop . Enne het wel lezen en niet schrijven is hier ook haha, wat nikita al zegt lezen tussendoor gaat wel maar iets schrijven is toch wat meer gedoe. Tja we hebben ook allemaal onze handen flink vol.
Mooie foto's Sab, heb je mooi gemaakt!!! (kindjes en kleertjes) Boxkleed is made by oma! hier ook crea bea... voor op de kamer van de mannen een saai stoeltje in de polkadotjes gezet