@ Mamasan welkom hier. Het is nogal wat hè, erachter komen dat je zwanger bent. Ik wil je toch feliciteren met dit wonder dat wel heel graag wil komen. Toen ik verleden jaar ging testen moest ik ook wel even een uurtje aan het idee wennen maar vanaf daarna vind ik het fantastisch!!
Mamasan, welkom hier. Wauw das wel even een cadeautje zeg. Kan me voorstellen dat het je nu heel erg overvalt. Heb hier ook even behoorlijk aan het idee moeten wennen. Maar nu vind ik het echt fantastisch!!
ik vind van wel... maar de rest niet Wat een avontuur met jullie Sam. Is het mooi dicht gegaan? Bob maandag al weer z'n prikjes, Thom krijgt ze morgen. Petra: klaar met schuren?? Mamasan, ook al is het even, heel begrijpelijk hoor, schrikken, wel heel erg gefeliciteerd met dit mooie nieuws!!! En klets lekker mee hoor! Zo, hier gaat alles nog altijd super. Kleine Thom is zo ontzettend vrolijk en al druk aan het oefenen met rollen..hij gaat snel! groetjes
tnx meiden, Het besef moet echt ook nog even komen. En toch zoveel vragen in mijn koppie. Allemaal wel praktisch spul waar een mouw aan te passen is maar toch. We gaan eerst maar eens aan het idee wennen en op vakantie dinsdag. Ik hoop alleen dat ik de reis overleef, want we moeten 14 uur met de auto en bij allebei de jongens was ik zwaaar wagenziek altijd. Het enige wat ik doe is morgen de gyn bellen voor een afspraak als we terug zijn. Nou ik ga mijn eten afmaken en misschien kom ik vanavond nog even als het lukt , want hubbie en ik zullen wel het hoognodige te bespreken hebben.
hey dames mamasan,welkom hier.zal idd een hele schok zijn om al terug zwanger te zijn he...even wennen aan het idee,en het lukt jullie wel hoor petra,hoe ist met jou??nog geen tekenen?wast bij jou ook niet gepland deze zwangerschap?of versta ik het verkeerd hier vandaag gelukkig wat koeler,maar ik heb voor niks energie,erg he haha komt wel terug,en ander heb ik pech hihi aylinn,jij bent ook al een heel eind he zeg,jammer dat je moet rusten,idd niet makkelijk denkik met een kleintje die rondcrost
Hey meiden , wat een baggerweer maar vond het niet zo erg lekker koel!!! Pooh ach arme Sam, wat zielig zeg! Al dat bloed daar worden ze ook meestal hysterisch van dat zie ik bij Amy als ze een tand door d'r lip heeft, hoop dat alles goed komt en Sam geen pijn meer heeft! Succes met de prikjes voor Bob, ik moest bij Amy bijna huilen toen ze ze kreeg!!! Mamasan, wil je toch feliciteren alhoewel ik heel goed begrijp dat je ff moet bijkomen. Femmigje hoe was je vakantie?? Hier is de verbouwing begonnen, ben vandaag maar gevlucht naar me ouders, t/m vrijdag even volhouden!
mamasan, welkom! logisch dat je even moet bekomen van de schrik, maar dat komt vast allemaal dik in orde. wel pittig dat jullie nu net met je oudste een medisch circus in gaan... succes met de reis, ik hoop voor je dat het gaat meevallen (veel kleine hapjes eten, liters water, tenminste: bij mij helpt dat). arme sam, zo hard gevallen! kusje erop, ook van mij. vlinder, waardeloos dat ze zo met je tijd omgaan. maar gelukkig wel goed nieuws, dat je gewoon weer lekker 2 weken thuis verder kunt. tja, ik snap rokers sowieso niet, maar misschien snakte ze er al 36 weken naar (en sommige mensen hebben het dan echt nodig om met de stress om te kunnen gaan. in zo'n zkh kun je behoorlijk gek worden, maar daar weet jij volgens mij ook alles van). maar ja, 't zal wel een gek gezicht zijn geweest.. jullie zien 't al onder m'n banner: het was helemaal goed!! het is er toch echt maar één (pffff, opluchting!) en die lag leuk te spartelen. Een keer maakte hij/zij zelfs een echt sprongetje, werd op slag verliefd op dat kleine friemeltje in m'n buik. Alles zit waar het moet zitten en het lijkt ook nog te werken. Een hoop beweging en een kloppend hartje. Wat wil een mens nog meer?
Op de rest reageer ik later even, maar wil jou wel even heel hartelijk feliciteren Bri!! Wat ontzettend gaaf dat alles goed is. De stroom was de hele dag uit hier maar daar vertel ik morgen wel over. Ik kon dus niet eerder spieken. Nogmaals van harte!!
hey meiden, Nou manlief was in shock, het enige wat hij kon uitbrengen was dat we een nieuwe auto moeten kopen Oh ja en waar we die kleine gaan laten,want duncan kan vanwege damians autisme niet in dezelfde kamer ivm zware woedeaanvallen, dus de ukjes moeten de kamer gaan delen. Nou moeten we over een jaar tot 1,5 jaar ook weg ivm sloop, dus dan krijgen ze alsnog de grootste kamer, dus daar zag ik het probleem niet. Wel raar hoor, duncan is nog geen jaar als deze uk komt. Het enige wat ik jammer vind is dat ik de buzz de deur uit moet doen, maar ja dat is ook echt het enige. Ik zit al een beetje op de roze wolk geloof ik. Bri, helaas werkt beetjes eten en water weinig, ik wordt enorm duizelig tijdens het rijden en dan misselijk. We moeten ook nog eens een stuk door de bergen, dus maar ff naar de ha voor we gaan. Trouwens feli met je goede echo! Heerlijk gevoel als alles goed is met je uk, ik kan ook niet wachten tot ik weer mag. Ik ga lekker mijn bed opzoeken, ben gesloopt. Truste meiden!
Yeah, Bri, super dat de echo helemaal top was!!!! Mamasan, hier slapen ze ook samen op 1 kamer, geen noodzaak, maar vonden we gewoon makkelijk. en gaat helemaal goed.
mamasan, da's heel vervelend, die wagenziekte. en in de bergen nog wel, lekker met al die bochtjes... hopelijk kan de ha je iets voorschrijven wat gaat helpen, want anders is zo'n reis ook niks! En tja, natuurlijk zitten er een hoop praktische kanten aan een nieuw kindje (auto, kamers, dat soort dingen). het zal voor je man ook nogal overweldigend zijn, dat nr. 3 nu al wil komen... maar jullie gaan overal een oplossing voor vinden, echt! Wij moeten er nog goed naar kijken hoe we het gaan doen. Deane slaapt nu in een heel klein kamertje. Daarnaast hebben we een heel grote logeerkamer. Misschien gaan we dat kleine kamertje uitbouwen (moeten we ook een nieuwe trap dus dat heeft nogal wat voeten in de aarde) - ook als zij samen naar de grote kamer gaan zal dat moeten, want in de kleine kamer kan geen groot bed. en ik wil wel graag een soort logeerkamer overhouden (al is het maar voor onszelf - Briman snurkt enorm en er zijn nachten dat ik daar écht niet tegen kan, dan wil ik wel ergens anders kunnen gaan liggen). misschien maar snel doen die verbouwing, nu de bouwbedrijven nog graag méér werk willen!
Ik kom me even melden Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bij ons was het niet geheel gepland of ongepland. we deden het onveilig dus wisten wat er kon gebeuren. Ik gaf nog borstvoeding en we vreeen een klein beetje om de vruchtbare dagen heen. We waren allebei wel aan het fantaseren hoe het zal zijn een tweede
Haha Petra zoiets hier ook maar dan zonder borstvoeding! Ja hier ook aanpassingen vanwege onze tweede telg, onze slaapkamer word in tweeen gedeeld dmv een gipswand zodat ik een kastenkamertje heb en de andere kamer word voor Amy, ze zijn bijna klaar. Dan schilderen en de meubels komen over een maand. Amy schuift gewoon een kamertje door. Bri fantastisch nieuws! Meiden ben erg moe, laters!
dag dag bri,supre dat je een goeie echo had.ik had ook niet anders verwacht hoor de kamer waarop jurre nu slaapt word voor nummertje twee en de zolderverdieping word eind september helemaal veranderd.pfff belooft een werk te worden.die man die alles kwam opmeten en zo rekent op een week lawaai en vuil er word ook een trap verstoken en zo dus hoera hoera,mama zal wel kuisen daarna hihi hier nog alles "ok" ik heb voor niks meer energie(enkel voor jurre gelukkig haha) voel me niet heel lekker en heb echt een overactief beebje in de buik.... ik weet het,ik moet van die laatste tijd genieten maar ik zal echt blij zijn weer normaal te kunnen functioneren om het dan maar zo grof te zeggen.klinkt wel raar he?maar bedoel het nie zo grof als het er staat haha ik heb vandaag eindelijk mijn valies ingepakt haha.werd wel eens tijd
dag tearke, ik kan me voorstellen dat je het zwaar vindt zo op het eind. voor veel hoogzwangeren is er niet zo heel veel te genieten en dan kun je alleen maar hopen dat de bevalling snel gaat komen! ik vond het de vorige keer vooral genieten zo van week 14 tot week 32 of zo, daarna kreeg ik pijn in m'n rug/bekken/bil. Dat begint nu ook alweer, dus ik ga maandag maar weer naar de bekken-fysio, ik heb geen zin om nu al rustig aan te moeten doen. jullie hebben ook nog een lekkere verbouwing voor de boeg. gaat nummer 2 tot die tijd bij jullie op de kamer? dat wil ik wel weer voor de eerste weken, vond het met Deane heel gezellig 's nachts.. (nou ja, gezellig... maar was blij dat ik dan niet de trap op hoefde om hem te gaan voeden!) sterkte met je laatste loodjes!
Bah dames, kom alleen effe mopperen. Ben op het moment zo kwaad!!! De meesten weten misschien wel dat ik na 7 jaar een eigen groep, ineens in moet gaan vallen op school. Nu had ik vernomen dat er weer een collega zwanger is en met verlof gaat, als ik terugkom. Dus ik de nieuwe directeur gemaild, dat ik haar verlof dan wel wil doen. Krijg ik een mail terug van die slappe zak, dat hij liever vasthoudt aan de afspraken die de interim gemaakt heeft. Dus hij heeft liever personeel dat met tegenzin naar het werk gaat. Misschien leg ik het allemaal te kort uit enzo, maar ben zo woest........ Niet goed voor m'n bloeddruk. Ik ga nu maar even proberen te slapen.
hè bah vlinder wat een gedoe zeg. Mijn zwangerschapsverlof word nu ook niet helemaal naar wens opgevangen dus kan me daar (soms) weleens druk om maken. morgen gaan we de laatste dingetjes voor het kamertje afmaken en ik ga zo maar eens een zieknhuistas inpakken en volgens mij ben ik dan klaar joepieeeeeeeeee de poepieeeeeeeeee
Zo, even geslapen en schoonzusje houdt zich bezig met Keira. Ik probeer al 2 dagen foto's van de fotoshoot erop te krijgen, maar lukt niet erg. Wordt vervolgd!! Ik heb gelukkig alle interne verbouwingen achter de rug. Wij hebben een 2e badkamer erbij gebouwd boven (hadden er al 1 beneden) en Keira is ook een kamer doorgeschoven. Zelf hebben we nu door die badkamer een grotere kamer met inloopkast. Gelukkig kan mijn man alles zelf, dus heb ik geen vreemden over de vloer. Het duurt alleen langer, omdat hij het in het weekend moet doen. De tuin ligt nu al 4 jaar vol met verbouwingstroep, maar zaterdag wordt ie leeggehaald. Zondag komt m'n vriendin de tuin dan opknappen. Volgend jaar gaan we dan verder met de gevels, maar daar meot ik even niet aan denken. Huis is 110 jaar oud, dus wil niet weten wat ze achter de gevels vinden aan troep......... Mamasan, zo dat is een verrassing! En net nu jullie dat nieuws over jullie oudste hebben. Tegenwoordig weet men wel veel over autisme en zijn er goede programma's. Gaat ie naar een "gewone" school of naar het SBO??? Ik werk nu zelf op een basisschool, maar wil heel graag naar het SBO. Liefst ZMLK. Ik kan mezelf er maar niet toe zetten, om de enveloppen te gaan schrijven........Heb wel halfslachtig wat dingen in een koffertje gedaan.......
leuk, ik geef les op een vmbo met leerweg ondersteunig (lwoo)!!! Wij hebben alleen maar kinderen die iets 'speciaals' hebben. Hardstikke leuk. Dit jaar had ik een klas met 14 jongens, de helft adhd denk ik, stuiter stuiter ....