Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sab ik keek even uit nieuwsgierigheid bij de postbank en dat is de enkele wagen van easywalker ipv de duo...mmmmmm jammer!
    Ik moet ook nog even goed bedenken hoe of wat..maar idd we hebben nog even!
    :D :)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    neenee, dacht het eerst ook! even verder klikken naar babyartikelen, daar staat de duo!

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    scheelt echt een hoop, je kan ook de reiswieg voor de helft bestellen :D

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
  5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie wagen hoor!

wij hebben ook de buzz nu, en die houden we...
    we nemen denk ik geen dubbele wagen. Maar hier is het verschil natuurlijk ook 20 maanden...

en in m'n eentje ga ik toch geen lange stukken wandelen, dus daar nemen we dan maar een extra buggy voor.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sab ja ik zie het nu! Hoe zit dat met die rentepunten? Is wel een goed idee!
    :D

7. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Ja goeie tip was dat he Sab :D. Pooh je moet een internetspaarrekening hebben bij de postbank (of een zwager met die rekening he Sab ;))dan bouw je automatisch rentepunten op.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja zeker mamaD, van mijn eigen spaar rekening moet ik het niet hebben :)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mooie banners trouwens dames!

marloes, jij gaat ook hard! bijna 10 weken alweer!

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    pooh ik ben met 6 maanden naar gran canaria geweest geen enkel probleem hoor alleen wel een beetje last van de warmte en dikke voeten een pet mee voor de zon is een absolute must!

heerlijk een echo vandaag maar ben zo mega zenuwachtig pfff
    mama d ik heb een bbz gehad en ze gaan nu kijken of het op de goede plek zit dus ben reuze gespannen en best wel bang

heb gewoon een meerijd plankje aan mijn wagen gekocht vind zelf dat dat ook prima werkt want het is bvest een hele uitgave zon wagen
    heb ook de pb wagen gezien en bijna besteld maar vind het beetje onzin romy moet ook lopen en is ze moe dan lift ze maar mee scheeld een boel centjes!
    romy is al 1,5 als de beeb komt en in het begin heb ik een zitje op de wandelwagen bak gekocht nou dan zijn we 7 maand verder en is ze 2 nou dan loopt ze maar gezellig mee goed voor haar dikke billen!
    niet te veel verwennen de beebs hoor dames!

heb besloten het juli forum maar te laten zitten ben even een avond niet geweest en moet dan 6 blz reageren nou dan is de lol eraf dus dames ik ben nu alleen heir en op ons oude stekkie te vinden!

lekker gezellig! :)

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

zo, het is hier ook weer drukker, was een tijdje stil!

Over vliegen, je moet wel even uitkijken, want het is bij elke vliegtuigmaatschappij anders, dus zorg wel dat je echt die checkt waar je mee vliegt.. Ik heb vorige keer tot 34 weken gevlogen, dat was geen probleem. (vlieg voor mijn werk veel) Meestal moet je vanaf 28 weken een attest (kostte 15 euro)

Ik wil denk ik de dubbele urban jungle kopen. Ik heb de enkele ook, en daar ben ik zeer happy mee. Ik vind de enkele alleen al zo breed in winkels, ben bang dat ik met de dubbele nergens in kom... is er iemand die al ervaring heeft met dubbele wagens?

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    *breekt even in*
    ik heb een dubelle wagen maar dan achter elkaar, de reden is omdat hij anders niet in de wagen past en net zoals je zegt je anders niet in alle winkels binnen komt
    *breekt weer uit*

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb de kiddyboard en het stoeltje voor de kiddyboard, de Twoo van Bugaboo gekocht. Ik wilde heel graag ook zo'n duo wagen, maar eigenlijk vind ik het een te grote uitgave voor de periode dat je er echt gebruik van maakt.....

15. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ja, ik wil hem zowieso tweedehands gaan kopen, nieuw veel te duur voor wat je eraan gebruikt.

zo achter elkaar is idd ook wel wat. Ga me nog maar eens goed verdiepen, heb nog wat maandjes...

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    als daimy 2 zou zijn, zou het anders zijn, maar daimy is net 12 a 13 maanden als deze frummel komt, dus misschien loopt ze nog wel helemaal niet. en dat duurt ook wel even voordat ze goed kunnen lopen, en dan nog maar kleine stukjes.

dus voor ons is het echt wel nodig, en dit vind ik wel een mooie aanbieding, koop je ze 2ehands nog bijna niet voor.

achter elkaar lijkt me ook praktisch idd, maar ik wil graag 1 met een reiswiegje en die heb je niet achter elkaar, zijn meestal 2 buggy zitjes met evt een babynestje erin als ik het goed heb.

femmigje , hoe ga jij dat doen? bij jou schelen ze straks net zoveel als hier...

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    volgens mij is een babynestje kleiner, en leg je die in de buggyzit?
    en bij deze wagen die ik neem kan je gewoon de buggyzit eraf halen en er dan een wiegbakje op zetten. en hier kan ook weer bijvoorbeeld 1 maxicosi en een buggyzitje op, je kan er echt alle kanten mee op.
    en straks met 2 buggyzitjes vind ik naast elkaar eigenlijk ook wel gezellig ;)

is inderdaad maar afwachten hoe snel je kindje loopt, en als je kindje goed loopt, wil dat natuurljik niet zeggen dat ze braaf met je meelopen :)

onwerkelijk he! dat heb ik nog steeds hoor! toen ik zwanger was van daimy was ik daar 24 uur per dag mee bezig, en nu 'vergeet' ik het soms helemaal...gewoon omdat je het al druk hebt met je kindje denk ik. en het allemaal niet meer zo 'eng' en 'nieuw' als de eerste keer.
    ik vind deze zwangerschap echt zo anders!

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb even op Sam gestemd, echt zo'n lieve foto!

20. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Lammetje jeetje spannend je echo! Hoop dat je goed nieuws hebt!

De EasyWalker Duo is maar 8 cm breder dan mijn huidige wagen dus denk niet dat dat zo probleem zal zijn, invalidewagens moeten ook naar binnen tenslotte. Kruidvat kom ik nu al niet ivm al die troep in die paden :D.

En weet je je kan ze natuurlijk straks ook gewoon via marktplaats weer verkopen en als je hem via de postbank hebt kan je ze volgens mij voor bijna dezelfde prijs weer op marktplaats verkopen.

Verder hier vandaag weer zo moe, vanochtend ook lekker ff tegelijk met B een dutje gedaan :D.

Deel Deze Pagina