@ Petra en tearke zooooooooooooooooo spannend meiden!! beebjes kom maar hoor! Petra wat een goede cijfertjes!! @ Lafo nog een fijne zondag gehad met je ouders? @ Eitje van Zuurtje kom nu maar!! Knuffel @ Femmigje ik ben benieuwd naar de fotootjes! Fijn dat het leuk is geweest! @ Boni lekker hoor naar Drenthe! Mooi daar he. @ Marloes wat een lekker menneke! Ik vind hem op jou Sam lijken of zit ik nu verkeerd? Goeiemorgen! Hier een beetje verdrietig. Vandaag de knoop doorgehakt dat ik vanaf nu ga afbouwen met borstvoeding (maandje eerder dan gepland) Bob is steeds minder tevreden en ik merk door de drukte met twee ukkies dat ik niet d epuf heb om telkens te kolven om de productie op te krikken. Snachts komt bob steeds sneller weer na 2,5 uur soms al en ik ben heel erg moe daardoor... Ik sta wel volledig achter mijn keuze...maar makkelijk was die keuze niet...bij sam heb ik 7 maanden gegeven en altijd ontzettend van genoten. Nu hebben we ook al bijna 2 maanden spruw en dat maakt het ook niet makkelijker... Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
Marloes, mooie fotootjes van je mannetjes Tearke, waar bleef je nou gisteravond? Alweer meldplicht voor jou haha. Pooh, snap je gevoel helemaal! Maar je moet maar denken, Bob heeft toch 2 maanden bv gekregen, dat is ook heel wat! Super dat je dat hebt volgehouden als je er al eentje hebt lopen én met spruw erbij. Knuf voor jou.
haha sorry,ik had de pc afgesloten en te lui om hem weeraan te zetten die doet constant raar ook,hoe meer kosten we eraan doen hoe gekker hij gaat doen.... hier alles ok,heel veel leven in de buik nog steeds.ook erbuiten,haha,jurre weet ook hoe hij het varken moet uithangen ik begin nu echt nieuwschierig te worden hoe het beebje eruit gaat zien morgen om twee uur moeten we naar de gyn,ik had zo gehoopt niet meer te hoeven gaan..... vandaag ook de laatste nacht dat nico moest werken woohoow!!! verder heb ik alles bijgelezen maar door het gat in mijn hoofd.... tword weer een heerlijke warme week :-/ morgen en donderdag geven ze 31graden uit!!!enjoy zou ik zeggen haha
sterkte met die hitte, vooral petra en tearke... dan toch maar even wachten met bevallen tot het weer iets is afgekoeld? petra, goede apk weer gehad, keurig hoor! tearke, eeuwig aan het kuisen, hoe hou je het toch vol? zuurtje, ik hoop dat je ei gauw komt, je geduld wordt zo op de proef gesteld. pooh, jammer dat het niet meer gaat met de bv, maar je hebt je best gedaan! heb nooit spruw gehad, maar dat lijkt me echt geen pretje. ik ben een beetje in malaise; zo moe, misselijk, slapjes.... van 't weekend was Deane nog ziek ook, 39.7 en alleen maar op schoot willen liggen. stiekem wel fijn, hij wil dat anders helemaal niet (of hooguit net lang genoeg voor een snel nijntje-voorlezen). gisteren ging het met hem al wat beter en vandaag hebben we hem gezond verklaard. nu ikzelf nog... vanmorgen werd ik wakker met nare kramp in m'n buik. misschien een blaasontsteking, dus morgen even een potje naar de ha brengen om te laten onderzoeken. en gisteren voor 't eerst weer naar de bekkenfysio; heb al best veel last (vorige keer pas op 't laatst, maar ik heb nu echt al pijn in m'n rechterbil en -heup)... nou ja, genoeg geklaagd. 't is allemaal voor een goed doel!!!
bri,klagen mag je gerust doen hoor,ik doe niet anders haha het kuisen,kweetniet,ik moet elke dag iets doen,en ook als ik niet zwanger ben dus ligt niet aan de nesteldrang.ik heb nu even pauze.haha jurre loopt nog steeds lekker gek te doen dus de living en keuken zijn voor tijdens zijn middagdutje. en ik kan ook niet goed hebben dat er vlekken op de grond zijn;en aangezien jurre een ongelofelijke zeveraar is (kwijlen) is het na vijf minuten gedweild te zijn alweer nat
goedemorgen meiden zuurtjes ei is gevonden nu morgen alleen ff nog vinden en dan is het goed dan begint de slopende week weer of ik al dan niet ongi wordt (heb maar een lf van 9 dagen en morgen is dag 3 na ei)
woohoooooooooooooooooooooooooow zuurtje,hopelijk heb je je best gedaan ale jullie hihi ik duim alvast v je!!!
zuurtje, gelukkig is je ei boven water! hoop ook dat jullie goed geknutseld hebben. niet te druk maken he... (makkelijk gezegd); we duimen voor jullie! tearke, ik wist nog dat je zo'n poetskoningin bent. echt het tegenovergestelde van mij...
Zuurtje: wat onwijs spannend zeg. Duimen draaien hier hoor. Pooh: wat balen van de bv zeg, maar zal wel het beste zijn. Anders ga je er zelf aan onderdoor. Dikke knuf. Bri: klagen mag altijd hier. Fijn dat Deane in ieder geval wel weer beter is. Knuf voor jou. Petra en Tearke: wat spannend bij jullie zeg, ben zooooo benieuwd wanneer jullie beebjes komen. Sterkte met deze hitte. Marloes: mooie foto's van je jongste knul. Tevreden mannetje zo te zien. Ik zal zo even foto's uploaden. Duurt altijd wel lang vind ik. Via welke site doen jullie dat? Ik via tinypic.com
Danio & Ramiro. Lekker broodje eten. Het huis en de vijver. Ramiro in de wipstoel. Ramiro en ik. Danio aan het genieten in het zwembad van de ijskoude straal. (bikkeltje he?) Ramiro heeft een erg leuke beer gekregen van mijn nicht en haar vriend.
Joehoe Zuurtje, de duimen draaien hier ook voor jullie hoor'!!! Marloes wat een mooi mannetje en al zo wijs . Tearke, goed bezig zeg.... OOh nog even, spannend hoor!! Femmigje, wat leuk die foto's van je 2 mannen. Echt 2 broers... Ooh hier ook nog maar even.... Ben benieuwd of ik dan ook 2 broers kan gaan spammen .
Go zuurtje Go!!! Werd net gebeld door de nieuwe directeur. Of ik op gesprek wil komen, want de toon van mijn laatste mail, vond hij niet kunnen. Er komt meteen iemand van het bovenschools management bij. Ik zei, mooi want voor hun had ik ook al een brief klaarliggen. En jouw mail vond ik ook niet bepaald van daadkracht getuigen. Ik zat helemaal te shaken in m'n stoel. Bloeddruk naar 110 denk ik. Nu ziet ik hier helemaal te panieken, neemt manlief ook nog eens niet op. Die kan me altijd zo goed geruststellen.....ZUCHT. Als ik nu lag te bevallen, lag ik alleen hahaha. Nou hoop ik maar dat het gesprek iets oplevert. Moet daarna namelijk naar het ziekenhuis en hoop niet dat m'n bloeddruk op tilt is. Marloes en femmigje en pooh, wat een leuke foto's. Bri, mopper maar lekker hoor!! Booky, vind jij deze periode ook zo lang duren??? Zijn ongev. even ver. Ik ga manlief nog even proberen. O Marloes, ik stuur het echt nog op. sorry
Och jeetje Vlinder, pff dat kan er ook nog wel bij.... Sh*t zeg kan me voorstellen dat je even in de stress schiet. Succes met het gesprek! Ja ik vond het heel erg snel gaan, maar de laatste tijd kruipt de tijd........
doe maar rustig hoor Vlinder... komt wel goed!!! enne, goed gedaan hoor, voor jezelf opkomen!!! wanneer is het gesprek?
Dinsdag om 9.00 uur. Moet om half 12 naar de gyn. Ik ben in al die 6 jaar nog nooit zo voor mezelf opgekomen op m'n werk. Nu heeft de nieuwe directeur pech, dat het net tegen hem is. Ik heb ook gezegd dat het niet persoonlijk bedoeld is, maar dat ik al een stukje geschiedenis meedraag. Ik heb net met een vriendin mijn mailtje doorgenomen, maar ik vond 'm nogal meevallen. Zij vond hem een beetje op het randje.......ben zwanger he!! Bedankt voor jullie steun. Ik ga mannetje op z'n kop geven. Hij neemt nog steeds niet op.
Hihi Vlinder, tja je bent wat feller heh tijdens je zwangerschap . OOh heel fijn is dat wanneer die mannen de telefoon niet opnemen.... Stel je voor dat het begonnen is.... Haha MANNEN .
Vlinder, succes dinsdag! Hoop dat je het goed uit kunt praten. Bri, beterschap! Tearke en Petra, sterkte met het warme weer... Ben benieuwd naar jullie beebs!
hallo meisjes! hier was sab ook weer eens even een aantal pagina's terug lezen! zuurtje ik duim ook nog steeds heel hard dat het snel raak is , het is nu echt jou beurt! Femmigje welkom terug, gezellig! Fijn dat jullie zo genoten hebben, echt superleuke foto's! Huisje ziet er mooi uit zeg! over een jaar zijn ze net een tweeling denk ik die 2 mannetjes van jou! en nu al 2 tandjes, wow!echt snel! Boni ook lekker van je vakantie genoten lees ik lekker hoor! En jeetje, alweer ruim 15 weken! het gaat bij een ander nog sneller als bij jezelf haha. voel je je verder goed? pooh wat geweldig, je 3 mannen op een rij? hoe blijft bob zo netjes zitten? hahaha echt leuk brr wat eng zeg, die val van sam, gelukkig lijkt de schade mee te vallen? wat zul je geschrokken zijn! petra weer goedgekeurd zie ik het word wel spannend nu he! was je bij Roos overtijd?ben benieuwd hoeveel ze bij jou nu straks precies schelen! marloes, jammer zeg dat je link niet mocht blijven staan..maar zo te lezen loopt het wel goed, leuk hoor! en superlieve foto's! is dat boxkleed en pakje ook weer zelfgemaakt? pooh dikke knuffel voor jou en ik kan me voorstellen dat het allemaal erg vermoeiend is nu hoor! fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, en je hebt hem toch een goede start meegegeven! ons belgje, sterkte met de laatste daagjes! hopelijk meld brusje zich snel, want het is echt geen pretje met dat weer wat opgeven Bri niet helemaal lekker? de moeheid en datslapjes herken ik wel van de 1e weken..of nou ja, het bleef hier eigenlijk de hele zwangerschap en oh ja, ik ben nu nog steeds zo moe sorry niet echt opbeurend haha hoop dat het bij jou snel beter gaat! En nog super gefeliciteerd met je goede echo, echt heel fijn! tearke als beeb nu nog even blijft zitten en je verveelt je...ik woon best wel in de buurt he je mag hier helemaal losgaan hoor met je nestdrang Booky, nog geen naam? we waren er toch uit? je was toch super enthousiast over mijn voorstel? Hoe is het met matseman? nog nieuwe hoofddeksels bedacht de laatste tijd? vlinder wat naar allemaal die stress nu van je werk:x kun je nu helemaal niet gebruiken! goed dat je zo voor jezelf opkomt hoor zo dames , ben weer een beetje bij! zal proberen wat vaker te komen Hier gaat alles wel lekker hoor, beetje moe de laatste tijd , Jenna slaapt al 2 weken heerlijk door van 11 tot 8 !! maar nu is mijn andere moppie iedere nacht aan het spoken..vannacht ben ik er 34 keer uitgeweest Maar ik heb ook geweldig nieuws, gisteren stond ze opeens op! los! midden in de kamer!!! zomaar uit het niets, ze stapte wel langs meubels enzo maar meer niet. zo'n gek gezicht om dat moppie opeens helemaal zelf te zien opstaan en ze heeft opeens haast ofzo, want ze deed ook meteen 3 stapjes los en ze staat ook gelijk heel stabiel en gaat netjes weer zitten oke, ze is misschien niet de allersnelste maar dat maakt mij natuurlijk niet minder trots, wat een geweldig gezicht zeg, en TROTS dat ze is joh hahaha, zodra ze rechtop staat ligt ze helemaal in een deuk. ze gaat ook pas staan als ze zeker weet dat iedereen kijkt maar ik denk dus dat haar slaap problemen daar wel mee te maken hebben, ze gaat opeens zo hard in haar ontwikkeling, zegt iedere dag wel nieuwe woordjes, kletst de oren van mijn kop en is zooo wijs en bijdehand, heerlijk gewoon! de zusjes zijn nog steeds dol op elkaar, die krijgen er geen genoeg van Met Jenna gaat het ook eigenlijk super, in slaap vallen vind ze nog moeilijk maar verder is ze lekker tevreden en heeft ze weinig last meer van haar reflux. Heel toevallig werkte sabman gisterochtend thuis en die was er dus bij, bij daimy's eerste stapjes! en hij heeft het ook meteen vast kunnen leggen dus ik zal even spammen.