Net bevallen en weer zwanger

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Cars, Aug 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    even kort een foto van mij en mijn lief en BIB, gisteren gemaakt

2. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hier kwam de 1e met 42 weken en 1 dag
    en de 2e precies met 41 weken

hoe is het met alle zwangere buikjes?een beetje uit te houden met dit weer?
    ik vind het wel weer tijd voor verse baby's nu hoor ;)

marloes nog gefeliciteerd met grote broer! en leuk shirtje weer,fijn dat het zo goed loopt! ben je nu ook ingeschreven bij de kvk of hoeft dat niet?vroeg ik me af;) ( want wie weet ga ik ook wel een shopje beginnen :) )
    en leuk hoor dat je man alweer wil, lijkt me wel ontzettend druk, 3 achter elkaar! maar jij wil dus nog wel eventjes wachten?

mama25 knap hoor dat je het alleen doet! lijkt me niet altijd makkelijk , goed dat je voor je kindjes hebt gekozen!

wat een lieve foto zag ik van Bob in de douche!

Ik heb vandaag de kinderen gekocht :D

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    #2843 sab85, Aug 8, 2009
    Last edited: Aug 8, 2009
    :):):)

4. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    nog even een Jenna spam:)

5. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    en de boefjes samen:)

6. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    hee wauw dat is leuk, Jenna is nu al beroemd!

7. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sab wat lijken je dochters toch veel op elkaar!!

Petra gave foto, lijkt wel professioneel!
    En mooie buik hoor, lekker groot!
    Hoe zwaar schatte ze je kindje?

Mama25 zulk soort verhalen over mannen is niet goed voor mijn hormoontjes, grrrrr die zou ik zo een koppie kleiner willen timmeren...

8. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    petra ik had heel je foto gemist, wat supermooi! wat een mooie ronde buik, en zonder streepjes?
    hier een hele zebraprint haha :D
    ik ben benieuwd wanneer brusje zich laat zien!

9. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook nog streepvrij, kijken of we dat ook tot het einde kunnen volhouden!

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    gelukkig schatten ze het kindje niet zo groot in en heb ik gewoon een hele plens vruchtwater
    Roos was 3160 gram bij haar geboorte en deze zal ook zoiets zijn.
    Buik is inderdaad nog mooi streeploos, maar dat komt denk ik omdat het altijd al wat slappig was hihi.
    Ik ben alweer wakker, mmmmmm nou ja dan heb je tenmonste wat aan je dag zullen we maar zeggen ;)

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Mooie en lieve foto's van Sab's meisjes!!! Leuk in de Kinderen, de baby links onder Jenna (Bauke) schreef hier mee bij de juni mama's

en Petra, mooie buik!!!!

12. lammetje

lammetje Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    1,561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    hallo allemaal even een berichtje van mij!
    allemaal mooie fotos van mooie kids en buikjes leuk hoor
    sab jou beebs zien er altijd zo fleurig uit leuk hoor!

hier gaat alles weer goed gelukkig
    fleur had de 2 bovenste wervels vast zitten en kon haar hoofd niet draaien zo zielig ze heeft weken gehuild en nu met therapie gelukkig een stuk beter
    met een inbakerzak de pacco ook wonderen verricht ze slaapt nu heerlijk en is weer een tevreden baby

gaat alles goed met jullie ?
    ik hoop het wel
    helaas heb ik niet zoveel tijd om het hier bij te houden vind het reuze jammer
    het is niet dat ik geen zin heb maar ben aan het genieten van de kids en heeeel hard aan het werk met de kids

hoe dan ook een dikke knuf voor jullie allemaal!

13. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Wat een leuke foto's weer!!
    Sab wat een schatjes zijn jouw beebjes!!

Petra: mooie foto!! Wij gaan dinsdag met z'n drieën een fotosessie doen. Bij een fotograaf in Wormer.

Marloes: Ben jaloers. Manlief wil nog steeds maar 2 kindjes......Ben voor mijn gevoel nog niet klaar met 2......Ben wel blij voor jou!! Mooi shirtje. Ik wil als alles goed is bij de gyn dinsdag, woensdag naar het postkantoor gaan voor je. Moet nog even m'n bloeddruk laag houden, dus blijf vooral thuis. Als dinsdag alles ok is, dan durf ik weer wat meer.

Mama25: respect voor je! Klote-man moet maar lekker opzouten. Dreigen is ook niet leuk GRRR!!

Lammetje: Ben blij dat het weer goed gaat met je beebje...Geniet ervan!

Gisteren hele dikke voeten, dus de paniek sloeg toe!!! Lag namelijk bij Keira vanaf nu in het ziekenhuis. Gelukkig vandaag al wat minder. Als dinsdag m'n bloeddruk ok is, ga ik weer relaxen...

Vandaag eindelijk 4 jaar aan verbouwingsmateriaal door manlief het huis uit en de nieuwe schuur in gedragen. In elke kamer lag wat. Gereedschap, verfblikken, balken, latten.....Ik werd er helemaal gek van. Wat is m'n huis groot nu!!!!!! Ben heel blij met m'n mannetje nu.

Lafo: Ben je niet vergeten hoor!!

14. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Petra wat ben jij altijd vroeg wakker zeg, ben de laatste tijd 's ochtends niet vooruit te branden!
    Mooie 6 pond dus, dat is netjes!
    Amy woog 3840 eens kijken hoe zwaar ze deze straks gaan schatten!

Vlinder toen ik dat las over verbouwingsmaterialen moest ik gelijk denken aan dat programma help mijn man is klusser hihi.

Lammetje wat fijn om te lezen dat je lekker aan het genieten bent!

Hier verder alles ok, eters gehad en morgenavond langs dat winkeltje voor kindermeubels, eens kijken of dat het gaat worden!

15. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik meld me weer
    Ik slaap de laatste 2 dagen onwijs lekker dus daar knap ik wel van op zeg.

16. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

Lees hier nog wel eens even stiekem mee :) wil graag even wat vragen:
    De dames die nu 2 kindjes dicht op elkaar hebben hoe gaat dat? Is het te doen of erg druk ben benieuwd naar ervaringen?

Geniet lekker van jullie kindjes!!

17. ProudMama84

Aug 3, 2009
    35
    0
    0
    Vig-er
    Hoi Lady's

Ik meld mij eigen hier ook even aan. Mijn manneke is nu bijna 4 maanden en we willen dolgraag al een 2de. Ik hoop dat het snel raak is hihi. Maar we zien wel we genieten nu volop van dit manneke.

18. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Lafo: Gelukkig maakt mijn man de klussen wel af! Maar we hadden heel lang geen schuur, dus alles moest in huis blijven staan. Dan had ik een hele mooie nieuwe slaapkamer met inloopkast, maar stonden de balken e.d. er nog naast, omdat het niet weg kon. Hij kan alles en is echt heel handig, maar wel enorm slordig met z'n gereedschap. Die vrouwen in dat programma hebben het echt heel zwaar. Die zitten gewoon jaren zonder badkamer. Toen wij nog geen kinderen hadden, heb ik 3 maanden zonder keuken en zonder badkamer gezeten. Dat vond ik al afzien. Nu was bij hem de nesteldrang ook begonnen, dus alles is nu het huis uit. Echt een verademing!!!

19. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Lot: Ik moet nog ervaren hoe het is met 2 kleintjes. De zwangerschap is voor mij makkelijker, maar dat komt omdat ik nu nog geen pré-eclampsie heb. Heb wel BI, maar is een eitje vergeleken met 5 weken plat in het ziekenhuis versuft van de medicijnen.

20. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    Hoe het is met twee kleine kindjes weet ik (nog) niet, maar de zwangerschap valt mij eigenlijk wel mee. Ik heb rond de 33 weken wel een dip gehad van poehpoeh wat is het zwaar, maar nu gaat het eigenlijk wel goed

Share This Page