Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een crea bea's zeg!!!

Sab wat een prachtige creaties!!!
    Helemaal leuk, beetje Oilily style, gaaf!!!
    En je meiden zijn ook echte modelletjes hoor haha.

Bri ik was in het begin van deze zwangerschap ook erg misselijk tot een week of 15, er is hoop!

LaDi misschien had deze gyn er niet zo'n zin in, moet volgende week weer bij een ander, we zullen zien!

Morgen met Amy naar het cb, BMR prikjes.....help......hoe verging het jullie kinderen??

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Wat een leuk stoeltje en wat ene mooie kleertjes zeg!!

Ik ben helemaal niet zo crea bea! Ben daar wel eens jaloers op. Leuk hoor!!

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Marloes: wat een heerlijk ventje heb je. Blij, blij, blij volgens mij.
    En crea bezig geweest zie ik, leuk. :)

Sab: jij bent ook lekker crea bezig. Maak je ook iets voor jongens? ;) Je kan je eigen zaak wel beginnen joh. En idd, mooi fotomodelletje is Daimy.

Lafo en Vlinder: fijn die lage bloeddruk. Ik was bij de 2de zs ook steeds bang dat hij weer de lucht in zou gaan.

Pooh: meid, ik begrijp je ook goed hoor. Maakt helemaal niet uit.

Bri: sterkte met de misselijkheid, hopelijk is het snel over.

Tearke: hoe gaat het met de laaste loodjes?

Petra: hoe voel je je nu?

Nikita: hoe gaat het met jou?

Ladi: hoe gaat het bij jullie?

Vanmorgen ff met Danio naar de ha geweest, had wat onder z'n voet, maar is nu weggehaald gelukkig. Hij hoefde helemaal niet te huilen, terwijl ze met een naald in z'n voetje zaten. Stoere vent he? :D

Laatst hadden jullie het over het uitspreken van de namen.
    Dat is bij Ramiro: Ian (Ijun) Sam (Sem) Ramiro (kun je dit nog anders uitspreken?) ;)

Vandaag de tas al een beetje inpakken voor vrijdag. Zin in. :)

4. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Femmigje: Ja alles gaat prima hier. Zit nog midden in de gebroken nachten maar het lijkt al wat beter te gaan. Sinds een paar dagen lacht Noa volop (ze was 2,5 week eerder en het klopt wel met Jari dat ze 2,5 week later pas begon te lachen) en dat maakt het zoveel leuker! Noa zit wel erg verstopt sinds de overgang bv / fv maar daar krijgt ze nu lactulose voor en gister voor het eers in tijden een lekkere volle poepluier. Ik wilde nog foto's spotten op je hyves maar je hebt me er alweer afgeknikkerd haha. Had je wel door dat ik het was?

Sab: Wat een lief jurkje voor Rosalie! Al je andere creaties zijn ook hardstikke leuk maar dat jurkje spant de kroon!

Vlinder: Wat goed om te horen dat je bloeddruk zo goed is!

Ladi: Ik had ook wel eens het idee dat het bij iedereen rozegeur en maneschijn was. Nu moet ik wel zeggen dat ik het stukken zwaarder verwacht had. Maar dat komt geloof ik ook een beetje omdat ik het huishouden hier best wel laat liggen...;)

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Nikita: heb je eraf geknikkerd? Sorry. :)
    Voeg me maar weer toe hoor. En mooi dat het nu beter gaat met de kleine meid. Die slapeloze nachten heb ik helaas ook nog steeds. :(

Waarom geef je geen bv meer? Ging het niet?

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier terug van het cb, prikjes vielen mee.
    Ze weegt 10020 en 79,5 cm, maar 45 gram gegroeid maar wel 4,5 cm de lucht in gegaan
    Verder alles goed.

Pooh ben ook geen crea bea, helaas.....moet je echt in je genen hebben zitten denk ik haha.

Balen die gebroken nachten....word de oudste dan ook wakker?
    Lijkt me knap lastig en vermoeiend.

Femmigje wat een stoere vent die Danio!
    Amy was ook niet huilerig vandaag me d'r prikken, ze houdt alleen niet van de houtgreep!

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Femmigje: Te weinig klierweefsel in mijn borsten waarschijnlijk. Heb nu alles uit de kast gehaald om het te laten slagen, inclusief voor en na de bevalling dure consulten bij een gecertificeerde lactatiekundige, borstvoedingshulpset en dure dubbele kolf maar productie liep bij het minste geringste terug en is bij negen keer kolven op een dag nog niet voor de helft voldoende. En om nou voor een halve productie Jari steeds te benadelen om negen keer te kunnen kolven... Dus knoop doorgehakt en helemaal over op de fles. Wat volgens de lk ook nog zou kunnen is dat mijn prolactinepijl te laag is. Dit is wel te onderzoeken maar niet aan te vullen dus besloot ik het ook niet te onderzoeken. Hier komt toch geen derde meer. Ik had me er erg op verheugd maar soms lukt iets gewoon niet...

Vervelend he, die gebroken nachten! Als die achter de rug zijn is het allemaal nog veeeeel leuker!

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Zo, wat een gedoe zeg. Met Danio heb ik ook zo lopen prutsen. Die wilde echt niet aan de bordt. Na een maand vond ik het wel prima.
    Dat kolven word je ook niet goed van. Ik voelde me echt een koe. ;)
    Geeft jezelf ook rust he wanneer je niet meer hoeft te prutsen.

En ik ben ook benieuwd wanneer Ramiro echt doorslaapt. Af en toe een nachtje doet 'ie wel, maar niet elke dag helaas. Ik heb geluk dat het nog zomervakantie is.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nikita jeetje jij hebt echt alles uit de kast gehald, maar idd wat niet is, is niet.
    Deze keer heb ik besloten geen bv te geven, de vorige keer was echt een ramp, had ook geen stuwing.

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dames,

Ik ga ervan door.
    Tot na de vakantie.

Zwangeren: succes en geniet van de buik. :D

Tearke en Petra: ben benieuwd of jullie bevallen zijn wanneer ik terug kom. Bij deze succes. ;)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Femmigje hele fijne vakantie! geniet lekker van je gezin! :)

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ femmigje, heel veel plezier op vakantie, ik weet niet hoe lang je wegblijft maar ik ga op de uitgerekende datum bevallen ( uhm ....nou ja dat dénk ik) en dat is 25-8

@ Sab, fantastische jurkjes, ik vind die met dat patchwork stofje echt ongelovelijk gaaf!

Ik heb as maandag een consult bij de gyn zodat er een dossier word aangemaakt over pijnstilling, voel me echt een schijtebroek, maar jammer dan. Misschien beval ik wel thuis en heb ik niks nodig maar je kunt maar het zekere voor het onzekere nemen nietwaar?

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi,

Ben ik nog heel even.
    Heb al heel wat ingepakt, heerlijk. Maar neem weer veel te veel mee natuurlijk. ;)

Sab en Petra: bedankt, komt helemaal goed. :D

En Petra, ik blijf maar een weekje weg hoor, maar mijn gevoel zegt dat er toch iemand gaat bevallen wanneer ik weg ben.

Sab: anders mag je mij wel een sms sturen hoor wanneer er nieuws is. ;) Ben niet nieuwsgierig hoor. :)

Ben nu echt weg.

Doei doei.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey meiden. Hier ook giga kriebels!
    Onze zoon Ryker is op 2 maart geboren en ik heb nu al ruim een maand weer hele erge baby kriebels. Mijn man en ik hebben het dagelijks over een 2e maar hebben nogsteeds niet de stap durven zetten om er ook daadwerkelijk voor te gaan. Wat we wel zeker weten is dat we rond Ryker zijn eerste verjaardag uiterlijk aan de klus gaan, maar je weet maar nooit of het eerder is omdat we het er dagelijks al over hebben he ;)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Femmigje, prettige vakantie!!
    We zullen zien of je gelijk hebt!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Lynnami: Welkom! En als je eenmaal kriebels hebt...

Femmigje: Fijne vakantie!!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Femmige: Fijne vakantie!!

@ Sab Leuk joh die jurkjes!!

@ hier nog steeds moe, pffff. Verder gaat het wel goed. Kleine meid is alleen weer ziekjes :( das minder. Vorige week begonnen, en koorts komt nu ook weer terug. Dus morgen maar ff naar de HA

Slaap lekker allemaal!

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Marloes ook al zo lekker creatief! Leuk hoor!!

Lafo hoe is het gegaan met de prikjes? Hier weinig last gehad, ik heb wel een paar weken tussen de BMR en MenC prikken gelaten toen maar zijn allebei goed gegaan. Oh lees dat de prikjes meevielen, hopelijk blijft dat zo en krijgt ze niet volgende week nog last :(. Hier was ook de houdgreep het grootste probleem ipv de prikken haha. Flinke lengte-groeispurt gehad zeg!

Femmigje het lijkt hier wel wat beter te gaan. Afgelopen maandag is de wijkverpleegkundige ook langs geweest, ze had het idee dat Roos misschien ook wat last van reflux heeft en had ook het idee dat ze erg behoefte heeft aan inbakeren (we gebruikte al een puckababy maar dit was toch te los nog, nog steeds die armpjes los en heel druk). Ook maandag en vandaag weer bij de chiropractor geweest. Afgelopen nacht had ze om 12 uur een fles gehad en toen heeft ze wel bij ons in bed geslapen want wilde echt niet in de wieg (drama weer) maar kwam pas om 6 uur voor een fles! En daarna ook pas weer om kwart voor 12. Vanochtend sliep ze ook lekker weer bij me in bed. Ik blijf het alleen wel eng vinden dat in bed slapen maar er lijkt gewoon even geen andere optie. Inderdaad een echte bikkel Danio! Moet er toch niet aan denken een naald in mijn voet :(. Fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Nicky heerlijk he als ze gaan lachen. Roos lachte al naar me toen ze na de bevalling op mijn borst lag! Ik weet wel dat men zegt dat het niet kan en dat het dan stuipjes zijn ofzo maar ik was toen al overtuigd dat het een echte lach was. En maandag toen de wijkverpleegkundige er was lachte ze ook naar haar en zij zei ook dat is een echte lach :D. En het jurkje van Sab is mooi he :D, overmorgen heb ik hem als het goed is dus dan zal ik hem snel spammen met Rosalie erin :D. Haha ja ik denk dat het huishouden hier ook wel een beetje zal blijven liggen. De eerste prioriteit is toch voor de 2 kleintjes zorgen en dan voor mezelf en dan het huis pas. Ik had het wel een beetje onderschat hoe het zou zijn met 2 kleintjes denk ik, maar ja het is het allemaal wel waard natuurlijk maar het mag best gezegd worden dat het ook erg zwaar is.

Ik moet zo lachen lees net dit zinnetje van Nicky: Vervelend he, die gebroken nachten! Als die achter de rug zijn is het allemaal nog veeeeel leuker! Toen dacht ik oja het gaat voorbij haha :D. Kan niet wachten (al was het hier vannacht dus eigenlijk al doorslapen maar denk dat dat toch echt toeval en geluk was).

Vind het trouwens nog steeds heel knap van je dat je er zo voor bent gegaan Nicky met de bv. Ben wilde toendertijd ook niet aan de borst en ook maar kolven en kolven steeds en kwam misschien 10 cc uit elke keer, had het na een week al helemaal gehad. Was zo gestresst enzo dat ik toen al besloot te stoppen. Had net als Lafo daarna ook helemaal geen stuwing (nu ook niet trouwens, alleen wat druppels lekken af en toe). Dit keer heb ik niet eens geprobeerd, het gaf toen al zoveel stress en dat zag ik met Ben er nu nog eens bij helemaal niet zitten. En ach op Nutrilon HA is Ben ook nog nooit echt ziek geweest.

Lynnami onze zoon is vorig jaar eind maart geboren en hier waren ook 3 maanden later de kriebels zo sterk dat we er weer voor gingen, in oktober ben ik toen zwanger geraakt van ons prinsesje. Je moet er ook pas echt voor gaan als je allebei zeker bent van je zaak en tot die tijd lekker dagelijks over praten en dromen ;).

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    even showen hoor...
    voor zaterdag een verjaardagsshirt gemaakt

foto

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    LaDi gelukkig gaat het weer wat beter met Rosalie!
    Zo te horen dezelfde bv problemen gehad als ik, nu geen last van je borsten?
    Mijn borsten groeien ook niet tijdens mijn zwangerschappen, je hoort soms van meiden dat ze echt een paar cupmaten groter hebben, maar daar heb ik geen last van, hooguit ietsje voller.

Heb een afspraak gemaakt bij een pretechobureau, over 5 weken 2/9 als ik precies 29 weken ben dan heb ik een afspraak!
    Leuk om naar uit te kijken!

Hoor eigenlijk al te slapen, moet morgen met me 2 nichten naar een theatervoorstelling in Utrecht...Huis Anubis om 11.00 dus drukke dag.

Trusten.

Deel Deze Pagina