Net bevallen en weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Cars, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Nou marloes, dan heb jij mijn droombaan!! Ik heb vorig jaar nee gezegd tegen een baan op het VSO. Ik kon het op die dagen niet regelen met oppas. Daar heb ik nu heeeeel erg spijt van. Ik hoop maar dat ik volgens schooljaar, maar het liefst na de kerst weer geluk heb en zo'n baan vind.

Bri nog gefeliciteerd met de echo!!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bri super gefeliciteerd met de goede echo!!

Voor de rest ga ik morgen eens op mijn gemakje proberen overal op te reageren...heb wel bijgelezen...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    donderdag moesten we trouwens naar het bureau. Thom weegt 6100 gram en was 6 cm gegroeid, nu 60 cm lang. Verder was alles goed, prikjes gingen ook super!!!
    Hij heeft er eigenlijk geen last van gehad

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook alles goed, heb net een brief van CP gehad met beokingsgegevens, we gaan over 2 weken naar het Heijderbos, had een mysterybooking gedaan, scheelt een boel geld!

Werk....hou maar op, heb nog steeds een arbeidsconflict maar ben niet bereid te zwichten, ze kopen me maar af!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Vlinder, kan me goed voorstellen dat je pissig wordt van dat gezeur op je werk. Hier ook veel gez**k gehad met het invullen van het verlof e.d. heeft me helaas ook een hoop stress bezorgd...

Marloes wat leuk. Ik werk ook op een school met LWOO leerlingen. SUPER gaaf, ik heb geen vaste groep verder ik geef ze alleen gym. Vind het qua leerlingen wel de allerleukste groep.
    Wauw je mannetje is aardig gegroeid zeg :).

Leuk Lafo lekker er even tussen uit. Zou idd wel een hoop schelen zo'n mystery booking.

Bri ook via dit topic van harte met je goede echo. Nu lekker genieten van deze zwangerschap (gaat echt snel :$).

Afgelopen donderdag bij de vk geweest, alles in orde. AAnstaande donderdag groei echo in het zh. Ben erg benieuwd, vind het vooral leuk om weer even bij het kindje te spieken ;).

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goed hoor!! Wat een bink!
    Ik hoop dat bob ook geen last heeft van de prikjes. Sam had er ook nooit last van behalve dat hij meer sliep.
    Ik moet trouwens over een week pas naar cb ipv maandag as...zat een week te vroeg...

Goeiemorgen allemaal!

Het is hier super spannend zeg voor een aantal meiden...ik kom hier elke dag spieken voor babynieuws!

Met Sam is verder alles goed. We zijn bij de tandarts geweest de dag na de val en zijn hoektand staat nu nog niet los, maar de nog niet doorgekomen tandjes kunnen wel beschadigd zijn of verkeerd gaan groeien of loskomen door de flinke klap en snee. mja we hopen maar dat ze blijven zitten. Het geneest goed.

Bob doet het ook goed. Heeft nog wel moeite met de ontlasting (op de dag dat hij moet is het wat meer huilen als normaal) maar wss is dit binnen een maandje ook weer over. Ik ben echt benieuwd hoe hij gegroeid is.

Verder is het ontzettend druk zo met die 2 ukkies, maar ook ontzettend genieten. Ik ben zoooooooooo trots als ik met mijn 2 mannetjes in de topmark op stap ben.

Hier een spam van mijn 3 schattige mannetjes bij elkaar...*smelt*

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Pooh, wat een geweldige foto!

Hier alles oke, baby nog in buik
    vandaag een verjaardag dus dat word lekker smikkelen

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Petra smikkel ze, heb ook wel trek in een stukje taart hihi

Pooh *smelt* wat een foto, zooooo lief!
    Zo zielig he van die ontlasting, als ze zo'n moeite hebben.
    Amy heeft ook weleens van die dagen dat het wat moeilijker gaat en dan word dat koppie helemaal rood...

Meiden fijne zondag, mijn ouders komen zo op visite.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

hier nog steeds op mijn ei aan het wachten, zit ondertussen op dag 43

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Zuurtje wat balen zeg!!!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    vind het ook allemaal erg lang duren
    zeker nu ik pas verder mag met spuiten als ik 10 kg vermagerd ben (zijn 5kg van clomid bij)
    dat doet er mij aan denken dat mijn banner bij ff moet veranderd worden

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Ben ik weer.
    Nieuwe dames: van harte en welkom hier.

Ik heb onwijs leuke foto's voorbij zien komen, geweldig.

En ik las dat Bri een super echo had, ben helemaal blij voor je.

Zuurtje: wat duurt het onwijs lang voor jou zeg, dikke knuf.

Sheila: ben toch wel benieuwd naar jou hoor.

Pooh: bedankt voor het verwelkomen. ;) Ook zo lekker aan het genieten lees ik.

Marloes: Zo, Thom is een grote stoere jongen.

Verder weet ik het ff niet meer. Sorry.

De vakantie was heerlijk, hebben echt genoten. Ramiro heeft daar z'n eerste tandje gekregen en inmiddels heeft hij er twee. Met bv af en toe niet zo prettig, maar ja. Woensdag naar het cb, ben benieuwd. :)
    De foto's komen vanmiddag denk ik even, wanneer Danio slaapt.
    Ga nu eerst ff boodschapjes doen.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Femmigje wat snel zeg die tandjes!!
    Vond Amy al snel met precies 5 maanden al tanden, maar kan dus nog sneller hihi.

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar was ik weer. We zijn een weekje op vakantie geweest in Drenthe, was erg leuk! Heerlijk uitgerust...

Het is wel spannend voor een paar meiden...

Zag een leuk shirtje van Marloes voor bij komen.. hoe gaat het met de webwinkel? En mooie foto's!

Mama25, ook hier een dikke knuf voor je. Vind het knap hoe je het allemaal redt in je eentje!

Petra, zag een mooie foto met BIB!

Sab, wat leuk dat Jenna in de Kinderen staat!

Lammetje, fijn dat het nu beter gaat met Fleur! En inderdaad, genieten van de kids is nu véél belangrijker, we zien je wel weer verschijnen...

Zuurtje, hoop dat je ei zich snel eens laat zien zeg.. pff.

Aylin, hoop dat het goed blijft gaan met je zwangerschap!

Vlinder, fijn zo'n assistent die je bloeddruk door elkaar goochelt. En na mijn ks ook met iemand op de kamer gelegen die meteen na de bevalling wou roken.. tsja.
    En balen dat het op je werk niet lekker loopt.. je zou toch denken dat ze vast personeel belangrijker vinden dan een invaller.

Pooh, knuffel voor Sam! En super foto van je mannetjes.

Mamasan, welkom! Zal even wennen zijn maar toch gefeliciteerd!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemiddag,
    helemaal goedgekeurd bij de vlos, bloeddruk 117 om 64
    gewicht, nog steeds in totaal maar 4 kilo aangekomen. flinke plens vruchtwater, kindje 6 a 6,5 pond.
    overtijdbeleid: na 41 weken inleiden.

goed hè allemaal

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Petra, het wordt wel spannend allemaal zeg! En maar 4 kilo erbij, ben jaloers! Maar lekker hoor, binnen nu en 2 weken en een beetje heb je je baby in je armen!

Tearke: meldplicht!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    super Petra! en fijn dat jouw vk ook het '41 weken = inleiden-beleid' hebben!!

boni: ja gaat best goed. Heb tot nu toe zo'n 20 orders gehad. Mocht helaas hier de link onder mijn naam niet laten staan van de beheerders van de site, want dat leverde wel een hoop bezoekers van mijn profiel van zp op...

18. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ben er vanavond eens!kuisen kuisen

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Petra mooie controle!

Boni welkom terug!

Hier een gyn die ook een 41 weken inleiden beleid heeft!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

Deel Deze Pagina