Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nikita ik kan niet eens slapen vanwege de warmte, jakkes!!!
    Ja ik ben al naar een aantal sauna's geweest maar vind bijvoorbeeld het Elysium in Bleiswijk uitgebreider en leuker!
    Maar goed je moet het een keertje gezien hebben zeg ik altijd maar!
    Lekker hoor, dus jij ging ook altijd toen je zwanger was?

2. Bri

Bri Niet meer actief

pooh, het was boni die de extra echo heeft gekregen. ik moet nog 5 nachtjes slapen....

tearke, sterkte meid! ik kan het me wel voorstellen dat je niet zo'n zin hebt om te reageren. hoop voor jou dat het gauw gaat afkoelen en dat je ukkie dan wil komen!

ik ben ook sauna-liefhebber, maar ben nog nooit in de zomer geweest. ik vind dat echt iets voor als het buiten koud is, even lekker opwarmen! (sowieso wacht ik er nu weer even mee; liever niet in het eerste trimester). Hier is Almere favoriet (thermen La Mer) - lekker dichtbij en nooit te druk. Briman houdt er helemaal niet van, dus ik ga bijna altijd met m'n zus.

Ik vind het trouwens ook heel moeilijk om m'n mond te houden, maar we hebben afgesproken dat we wachten tot we de eerste echo gehad hebben. Nog eventjes dus...
    Vorige keer was zo leuk... m'n zus en ik gingen samen naar Artis met haar zoontje, en toen gingen we elkaar vertellen dat we zwanger waren! Uiteindelijk zijn haar tweede en mijn eerste met 6 dagen verschil geboren, allebei in april 2008. Ik denk dat ik deze keer 'alleen' zwanger ben, maar het was heel bijzonder om dat samen met m'n zus mee te maken (en handig! ik kon haar echt bij alles om tips vragen!)

3. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bri wat leuk om samen met je zus zwanger te zijn geweest!
    Dat lees ik ook weleens in WIJ jonge ouders, 2 vriendinnen of zussen bijna tegelijk zwanger, lijkt me erg gezellig!
    Heb 1 vriendin hier via het forum die scheelt 6 weekjes met mij (minder ver) en wel wat andere kennissen die zwanger zijn, geen zus want die heb ik niet hihi.
    Oh ja 's winters is ook het lekkerste hoor de sauna helemaal mee eens of met een graadje of 18 af en toe een zonnetje is ook best lekker, maar met extreme hitte nee dat doe ik ook niet meer maar we hadden een arrangement geboekt 2 weken van te voren en wist niet dat het zo warm zou zijn....helaas....
    Mijn man is meer fan dan ik, die zou wel iedere week willen gaan, die gaat ook vaak in z'n eentje.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wij zijn zelfs op dezelfde dag bevallen!!!!

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Ik meld me even kort.
    Mijn zus is 8 juli bevallen van een dochter dus ook wij zaten erg dicht bij elkaar.
    Ik vind mezelf helemaal geen klager maar poehpoeh wat een hitte, ik kan er even niet zo goed tegen.
    baby zit nog veilig en wel in de buik

groetjes

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey,

Hoe is het hier?
    Ik heb iets gemist over Lammetje, het gaat niet goed met haar??Ik hoop dta er niks ergs is

Sab: wow, wat maak jij mooie dingen, Ik wou dat k zelf dingen kon maken! Heb er nu helemaal geen tijd voor (ik heb niet eens tijd om lekker een boekje te lezen!) maar knap hoor! Zelf houd ik vooral van stipjes!

Verder...ik ben al een paar dagen misselijk....gisterochtend,avond/nacht en vanochtend zelf erg misselijk..denk zelf aan een griepje maar de kans op zwangerschap is ook aanwezig al denk ik niet dta dat zo is hoor...hoop eigenlijk van niet, maarja, in het begin niet zo veilig geweest en ben al 2 keer ongi geweest...heb laatste dagen ook steekjes bij mn baarmoeder..menstruatie is in begin vaak onregelmatig na bevalling maarja.....
    ik heb een test gedaan wwaar heel vaag een streepje op lijkt te staan, maar dan ook wel heeeeeeeeeel vaag, waarschijnlijk indroogstreepje.(of nog van hormonen?.maargoed, ik doe volgende week ofzo nog een keer een test....hoop dat het niet zo is hoor, ik bedoel: niet nu al weer!! Heb het zo druk met mn meiden en ben ook erg moe de laatste tijd..ben echt toe aan vakantie hier met het gezinnetje!gelukkig binnenkort lekker naar de Ardennen, weer naar het vakantiehuis van mn ouders, zo fijn daar, lekker veel ruimte, vooral buiten! Je gaat zo naar de paarden en de koeien toe, en de schapen, en er zijn ook ezels in de buurt. Als je uit het raam kijkt of lekker buiten zit, kijk je zo over het landschap, want het huis staat ergens bovenop..echt geweldig mooi daar, en maar 2 uurtjes rijden, en dan ook nog eens voor niks eigenlijk.

Maar, ik houd het hier dus wle in de gaten , al denk ik dat ik wel ongi wordt hoor, en dat ik gewoon een griepje krijg ofzo, of gewoon even een paar dagen niet lekker ben ofzo, al voel ik die misselijkheid niet de hele dag door..

liefs
    Syl

7. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    joepie het is wat afgekoeld
    Gaat het goed met iedereen?

8. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja lekker he Petra, ik knap helemaal op!
    Jij dus nog steeds BIB....

9. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    haha ik moest even denken wat BIB was.:p Baby In Buik :p
    Fijn dat jij ook gelijk helemaal opknapt

Weet iemand of statistisch gezien tweede baby altijd eerder of later komen?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hallo dames,

Eindelijk wat koeler, niet normaal zo warm als t was.
    Hier al weer 12 weken, het gaat best hard! Voel de kleine ook al af en toe bewegen. Heel zacht, kriebelig, van ene kant naar de andere zwemmen, hahah. Heel bijzonder. Donderdag mag ik weer naar de VK om hartje te luisteren, want maandag kon ze hem nog niet vinden :(. Verder gaat t wel, af en toe misselijk, nog wat moe, en zo nu en dan kortademig. Maar ja tis ook best zwaar in je eentje met een meisje van ruim 9 maanden en zwanger zijn.

hoe gaat het verder met iedereen??

Groetjes Mama25

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    bij mij kwam de eerste 41+5, de 2e kwam 41+1
    maar allebei ingeleid, dus dat telt eigenlijk niet ;)

Hoe is het met de zwangere dames en het benauwde weer? Houden jullie het toch een beetje uit?

Gisteren met manlief (na ja bijna man) over de 'planning' van de 3e gehad. Hij zei als Thom een jaar is... toen ik weer, ja wat. Bevallen of beginnen aan... Nee, bevallen... :$ dan moet ik nu dus zo ongeveer zwanger raken... even nog niet.

Ik heb weer een gaaf shirtje mogen versieren voor een 1e verjaardag deze keer. Ga zo de foto er even bij doen.

12. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Petra heb geen idee, ik hoop voor jou eerder!
    Heb je al gekeken in het bevallingstopic daar worden weleens dat soort vragen gesteld!

Mama25 alleen?
    Heb je geen vriend of man die je helpt?
    En wat voel je dat al snel zeg!

13. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha Marloes die mannen hebben ook makkelijk praten natuurlijk!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ lafo die had ik natuurlijk wel, maar is al vorige zwangerschap niet goed gegaan, maar toch na de geboorte wilde we er toch voor gaan, tot ik weer zwanger was, toen begon het weer opnieuw. Hij laat niks van zich horen, stonden op het punt om samen te gaan wonen, maar ja hij denkt alleen maar aan zich zelf. Papa zijn op papier verder doet en heeft hij nooit iets gedaan. Daarom heb ik de knoop doorgehakt en voor mezelf en de kids gekozen!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Marloes leuk shirt weer!!

Ik ben van mijn dochter bevallen met 38 wkn & 2 dgn, na spontaan gebroken vliezen begonnen de weeen, 23.43 uur gebroken vliezen en om 9.47 was ze er. Ben benieuwd of deze langer blijft zitten of niet... Hahah maar dat duurt nog wel ff!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    je hebt groot gelijk!!!! Jij en je kindjes redden het wel hoor

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Hier kwam Sam met 35w6d en Bob met 36w2d.
    Ook ongeveer gelijk!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Leuk shirt weer!!

Wat leuk dat je man er alweer voor wilt gaan! Wanneer zou jij voor je gevoel er weer voor willen gaan?

19. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje mama25 wat lijkt me dat zwaar zeg!!
    En wat een lul van een vent is dat zeg!!

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja zwaar is het nu wel, vooral de eerste periode van het zwanger zijn met de moeheid enzo. Maar verder gaat het eigenlijk erg goed. Hij bezorgde me een hoop stress. En heb nu eindelijk rust samen met me dochtertje. En straks met me andere kindje!! En idd een lul, daar komt hij nog wel achter! hij probeert nu allerlei dingen om me bang te maken, zoals de kids weghalen, elk weekend opeisen. Nou dat lukt niet... Eerst maar eens zien dan geloven, want hij zei wel vaker wat en bleek ook niet waar te zijn!

Share This Page