Ikke ook!! Sophie heeft haar nummer en is haar buddy... Hoop dat alles goed met je gaat lammetje!! Hier gaat alles goed! We beginnen echt een ritme te krijgen. Wel lekker. @ Marloes leuk hoor jou webwinkeltje! Ik zie net dat ze je link hebben weg gehaald...grr Het wordt weer super spannend hier! Dadelijk weer een babyboom. Dames succes met de warme dagen...ik leef met jullie mee!
Waarom hebben ze die link weggehaald??? Pooh lekker hoor een beetje ritme, dus alles gaat goed? Petra, Bergschenhoek ja dat ligt hier niet ver vandaan...jakkes gestoken..ze zijn erg agressief. Vandaag waren we in Plaswijck en daar stikte het weer van die (*&* beesten...vind het maar niks zo om die kinderen heen met die zoetigheid... Amy ligt op bed, straks naar de gyn alleen ze wil weer eens niet slapen omdat ze 10 minuten in de auto heeft geslapen en dat is genoeg voor haar...pfffff
marloes, wat leuk dat je ook zo crea bezig bent, leuke dingen! En goed zeg,je eigen webshop! heb je al bestellingen binnen? Erg leuke naam ook trouwens! Boni , hoe is het met jou? Je gaat ook echt hard zeg, alweer ruim 13 weken! petra, lekker zeg een weekendje weg! hoe was het bij de vlos en wat zei de gyn?oh ik lees het al fijn dat ze iig niet moeilijk doen over pijnbestrijding..ik hoop dat je hetzelfde hebt als ik, dat je er straks gewoon klaar voor bent en de angst een beetje naar de achtergrond verdwijnt! Lafo , leuk hoor blijdorp, ik kom er ook af en toe! was het druk? Ik woonde tot 1,5 jaar terug in barendrecht dus dat is in de buurt.oh ik lees nu dat het superdruk was, jammer is dat he! Wat een lieve schoonmama heb jij, wij hebben ook de duowagen van schoonmama gekregen Bri ook alweer 9 weken zie ik! en de 1e echo komt er ook aan , spannend he? Heb je veel kwaaltjes? vlinder fijn dat de computer het weer doet ik zou ook niet zonder kunnen en ook voor jou alweer echt de laatste loodjes..is het nog een beetje te doen? pooh fijn dat alles zo goed gaat, hier ook eindelijk een lekker ritme , nu de reflux onder controle is. al heeft ze savonds nog wel haar buien maargoed, dat hoort er wel bij denk ik Lammetje heeft mij een tijdje terug nog gekrabbelt op hyves, dat alles goed ging en dat het ERG druk is met 3 kindjes, logisch natuurlijk.Ik hoop dat alles gewoon goed gaat en heb haar nog even een krabbeltje gestuurd dus hou jullie wel even op de hoogte. Hier gaat ook alles lekker, Jenna heeft vannacht van half 11 tot half 8 geslapen! ik geloof het zelf nog niet, maar mag van mij mag ze dit vaker doen Daimy is vreselijk ondeugend en ik heb soms moeite mijn lach in te houden als ze weer iets uithaald..moet me dan echt even omdraaien haha. Ook heb ik het idee dat ze een beetje jaloers begint te worden, dan is ze gewoon lief aan het spelen, en als ik dan Jenna oppak gaat ze opeens heel dramatisch huilen en wil ze ook opgepakt worden. Ik probeer het maar een beetje te negeren en vaak speelt ze dan weer verder, maar soms is het best lastig. Zal ook wel een fase zijn. Verder zijn ze allebei superlief Ik ben nog druk aan het naaien, heb weer wat jurkjes, rokjes en gisteren een knuffel gemaakt, zal zo ff spammen
Wat leuk weer Sab!!! Jij komt tijd te kort! Hee wat leuk Barendrecht, ik woon in het dorpje ernaast Rhoon! Jou vast wel bekend haha. Maar waar woon je nu, niet meer in de buurt? Amy gaat straks weer logeren zodat mama en papa lekker een nachtje weg kunnen met sauna en behandelingen etc etc. Lekker buiten in het water liggen en niks doen. Veel plezier allemaal en meiden met bolle buiken, sterkte met de hitte!
zo lafo, dat klinkt lekker! Ik wil je veel pelzier wensen maar dat gaat vast wel lukken @ Sab, wat kun jij mooie leuke jurkjes maken zeg! complimenten. Heb je zelf een winkeltje of doe je meestal alleen voor jezelf (uhm je kindertjes) iets maken? Super dat Jenna zo lang geslapen heeft, heerlijk. Ik ben toch ook zo benieuwd hoe Roos op haar broertje of zusje gaat reageren, maar het lijkt mij hetzelfde als Daimy
even snel... ik heb nu 3 namen gemaakt, en moet er nu al weer 5 maken. en 2 shirtjes verkocht!! gaat wel goed dus
Zo, daar was ik ook weer een keertje. We zijn lekker aan het genieten van de vakantie. Vandaag nog uit eten geweest met mijn moeder en mijn schoonouders, erg gezellig. Gelukkig hield Jasmijn het ook goed vol. Vorig weekend helaas wel veel last gehad van mijn astma, ivm de zwangerschap mag ik niet al mijn medicijnen gebruiken dus dat was wel lastig. Gelukkig gaat het nu weer stukken beter. Lafo, aardige schoonmoeder heb jij! Mooi dat je een duowagen krijgt, welke heb je nu op het oog? (misschien had je het al eens gemeld maar ben nog steeds een vergiet haha). Zie dat het nu echt behoorlijk opschiet voor een aantal, spannend weer! Sab, met mij gaat het dus, afgezien van de astma aanval van vorige week, goed! Ben minder moe (ga ook op tijd in bed 's avonds, dat helpt ook haha). Dus dat is wel fijn. Morgen naar de VK! En wil even zeggen: wat kun jij mooie dingen maken! Heb je patronen gekocht of zo? Vind het er allemaal zo leuk uitzien. Ben altijd jaloers als mensen dat zo goed kunnen, mijn schoonzus kan ook heel goed naaien (haha, Jasmijn krijgt nog een jurkje van haar omdat we op hun hond hebben gepast). En lekker dat het zo goed gaat met Jenna, en doorslapen! super hoor. Marloes, het gaat goed met je webwinkel! Super!
Goeiemorgen!! @ Marloes leuk hoor dat je al werk hebt!! Zou je op een gegeven moment je werk opzeggen als het echt storm zou lopen? (ben gewoon benieuwd!...lijkt me super leuk als je je geld kunt verdienen met eigen creaties!) @ Sab wauw wat een mooie jurkjes weer! Dat paardje vind ik ook echt super! Zou iets zijn wat ik zo in de winkel zou kopen als kadootje. @ Boni geniet maar lekker van de vakantie en hopelijk blijft de last van de astma beperkt! @ Lafo hoe was het dagje relaxen? Ik heb voor mijn verjaardag ook een dagje van een vriendin gekregen met behandelingen enz...heb er al zin in! Heb alleen wel gezegd dat ik eerst klaar wil zijn met borstvoeding @ Sab hier doet sam hetzelfde door zijn jaloersigheid. En idd als ik er niet teveel aandacht aan besteed valt het mee...maar het is er wel! Fijn te horen dat je nog iets van lammetje hoorde! Is wss ook echt ontzettend druk met 3 kindjes! @ Petra wat fijn dat je het geregeld hebt van die pijnstilling @ pregnantlady (voor de mensen die hier later zijn gaan schrijven...gaby (pregnantlady) was als een van de eerste kriebels bevallen van een tweede kindje) Gaby alweer kriebels??? Leuk hoor!! @ Tearke ben je aan het bevallen??????? @ Roos hoe istie bij jou? @ Bri hoe is het met jou? @ Vlinder balen zeg van je pc! Gaat alles goed verder? @ Femmigje hoe was het op vakantie? (volgens mij ben je trouwens pas net vertrokken?) @ Nikita en bij jullie? Hoe is het met de krampjes? Hier verder alles goed! Ik geniet volop van de twee knulletjes. Sam heeft een hele leuke leeftijd nu vind ik...doet echt alles na, maar begrijpt ondertussen al zoveelen legt relaties en verbanden en doet ineens heel veel uit zichzelf. Hij kan ook erg ondeugend zijn, maar dat is als hij last heeft van zijn tandjes of als ik borstvoeding aan het geven ben...Hij krijgt op dit moment 4 tanden en kiezen weer door... Bob doet het ook super alleen heeft hij net zoals bij sam toen nu even moeite met poepen...dus daar heeft hij ook krampjes van. Het is nu alweer 5 dagen geleden. Bij sam heeft het wel eens 11 dagen geduurd... Dadelijk asl sam wakker wordt lekker een kleijn badje voor hem opzetten. Ik merk dat ik zelf ook steeds fitter word. Ik hoef bijna nooit meer even te gaan liggen ondanks dat ik nog wel nachtvoedingen heb. Wel fijn. Ook krijg ik tussen door weer iets meer tijd als ze tegelijkertijd op bed liggen. Sowieso wel fijn om in een ritme te komen. Ik vind het wel raar dat ik de kleinset maatjes kleren van bob alweer weg heb moeten doen. Alles voelt telkens weer als een afscheid aangezien we geen gezinsuitbreiding meer zullen krijgen. We voelen ons compleet zo! Ik loop de laatste dagen weer heel veel en de topmark duo is echt zoooooooooooooooooo fijn. Echt een aanrader. Ook een super grote mand onderin! Ik ben ook zo trots als ik met die knulletjes rond rijd! Iedereen een hele fijne dag! Geniet maar lekker van het mooie weer. Knuffel Pooh Nog even een spam onder de douche...
Mooie foto Pooh! En fijn te lezen dat alles goed gaat. Hier vanochtend naar de VK geweest. Ze ging het hartje luisteren maar kon het nog niet vinden met de doppler, dus we werden doorgestuurd naar het echocentrum waar we meteen tussendoor konden. Alles was goed, beeb was erg beweeglijk, dat verklaarde volgens haar meteen waarom de VK het hartje niet kon vinden. We zeiden al: Jasmijn houdt ook al zo van kiekeboe spelletjes, de beeb dus ook . Maar was wel even spannend...
Inderdaad spannend, boni, maar gelukkig mocht je gelijk voor een echo. Haha, nu al kiekeboe spelen... hij/zij heeft het al snel door! pooh, wat een leuke foto. En wat gaat het hard... ik moet er niet aan denken, dat ik al die leuke kleine kleertjes alwéér weg zou moeten leggen, maar dan permanent. Ik weet ook zeker dat dit de laatste wordt, dus het gaat gebeuren. snik... sab, wow, je maakt echt mooie spulletjes!! waar haal je de tijd toch vandaan? marloes, fijn dat het goed loopt met je winkeltje! petrabr, gelukkig, een vk die je goed begrijpt. Géén paniek he, gewoon rustig om pijnstilling vragen als je die nodig hebt. Blijven ademen is nog altijd het beste advies... verder.... oeps, ik weet niet meer wat ik gelezen heb. Met mij gaat het goed. Ik heb alleen last van moeheid en misselijkheid. Met dat laatste begint het iets beter te gaan, geloof ik. Voor de rest geen echte kwaaltjes. Zelfs geen echte spanning in m'n borsten, al beginnen die nu wel een klein beetje te groeien. Ik kan nog steeds op mijn buik liggen, dus dat doe ik zolang het nog gaat!! (ben een echte buikslaper) O ja, ik ben ook superongeduldig, volgende week (nog 6 nachtjes slapen...) de echo. Als het goed is ben ik dan 10 weken en dan kunnen we al een mooi klein ukje zien... Daarna eindelijk vertellen aan m'n moeder, zussen, schoonouders!!
hey dames ik lees mee maar zie het meestal niet meer zitten om te reageren sorry sorry ik denk dat ik nu zo stillekesaan aan het smelten ebn,wat een heet weer zeg.... hier alles ok,alleen is het me nu echt wel kotsbeu aan het worden.buik is nog gegroeid en kan nu precies nog minder dan ik al kon....het leven is nog leuk maar dat is echt alles. kan nu niet lang meer duren... ik ga douchen nu,hou het niet meer van de warmte.ik probeer meer te reageren meiden,sorry hoor
Gisteren best een lekkerde dag (was in de Zwaluwhoeve) maar veeeeeeeeeeels te warm. En dan ook nog eens in warme baden dat ging dus even niet goed.. Werd even helemaal eng en heb even een paar uur op een relax stoel gehangen en toen het 's avonds afkoelde heb ik eindelijk kunnen genieten. Had ook een gezichtsbehandeling maar dat stelde niet veel voor. Ramon had zo'n hamam massage dat leek mij ook wel wat maar dat mag allemaal weer niet, zelfs een voetmassage mag je niet als je zwanger bent....wel een beetje overtrokken he. Ze maken heel veel reclame over de Zwaluwhoeve maar zo byzonder vond ik het eigenlijk niet, ken mooiere en leukere sauna's hier in de omgeving. Daarna zouden we in een dichtbij gelegen hotel blijven slapen, het was inmiddels 00.00 toen we daar aankwamen maar heb nog nooit zo'n gore kamer gehad en dat voor een ****hotel...allemaal spinnen en muggen en alles maakte een gammele indruk. Toen heeft Ramon kunnen regelen dat we kosteloos konden annuleren want ze hadden geen andere kamer meer. Ik wilde eigenlijk lekker naar huis dus ben ik naar huis gereden, waren om 01.30 thuis... Verder vandaag naar een kamertje gekeken voor Amy, maar heb een dure smaak...zucht.....
@ Bri wel leuk hoor een extra echo en fijn dat er een beweeglijk beebje te zien was!! @ Tearke succes met de laatste loodjes! Spannend hoor! @ Lafo gelukkig konden jullie de kamer annuleren! Dure smaak..ik ken het
Tearke succes!!!! Je bent er bijna!!! Nog 4 weekjes hooguit! Pooh wat een lieve foto van jullie *smelt*, kan me zo goed voorstellen met het opbergen van kleding, moet er nu al van slikken bij wijze van spreken. Wat doe je met die kleertjes? Fijn om te lezen dat je zo'n plezier hebt van je duowagen, heb 'm weer zien staan vandaag, welke kleur heb je? Ik wil straks de roze met 2 meiden hihi. Sab waarom ga je niet een webwinkeltje beginnen? Je hebt echt talent, kijk naar Marloes die heeft wellicht ook eeb gat in de markt gevonden, leuk! Boni ik wilde Topmark, zelfde als Pooh! Neem jij ook een duowagen? Zou ik ook van schrikken hoor als ze het hartje niet konden vinden, bij mij zit ie nog altijd erg laag en duurt het meestal ook even voor ze 'm vinden maar mooi dat je een echo kreeg! Bri, spannend nog 5 daagjes tot de echo! Wat kan je lang je mond houden, mijn familie wist het eigenlijk meteen al, kan slecht zulk soort dingen geheim houden haha. Hier verder alles ok, heb me buikomvang eens gemeten omdat ik van iedereen commentaar krijg dat ie zo groot is, hij is nu 114 cm, bijna net zo groot als toen bij Amy met 37 weken...... Zit ook al aardig in de weg......
Lafo: Jammer dat de Zwaluwhoeve je tegenviel! Wij gaan vaak naar de sauna en Zwaluwhoeve is hier eigenlijk wel favoriet. Wij gaan de 19e weer heen. Lang geleden dat ik er zonder baby in mijn buik geweest ben haha. Pooh: Mooie foto! Ik vind hem er erg op Sam lijken. Petra en Tearke: Ik hou jullie in de gaten!! Bri: Bijna echo! Boni: Fijn dat alles nog steeds goed is! Toch wel fijn dat je even voor echo mocht he? WAT IS HET WARM!! bAH!!